Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    23-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wafelentocht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,

    Op donderdag 9 december ben ik terug met Marc gaan wandelen. Deze keer namen we deel aan de wafelentocht  georganiseerd door de Padstappers van Geraardsbergen. De tocht zelf vertrok in jeugdhuis De Spiraal aan de zakkaai. De wandeling was verdeeld in 3 lussen. Elke lus werd uitvoerig besproken zowel door een plan als door een klein geschreven tekstje. Er was een lus van 8km. Deze vertrok via het Denderpad naar Boeilarebos, Arduinsbos zo naar Hoge Buizemont en het Marktplein om zo dan terug binnen te gaan. Dit was ook de grootste lus van allemaal. De 2de lus die we deden was een lus van 7km. Net zoals de lus van 8km was het een heuvelachtig parcour. De 7km vertrok naar Adriaansabdij zo naar de Oudenberg, Hof ter Brickmeers om zo terug op het Marksplein uit te komen. Zo gingen de 8 en 7km via de zelfde weg terug naar de schelde. Telkens we weer in de startzaal kwamen, kwam ik ander bekend volk tegen. We moesten dan ook eigenlijk beslissen of we die 3de lus gingen doen. Dat is een lusje van 6km, een vlak parkour door het stadscentrum met geen moeilijke passages. Daarom effe twijfel of we die wel zouden doen. De dag er voor in Arc Wattripont hadden we eigenlijk al genoeg vlak gelopen. Dus hebben we besloten om de lus van 8km nog eens op nieuw te doen. En het verschil van de eerste keer en de 2de keer die we die lus deden was toch redelijk duidelijk. Het was zeer duidelijk dat het aan het ontdooien was. 's Morgens liepen we nog vaak op sneeuw en ijs maar in de namiddag was er al veel weg van die sneeuw en ijs. Het bleef dus nog een toffe lus gewoon alleen al dat in die paar uur tijd toch zoveel kan veranderen door het weer. Het was een toffe tocht met vele bekende gezichten. Op naar de volgende tocht.

    Foto's van deze tocht, door mij getrokken kan je vinden door op de foto te klikken. Deze brengt je direct door naar mijn picasaalbum van deze tocht.

    Groetjes Zottemie
    Katrien

    23-12-2010 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    09-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arc-Wattripont
    Hey,

    Vandaag ben ik samen met Marc van Hopbelletjes Opwijk gaan wandelen in Arc-Wattripont. Een dorpje gelegen niet ver van de Kluisberg maar al in de provinci Henegouwen. We hebben er een 2u over gedaan om ginder te geraken met de auto. In Asse stonden we wel 20minuten voor ne overweg. Op die 20minuten zen er een stuk of 6 treinen gepasseert. Eindelijk daar door geraakt dan was het nog stapvoets rijden op de Ring maar eenmaal daar voorbij hebben we geen problemen meer gehad. Om 9u30 zijn we dan eindelijk ginder in Arc-Wattripont geraakt. Ons in geschreven en vertrokken voor de 26km. In de lente was ik hier ook al eens geweest en toen trokken we verder Henegouwen in. Vandaag gingen we richtig Kluisbergen. Het was inderdaad richtig Kluisbergen. We zijn vertrokken door een veldbaantje dat op een gegeven moment op een veld uit kwam. Dat moesten we oversteken om op straat te geraken. Zo gingen we verder over deelgemeentes van Celles. Aan de eerste controlepost maakte we een grote lus waar ook nog een controlepost in zat. Deze controlepost lag in Escanaffles Celles. Vandaar keerde we terug naar de andere controlepost over een stukje van 3,6km. Van op deze post trokken we naar en door Celles zelf en volgde we de grote baan tot we terug binnen waren. Het parkour was goe, veel macadam en hier en daar stak er een veldbaantje in. Bijna alle banen lagen ergens in de middel of nowere, aan op het laatste hebben we een grote drukke baan moeten volgen om binnen te kunnen geraken.
    Ondanks het zeer mistig weer heb ik toch enkele foto's kunnen trekken.

    Groetjes Zottemie
    Katrien



































    09-12-2010 om 06:58 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Euraudax Gits
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey,

    Zaterdag morgen was het heel vroeg opstaan om naar de euraudax wandeling te gaan te Gits. Ik heb eerst een uurtje met de fiets gereden tot aan Aalst station, daar werd ik op gepikt om verder te rijden naar Gits. Rond 10 voor 8 uur zijn we dan in Gits toe gekomen. En er zaten toch al een paar wandelaars. Maar terwijl de tijd verstreek kwamen er meer en meer wandelaars binnen. Om 9u zijn we vertrokken met een 40 tal wandelaars voor de eerst lus van 25km. Het eerste stukje was 6,3km en we bleven in Gits zelf. De eerste wagenrust was bij Meubels Stroobant. Ik weet ni of het daar echt was. Voor mij was het presies bij aan iemands zen huis buiten te doen. Dit was al een mooi begin, rustig afgelegen paden, open velden. Daar in open veld was het wel koud. De wind sneed in je gezicht en dan kwam er nog sneeuw bij. Alle geluk bleef het ni duren. Van in Gits gingen we via St. Jozef De Geite Hooglede naar een oude spoorbeding. Deze namen we naar Kortemark. In Gouden Leeuw te Kortemark hadden we in een zaaltje onze volgende rust. We hadden nu een dikke 15km gedaan. Hier kregen we een 25min rust, dan konden we even opwarmen, iets drinken en we kregen speculoos aan geboden. Dan nog 11km naar binnen, een begot lang stuk. Om iets voor 14u zijn we dan eindelijk terug binnen gekomen. Voor de gene die wouden konden dan genieten van een spaghetti die ze bij de inschrijving mee betaalt hebben. Om 14u15 vertrokken we voor een 2de lus van 25km. Het was een lus die naar Lichtervelde ging. Op een parking aan de E403 hadden we onze eerste rust en dat was een wagen rust en dit na 6,7km en hadden we al een totaal van 33,4km afgelegd. Na een warme gluhwein en iets te eten moesten we een stuk van 9,9km afleggen. Zo kwamen we na iets meer dan anderhalf uur wandelen aan bij het station van Lichtervelde. Daar in een zaaltje bij een café hadden we onze laatste rust van de wandeling. Dan nog een klein uurtje en we waren binnen. En voor dat laatste uurtje kregen weer wat winterse neerslag (sneeuw) over ons heen. Dat belooft om dan naar huis te rijden. En zoals ik dacht, was het ook waar.
    Met de auto was het nog redelijk te doen maar hoe dichter bij Aalst we terug kwamen hoe slechter de banen er bij lagen. Van Aalst station moest ik met de fiets dan naar huis. Begot ik heb er dikke 2u over gedaan terwijl ik bij normale omstandigheden er nog geen uur over doe met de fiets. Ik heb redelijk wat stukken te voet moeten doen om dat het te glad was om met de fiets te rijden. Dan kwam er nog bij dat die 2u het ook nog eens goe gesneeuwt heeft. Het laatste half uur kreeg ik het koud. De sneeuw (alle nattigheid) begon door mijn jas te komen. Viel nog mee maar toch het was koud. Ik was blij dat ik om 23u terug thuis was. Het was ne toffe dag zo in de sneeuw te ploeteren.
    Voor de foto's van deze dag te bezien klik je gewoon op de foto in begin van dit verslag.

    Groetjes Zottemie
    Katrien

    08-12-2010 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Planning december
    Hey,

    de maand november is ook weeral voor bij gevolgen. Ze was rapper voorbij dan ik dacht. Daarom ook rap in Marching gezien waar ik zou kunnen gaan wandelen. Er zijn enkele dagen bij waarop ik zou kunnen gaan wandelen maar heb besloten die dagen iets anders te doen. Na deze maand zet ik nog eens een overzichtje van alles van mijn wandel carriere op blog. En kan je nu al zeggen dat het een super super jaar voor me is geweest. Meer kom je pas te weten op het einde van dit jaar. Ook zal ik er nog eens tijd voor maken om de statistieken van deze blog te bezien. Nu effe over deze maand. mijn planning ziet er weer goed gevuld uit. Kijk maar:

    04/12     Euraudax wandeling te Gits
                  start: Dominiek Savio Instituut. Zaal Withuis, Koolskampstraat, Gits
    08/12     Arc-Wattripont, Midweektocht door Le Pays naturelles des Collines
                  start: Au Domain de Jaurieu, Rue Jeauriex 1a, Arc-Wattripont
    09/12     Geraardsbergen, 3de Wafelentocht
                  start: Jeugdhuis 'De spiraal', Zakkaai 29, Geraardsbergen
    11/12     Hamme, Durmetocht - 38jaar Wintertocht
                  start: P.I., Meulenbroekstraat, Hamme
    18/12     Walk for Life, een tocht van Geel naar het Glazen Huis te Antwerpen
                  Daarna nog deelnemen aan Run for Life. Dit is ook voor het Glazen Huis
    19/12     Wichelen, 13de Schooierstocht
                  start: Gemeenteschool (Gibo), Margote 114, Wichelen
    21/12     Michelbeke, 8ste Winterwandeling
                  Zaal De Vierklaver, Groenstraat 1, Michelbeke
    22/12     Opwijk, 5de Kerstwandeling
                  De Schuur, Kloosterstraat, Opwijk
    25/12     Sleidinge, Eindejaarstocht
                  Vrije Basisschool De Bijenkorf, Akkerken 2 (ingang schoolstraat), Sleidinge
    28/12     Nieuwenrode, 16de Antivriestocht
                  parochiezaal De Mispelaar, Paddegaststraat 53, Nieuwenrode

    Dit is zo mijn planning. Als er iemand nog een goeie wandeling weet mag altijd laten weten.

    Groetjes Zottemie
    Katrien

    07-12-2010 om 16:34 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minderhout
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey,

    Op donderdag 25/11 heb ik rustig wat uitgeslapen, dus geen wekker gezet. Afhankelijk van het uur dat ik op stond nam ik de trein in Buggenhout naar Antwerpen Centraal. Ik moest in Mechelen overstappen, daar had de trein al 20min retard. Dat was de reden dat ik ook de eerste bus dat ik kon nemen heb gemist. Op het Roosenveldplein nam ik bus 602 naar Minderhout. Maar eerst bijna een uur daar in Antwerpen wachten tot de bus daar is natuurlijk. Na 2u30min onderweg te zijn geweest zen ik dan eindelijk in Minderhout aan de startzaal toegekomen. net zoals ik naar Olen ging dacht ik dat ik niemand ging kennen. Dat is natuurlijk verkeerd gedacht en wanneer ga ik dat eindelijk in zien waar ik ook kom dat ik wel iemand zal kennen. Van in Antwerpen had ik al gezelschap op de bus, in de starzaal kende ik nog enkele mensen. Eeen dikke 10min later ben ik aan een wandelingtje van 15km vertrokken. na 7km prachtig en helemaal alleen gewandeld te hebben kwam ik aan de rustpost. Die 7km was goed door kleine padjes en klein beetje asvalt in het begin. Zo kwamen we aan een stiltegebied waar we door trokken. Vandaar gingen we ook het bos in en gingen we zo verder om letterlijk door veld en wei te trekken. In de controlepost zen ik nog enkele bekende tegen gekomen en toeval waren het enkle van de club bij. Samen zijn we dan terug naar binnen gegaan. Dit was nog een mooie afsluiter van een tochtje. Maar dan nog een lange rit naar huis. Dankzij enkele goei tips die ik van clubgenoten gekregen.

    De zondag die er op volgde ben ik eerst gaan werken en daarna ben ik een wandelingetje gaan doen in Wolvertem. De cracks organiseerde hun 21ste herfsttocht. Het was een toffe wandeling die begonnen is met een toertje van 6km samen met Liesbeth. Ik heb van deze 6km enorm genoten. We vertrokken zoals gewoonlijk richtig kasteel om zo naar het boskapel te gaan. Van aan het boskapel was het niet ver meer tot aan de controlepost. Deze bevond zich in Imde in een cafetje. Dan nog effe tot binnen wandelen en die 6km zat er op. Ik had nog wel tijd over dus ben ik nog wat gaan wandelen. Ik heb een totaal van 15km gewandeld. Het was een toffe dag.

    Groetjes Zottemie
    katrien

    05-12-2010 om 20:29 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs