Kerstkaarten
Van zelf kerstkaarten maken tot online kerstkaarten maken!
Hallo, welkom op mijn kerstkaarten weblog. Kerstkaarten is 1 van mijn grote hobbies, naast reizen. Ik wens een ieder veel plezier op mijn kerstkaarten overzicht!.
08-11-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstkaarten maken en versturen, van uithakken tot online maken
Hallo allemaal,

Eindelijk dan mijn eerste blog!. Mijn naam is Manon en hier wil ik vooral veel vertellen over kerst en kerstkaarten. Er zijn veel mooie verhalen over kerst en interessante websites die iets met kerstkaarten te maken hebben, en daar laat ik jullie graag van meegenieten!

08-11-2006 om 00:00 geschreven door Manon  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)
>> Reageer (1)


T -->

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs