Foto
Leuke links
  • Schitterende foto's van onze (huwelijks)fotograaf!!
  • Facebook
  • Laatste commentaren
  • lol (jan)
        op Tuin vol brandnetels
  • Koekoe (Ki)
        op
  • oppassen (dirkjogt)
        op Gentse Feesten
  • hey (Nella)
        op Gentse Feesten
  • Brandnetelkes (Samos)
        op Tuin vol brandnetels
  • Foto
    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues

    laatste film
    in de bioscoop gezien:
    "Mongol"
    (25/05/2008)

    Mail mij!!

    Vurige fan van mijn website? Mail me!!

    Als je de anderen wilt nadoen
    en je mislukt

    dan ben je uniek

    (uit "koning van het plagiaat")

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Vulnerability takes more courage

    than being cynical, strong or powerful.

    It takes courage to be open,

    innocent and willing to be hurt.

    (Dorothy Baker)

    Interessante blogjes
  • Schoonzusje Antonella
  • dirk de jogger
  • blog-tips
  • mijn Bobone en ikke!
    Foto
    Gastenboek
  • Fijne dinsdag!
  • magneetjes
  • fijn weekend
  • Hey
  • Miss getuige

    Klik enkel op deze knop om me te vertellen wat je vindt van mijn vertelsels! Ik zal ze graag lezen!

    Interessante links
  • B&G Energy Improvements
  • Juridische informatie
  • verbouwen en renoveren
  • OVAM
  • Energiek met energie
  • Premies voor verbouwers
  • Bouwen en wonen
  • Foto
    Foto
    Foto

    Het feëeriek sneeuwtapijt is gesmolten

    De winterzon laat de sneeuwkristallen niet meer fonkelen

    Alleen in mijn ogen schittert de winterzon nog

    Zou het ijswater
    de temperatuurstijging van het verlangen
    wat kunnen temperen?

    met dank aan de schrijfster

    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues
  • Terug aan het sporten
  • Brunch met bubbels
  • Special thanks to...
  • Allereerste foto van ons trouwfeest
  • trouwnieuws
  • lomp
  • Lange nacht - korte slaap
  • Vrijgezellenweekend om U tegen te zeggen!
  • 3 kg lichter en 5 dagen later
  • Computercrisis... again
  • Je merkt dat je oud wordt als je....
  • sportieve week
  • suffend door de dag
  • Sloeberke
  • Paint it white
  • In memoriam
  • 100 dagen...
  • Back in time
  • Typica Femina
  • Overuuuuuren
  • Suicidebrigade
  • overwerk
  • Auto in crisis
  • Ochtendcrisis
  • Clouseaumania
  • Nieuwjaarsdag bij bobone
  • Even stilstaan...
  • Foto's Nieuwjaarsfeestje
  • Tripje naar Stonehouse (Scotland)
  • Kerstavond
  • Stikkapot
  • Drukke dag vandaag
  • Nog twee keer slapen...
  • Binnen en buiten
  • Schilderen
  • Clouseau-time again!
  • Plong...
  • 1 minuut stilte
  • Lucky Day
  • Gevonden: de gedroomde trouwjurk !
  • Aankondiging
  • Mijn allerliefste metekindje: Freaking Britt
  • Verjaardagsfeestje Laura
  • Afstand
  • Overuurtjes
  • Moe- moeder- moest
  • ... en de wereld keerde zich tegen Katrien...
  • Vini & Dave op fietstocht
  • Verwarring
  • Koud in bed
  • Schotland here we come!
  • Shoppinguurtje
  • ****** Michel 30 ******
  • teamdrink
  • Sweety little kitty
  • Thuiswerken
  • Spinnenstress
  • Rekening
  • Home Alone
  • J, G&G
  • Koppijn
  • Strontzakske
  • Getuige
  • Mijn dokter
  • Uit het nieuws...
  • Thx to the police
  • Territoriale uitbreiding
  • Lang Leve Tienen
    Dave en Katrien

    Zij kwam ter wereld in Tienen, hij sleet zijn jeugd in Denderleeuw en omstreken. Ze leerden elkaar kennen via een gemeenschappelijke vriend in januari 2002. Na een moeilijk begin begon een sprookje dat nog altijd blijft duren... Op vrijdag 23 mei 2008 zijn we (eindelijk!) in het huwelijksbootje gestapt. En voorlopig vlot het nog steeds ;-)
    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud in bed
    Als ik de voorbije nachten na een lange shift thuiskwam, kon ik naast Dave in bed kruipen.
    Dat betekende ook dat het bed al voorverwarmd was...

    Helaas, Dave logeert momenteel in Denderleeuw, niet omdat ik hem heb buitengeshot, maar omdat hij stage doet bij Alain in Brussel, en dat hij als hij vanuit Gent zou vertrekken, onmenselijk vroeg zou moeten opstaan.
    Onmenselijk vroeg, dat is zo ongeveer een half uurtje later dan dat ik moet opstaan als ik de vroege heb !!! (klein detail)

    Dus, Dave op stage bij Alain in Brussel. De Cel Vermiste Personen waar ik enkele maanden geleden ook stage liep.
    Hopelijk valt het voor Dave even goed mee als bij mij.

    En nu mijn koud bedje in kruipen...
    Gelukkig bestaat er nog zoiets als de Hittepit!!

    Hopen dat de marktkramers hun keel niet te luid openzetten...

    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schotland here we come!

    Voilà !!

    In december, net voor Kerstmis, ga ik een bezoekje brengen aan mijn getuige in Schotland!

    En vooral:
    gaan we samen de bloemetjes buitenzetten - de Schotten blijken in de pré-kerstperiode véél feestjes te bouwen.

     

    Ik ga me waarschijnlijk de kater van het jaar zuipen, maar goed, dat zien we dan wel.
    Als we de terugreis dan maar overleven!

    Hip Hoi Schotland!!


    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shoppinguurtje
    Tweede nacht van een reeks van vier gehad, en vanmiddag pas om 15.30 uur opgestaan.

    Dave stelde me meteen voor een hartverscheurend dilemma:
    een uurtje gaan lopen rond de Watersportbaan
    of
    een uurtje gaan shoppen...
           Mmmmm, wàt zou ik kiezen???

    Uiteindelijk werd het - wat hàd je gedacht?? - een uurtje shoppen...
    Vooral voor Dave, want hij wou een PCspelletje gaan kopen. Maar ik had ook wel zin om in de stad te gaan rondslenteren.
    Maar, ra ra ra, waarmee komen we thuis?

    * Een volledig nieuwe outfit ... voor mij.
    * Vier cd's ... waarvan drie voor mij en 1 voor Dave - die ik dan nog in het geniep heb moeten kopen.
    * en toch wel: een spelletje voor Dave. Ik heb hem zelfs nog moeten overtuigen het te kopen...

    Totale kostprijs van een uurtje shoppen: te veel.
    Maar we verdienen het!

    hehe

    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.****** Michel 30 ******

    30 worden, daar hoort natuurlijk een deftig feestje bij!
    Dus bouwden we op uitnodiging van Mister Thir(s)ty himself een feestje in de Fame X in Wemmel.

    De foto's spreken voor zich, dacht ik zo...

     
    ** Ki - Michel - Dave **

     
    ** Alle dames op een rijtje **

     
    ** feestjeuhhh !!! **

     
    ** poseren is moeilijk op dit uur **

    { In de rechterkolom zijn nog meer fotootjes te vinden! }


    15-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.teamdrink

    Na een lange namiddag werken gisteren - we werden uitgestuurd naar een opdracht vooraleer we eigenlijk moesten beginnen en werden een uur voor einde dienst ook nog uitgestuurd voor een dronken persoon, wat betekent dat het pv af moet en dat betekende overwerken - was er teamdrink na de shift...
    Ik dacht tegen middernacht wel richting huis te kunnen vertrekken, maar dat was buiten de collega's en de toffe sfeer gerekend.
    Om 4 uur ben ik uiteindelijk thuis geraakt...
    Leve het flikkenleven!

    Vanmorgen stond mijn wekker op 10.30 uur om op tijd op de afspraak te zijn met mijn oud-collega's.
    Ik moet er dwars door geslapen hebben, want om 11.00 uur schoot ik plots een meter omhoog - vanuit liggende positie! - en was meteen wakker. Was het het lawaai van de markt in de straat dat me heeft gewekt, of is het wekkergeluid met een half uur vertraging tot in mijn brein geraakt - ik weet het niet.

    Ik was wel meteen klaarwakker.


    11-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweety little kitty

    Na de witte en de grijze kat, word ik nu gestalkt door een zwarte kat.
    Een zwarte kat met witte pootjes en een witte kin.
    Jep, dezelfde kat die ik onlangs beschreef als arrogant, de kat die ik van de muur heb doen vallen toen ze Bobo en Punki aan het beloeren was.

     

    Sinds vorige week zit ze aan onze vensterbank aan de keuken te zitten. Ze loopt zelfs niet weg als ik de deur opendeed.
    En ze is eigenlijk superlief.
    Eergisteren hoorde ik luidkeels kattengejank aan de straatkant, en zag nog net hoe deze lieve zwarte kat lag te vechten met de grijsgestreepte kat die tot voor kort aan onze keukendeur post vatte.
    Het baasje van de lieve zwarte kat kwam haar onder de struiken uithalen en nam haar over zijn schouder mee naar de ouderlijke woonst.

    Dus de stalkende kat heeft een baasje.
    En toch bedelt ze elke dag aan mijn keukendeur om wat melk en kippenwit.
    Want dat krijgt ze van mij.
    Mijn konijnen bekijkt ze niet meer. Waarschijnlijk verbindt ze Bobo en Punki met de val van de muur.
    Net goed...

    Sweet little kitty!



     
    Fotogeniek is ze toch niet altijd...



     
    En toch maar proberen om binnen te geraken!


    10-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thuiswerken

    Met vier dagen vrij, zijn deze dagen de kans om nog wat verder te werken op onze werf.

    Samen met schoonpapa en schoonmama, die zich rijkelijk overslapen hadden vanmorgen (tiens???) en die om 10.15 uur in Gentbrugge aankwamen in plaats van om 9.00 uur.
    Klusjesman De Vlieger en ik waren al rond met de inspectie van de daken en de gevel. Het hele verhaal werd opnieuw verteld bij een tas koffie.

    De rest van de dag hebben we flink doorgewerkt.
    Pleister afschuren en bijpleisteren, tot zowel schoonpapa als ik vol stof hingen.

     

    Ook schoenmoeder heeft neig haar best gedaan, vooral als werfleidster maar toch ook als tuinierster.

     

    Toch mag het overduidelijk zijn dat ons schoonmoe toch nog altijd het best is in orders geven en delegeren.
    En uitleggen natuurlijk.
    Al is het dan achter schoonpa zijn rug...


    09-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spinnenstress

    21.55u

    Ik zit op mijn gemak achter de pc, mee te zingen met mijn songlist met onder andere Anne van Clouseau, Gelukkig zijn van Raymond en ik hou van u van Noordkaap.

    Ondertussen doorzoek ik de lijst op http://www.clouseau.be/voting_donna.asp op zoek naar mijn favoeriete Clouseauliedje.  Ik herinner me de oudere titels, bedenk dat ik eigenlijk als jonge puber - ik was 8 jaar in 1987 - Clouseau al ken én fan ben van in hun eerste gloriedagen, en dat ik nu de meeste van hun oudere liedjes - die van in mijn jonge(re) tijd dus - nog altijd van buiten ken.

     


    Tot ik plots vanuit mijn ooghoek iets zwart zie bewegen... kruipen

    !!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!

    Met een ijselijke gil spring ik als een gek van mijn stoel.
    Ik sta oog in oog met een gigantische, gedoutante, gemene, smerige, vuile  SPIN !!!!

    Terwijl ik zoek naar iets om het monster mee dood te kloppen, verdwijnt de smeerlap!
    Ik blijf kijken, hopen dat hij toch nog ergens verschijnt.
    Ik ben versteend van degoutatie!

    Plots zie ik hem terug, hij kruipt recht naar mij toe!!!
    Dat is durven!!

    Puur op adrenaline grijp ik naar het doosje van mijn analoog fototoestel.
    Ik kniel.
    Ik wil hem goed raken.
    Mijn neus is op enkele centimeters van het monster
    (dat besefte ik gelukkig pas nadat ik geklopt had)

    Met een ongelofelijke KLAP krijgt het monster het doosje op zijn doos.
    Ik spring meteen weer recht en stel me twee meter van het doosje.

    De spin moet dood zijn.
    Kan niet anders.
    Ik heb hem keihard geraakt.

    Het doosje beweegt niet.
    Spin zal dood zijn zeker?

    Als mijn hart wat minder hard klopt,
    als de stress is weggeëbt,
    til ik voorzichtig het doosje op.

    Shit, niks op de grond te zien.
    Is spin dan toch nog kunnen vluchten?
    Kan niet!

    Ik duw met mijn voet het doosje op zijn kant.
    En ja, daar hangt spin.

    Zo dood als een ... pier!

     


    (moet ik erbij vertellen dat ik de rest van de avond spinnenparanoia zal zijn???)


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rekening
    Vorige week vrijdag kreeg ik de rekening van de watermaatschappij in de bus en in mijn handen.
    En kreeg zo ongeveer acute stressfaeces...

    Een rekeningske van maar liefst 1090,67 euro werd ons toegestuurd.
    Te betalen voor 20 oktober.
    Geen afbetalingsplan voor dit onverwachte gigantische bedrag, wel een hoop uitleg over waterverbruik en vooral oververbruik (wat wij zeker hadden volgens de rekening van de watermaatschappij) en over hoe waterverbruik te doseren.
    Hoog tijd om de rekening aan de kant te leggen en op de pot te gaan zitten...

    's Avonds kreeg ook Dave een acute darmcrisis toen ik hem de rekening voorschotelde.
    Gelukkig was hij zo slim om ze net iets beter te bekijken als ik.
    En ontdekte dat ze de rekening was gebaseerd op een "schatting" van onze meterstand.

    "Schatting, schat? Had jij onze meterstand niet doorgegeven??"
    OEPS...

    Een snelle controle van de meterstand zorgde voor opluchting.
    Geen 304 m³, maar slechts 64m³ verbruik.
    Oef...

    Nu nog de watermaatschappij overtuigen...

    08-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Home Alone

    Sinds Dave vanmorgen vertrokken is op seminarie, ben ik dus de komende week alleen thuis.

    Seminarie in Sun Parcs in Mol.
    Moet je mij eens uitleggen want het lijkt me toch een beetje...hoe moet ik het zeggen... vreemd?
    Ik heb al gezien dat hij zijn zwembroek alvast niet mee heeft naar Sun Parcs.

    Maar goed, het ging over "alleen thuis"...
    En dan nog in een week dat ik nauwelijks moet werken.
    Enkel donderdag heb ik de late.
    Vanmorgen had ik eigenlijk de vroege maar ik heb verlof genomen zodat ik Dave kon wegbrengen naar de plaats van afspraak aan de snelweg in Denderleeuw. En ik heb toch nog veel verlof staan dat op moet.

    Alleen thuis dus...
    Ben al meteen begonnen aan de herinrichting van de living. Om de zoveel tijd moet dat eens veranderen.
    En gezien ik weet dat Dave gek wordt van veranderingen, zelfs minimale, doe ik die veranderingen enkel als hij niet thuis is.
    En na een week in Sun Parcs vallen mijn grote veranderingen misschien niet zo fel op ... ;-)



    05-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.J, G&G

    Bon, ik praat tegen mijn konijnen.
    Klinkt misschien een beetje gek, maar toch doe ik het.

    En ja, oké, ik praat ook tegen mijn boom.
    Mijn geliefde krulwilg ofte kronkelwilg die in de voortuin staat.
    Begonnen als een klein takje in een pot water, gekregen van onze nonkel Danny. En nu, ongeveer twee jaar later, staat hij in volle bloei in de voortuin. En ja, soms praat ik tegen hem (of is het haar?). Ik ben gek op die boom.

    Een vriendin van mij is al even gek. Of nog gekker.
    Die praat tegen haar kiekens. Althans tegen één kieken. De andere twee zijn te dom, die begrijpen het niet wat ze zegt.
    Jacqueline is het slimme kieken. Germaine en Gertrude zijn de domme kiekens.

    Het klinkt plots al veel minder geschift als ik zeg dat ik tegen mijn konijnen en mijn kronkelwilg praat.


    04-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koppijn
    Vandaag om 16.15 uur wakker geworden met barstende hoofdpijn.

    Een blik op de online-standaard en onlineVRT leerde me dat er weer heel wat schokkend wereldnieuws te melden was.
    Dààrom ben ik dus met hoofdpijn wakker geworden.

    Flip & Mattie verwachten hun vierde (4 !) kindje.
    Nooit van anti-conceptie gehoord zeker?

    *****

    Tom Cruise is nu per definitie helemaal gek geworden en bouwt een anti-aliencomplex in zijn tuin.
    "Cruise, die een trouwe aanhanger is van de Scientology Church, gelooft dat de galactische heerser 'Xenu' een aanval voorbereidt."
    Uiteraard met zwembad. Xenu is namelijk bang van water.

     

    (foto van de bunker van Cruise, met dank aan www.standaard.be)


    03-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strontzakske
    Maandagavond omstreeks 17.00u
    Kom thuis buiten, zeg goedendag tegen een voorbijgangster met hond en stap in de auto.
    Via mijn achteruitkijkspiegel, zie ik hoe hondje van madame een strontje plaatst in het gras schuin tegenover mijn voortuin.
    Mevrouw laat hondje rustig doen, kijkt in het rond (heeft iemand het strontje van mijn hondje gezien?) en loopt rustig verder.

    Ik keer mijn voiture en stop ter hoogte van mevrouw.
    "Madame, hebt u een strontzakske bij om het strontje van uw hondje op te kuisen?" vraag ik haar door het openstaande raampje.
    Ze kijkt me aan - betrapt.
    "Goh, nee, mevrouw, normaal heb ik dat altijd bij mij, maar vandaag niet"
    " Wilt u dan zo vriendelijk zijn madame, om straks terug te komen met een zakske en dat strontje op te ruimen? Stront in het gras kan zeer vervelend zijn"
    " Ja mevrouw, ik zal dat doen"
    " Dat is zeer vriendelijk van u mevrouw, dank u wel! "

    Als ik op het einde van de straat - toevallig - nog eens in mijn achteruitkijkspiegel kijk, zie ik madame terugstappen naar de crimescene, mét een plastiek strontzakske in haar handen.

    Het strontje was weg toen ik thuiskwam

    30-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getuige

    Nu onze trouwdatum is vastgelegd op vrijdag 23 mei 2008, werd het tijd om op zoek te gaan naar een getuige.

    Vriendinnen genoeg, maar het is verschrikkelijk moeilijk om iemand te kiezen.
    Het liefst zou ik een hele resem getuigen vragen, maar dat gaat dus niet.

    Want door iemand te kiezen als getuige, geef je die persoon op die dag toch een bijzondere plaats.
    Als ik moet kiezen tussen mijn beste vriendinnen, maak ik een onmogelijke keuze.
    Ik kan namelijk echt niet zeggen dat ik de ene vriendin boven de andere verkies.

    Uiteindelijk heb ik gekozen op basis van persoonlijkheid.
    Wie staat er qua persoonlijkheid het dichtst bij mij ?
    Ook een moeilijke keuze, maar toch heb ik kunnen beslissen...

    Door mijn allerliefste Sammeke te kiezen als getuige, staat me wel een zwààr vrijgezellenweekend te wachten....


    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn dokter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen





     

     

     

     







    (www.foutehumor.be)

    Ik ben vreemd gegaan.
    Ik ben vanavond naar een andere dokter geweest dan mijn eigen toffe huisarts.
    Waarom?
    Puur opportunisme, zou mijn papa zeggen:
    - Omdat ik er minder betaal omdat het een aangenomen arts is (in politionele termen)
    - omdat de praktijk om de hoek is

    Maar ik ben dus van een redelijk kale reis teruggekomen (als je al van een reis kan spreken als je met 45 stappen van je eigen living in de wachtzaal van de dokter zit) en ik zal dus de volgende keer braafjes naar mijn eigen huisarts gaan.

    Niet dat het een slechte dokter is, maar ...
    ik heb graag een dokter die me af en toe (diep) in de ogen kijkt ... (en niet alleen door één of ander doktersglas)
    ik heb graag een dokter die kan lachen ...
    ik heb liever een dokter die af en toe een grapje maakt en wat losser met zijn klanten omgaat ...

    Dus... ik ga terug naar mijn eigen huisarts.
    Ook al moet ik dan elke keer van Gentbrugge naar Gent-centrum
    Ook al moet ik dan meer betalen voor het doktersbezoek
    Ook al moet ik dan meer betalen voor mijn medicatie

    Ik heb het er allemaal voor over... voor mijn favoriete dokter!!!


    21-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uit het nieuws...

    Een man en vrouw uit Sarajevo bedrogen elkaar met elkaar via het internet.

    De 27-jarige Sana en de 32-jarige Adnan ontmoetten elkaar in een chatroom op het internet. Sana, die de koosnaam Slatkica (schatje) gebruikte, en Adnan, die het net onveilig maakte als Princ Radosti (Prins van het Geluk), raakten aan de praat en vertelden elkaar gedurende enkele maanden alles over hun dagelijkse problemen en hun slechte huwelijk.

    'Plotseling was ik opnieuw verliefd. Het was fantastisch. Ik dacht dat ik eindelijk iemand had gevonden die me begreep', aldus Sana.

    Uiteindelijk besloten de twee om elkaar te ontmoeten. De verbazing was groot toen ze elkaars echte identiteit te weten kwamen. 'Ik vind het nog steeds moeilijk om te geloven dat Slatkica, die me zoveel lieve woordjes toefluisterde en me echt begreep, de vrouw bleek te zijn met wie ik getrouwd ben en die me al die jaren nooit dergelijke dingen vertelde', zei de aangeslagen Adnan.

    Beiden beschuldigen elkaar van overspel en beslisten onmiddellijk om te scheiden
    .


    ??????


    20-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thx to the police

    Gelukkig kunnen we rekenen bij de politie!!

    Daarvoor dient dus die 101 lijn!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=uSU0t6cnf2I


    12-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Territoriale uitbreiding

    Nee, Ik heb mijn tuin niet uitgebreid.
    Die twee konijnen die in onze tuin wonen, die twee hebben hun territorium uitgebreid.
    Of beter, doen uitbreiden.

    Dave ocharme,
    hij dacht eerst dat hij hallucineerde.

    Hij zag namelijk konijnen waar die niet hoorden te zitten.
    Hij dacht echt dat hij gek werd.

    Ik dacht aan iets anders:

     
    konijnenpijpen onder de deur door die dient als afsluiting van 'mijn' territorium en 'hun' territorium.
    En wederom had ik gelijk.
    Hip Hoi!


    Bobo haar poten en Punki haar vacht zag nog zwart van de aarde.
    Ik denk dat dat een gelijkgestelde heterdaad is.

    Toen Bobo dan ook nog nieuwsgierig met haar neus in de tunnel kwam snuffelen, was het helemaal compleet natuurlijk.

    Ik heb dan maar de deur verplaatst.

     

    En meteen waren die twee er als de kippen bij om hun geannexeerde grond te inspecteren...


    Het dichtgooien van de tunnel heeft totaal geen zin, want één keer dat ze weten dat ze eronder door kunnen graven, zullen ze blijven proberen.
    Dus heb ik de deur/afsluiting verplaatst naar de tegels.
    Nu kunnen ze er alvast niet meer onder graven.

    Het betekent wel dat ze hun territorium vergroten en dat ze dus voor hun graaflust beloond worden in plaats van gestraft, maar ik denk dat konijnenpsychologie toch niet zo ver reikt...
    Alhoewel....


    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang Leve Tienen

    Het was lang geleden dat ik nog eens in Tienen geraakt was... sinds mei of juni denk ik zelfs.

    Vanmorgen markt in Tienen, geen kans om met de auto aan de gratis parking aan de kazerne te geraken, dus parkeerde ik me op de Veemarkt en betaalde braafjes mijn parkeergeld. Mijn ticket was geldig tot 12.08 uur.
    Om 12.15 uur kwam ik aan de auto en vond een schoon ticketje aan mijn ruitenwisser: "U koos voor het halve dag tarief, gelieve ons € 12.50 te betalen".
    Vloeken natuurlijk maar goed, 't was mijn eigen fout.
    Niks aan te doen.

    Bezoekje bij mijn grootmoeder aan de rand van Tienen, nog net binnen de ring.
    Als ik na een bezoekje van ongeveer anderhalf uur afscheid neem, vraagt mijn bobone of ik mijn parkeerschijf toch gelegd heb?
    Shit nee dus... maar twéé keer op één dag gepakt worden, het zou toch moeten lukken zeker?

    Maar het was dus gelukt.
    Deze keer was het een boete van 25,00 euro. Omdat het de tweede keer was die dag, of omdat het voor een andere inbreuk was?
    Geen idee.
    Deze keer kon ik er al minder mee lachen.
    Maar bon, eigen fout, nogmaals, en dus zal ik braafjes mijn boetes betalen.

    Maar in 't vervolg zal ik wel mijn auto bij mijn grootmoeder op de oprit zetten.

    En Tienen?
    De enige reden waarom ik in Tienen kom, is voor mijn familie en vrienden.
    Maar voor de rest is er in Tienen niets, maar dan ook werkelijk NIETS dat me interesseert.
    En dat heeft niets te maken met de twee boetes - al heeft het me wel pissig gemaakt, dat geef ik toe.

    Maar het idee dat Tienen een afgeleefde, marginale en saaie stad is, had ik vanmorgen - voor de boetes - ook al beseft.
    Spijtig voor de mensen die trachten er wél iets van te maken, maar Tienen is ten dode opgeschreven.

    Lang Leve Gent !!!


    08-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een lange nacht...
    8.55 uur
    Nacht gehad van gisteren 22u tot vanmorgen 7.25 uur.
    Om 7.35 uur thuisgekomen.
    Wegens te wakker gewacht om te gaan slapen tot Dave opstond om met Dimi naar Antwerpen te vertrekken.
    Dimi zou hem om 8.15 uur komen halen.
    Telefoon van Dimi om 8.35 uur "Ik heb me overslapen maar ik zit nu wel al in de auto"
    8.45 uur.
    Dimi eindelijk bij ons.
    Dave weg.
    Ik slapen.

    Na dit berichtje.



    Verjaardagsfeestje
    Katrien
    20/06/2008


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Trouwfeest
    Dave & Katrien
    * Uncensored *


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs