Over mijzelf
Ik ben Marie-Thérése Bernaerts
Ik ben een vrouw en woon in Hamont-Achel (België) en mijn beroep is Huisvrouw.
Ik ben geboren op 07/10/1949 en ben nu dus 74 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Alles wat kant is !.
Ons gezin waar ik heel trots op ben !
Foto
Inhoud blog
  • Body
  • Enkele mooie werkjes !
  • Nog enkele werkjes !
  • Fijne feestdagen !
  • 't is weer voorbij die mooie zomer ...
  • Tentoonstelling 2013
  • een cadeautje
  • Groepswerk
  • hoeden en tassen
  • een overzicht
  • enkele sfeerbeelden
  • 3 generaties
  • Gekloste kantjes
  • tentoonstelling 2008
  • Borgloon
  • hoeden
  • Kant met knopen
  • Vlinders
  • Gekloste bloemen
  • Eigentijds kan bij ons ook !
  • Parelwerk
  • Lierse kant
  • Gekloste kantjes
  • Welkom bij Kantkring Hamont
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
    Kantkring Hamont
    Alles wat kant is
    19-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog enkele werkjes !
    Zoals u kunt zien zijn we nog steeds goed bezig.












    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne feestdagen !
    Wij wensen iedereen fijne eindejaarsfeesten, 
    een spetterend begin van 2015 
    en veel kantplezier !




    en hier is nog een ideetje voor de feesttafel.


        








    >> Reageer (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Tentoonstelling Michielshof
  • http://www.uggoutletaustralia.us.com
  • FSF
  • Adidas Originals adidas nmd r1 new color "Black" Triple details close to the reward
  • Kevin Durant and garage than three points, 10 shots, garage throw to lose a goal!

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • patroon (gre zijp)
        op Gekloste kantjes
  • patroon (gre zijp)
        op Gekloste kantjes
  • mevrouw (rita vorsselmans)
        op Gekloste bloemen
  • afwerking waaier (Goossens M-Jeanne)
        op Vlinders
  • sneebergs kant suikerpot/melkkan-tento 2008 (Adrie Groenendijk)
        op Gekloste kantjes
  • Archief per maand
  • 02-2016
  • 03-2015
  • 12-2014
  • 10-2014
  • 11-2013
  • 11-2012


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs