Inhoud blog
  • Eerste bericht
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken met Google


    Rondvraag / Poll
    Naar welke school ga jij?
    de ring (atheneum)
    salco
    heilige hart
    sint-pieters
    santa-maria
    de wijnpers
    de stijnerschool
    anders
    Bekijk resultaat

    Karlotta!!!
    dit is mijn eigen unieke pagina!!!
    09-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste bericht
    Hallo, 
    ik ben Karlotta en ik ben 11 jaar. Dit is mijn site.
    eerst een paar vraagjes om te beantwoorden.

    1) Wat gaat er op de site staan?

    Wel, ik heb mijn eigen interesses, en daarmee ga ik de site ook volplaatsen. Mijn hobby's zijn bijvoorbeeld duiken en circus, dus zal er daar ook wel een keer iets over komen. Spelletjes komen er zeker op. Muziek is ook wel een goed idee, en ik zal er zeker ook grappige filmpjes op zetten. Ik ben fan van Selena Gomez en van harry potter, ik lees graag de serie timboektoe en ga zo maar verder. Kortom, dit is mijn eigen kleine wereldje.Very Happy

    2) ga je vaak dingen op de site zetten?

    Soms heb ik een goede bui, en zal ik een hele boel erop zetten. Maar soms is het zo dat ik maar een keer in de week iets erop zet, of nog minder. Dus je moet niet te veel verwachten. Om de 2 weken kijken, en je ziet alles in 10 minuten.

    Laat zeker een berichtje achter in het gastenboek!!!

    Groetjes karlotta

    09-02-2012 om 17:24 geschreven door Karlotta  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 06/02-12/02 2012

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Categorieën

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wilfried1
    www.bloggen.be/wilfrie

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs