Inhoud blog
  • junior eurosong
  • welkom op mijn blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    welkom op mijn blog!!! kijk zeker eens rond camille
    Blog als favoriet !
    junior eurosong 2010
    door camille de tollenaere
    10-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.junior eurosong
    dag iedereen,
    in junior eurosong werden er weer 8 kanidaten uitgepikt om mee ten strijde te gaan om dat ene ticket te krijgen waarmee ze belgiƫ mee kunnen gaan vertegenwoordigen op juniorvisiesongfestival. vorig jaar kregen wij een sterke tweede plaats met onze jodelende laura

     zij kon met haar liedje zo verliefd alle mensenharten doen roffelen.
    de grote vraag waar ik al lang over wakker lig.
    wie zou dit jaar ons land vertegenwoordigen???
    een idee heb ik nog helemaal niet want alle kanidaten zijn ijzersterk.
    de volgende berichten ga je vooral info krijgen over de kanidaten.
    DAAAG
    camille

    10-09-2010 om 17:16 geschreven door camille  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom op mijn blog
    dag iedereen,
    welkom op mijn blog
    mijn blog gaat over junior eurosong 2010.
    ook dit jaar werden er weer een aantal kanidaten uitgepikt.
    zij zullen voor jou een spetterende show klaarstomen.
    maar natuurlijk kan er maar een iemand de beste zijn.
    die mag ons land dan gaan vertegenwoordigen op het eurovisiesongfestival.
    op deze blog kan je allerlei info over junior eurosong vinden
    nog veel plezier
    camille

    10-09-2010 om 17:06 geschreven door camille  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)


    Archief per week
  • 06/09-12/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben camille de tollenaere
    Ik ben een vrouw en woon in kortrijk (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 05/03/2000 en ben nu dus 24 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziek ballet en dans tennis.

    Een interessant adres?

    Rondvraag / Poll
    welke kanidaat zou volgens jou kunnen winnen in de spannende finale van junior eurosong?
    DnA
    jill en lauren
    imke
    louis
    ine
    emiel
    ferre
    emma
    Bekijk resultaat


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda 1 oktober de finale van junior eurosong 2010



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs