Inhoud blog
  • kato en kom op tegen kanker
  • Foto van de affiche: Koop een azalea voor Roosje!
  • fotos van genezingsfeestje 4 oktober 2008
  • op bezoek bij de sint in mallorca
  • foto's vanuit Mallorca
    Zoeken in blog

    Foto
    Kato had een ballonnetje in haar buik

    01-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fotos van genezingsfeestje 4 oktober 2008
    Hallo,

    Hier zijn de langverwachte foto's van het grote genezingsfeest van Kato.

    Via volgende link kan je de foto's vinden.

    Groetjes,
    Lien

    PS: klik op het woord 'link'.

     


    01-02-2009 om 00:00 geschreven door Kato en familie  


    17-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op bezoek bij de sint in mallorca

    dag allemaal

    dinsdag 11 november
    moest ik vroeg uit mijn bed
    want ik  moest naar de sint met het vliegtuig, naar spanje
    we heben gekleurt op het vliegtuig en tekening voor de sint gemaakt
    het was heel leuk in het vliegtuig
    in spanje was het heeeeeeeeeeeeel warm
    ik heb palmboomen gezien 
    we heben lietjes gezongen van mega mindy
    en jo van spring was er ook
    en erik van de ketnet band was er ook
    en jasmine ook, zij is meter van meke a wish
    ik heb op de schoot van sinterklaas gezeten
    het was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuke dag 
    we heben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel snoep gekreegen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    KATO


    Inderdaad het is echt waar, Kato is voor 1 dagje naar Spanje (Mallorca) gevlogen om de sint en zijn pieten te gaan bezoeken.
    Zoals jullie kunnen lezen "Kato vond het een schitterende dag" 
    Bedankt aan Neckerman en het Make-a-wish team die deze dag tot een onvergetelijke dag maakten voor Kato en weliswaar ook voor vele andere kinderen.   DANKUWEL
    Kato heeft toch weer het nieuws gehaald, zowel op televisie als in de krant. (gva van woensdag 12/11)
    We kregen reeds enkele foto's van Thomas (collega van vake ) die ook mee was. 

    Groetjes 

    Hilde en Ronny


                                                          

    17-11-2008 om 18:02 geschreven door Kato en familie  


    15-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's vanuit Mallorca

    foto's uit het vliegtuig






    op de luchthaven in palma









    eric en jasmine en ...

     sint komt eraan












    15-11-2008 om 00:00 geschreven door Kato en familie  


    05-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindelijk nog eens nieuws
    Hallo aan iedereen,

    Allereerst willen we iedereen bedanken die geholpen hebben om Kato haar feestje tot een schitterend feest te maken.
    Zoals Kato het zelf zegt: " Het was een schitterend genezingsfeest."  Ze heeft er echt van genoten.
    Dan willen we ook iedereen bedanken die de vzw KHOCA gesteund heeft. Naast de stortingen heeft
    Kato een cheque kunnen overhandigen  van 1 350 euro.
    Dankzij deze vzw heeft Kato een weekend mogen beleven aan  zee.
    Kato is er vol lof over. Ze bezochten onder andere Bellewaarde, er was een groot Halloweenfeest, er werd geknutseld, gedanst, gaan wandelen en spelen op het strand.  

    Om mee te kunnen  proeven van de sfeer op haar feestje sturen we graag enkele fotos door.
    Deze namiddag hebben we een gesprek met de oncologe n.a.v. enkele onderzoeken maandag ll.

    Volgende week gaat Kato op bezoek bij de Sint, nee niet in de fun of in de superbazaar maar naar Spanje.
    Voor 1 dagje met het vliegtuig naar Mallorca. Dit allemaal dankzij Make-a-Wish.
    We zullen hier zeker verslag over uitbrengen.  Ze kijkt er alvast naar uit.
     
    Groetjes en tot later


    05-11-2008 om 14:04 geschreven door Kato en familie  


    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fotos van genezingsfeestje

    ik word een circusartiest  



    steun het goede doel















    schminkatelier / dankjewel aan Nele en Jolien






    04-11-2008 om 00:00 geschreven door Kato en familie  


    19-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewoon zijn gangetje

    Hallo,

    Weer een hele poos geleden dat we nog iets van ons lieten horen.
    sorry daarvoor !
    de septembermaand brengt dan ook zijn nodige drukte mee.
    kato gaat vanaf 1 september opnieuw naar school en is ook gestart met turnen, chiro , en dansen !
    ze bruist van energie , het gaat haar goed en geniet met volle teugen van het samenzijn met andere kinderen.
    Bert beloofde een groot kinderfeest en ja het komt er aan ! --> 4 oktober !!!
    uitnodigingen volgen nog
    ook moeke en vake hebben hun werk hervat en zo gaat alles weer z'n gewone gangetje !
    Sinds maandag zien we haartjes gemillimeterd ophaar hoofdje staan, ook wenkbrauwen en wimpers komen weer tevoorschijn.
    ze staat al fluitend  op en gaat ook zo weer slapen
    we merken niet echt dat kato meer moe is dan vroeger integendeel
    houden zo !!!!
    woensdag 8 oktober moet ze op maandelijkse controle ( echo en labo )

    5 oktober gaan we met het gezin naar planckendael op uitnodiging van de kankerliga.
    het weekend nadien mag ze naar zee en trekken ze naar bellewaerde met P5

    vele groetjes van ons allemaal

    19-09-2008 om 18:36 geschreven door Kato en familie  


    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste onderzoekjes
    Hallo,

    We zijn dinsdag naar het ziekenhuis geweest voor een aantal onderzoeken.
    Dr Bravo heeft reeds laten weten dat alle resultaten goed waren.
    Kato mag maandag starten met haar eerste schooldag na lang afwezig zijn.
    Ze kijkt er al echt naar uit.
    Ook moeke start maandag.
    Maandag moeten we nog even op gesprek om de resultaten in detail te bespreken en verdere informatie naar toekomst toe.

    Groetjes

    Hilde en Ronny

    28-08-2008 om 23:06 geschreven door Kato en familie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's
    11/07/08  : op en top in actie


    25/07/08 : mijn laatste chemokuur met mijn peter op bezoek


    29/07/08 : klaar om naar huis te gaan


    Tinneke brengt me naar huis met de cabrio




    net echt


    eindelijk thuis


    03/08/08 : korte verblijfje in Mousny





    na een weekje ziekenhuis toch nog even naar Mousny


    mooi weer








    mijn jongste nichtje Jade op bezoek


    genieten met Rik en Marie

    28-08-2008 om 22:59 geschreven door Kato en familie  


    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo
    Dag allemaal,

    In het vorige berichtje beloofden we een aantal foto's door te sturen, helaas lukt het me niet.
    Lien gaat morgen nog eens proberen.
    We zijn ondertussen nog eens naar de Ardennen geweest in Barvaux, met dank aan de familie Dalemans.
    We proberen echt nog iets van de vakantie te maken, vooral Kato geniet van het spelen met neven en  nichten.
    Van kleine fietstochten op haar nieuwe fiets. 
    Morgen dinsdag moet Kato voor een aantal onderzoeken naar  het ziekenhuis, bloedonderzoek - echo - gehoortest en een MRI.
    Vooral het aanprikken van haar port-a-cath vind ze vervelend.
    Hopelijk verloopt alles naar wens. Ze kijkt uit naar het weerzien met haar klasgenootjes.


    Groetjes
    Hilde en Ronny

    26-08-2008 om 00:13 geschreven door Kato en familie  


    17-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog even bijwerken

    Dag allemaal,

    Hier volgen ook nog enkele foto's van wat eigenlijk mijn laatste thuiskomst uit het ziekenhuis moest zijn.
    Ik werd met de cabrio van Tinneke opgehaald en ik voelde me in mijn nopjes.
    Thuis wachtte me ook nog een verrassing.  Moeke en vake zorgden voor een klein welkomstfeestje met beperkt aantal mensen.
    Na mijn laatste ziekenhuisopname zijn we toch nog 2 dagen naar de ardennen geweest (naar Mousny).
    Dank aan de familie Bredael, het was er zalig.
    Met Kato gaat alles beter en beter, ze geniet van 's morgens tot 's avonds.  Het eten gaat ook zeer goed.
    Ze geniet vooral van het samenzijn met neven en nichtjes.
    Ook van het eerste familiefeestje op moederdag heeft ze met volle teugen genoten.

    Groetjes aan iedereen en we proberen van de laatste weken vakantie toch nog te genieten.

    Hilde en Ronny

    PS: Kato start in september met het nieuwe schooljaar.

    17-08-2008 om 12:12 geschreven door Kato en familie  


    11-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindelijk weer thuis !!
    hey beste mensen ,

    Kato kon er zaterdag jammer genoeg niet bij zijn op de doop van Mauro omdat ze nog steeds in het ziekenhuis lag.
    Ze had er ontzettend hard naar uitgekeken maar het mocht niet zijn.
    zondag mocht ze wel naar huis !! tijd dus om terug naar de ardennen te vertrekken!
    Zondagmiddag gepakt en gezakt vertrokken ze een uurtje na thuiskomst van het ziekenhuis alweer naar Mousny.
    Daar is ze nu volop aan het genieten, en dat nog tot morgenavond!
    kato is nog steeds een bommetje met energie voor tien

    tot de volgende keer en bedankt voor alle steun !!

    groetjes lotte (moeke , vake , janne , lien en KATO zijn ook in mousny)

    11-08-2008 om 17:57 geschreven door Kato en familie  


    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat jammer!!
    hallo allemaal,

    Kato is maandag op controle geweest en haar witte bloedcellen en bloedplaatjes stonden veel te laag.
    Normaal zouden we dinsdag terug naar de ardennen vertrokken zijn, maar we moesten woensdagmorgen terug op controle.
    Dus even uitstellen tot woensdag om te vertrekken.
    Kato is dinsdag koorts beginnen maken tot 38.8 °C met een opname in het ziekenhuis als gevolg.
    Ons reisje naar de ardennen valt dus in het water.
    Kato heeft terug infuus en krijgt antibiotica.
    Ze voelt zich niet echt ziek, maar de koorts wil niet vanzelf zakken.
    Voorlopig is het een opname van 5 à 6 dagen, zo er iets uit de genomen kweken komt zal het een opname zijn van om en bij de 14 dagen.
    Nu met de ziekenhuisopname gaat er weer een feestje aan haar neus voorbij.  Het doopfeestje van Mauro.
    Groetjes en we houden jullie op de hoogte.

    Ronny

    07-08-2008 om 12:00 geschreven door Kato en familie  


    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's van de huifkarrentocht

    wat leuk - tante kris,nonkel luc, marie - pieter en marthe mogen ook mee


    zie me genieten


    de regen kon me niet deren




    paul codde herinnerde zich mijn zus lotte die op de sara dag in gent over mij aan hem verteld heeft




    hij schreef voor mij en lotte een kort berichtje




    op het einde hebben we eens echt geraced - zalig




    nagenieten in het huisje aan zee

    04-08-2008 om 19:53 geschreven door Kato en familie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huifkarrentocht !!
    dag allemaal

    mijn laatste chemo is nu vorbij nu kan ik heel maal geneeze 
    vandaag moet ik op kontrole om te zien of ik nog in izolazi ben 
    morgenvroeg vertrekken  we naar de ardennen 
    er zijn ook nog foto's van de huifkarentogt
    ik heb marnix van sara gezien en hij heeft bij ons aan tafel gegeeten
    daarna zijn we ook nog naar het huisje van tante kris gegaan, ik heb daar een nieuw leuk kaartspelletje geleerd!
    'tot de duizend'  dat is echt  super tof

    nu gaat lotte iets tippen:
    de huifkarrentocht was inderdaad heel leuk haar twee nichtjes en neefje mochten ook mee.
    ze heeft  dus voor de eerste keer weer met kindjes gespeeld!!
    het was voor Kato niet zo leuk om opnieuw te moeten starten met de chemo
    omdat ze dan weer minder weerstand zou hebben en zich opnieuw misselijk
    zou voelen.Maar wat moet,moet nu eenmaal!
    Kato heeft zich weer zeer sterk en moedig gedragen.
    Het eten ging moeizaam, eigenlijk helemaal niet en de kilootjes vlogen er af .
    Gelukkig is ze nu weer thuis en kan ze weer aansterken.
    Met de ardense lucht moet het wel lukken .Ondertussen begint ze stilaan te eten
    en komen de grammetjes er geleidelijk weer aan.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxKATO en LOTTE

    04-08-2008 om 16:57 geschreven door Kato en familie  


    02-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kato naar de ardennen
    Hey allemaal,

    Kato is gisteren opnieuw op controle geweest. Ze had heel weinig witte bloedcellen, dus ze staat op de moment heel zwak.
    Vake, moeke, Lotte, Janne en Kato zijn vandaag naar de Ardennen vertrokken om daar met Kato te kunnen genieten.

    Ze blijft wel steeds stralen en energie voor 10 hebben.

    De foto's en een verslag van de huifkarrentocht volgt nog.

    Groetjes Lien

    02-08-2008 om 12:56 geschreven door Kato en familie  


    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even iets laten weten
    Hallo,

    Fijn dat jullie nog zo massal de blog van Kato bekijken , daarom laten we jullie graag nog een berichtje.
    Alles verloopt goed. 
    We zijn aan de derde dag van de chemo bezig.
    Eten gaat zo goed als niet.
    Ondanks het niet eten blijft ze energie hebben.
    Verder verloopt alles prima met Kato.
    Vooral van het kaartspelen kan ze enorm genieten.

    Groetjes en tot een volgende keer

    Hilde en Ronny

    25-07-2008 om 21:01 geschreven door Kato en familie  


    22-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klaar voor de laatste chemo
    Beste allemaal,

    Vandaag een bloedcontrole en een gehoortest gehad.
    Haar voedingssonde is ook verwijderd. 
    Het licht staat op groen :Kato start morgen met haar laatste chemokuur voor één week.
    Ze is vandaag ook nog gaan fietsen naar Wintam.
    Dat ging reeds goed.  Energie heeft ze voor 10. 
    Zit de chemo er voor iets tussen??
    Gisteren een huifkarrentocht gedaan, het weer zat niet echt mee, maar we hebben er toch van genoten.
    Verassing voor Kato: Pieter - Marie en Marthe kwamen dag zeggen met de fiets van aan zee en ze mochten mee op tocht.  
    Voor Kato een superleuke dag.

    Groetjes,
    Hilde en Ronny

    22-07-2008 om 00:00 geschreven door Kato en familie  


    18-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onderzoekje van 17/07
    hallo iedereen,

    Kato zegt:
    "halo alemaal
    ik ben gistren weer op kontrole geweest bij de dokter
    de dokter was weer zeer tevreden en ik weeg trug 18.3kg
    mijn sondeke mag er bijna uit
    nog 4 dagen
    mijn haar is al aan het groeien
    als ik goed ben na mijn laatste chemo kan ik terug naar school in september
    Joepie!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkato
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"

    Alles was zeer goed,
    dokter is tevreden dat alles volgens plan kan verlopen.
    M.a.w. nog 1 chemokuur te gaan.
    Waarschijnlijk volgende week als de bloedcontrole van dinsdag ok is.
    Maandag gaan we met Kato meedoen aan een huifkarrentocht in Damme, 
    speciaal georganiseerd voor de kinderen van Bednet

    Groetjes, 

    Hilde en Ronny 
     

    18-07-2008 om 13:42 geschreven door Kato en familie  


    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomaar een berichtje om te laten weten hoe het met me gaat

    hoi beste mensen,

    kato wil nog eens even iets laten weten:

    mijn plaker iser af en mijn wontje is heeeeel moooooooooj
    de dokter was heel te vreden
    ik moet nog wel wat voorzigtig zijn
    vandaag heb ik mij geamuzeert in de tuin , gespeelt, gedanst, en me lekker  vuil gemaakt en...........................ik     heb  vake geholpen in de tuin
    en ik ben ook gaan wandelen met lotte en met mijn pop naar de luk en daar heb ik UNO gespeelt ik heb gewonne met UNO en GANZENBORT !!!
    nu moet ik in bad en in bed

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    KATO

    't Is een tijdje geleden dat we nog iets lieten  horen,
    gisteren zijn we op controle geweest bij oncoloog en chirurg.
    Kato haar wondje staat heel mooi, en haar bloed was ook goed.
    We wachten nog op enkele resultaten en daarna zal er beslist worden wanneer de chemo zal doorgaan.
    De resultaten die reeds binnen waren, waren goed.
    Kato voelt zich supergoed en geniet met volle teugen.
    Dansen, met poppen spelen, kortom genieten van alle kleine dingen en vooral van onze aandacht.
    Volgende week donderdag moeten we terug op controle.
    Tot dan!!

    groetjes 
    Hilde en Ronny

    11-07-2008 om 22:22 geschreven door Kato en familie  


    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's
    1ste dag na mijn operatie op intensieve zorgen



    terug op mijn kamer


    zie mijn fonkelende oogjes


    donderdag speel ik UNO met de kindjes van de afdeling 

    vrijdag bezoek van "de joeri"


    ik geniet


    de middenvinger of de duim








    even een groepsfoto


    dag joeri - dankjewel


    ik neem mijn handboeien en pepperspray en dan naar huis


    07-07-2008 om 12:10 geschreven door Kato en familie  




    Archief per week
  • 23/08-29/08 2010
  • 26/01-01/02 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs