Foto
Inhoud blog
  • Weer lang geleden
  • Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Nationale Wandeldag te Overmere Donk 24/02/2013
  • Ingelmunster en Nalinnens
  • Het pajottenland op zen mooist Elingen 17/02/2013
  • Baasrode 16/02/2013
  • Ernage: Marche des Abbayes 09/02/2013
  • Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Winterwandeling te Kluisbergen 19/01/2013
  • Wandeltocht in de Citaldel van Namen 13/01/2013
    Foto
    Mijn favorieten
  • aktivia
  • wandelgazette
  • marching
  • beneluxwandelen
  • photo marche
  • Euraudax
  • W.S.V. De Kadodders Sint Katelijne Waver
  • De Lachende Klomp Nieuwkerken Waas
  • Reynaertstappers Belsele
  • W.S.V. De Kadees Aalst
  • W.S.V. Baasrode
  • Opsinjoorke Mechelen
  • W.S.V. De Vossen Buggenhout
  • W.S.V. De Hopbelletjes Opwijk
  • W.S.V. Horizon Opwijk
  • WAK Sleidinge
  • De Kwartels Assenede
  • De Grashoppers Keiberg
  • Goede Doel Stappers
    Foto
    Laatste commentaren
  • 't Was lang geleden (Luc & Hilde)
        op Weer lang geleden
  • Dag Katrien, (SMETS RENE)
        op Toinetocht Diepenbeek 03/03/2013
  • Bewondering (G.U.Y.)
        op Jong Manneke Pis naar Oud Manneke Pis (Brussel-Geraardsbergen) 27/01/13
  • Goe Bezig (SMETS RENE)
        op Maand mei
  • verrast (SMETS RENE)
        op
  • Foto
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Hallo
  • dag Katrien
  • hoi
  • blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Heerlijk zijn de velden,
    zacht is de zee, zoet is het strand,
    zalig lang de dag, aanhalig de vrouwen,
    welig de kudden,
    haast opgedroogd het moeras,
    God schept vreugde in kalmte,
    de duivel stookt graag onrust,
    iedereen snakt naar eerbetoon,
    maar de machtige - 
    zijn einde is onmacht.
    een jonge grote afstand wandelaarster (Zotte mie)

    29-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 28 juni
    Hey,
    Het zal een zeer kort verslagje worden. Zondga ben ik naar lede geweest voor een wandeling van 15km. De eerste 6km was eigenlijk straat. Daarna hadden we welk enkele kleine wegeltjes. Ik heb wel een 5u over die 15km gedaan. Op de eerste controlepost wat mensen tegen gekomen die ik kende. Op het moment da ik wou vertrekken aan mijn lus van 6,6km kwamen ronny en carina binnen op de controle. Met andere woorden ik zen nog wa blijven plakken op de controlepost. Ik heb dan met hen ook mijn wandeling afgewerkt. Zijle moesten nog een goede 9km doen en ikke ook. Het was een warme dag maar dragelijk door het fris briesje dat er af en toe was. Ik ga het hierbij laten want zen dood moe van al het werken. Het is wel vakantie voor mij maar ik heb het drukker dan tijdens de schoolperiode. Foto's heb ik ni getrokken, ik had geen goesting.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    29-06-2009 om 21:27 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examenuitslag
    Hey,
    De examens zijn gedaan. Met andere woorden deze keer waren het mijn laatste examsen in het secundaire onderwijs . Eindelijk zen ik van die tuinbouwschool vanaf. Vrijdags gedaan met de examens en de donderdags daarop was het proclamatie. Nu de gene die herexamens hadden of er in totaal niet doorwaren kregen dinsdagnamiddag een telefoontje van school. Nu ik had toen ook een telefoontje gekregen maar het was om te vragen of ik iets wou voorlezen op de proclamatie en ik heb da ook gedaan. De volgende tekst werd door 4 personen voor gelezen met de proclamatie en de eerste strofe heb ik gelezen. Ik moest dus de spits afbijten.

    Verwachten….
    Het is de kracht van het leven zelf, het zit in het bloed:
    Vooruit kijken
    Naar morgen toeleven
    Dromen van erkenning, liefde, geluk,
    Iets maken van je leven

    Verwachten…van mensen in het onderwijs is
    jonge mensen grond onder de voeten geven,
    het is de droom levend houden, ook als het je tegenzit,
    is blijven geloven en hopen, tegen alle adviezen en dossiers in.

    Verwachten…
    van ouders is geduldig zijn
    en groeitijd laten,
    is meer vertrouwen dan zekerheid,
    meer luisteren dan spreken.
    Het is niet blijven stilstaan bij schuld, maar het hart en de geest
    heropenen met de sleutel van vergeving en verzoening.

    Verwachten…
    op het einde van je schoolloopbaan is
    geloven in jezelf en vertrouwen in het leven.
    Het is de poort van het leven voor jongeren op een lichtkier zetten
    en hopen dat zij ze helemaal openduwen om in de volle zon te geraken. 

    Voordat we deze tekst moesten lezen werden alle rapporten met diploma's en cadeautjes uitgedeeld voor de tuinbouwschool. Dan da tekstje voorlezen en dan was het de proclamatie voor de technische school. De zaal zat overvol door de laatste jaars van de twee scholen en hun ouders. Dan kwam er nog bij dat het een zwoele avond was, dus het was snik heet in die zaal. Het zweet liep eigenlijk gewoon van uwe rug af. Na de proclamatie van de twee scholen was het receptie. Op die receptie ben ik ni gebleven. Ik was nog steeds 's avonds dood moe en was content da ik naar huis kon gaan. Nu de punten. Zo ik die met iedereen delen? Bwa ja. Ik zen zeer fier op mijn eigen da ik geslaagd zen met grote onderscheiding en mijn ouders zijn apetrots op mij.

    Godsdienst 67%, Aardrijkskunde 81%, Engels 72%, Frans 74%, Geschiedenis 72%, Lichamelijke opvoeding 84%, Nederlands 80%, Wiskunde 89%, Informatica 84%, Biologie 95%, Chemie 84%, Fysica 95%, Economie 85%, Zoötechnieken Mevr. Ceulemans 79%, Zoötechnieken Dhr Berghman 86%, Stage 84%, GIP 69% en een totaal van 82%

    Vanaf eind september ergens is het studeren aan de hogeschool voor Kinesiste. En da is minstens 5jaar studeren. Na die 5jaar kan je afgestudeerd zijn maar dan moogd ge geen jaar dubbelen natuurlijk. Ik hoop da ik nooit een jaar moet dubbelen.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    27-06-2009 om 13:52 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Busreis van 14/06/09 + examens
    Hey,
    Sorry da het 14dagen geleden is dat ik een berichtje heb achtergelaten. De examens hebben me zodanig uitgeput da ik gewoon geen fut meer had om een berichtje te verzinnen. Nu de examens zijn voorbij en zijn redelijk goed gegaan. De uitslag weet ik nog niet. Ik weet dat ik op al mijn vakken er door zen want ik mag naar de proclamatie gaan. Het school heeft zelfs gebeld om te vragen of ik iets wou voorlezen op de proclamatie. Eerst twijfelde ik. Ja wa wilt ge, het is voor een 200 mensen. Het is een eer da ze da aan mij vragen ma toch. Ook al leg ik het graag uit toch twijfelde ik goed. Maar uiteindelijk heb ik besloten om da voorlezen toch te doen.

    Nu de busreis van zondag 14 juni.
    De reis ging naar Sint-Gillis-Waas en Hoboken. We zijn me ne volle bus vertrokken in Nijverseel om 8u 's morgens. Voor de verandering had ik me achteraan de bus gezet. Normaal gezien zit ik ongeveer in het midden van de bus. Dan zen ik rapper van diene bus af, dus kan ik rapper vertrekken me de wandeling. Ik zen achteraan gaan zitten omda ik een beetje moest leren voor de examens he.
    Onze eerste stop was Sint-Gillis-Waas een wandeling georganiseerd door wandelclub de lachende klomp van Nieuwkerken Waas. Helaas als we daar toekwamen was het aan het gieten. Maar da hield mij toch ni tegen. Dees gaat door weer en wind. Bijna niks houdt haar tegen om toch maar te kunnen gaan wandelen. Ik zen vertrokken aan mijn wandeling met in mijn gedachten da houdt hier over 5minuten op met regenene he. Maar helaas heeft het de hele wandeling blijven gieten. Het was dan maar een zeer korte wandeling van 4km voor mij. Het resultaat na die wandeling was wel da ik ni doorweekt was maar ik was kledder nat tot op mijn vel, ge kon me zo uitvringen zo nat was ik. Na die helaas 4km in de gieten de regen, moest ik nog een paar uur wachten tot de bus vertrok naar Hoboken. Dus ik kon nog een beetje opdrogen voor da ik op de bus stapte. In het begin da ik daar zat op de start had ik gene kou maar hoe lang er ik daar zat hoe meer ik kou kreeg. Ma daar is een goede remedie tegen he. Als ge op tijd een tasse soep drinkt krijgt de da terug warm. En ondertussen wa leren en babbelen me de mensen. Om kwart na 12 was het verzamelen aan de bus en vertrekken. Voor mij betekende da dat ik mag beginnen uit delen van vanalles en nog wa. Deze keer was het veel want alles moest op en moest daarom verschillende keren in de bus over en weer lopen. Na het uitdelen kon ik eindelijk gaan zitten op mijn plaats. Dat was ni voor lang, een half uurtje da zitten want dan waren we in Hoboken toegekomen. Daar scheen de zon. Een klein verschil tot de voormiddag in Sint- Gillis-Waas. Daar was het toekomen inschrijven en terugvertrekken, ma wel vertrekken aan een wandeling van 19km. De wandeling was een prachtige wandeling. We hebben redelijk veel in de natuur gelopen en af en toe op verharde baan. In het begin hebben we nog een klein buitje gehad maar ni lang. Daarna kwam de zon en een doffe warmte. Zo kon ik toch nog kurk droog op de bus stappen. Veel wandelaars waren er niet in de namiddag wat eigelijk wel jammer was omda het een goeie, mooie wandeling was. Foto's heb ik ni kunnen trekken want het regende in de voormiddag en had toen besloten da ik mijn fototoestel ni in de namiddag ging meenemen op de wandeling.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    27-06-2009 om 13:21 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19de hoppetocht in Opwijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey,
    De wandelingen van vrijdag 19juni en van woendag 24juni heb ik helaas niet kunnen doen omdat ik moest werken. Diene vrijdag had ik mijn laatste examen en was het afgeven van agenda en handboeken. Als da gedaan was mochten we naar huis. Da was zoietes van een uur of 11. En dan naar mijn meter om daar dan een lekker middagmaal te eten en dan beginnen te werken he. Da werken is het verven van alle poorten, deuren, ramen en zo voort. De zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag was het ook nog verven. Dinsdag was er wel een klein probleempje. De groene verf was op. Dus heb ik voort gedaan met de witte verf en is mijn broer mijn peter gaan helpen met hier en daar iets te maken of te verplaatsen. Nu da verven is nog ni gedaan maar het was tijd voor enkele dagen pauze te nemen. Vanaf maandag 29juni doe ik alleen jammer genoeg terug verder met da verven. De zaterdag had ik zodanig geverft da er verf tot in mijn gezicht hing. Da is te merken op de foto.

    Nu de wandeling van zondag 21juni.
    Wandelclub de Hopbelletjes Opwijk organiseerde hun 19de hoppetocht. Deze wandeling doe ik al jaren en is een soort traditie geworden voor mij om aan deze wandeling deel te nemen met mijn boeken in mijn handen. Normaal gezien valt deze wandeling altijd in het midden van mijn examens maar dit jaar was het anders. De examens waren gedaan voor deze wandeling. Dus met andere woorden kon ik ne keer een langere afstand doen dan 12 of zo. Ik zen 's morgens om 20 voor 8 thuis vertrokken met de fiets naar Opwijk centrum. Daar nog wat babbelen en mijn inschrijven. Ik zen vertrokken aan de wandeling van 24km samen met Willy. Da is iemand van de wandelclub Parel van het Pajottenland Vollezele. De wandeling was goed. Ik heb een paar baantjes gedaan die ik nog niet gedaan had in Opwijk en da valt ni gauw voor. De rest van het parcour had ik al verschillende keren bewandeld onderandere met de 60 van Merchtem en onze eigentochten. Maar het was wel een mooie geslaagd parcour. Wat het weer betreft kon veel beter. Tijdens de 24km heb ik 3 buien over mij heen gekregen. De controle posten waar goe verzorgd en het waren goede, leuke helpers. Zonder die helpers zou er geen wandeling mogelijk zijn natuurlijk.
    Nu het beste van diene dag moet nog komen. Ik weet ni welke uur het was maar het was al bijna middag, kreeg ik een telefoontje. We waren toen opweg naar de derde controle post en hadden Benny opgepikt in controle 2. Ik zeg zo in mijn eigen alle wa geluidje is da nu da ik hoor en uiteindelijk viel mijne frank da da mijne gsm was. Het was Sofie van uit Deinze. Ze wou weten of de wandeling in Opwijk van mijn club was of ni. Da was ni zo maar ik had wel gezegd da ze nog altijd mochten afkomen. En da hebben ze ook gedaan. Me andere woorden die zotte mie mocht nog een wandelingetje maken. Om 20 na 12 kreeg ik een smsje van Sofie met de melding da ze in Opwijk gearriveerd waren. Ik moest wel nog een kwartiertje wandelen en moest nog de brouwerij passeren dus ze moesten effen op mij wachten. Uiteindelijk terug op de start geraakt. Rap tegen iedereen ne goeiendag gezegd en mij nog eens ingeschreven. Dan beslissen hoeveel km's we gingen doen. Sofie zei eerst 12km da is al goe. Mijn reactie was alle zijt ge ziek misschien, waarom ni de 18km. Dus zo gezegd zo gedaan. We hebben nog samen de 18km gedaan en ons rot geamuseerd. Zeker op die controle posten. Het weer was veel beter dan in de voormiddag. De zon scheen volop deze keer. Uiteindelijk voor de 2de keer op de brouwerij geraakt en me dan toch ne affligem gedronken. De eerste kee da ik daar was had ik ne gewone cola gedronken omda ik wist da in nog een wandeling moest doen. We zaten net goe neer en ik had al eens van diene affligem gedronken als di mensen van de controle post in Merchtem van de 18, 24 en 30km daar binnen vielen. Daar dan nog wa mee babbelen en nog ne affligem opdrinken En dan was het rap naar de start gaan. Maar wel voorzichtig da ik nergens tegen liep. Dan nog effe op de start blijven vooral eer ik naar huis ga. En nog een paar cola's uitdrinken. Ik zen om 20 voor 19 thuis gekomen en mijn vader was er ni echt content mee. Ma trek er niks van aan want had ne fantastische dag gehad. Foto's heb ik deze ker wel getrokken en zijn te vinden op picasaweb.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    27-06-2009 om 13:19 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lompigheid en ander weetjes
    Hey,
    Lomp zijn da kent iedereen wel. Lomp en zot da past toch goe bij een vindt ge ni? Ik denk van wel want heb het al ondervonden. Ge zult al denken wa heeft die nu weer voorgehad. Wel lompheid da is mij weer eens over komen. Slaag nooit uw tenen tegen de rand van de douche want da doe verschrikkelijk veel zeer en ik kan het weten want heb het onlangs gedaan. De gevolgen moet ik dan maar dragen en die zijn ne gescheurde teen nagel en ne dag mank lopen van de zeer. Da is me de vrijdag morgend overkomen.
    Nu het is nog ni gedaan. Woensdag avond heb ik weer iets uitgestoken, vraag ni hoe da ik het gedaan heb. Ik was me een schaar bezig en in ene keer stak die in mijn been. Ja, daar moet ge goe lomp voor zijn. Ge kunt daar mee lachen of om wenen ma ik deed geen een van de twee. Ik heb ne keer goe gevloekt en da dan maar verzorgt. Nu heb ik daar soms wel eens last van want het is wa dik en is zeer pijnlijk.

    De nacht van 3juli en 4juli is het de ezeltocht in Bassevelde. Ik zou daar doodgraag naar toegaan maar heb een klein groot probleem. Ik heb geen vervoer. Dus moet ik nog mensen gaan zoeken en opbellen of mailen of hoe dan ook contacteren om te vragen of ik eventueel kan meerijden. Ik ken wel een paar mensen die naar ginder gaan ma ik mag helaas ni met jan en alleman meerijden van mijn vader anders was mijn probleem al opgelost.

    Ik heb nog iets leuk te vertellen da ik te weten ben gekomen uit goede bronnen. Vrijdag de 19de juni vertrok de Nacht van Vlaanderen in Torhout voor 100km of minder. Maar de meeste die daar waren gingen wel voor de 100km. Daar ken ik wel een deel van die mensen van. Helaas deze 100 zal nog jaren moeten wachten vooral eer ik ze zal doen omdat ik tot nu toe altijd al examens heb en da zal nog voor de komende 5 jaar zijn als alles goed gaat natuurlijk. Nu als je zo 's avonds aan een 100 vertrekt dan is het toch de bedoel da ge verlichting bij hebt zoda ge ni moet wachten op andere mensen om toch iets te kunnen zien in het bos he. Er zijn enkele die da dus ni mee hadden. en hadden dus een klein probleempje. Nu ik heb da ook al voor gehad op een 50km en op een 100km. Die 100 was de dodentocht. Maar daar lopen zoveel mensen op da ge nooit hoeft te wachten tot er iemand passeerd met verlichting. Op die 50km heb ik een tandje bij gestoken om mensen in te halen die verlichting bij zich hadden.

    Groetjes Zotte mie
    katrien

    27-06-2009 om 12:45 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examentijd
    Hey,
    Nu vanaf morgen beginnen bij mij de examens. Deze zijn een beetje speciaal. Hoe kunnen examens nu speciaal zijn? Wel het zijn de laatste examens van mijn tijd op een middelbare school. Daarna is het hogeschool in Gent en zullen de examens niet wa zwaarder zijn maar een heel pak zwaarder. Het aftellen is nu echt wel begonnen naar het einde van secundair. Ik ga content zijn dat ik weg zen van die school. Nog effectief 9 dagen examens en daar na nog proclamatie. Ik hoop toch da ik naar de proclamatie mag gaan :) (normaal gezien wel ze want, ik wil ni stoffen of zo ze, ik zen een van de beste van de klas.). Ma ga nog wa verder TV kijken en daar na ne keer beginnen met te leren he. Best he alsik er door wil zijn he. De eerste foto is van mijn bureau waar ik normaal gezien ozu moeten studeren. Da doe ik dus niet. Op de tweede foto zie je waar ik studeer. Da lukt vrij goed ze. Alle salu en tot op een volgende wandeling.
    Groetjes Zotte mie
    Katrien



    09-06-2009 om 19:39 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verandering in de planning maand juni

    Hey,
    Ik heb me een beetje vergist in da wandeling en die ik ga doen.
    Zaterdag 13 juni ga ik misschien gaan wandelen dat is afhankelijk van hoeveel ik nog moet leren voor mijn examens en van het weer. Als ik ga wandelen dan is dat in Bornem zoals het er staat.
    Maar zondag 14 juni ga ik ni naar Wetteren of Zellik maar dan is er een Busreis. Die gaat naar Hoboken en Sint-Gillis-Waas.

    ZONDAG-DIMANCHE 14/06/2009

    SINT-GILLIS-WAAS (OOST-VLAANDEREN) 07.30-15.00u

    24ste Wase Poldertochten 6-10-15-21-30 km

    Organisator: WANDELCLUB DE LACHENDE KLOMP NIEUWKERKEN-WAAS (025)

    Start: Gemeenschapscentrum De Route, Stationsstraat 201, Sint-Gillis-Waas.

     

    ZONDAG-DIMANCHE 14/06/2009

    HOBOKEN (ANTWERPEN) 08.00-15.00u

    29ste Kastelen- en Poldertocht 7-12-18-24-33 km

    Organisator: W.S.V. DE BRABOSTAPPERS (A 043)

    Start: Koninklijk Atheneum, Distelvinklaan 24, Hoboken-Antwerpen.


    Groetjes Zotte mie 
    Katrien 

    08-06-2009 om 22:24 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brugge - boekhoute
    Hey,
    Heb zojuist via wandelgazette enkele foto's gezien van Brugge - Boekhoute van de 100km. Op die foto's heb ik enkele (vele) bekende gezichten gezien. Ik hoop voor hen dat het een leuke en mooie wandeling was. Vooral dat het weer tijdens de nacht meeviel. Op deze 100km waren 125 deelnemers waar ik niet bij zat. De enige 100 die ik doe is voorlopig de dodentocht. Ik zen al ingeschreven en heb nummer 610. Andere 100km's doe ik niet want mijn school gaat nog altijd voor. Ooit eens zal ik wel andere 100's doen dan de dodentocht. Maar dat is voor na mijn opleiding op de Hogeschool in Gent. Dit jaar voor de dodentocht weet ik nog niet hoe ik daar geraak maar het zal me lukken desnoods met de fiets. Das ni zo ver ze das maar 16km. Ma voor de wandelaars die nu Brugge - Boekhoute gedaan hebben ne proficiat. En tot op een volgende keer. Hopelijk snel ma da zullen we wel zien.

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    Bijlagen:
    http://wandelgazette.be/nl/content/view/1372/50/   

    07-06-2009 om 20:16 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super dag in Deinze
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hey
    Dit weekend zen ik gaan wandelen. Niet zondags omdat alle wandelingen onberijkbaar waren voor mij tenzij dat ik mensen begon op te bellen ma da is iets wa ik ni echt doe. Daarom zen ik zaterdags gaan wandelen. Ik zen met de trein naar Deinze geweest. Daar werd ik opgepikt door Sofie. Ik heb haar leren kennen vorig jaar als ik op wandelvakantie was in Zwitserland. Toffe meid ze. Enkele mensen van de ATB natuurvrienden Deinze hadden me gevraag om dit weekend naar hun wandeling te komen. Dus heb ik da maar gedaan he.

    De zaterdagmorgend zen ik om 8u50 vertrokken met de fiets uit Opwijk naar Buggenhout station. Daar nam ik ne trein naar Deinze. Da is ne rechtstreekse trein over Dendermonde, Gent. Ge zit ongeveer een uur op de trein. In het station van Deinze werd ik opgewacht door Sofie. De start was recht tegenover haar deur. Dus een parkeerplaats was ni moeilijk te vinden en was nog zeer dicht tegen de deur. Rond 11u zijn we samen aan onze wandeling vertrokken van 20,5km. Het was een wandeling in de natuur op welis waar op geasvalteerde wegen. Maar veldwegen hebben we ook gehad en we hebben nog een klein stukje in het bos gelopen. Nu dit kwam langs de ene kant door de verkiezingen. Een van de zalen die ze hadden, hadden ze deze keer niet door de verkiezingen. Ma het was alles bijeen toch een mooie wandeling. Tijdens en na de wandeling kon je genieten van een ijsje met aarbeien en saus. Na 18u kon je op die start genieten van Beenham met frietjes en groenten tegen. Dit wel tegen een kleine vergoeding, logisch natuurlijk. Nu een deel van de opbrengst ging naar een gezinsvervangend tehuis. De start was op ook op dat domein. Het ijsje tijdens de wandeling en de warme maaltijd een tijdje na de wandeling waren goed. De maaltijd was eer goed verzorg. Je kon 2 keer gaan aanschuiven voor wat eten. Je koos zelf welke groenten en hoeveel vlees je neemt. De ambiance was goed.

    En of da nu toevallig is of ni da laat ik aan jullie zelf over. Ik kende daar weer wat mensen. Niet zoveel als in onze buurt maar kende er meer dan genoeg. De mensen die ik zag en mij kende waren verrast en zeer blij me nog eens te zien. De volgende keer dat ik hen zou kunnen zien is op de wandeling in Bornem op 19 juli. Dan komen ze met de bus tot daar en ik heb gezegd da Sofie mee moest komen. Ze heeft zich zelf diene zelfde dag ingeschreven. Het was ne dag met veel lachen, zeveren, babbelen en genieten. Daarom was ik ook pas om 23u thuis. Das laat het voor een gewone wandeling. Maar als ik naar Deinze ga maak ik er echt waar er ne hele dag van. En dat doe ik met heel veel plezier.
    Foto's van dan vind je op Picasaweb.google.be/kds006

    Groetjes Zotte mie
    Katrien

    Bijlagen:
    100_5581.JPG (746.9 KB)   
    100_5607.JPG (1017 KB)   
    100_5613.JPG (541.1 KB)   

    07-06-2009 om 19:47 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinkenstocht en Kravaalbostocht
    Sinksentocht
    Zondag 31/05 ben ik met de fiets naar Hekelgem gereden. Da is een zo'n 16km fietsen. Daar was een een wandeling van de wandelclub De Pajotten Hekelgem. Helaas werd ik diene zondag gewekt om u 's morgens door een smsje. Ja zo vroeg en dan was het nog een smsje van ne wandelaar. Erg he, juist nu ik mijn slaap een beetje nodig heb. De examens komen er stillekes aan he. Nu over de wandeling. Het was een wandeling met mooie veruitzichten ma redelijk wat geasvalteerde baantjes. Hier en daar hadden we ook een veldweggetje. Dit voor ma 25km.
    Ik zeg met op zet ma 25km. Waarom? Awel ik zen eigenlijk vertrokken voor 30km maar heb moeten passen. We hadden al 18km gedaan en vertrokken voor een volgende lus maar ik had last van mijn rechter kuit. Ik heb nog wa verder gewandeld ma heb toch besloten om terug te keren en naar binnen te gaan. En heb da ook gedaan. Jammer ma het is beter da ik mijn verstand (da ik toch heb) begin te gebruiken he. Tussen 12u en 12u30 was mijn wandeling van 25km gedaan. Ik zen daar nog blijven zitten (plakken) tot 15u30. Dan zoiets zen ik naar huis vertrokken me de vélo. Werd tijd want was doodop.

    Kravaalbostocht
    Maandag de eerste van de maand juni was het te wandelen te Mazenzele van de wandelclub Horizon Opwijk. Helaas deze keer geen tijd gehad om maar iets te kunnen wandelen zelfs ni voor 1ne foto te trekken. Ik ben diene dag weeral om 6u opgestaan om rond 7u met mijn fiets te vertrekken naar de startzaal. Daar tegen iedereen ne goeiendag gezegd en terug vertrokken richting mijne post. Ik stond op een controlepost in Asse-ter-Heide. Op daar tussen half 8 en kwart voor 8 toegekomen. Op da moment was er nog nie veel te doen dus me andere woorden dees heeft nog wa tijd gehad om te babbelen. Van zodra da er wa volk was ben ik wel achter de toog gekropen om iedereen te bedienen. En dit tot en de namiddag. Van het moment da ik daar ben toegekomen tot een uur of half 2 heb ik ni gezeten (de rest ook ni ze maja) vanaf dan was het ook rustig en ben ik wa gaan rond lopen in de zaal en hier en daar ne keer gezeten om een babbelke te slaan met de mensen. Terwijl ik toch rond liep heb ook wa helpen afruimen. Als ik achter diene toog stond heb ik ook ne keer een woordje gezegd ma da was ni veel. Meestal was da gewoon ni goeiendagn hoe ist en ja ik moet ne keer helpen i.p.v. te wandelen. Op een gegeven moment komen er 4 mensen van TRIP - TRAP Kumtich binnen. Toeval of ni ma ze kende mij (hoe zou da komen?). Ene van die 4 personen zei tegen mij da de fotograaf ni kwam. Ik ma aan het denken wie is da toch. Nu die mensen van Trip - Trap moesten nog een keer bij ons op de controlepost komen. Dan heeft diene persoon wel gezegd wie hij bedoelde me fotograaf. In de namiddag komen daar 2 mensen binnen een man en een vrouw, ze komen iets halen om te drinken en ze zetten hun neer. Ikke was op da moment nog aan het rond lopen in de zaal en ik sta effe stil bij de toog om glazen af te zetten om af te spoelen. Die vrouw komt na mij toe en wa babbelen he. Zij kende mij ja ma ik wist echt ni meer van waar ik haar zou moeten kennen. Ik vroeg van waar ik haar ken. Ik vroeg het wel ni letterlijk ma het kwam er wel op neer. Het was van de 60 van Merchtem en dan viel mijne frank (eu euro) natuurlijk. Ik kan zo wel voort blijven gaan ma ga afsluiten. Da ik nog iets kan doen voor de examens die volgende week dinsdag beginnen. En da wil ni zeggen da ik ni ga wandelen. Alle tot een van dees.
    Groetjes Zotte mie
    Katrien.

    01-06-2009 om 00:00 geschreven door kds

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto


    Archief per maand
  • 07-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 01-2008

    Foto

    Mijn foto links
  • 2009
  • 2010; 2011; 2012; 2013
  • Vakantie 09, 10 en 11

  • Foto

    Wandelvrienden
  • blog van Guy Verhelst
  • blog van alfred en lou
  • blog van Maaike Vancoppenolle
  • blog van Joost Vancoppenolle
  • Blog van Jipie
  • Blog van Kris
  • Blog van Ludo Depoortere
  • Blog van Johnny Cloesen
  • Blog van Freddy Persoone

  • blog van Alain Putman
  • blog van Steven Jaspers
  • Foto's van Steven Jaspers
  • Blog van Helga Van den Steen
  • Foto’s van Helga Van den Steen
  • Blog van Patrick Vanderstukken
  • Foto’s van Patrick Vanderstukken

  • Blog van Ronny en Linda
  • Blog van Jeroen en Kristel
  • Foto's van Paul Baestaens
  • Foto’s van Andy Huwe
  • Foto's van Chris en Anny
  • Foto's van Willy en Mary
  • Foto's van Marc Lauwaert
  • foto's van Nestor
  • Foto’s van Rene Smets

    Foto

  • Foto's Marc De Coster
  • Luc Vaes
  • Foto's van Johnny Cloesen
  • Foto's van Dirk Heylen

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs