Mijn naam is Katleen (36).
Tijdens een jaarlijkse controle bij de genaecoloog heeft die een knobbeltje gevonden in mijn borst.
Echo en mammo laten maken, 2 dagen later een punctie en op donderdag 29 nov. 2007 op 33-jarige leeftijd kreeg ik te horen dat het knobbeltje kwaadaardig was.
Borstkanker !
We zijn er snel bij, dat speelt in het voordeel.
Op 7 december werd dit knobbeltje en een klier verwijderd tijdens een borstbesparende operatie.
Daarna chemokuur en na deze 8 behandelingen nog 25 bestralingen.
Een lange tocht met verschillende etappes ...

2010: diagnose cvs en fibromyalgie als gevolg van chemo.
Inhoud blog
  • 2 jaar gepasseerd
  • voor jezelf zorgen
  • 5 jaar?
  • therapeute
  • natourcriterium
  • wandelen
  • virusje
  • Tour de Katleen
  • aanpassing medicatie
  • naar de grote supermarkt
  • nieuwe medicatie
  • puzzelen
  • antwoord?
  • haren groeien
  • koortsblaasjes
  • einde revalidatie bij kiné
  • ik slaap uren aan een stuk
  • samenkomst groep revalidatie
  • ik ben moe-oe
  • inspiratie
  • bijna leeg
  • batterijen zijn opgeladen
  • stiltehuis
  • ik verhuis
  • cursus creativiteit is ten einde
  • zo moe
  • bezoek oncologe
  • moeilijke week
  • slokdarmontsteking
  • niet in 't lang en in 't breed neergeschreven
  • nog eens naar de cross geweest
  • doktersbezoek
  • geduld
  • rouwen
  • mooi maken
  • kopzorgen
  • mijn weerstand wint terrein?
  • buikgriep
  • kaartje Thank You
  • mandala tekenen
  • open armen
  • weekendje Rixensart
  • een nachtje in een ander bed ...
  • bladzijde cm per cm omslaan
  • up and down we go again
  • cursus creativiteit
  • een nieuw jaar
  • om zot van te worden
  • ik voel me weer wat beter
  • kapper
  • uitslag testen goed
  • gisteren cross
  • verkouden
  • laatste drukke week in 2008
  • slapen - loslaten
  • verwennen
  • extra testen
  • Ik mis je
  • m'n best doen
  • stopzetting revalidatieprogramma
  • titel boek?
  • nieuw fotoke
  • goed nieuws
  • glaasje wijn
  • Emg-test brengt duidelijkheid
  • witte woorden op een blauwe achtergrond
  • dankbaarheid
  • boek Borstkanker en Boezemblues
  • oefeninkjes doen
  • probleem aanpakken
  • lymfedrainage
  • hulpmiddelen
  • samenkomst
  • samenkomst bloggenoten
  • slapeloze nachten - pijntjes - uitkijken naar
  • goede raad
  • dubbel gevoel
  • cross
  • weekoverzicht
  • Hamam
  • Niet te geloven
  • step-aerobics
  • Hydrotherapie - geheugen
  • weekend = 2 dagen
  • druk ... rusten ... te moe
  • woorden ... en hun impakt
  • waarom?
  • Pink Ribbon
  • herfst komt eraan en ik kijk er naar uit
  • emoties komen los na bezoek veldrit
  • geel lintje = steun aan mensen met kanker
  • 18 september = dag tegen kanker
  • start revalidatie
  • ik ben er klaar voor
  • niemandsland
  • slaappil
  • eerste nacontrole bij dienst oncologie
  • nieuwe foto
  • oh what a night ...
  • ik mag meedoen aan het revalidatieprogramma in het ziekenhuis
  • naar de kermis geweest
  • controle professor
  • inloophuis Turnhout
  • simpel, gaan we eens doen, ... zo moeilijk
  • naar de kapper geweest
  • nabehandeling is afgelopen !
  • bestralingen bijna gedaan
  • hoe voel ik me nu?
  • ik doe niets meer
  • haar is aan 't groeien
  • begeleiding
  • 55kg
  • te vroeg
  • eerste bestraling
  • helemaal alleen
  • drukke week gehad
  • voorbereiding radiotherapie
  • plannen maken
  • opnieuw thuis geslapen
  • warmteopwellingen
  • laatste chemo gehad, herstellen kan beginnen
  • morgen chemo 8 - de laatste !
  • ik ben moe
  • allez, 't is weer zover
  • het gevoel dat het einde van de chemo in zicht is
  • data radiotherapie
  • lichaam ziet af
  • ik heb nog eens geweend
  • zon, regen, wolken, ...
  • afspraak radiotherapie gemaakt
  • morgen chemo 7
  • 2de puzzel is af
  • vanalles
  • wandeling
  • moeilijke dag gehad
  • 51kg en zakkende
  • morgen chemo 6
  • verminderde weerstand
  • nieuw mutsje gekocht
  • smaakverlies
  • krachten bundelen
  • het gaat de goede kant uit
  • een week verder
  • morgen chemo 5
  • Vlaanderens mooiste
  • opruim-koorts
  • overleg gehad
  • Reiki-behandeling
  • maandag gesprek
  • herstellen gaat moeilijker en moeilijker
  • afgelopen week
  • gewichtsverlies
  • puzzelen
  • uitgebreide verzorging
  • goed weekend gehad
  • het gaat weer beter
  • opbouwen is lastig
  • woeps ... weeral lichamelijk onderuit
  • hopelijk is het de 3de keer anders
  • vandaag een mindere dag
  • film P.S. I love you
  • 3de week na de chemo
  • eigen veldrit - einde veldritseizoen
  • 10de dag na chemo
  • eerste redelijk goede dag
  • chemo 2
  • de kriebels beginnen te komen
  • Sinead O'Connor coupe
  • mijn haar vreet energie
  • mijn haar
  • WK veldrijden
  • Het gaat beter
  • 1 week geleden
  • gisteren was het zondag
  • chemo 1 is voorbij
  • nog 1 nachtje slapen
  • Een dagboek ...
    Archief per maand
  • 12-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
    Zoeken in blog

    Dag per dag
    Lange tocht met verschillende etappes
    12-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geduld
    Heb geduld.
    Alle dingen zijn moeilijk, voor dat ze gemakkelijk worden.
    (Perzisch spreekwoord)

    Eerder deze week heb ik nog geschreven over de trein van het leven en ik die op het perron staat.
    Deze namiddag ben ik naar het inloophuis geweest en het contact met lotgenoten doet me goed.
    Om dan een paar uur later ruzie te maken.
    Ik ben geschrokken van wat ik gezegd heb ...
    ... misschien moet ik in een depressie sukkelen, dan begrijpen de mensen om me heen misschien hoeveel moeite ik moet doen om recht te blijven ... een verhuis die nodig is, een lichaam dat niet volledig herstelt na de chemo, geen relatie, geen kinderen kunnen krijgen, ...

    Geduld ...
    en een goede nachtrust ...

    Morgen een nieuwe dag.

    knuffel,
    Katleen


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    13-02-2009
    Inloop huis
    Mijn man heeft je op tv gezien ,spijtig ik niet,je deed dat heeeeeeeel goed ,heeft hij gezegd!
    Dag.

    13-02-2009 om 11:22 geschreven door Dag Katleen


    hou de moed erin.. niet altijd even gemakkelijk... mensen zijn nu éénmaal dom en zien niet hoe moeilijk anderen het soms hebben om overeind te blijven..
    Image Hosted by ImageShack.us

    13-02-2009 om 10:36 geschreven door Annick



    Foto

    mailtje sturen

    Klik hieronder om me een mailtje te sturen.


    gastenboek invullen
  • dag katleen
  • kanker
  • wauw.. is dat jouw nieuwste foto rechts boven op je blog... mooi, je ziet er stralend uit
  • ik kom je een fijne dag wensen.
  • Dag Katleen

    Klik hieronder om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek.


    Blog als favoriet !

    blogs lotgenoten
  • Wenneke
  • Tricky
  • Flupque
  • GI Sanne
  • Me-myself-and-cancer
  • Elly
  • Annick

    links
  • Liga tegen kanker
  • mooihoofd

  • Boeken die ik gelezen heb:
  • Borstkanker en Boezemblues - Kristien Van Den Bon
  • Ontboezemingen over borstkanker - Frieda Joris
  • Stuk - jonge vrouwen met borstkanker - Janneke Vonkeman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs