Foto
forum
  • HALLO

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Inhoud blog
  • kenny en sylvia rijden in bos (sylvia rodeerd) 18/09/10
  • eerste maal pitbike op een parcour helélecinne callens en ik...
  • pitbike roderen int bos
  • foto pitbike Sylvia: PitserPro
  • Foto's Hélécine
    Links
  • Filmpjes van ons
  • Geecobikes
  • Reytec
  • Hélécine
  • fit4life onze fitnes
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    kenny en sylvia's pitbikeworld
    RXR & PITSERPRO
    Welkom op de blog van Kenny en Sylvia. Hier vind je alles terug over onze pitbikes RXR en PitserPro ook nog filmpjes en foto's enz heb je vragen leuke foto's filmpjes stuur maar door naar forum of gasten boek of via mail kennymeeus2@hotmail.com zelf zetten wij +- elke week nieuwe foto's en filmpjes op onze site(filmpjes gaan via link) YOU TUBE MAAR STUUR ZE MAAR DOOR EN WIJ REGELEN DE REST. meer info stel maar vragen via forum(algemeen)onze interesses zijn dus duidelijk pitbiken, fitness,de vriendenkring,ons hondje BO(fransebulldog)familie... dit zijn zo wat de meeste interesses MVG kenny en sylvia PS BELANGRIJK WANNEER U BEPAALDE FOTO4S ZOEKT SPECIFIEK KLIK DAN LINKS IN HET VAK INHOUD BLOG HIER STAAN VERSCHILLENDE CATEGORIEËN EN OOK DE LINK NAAR DE FILMPJES 1STE FILMPJE START ONMIDDELLIJK VOOR VOLGENDE FILMPJES TE BEKIJKEN KLIK OP VIDEO DAN KRIJG JE ALLE FILMPJES DIE IK OP YOU TUBE HEB GEZET VEEL PLEZIER... (NIEUWE FOTO'S EN FILMPJES UP DATE 26/09/2010)
    12-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto pitbike Sylvia: PitserPro
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SYLVIA HAAR PITBIKE PITSERPRO!!!!!!!!!

























    12-09-2010 om 00:00 geschreven door kenny en sylvia  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    04-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Hélécine
    Enkele Fotos in Hélécine van Kenny en Sylvia







































    04-09-2010 om 00:00 geschreven door kenny en sylvia  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ons hondje BO de franse Bulldog
    Enkele foto's van ons liefste hondje Bo De Franse Bulldog
















    01-09-2010 om 00:00 geschreven door kenny en sylvia  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pitbike van kenny
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit zijn onze Pitbike's 
    Kenny: RXR




    01-09-2010 om 00:00 geschreven door kenny en sylvia  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (13 Stemmen)


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben kenny meeus sylvia defever
    Ik ben een man en woon in bierbeek (belgie) en mijn beroep is arbeider.
    Ik ben geboren op 26/02/1987 en ben nu dus 37 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: pitbik,fitnes,vissen,fietsen(MTB) en veel veel meer.
    deze site is puur voor plezier en info over onze interesses dus amuzeerd u op onze site mvg kenny en sylvia
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs