Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Inhoud blog
  • Vacantie in Lorett de Mar 2008
  • Vacantie in Lorett de Mar
  • vacantie aan de kust in belgié
    Zoeken in blog

    hobbys en vacanties

    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vacantie in Lorett de Mar 2008

    mooie herineringen van onze vacantie in Lorett de Mar
    en van Barcelona in het stadion


                                                              


                                                     



                       

    17-03-2009 om 00:00 geschreven door babetje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vacantie in Lorett de Mar

                                                                               

                                        



                  



    26-11-2008 om 00:00 geschreven door babetje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vacantie aan de kust in belgié

     

    hallo hier onze vacantie aan de kust in belgié met familie en vrienden
    het was die dag ook mooi warm weer .we hebben ons dan ook fijn geamuseerd



                                                                  

                                                               

                                                            

                                                          

                                                          

                                                         

    08-03-2007 om 00:00 geschreven door babetje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben bernadette, en gebruik soms ook wel de schuilnaam babetje.
    Ik ben een vrouw en woon in Tongeren () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 22/09/1951 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zwemmen en fietsen.
    ik ga naar school om computerles te volgen om er meer van te begrijpen,en zo leer je ook vrienden en vriendinnen kennen
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 16/03-22/03 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 05/03-11/03 2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs