Inhoud blog
  • GEEN WOORDEN
  • kus-t-inspiratie
  • waar nu naar toe?
  • Herfst...
  • vermist gedicht
  • Ik wil huilen
  • woordeloos
  • Voor Sofie!
  • de waarheid komt uit de kindermond:...
  • Ben je er nog?
  • kom op...
  • Appeltje voor de dorst
  • Beroofd
  • waarom?
  • Voor mijn lieve oma
  • Voor mijn liefste metekindje
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Vol van woorden

    01-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Woorden vormen
    akkoorden
    van een
    troostende song

    een oplossing
    vormt het lied niet
    maar steun
    kan men
    in het gedicht
    wel vinden

    Zeker wanneer men
    de zinnen verwoord hoort
    waar men  met zijn allen
    naar op zoek was

    (Julie, 1 december 2007)

    01-12-2007 om 22:29 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    werd mijn wens
    maar werkelijkheid
    kon ik je woorden
    maar wissen

    Want wat niet gezegd wordt
    is plots ook...
    minder waar

    Kon ik de klok
    maar terugdraaien
    Wat zou ik graag
    je woorden
    de wereld uit wissen

    Was dat maar waar:
    niets gezegd
    niets gebeurd

    (Julie, 1 decemer 2007)

    01-12-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Meestal zit mijn hoofd
    propvol woorden
    als akkoorden
    van een verhalend lied
    in de vorm
    van een gedicht

    Deze keer zit er
    een wir war
    van gedachten vast
    en zijn de woorden
    ...
    Spoorloos


    (Julie, 26 November 2007)

    30-11-2007 om 13:11 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Een rust van niets dan

    Stilte om me heen

    Een stilte vol

    Geruststellende

    Fluisterende gedachten

     

    Ze verbergen

    Hoopvolle woorden

    In mijn open oren

     

    Ik word vergezeld

    Van een tweede mezelf

    Die me steeds weer weet

    Te overtuigen van het mooie

     

    Zoete dromen

    Waren me vroeger onbekend

    Een droom

    Maar nu, zorgt mijn eigen troost

    En hoop voor rust

    En rust roest niet,

    Integendeel…

     

    (Julie, Februari 2007)

    24-09-2007 om 20:49 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woorden te weinig

    Duizenden woorden

    Denderen stuurloos

    Door mijn hoofd

     

    Gedachten te veel

    Woorden te weinig

     

    Ik praat over duizend

    En één dingen

    Ik denk en voel

    Honderden zinnen

     

    Gedachten te veel

    Woorden te weinig

     

    Mensen noemen me

    Een praatster

    Mensen noemen me

    Een schrijfster

     

    Gedachten te veel

    Woorden te weinig

     

    Maar nu blijf ik zoeken

    Naar de woorden die verloren

    Gingen in het doolhof

    Van gedachten

     

    gewoon

    veel te veel gedachten

    veel te weinig woorden

     

    30 mei 2007

    24-09-2007 om 20:44 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag zes

    Woensdag 5 september

     

    Vandaag was voor Julie en absoluut vermoeiende dag alhoewel ze voor de eerste nacht echt eens zalig geslapen had. Na nog geen kwartiertje op het loeiend hete strand te liggen en tijdens het halen van een drankje werd ze geveld door een appelflauwte, ze viel net niet tegen de grond en kon op tijd een kruk halen. Dit was tot nu toe de meest beangstigende ervaring van de reis. Daarna was er weer heel wat tijd nodig om energie te vinden maar ook dat kwam wel weer in orde. Na een siësta –maaltijd-siësta kon ze er weer tegenaan. We lagen nog wat op het strand, maakten een strandwandeling en dronken heel wat om onze woestijnkelen te lessen. Op één terrasje kon een Nederlandse haar verbazing over mijn –in haar ogen- reuzegrote voeten niet onder stoelen of banken steken. Een rare manier om een gesprek aan te knopen. Zeker als dat gesprek over niet veel anders gaat dan lange handen en voeten maar op reis komt men wel nog eens dingen tegen die men anders niet verwacht. Later kochten we in het plaatselijke shoppingscenter souvenirs voor het thuisfront, wat vaak soms een moeilijke keuze was. Een aantal winkeliers verbaasden ons met hun toch nog niet geringe begrip van de Nederlandse taal en wij leerden er ook een tweetal Arabische woordjes bij. Tot slot van de dag konden we nog van de ‘grease-voorstelling’ van het animatieteam genieten. Ook dit was zoals de vorige vertoningen leuk om te zien. Echt hier hebben we ons nog geen seconde verveeld, van deze reis zullen we nog lang kunnen nagenieten.

    05-09-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.egypte dag vijf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dinsdag 4 September

     

    Vandaag maakten we een tripje met de glasbodemboot. Al was het anders dan verwacht, het was toch een bijzonder uitstapje. Met een speciale motorboot met in het midden een glazen bodem voeren we een heel eind de rode zee in wat soms voor hevige schommelingen zorgde. Daarna lagen we stil en konden we via de glazen bodem en met de korte maar interessante uitleg van de “kapitein” de prachtigste koralen en vissen bewonderen. Hiervoor deed hij zelfs de allergrootste moeite door zelf met een spons in de aanslag onder de boot te gaan duiken en de glazen bodem te wassen en de vissen aan te trekken door wat voer in het water te gooien. Dit laatste alhoewel het verboden was maar hij was er van overtuigd dat dit kleine beetje de ecologische kringloop zo niet zou verstoren.

    Later genoten we nog wat op het strand en nog later, bij het vallen van de avond nestelden we ons op het eenzame strand en maakten we tijd voor wat ‘fotosessies’. Op dit moment kon Sofie ook ‘het monster uit de zee’ bewonderen. We zagen heel dicht tegen het strand plots een grote vis. Wat Sofie van dan af aan deed besluiten nooit meer de zee in te stappen want wie weet kwam deze ‘mini-dinosaurus’ haar daar nog wel eens opzoeken en dat mocht ze dus echt wel niet gedroomd hebben.Als troost vierden we dan maar eens onze creatieve ziel bot op het strand en genoten we nog wat van het prachtige uitzicht vooraleer te gaan eten en van de ‘Egyptian-move-voorstelling’ van het animatie-team te genieten: de ritmische dansen op Egyptische  muziek kon ons best wel smaken, leuk om te zien en geen seconde vervelend.

    04-09-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.egypte dag vier

    Maandag 3 September

     

    Na ons bed uitgesleept te zijn (ochtendmensen zijn we beiden niet bepaald) en een ontbijt dat ondanks de zinderende buikpijn, soms op de achtergrond, vandaag helaas te veel op de voorgrond toch kon smaken besloten we El Gouna te gaan (her)ontdekken (voor Sofie is dit alles niet meer zo heel nieuw) Na een mini-ritje op de bus konden we door de kleine steegjes en over het enkele pleintje  wandelen om ons aan window-shopping te wagen. Een uitbater van  een parfum-winkel haalde ons op zijn eigen ‘bescheiden’ manier over binnen te komen. (door te tonen hoeveel plaats zijn winkel in de Belgische gids van Egypte in neemt. (Al laten we hem in de waan te denken dat deze twee hele bladzijden  over hem en zijn winkel gaan in plaats van enkele lijnen.  Hij maakte ons “Sofie en-Julie parfum klaar. De all-in-one parfum voor Julie (omdat ze nu ook niet zo modern blijkt te zijn om voor elke gelegenheid een ander geurtje te nuttigen. En de mysterieuze (maar volgens ons wat straffe en niet zo lekker geurende parfum) voor Sofie. Dit vanwege haar geheimzinnige (niet-blauw-niet-groen) ogen.

    Julie vond het best wel lekker ruiken en besloot zich er na een “geluksbod” met een gratis sierflesje “voor de eerste klant “ een flesje te kopen.

    Na een veilige terugkeer waarbij we met behulp van een hulpvaardige franstalige toeriste met luide stem gelukkig nog op tijd uit het busje konden stappen konden we ons over de tekst op de kaartjes gaan bezinnen. Want een simpele “zonnige groetjes”  is voor ons echt niet voldoende.

    Na een siëstatje testte Julie de telefoon uit want ze kreeg ineens belangrijke telefoons vanuit het Belgenland.

    Wat vervelend zo vanuit de andere kant van de aardbol en wat absurd maar wel verrassend.  Tja, tegenwoordig is men met de gsm bij de hand steeds bereikbaar.

    03-09-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.egypte dag drie

    2 September 2007

     

    Ik  schrik nog elke dag van al het moois: het helblauwe water, het sfeervolle uitzicht uit de kamer, de typische gebouwen. Voorlopig krijgen ze me hier niet zomaar weg. Elk beeld snuif ik gulzig op. Foto’s voor later. Een dromerige film. Elke dag blijft zich als een verassend pak ontvouwen. Zelfs wanneer zijn kaarsjes al lang uitgeblazen zijn, blijft er nog zo veel moois om van te genieten.

     

    Ook vandaag was een dag vol zon, zee en strand. Ook Sofie ontdekte vandaag hoe heerlijk het in het water was. Ze kocht zich zelfs een luchtmatras, de pret kon niet meer op alleen… nog heel wat blaaswerk voor de boeg. Na Julie te zien afzien, besloot Sofie het aan één van de lieftallige heren van de surfclub te vragen. Voor een aardig fooitje kwam één van de heren graag met een opgeblazen matras terug. If we liked to try surfing? No thanks, first I try to ly on my ‘airmatras’, so thought Sofie. Maar na wat pogingen op onder en naast de matras lukte het haar toch en kon het genieten beginnen. Julie koos ervoor om haar armspieren wat te laten werken en zwom en zwom… tot ze niet meer kon. Af en toe kon ze zelf, tot haar grootste verbazing in het verste water staan en even tot rust komen. Al zorgde het zoute water voor eeuwige dorst en nam ik mijn poging alles gulzig op te slokken, soms iets te letterlijk op, dit smaakt absoluut naar meer. Nog zo veel om van te proeven, ik heb het gevoel pas het aperitief voorbij te zijn en dat er nog zo veel wacht om de ogen en gedachten mee te vullen. Santé

     

    Later op de avond konden we na een mooie ondergaande zon, het drentelen door de plaatselijke winkeltjes, kopen van de kaartjes,… nog nagenieten van het cabaret door het hotel-animatie team. De winkeliers begrepen maar niet waarom we zo karig waren met blikken en woorden. Al deden ze nog zo hun best met hun enkele Vlaamse woorden (veel verdern dan ‘alles goed’ geraakten de meesten, en al klonk het meestal als een groet, als poging kon het wel tellen.)We bewaarden liever wat afstand want een mens weet nooit hoe ver zij zouden willen gaan. Al wil je hen dan ook weer niet beledigen. (Ja soms is het echt moeilijk om het juiste evenwicht te vinden om over een brug over de zeeën van verschil heen te kunnen lopen.


     

    Egypte

     

    Een paradijs met een

    Helblauw schilderij

    Zowel boven

    Als onder mij

     

    Een droom

    Vol exotische beelden

    Vaak aangevuld met

    Een kakafonie aan

    Toeristische klanken

     

    De film draait

    Ik neem alles

    Gulzig op

     

    Mislukte scènes

    Bestaan gewoonweg niet

    Want elk beeld

    Is er één

    Om nog heel vaak

    Af te spelen

    02-09-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Heerlijke reis egypte:

    1 September 2007

     

    Sîesta-tijd, even tijd om iets neer te pennen want na wat heen en weer te kronkelen in de plaatstelijke sauna (lees: kamer), wordt het toch wel even tijd het één en het ander neer te schrijven.

     

    Vandaag is een heerlijke luilekkerdag na alle nieuwe, overrompelende maar zalige ervaringen.

    Het vliegtuig viel best wel mee. Spannend maar best wel lastig, meer dan vijf lange uren in een zetel is nu ook niet bepaald aan ons besteed. Al slokten onze ogen het nachtelijke, mysterieuze maar vaak verbluffende zicht door het vliegtuigraampje gulzig op.

    Al dat heen en weer gesleur met valiezen, zoeken waar nu weer heen maar vooral de  zenuwslopend en vervelende controle moeten ze mij echt niet elke dag aandoen. Je raadt het nooit: Veiligheidshalve en om zonder veel verdachtmakende blikken door de detector te passeren, had ik alles wat me nog maar aan metaal deed denken bovenop de box gelegd: sleutels, gsm, kodak, jas met metalen knopen,…Ik werd er zenuwachtig van want al dat dierbaar materiaal wilde ik het liefst veilig in mijn jas zien zitten. Zodanig geconcentreerd om niets te vergeten, er redelijk gerust in, wandelde ik als een volleerde vakantieganger door de  detector. TUUT TUUT; Ik keek om me heen, Welke dommerik heeft er nu nog metaal bij? Mensen keken mijn richting uit. Om te bewijzen dat ik het echt niet was, wandelde ik nog eens, er toch minder gerust op door. TUUT TUUT, die dommerik dat was ik, besefte ik al na één blik op mijn riem met metalen sluiting. Hop, daar waren ze ineens met drie, vier man om me heen. Zag ik er zo verdacht uit? Of ik Nederlands sprak, gelukkig wel ja, ik moet er nog niet aandenken dat dit me in Egypte zou overkomen. Mevrouw de veiligheidsagente overtuigen dat het maar mijn riem was, was niet makkelijk. Alles moest uit mijn zakken, ook mijn gsm die ik uit automatisme weer in veiligheid had gelegd (in mijn broekzak, zeer tegen haar zin dus). N         adat de deo-spray vanuit de box in de vuilbak verdween (ontplofbaar weet je wel, kwestie wat zou ik er niet allemaal mee kunnen doen). Die deodorant kon me gestolen worden, maar die riem hield ik toch liever even aan. Gelukkig: na door handen en een veelvuldig paar ogen betast geweest te zijn mochten we aan de volgende etappe beginnen.

     

    De vliegrit overleefden we uiteindelijk ook wel en toen we om ongeveer drie uur in de nacht onze kamer binnenstaptn kon ik na dit hele avontuur haast aan niets anders meer denken dan aan slapen en dromen van de volgende dagen.

    Helaas, het werd een korte, onrustige plakkende nacht, maar wel vol heerlijke, paradijselijke dagen in het vooruitzicht.

     

    Ook al liepen we er al haast tien keer door, het hotel blijft een doolhof, maar uiteindelijk vonden we toch steeds het belangrijkste terug (al vertrouwde ik in het begin meer op Sofie dan op mijn eigen visueel (rampzalig!) geheugen: het zwembad, het buffet, de receptie maar vooral het prachtige privé-strand met rieten parasols helderblauw water en zalige warmte. Net als in mijn dromen, maar dan levensecht. Een duik in het water bracht af en toe verfrissing en was weer een heerlijke nieuwe beleving bij.

    Een lui-lekkerdag en nog vele dromerige vooruitzichten, wat wil een mens nog meer.

     

    Alvast een idee om niet te laat te komen: ons uurwerk naar de plaatselijk tijd verdraaien. Nu hadden we eens iets om echt naar toe te gaan en nog heel even het uurwerk bij de hand te houden, namelijk uitleg van de Neckerman-agent  (om 9u30, waarom hadden we ons anders zo vroeg uit ons bed gesleept?). We zouden er uitleg krijgen over alle verschillende mogelijkheden tijdens ons verblijf, kon dus best wel eens interessant zijn. Wij maar wachten, en ons verbazen over de erbarmelijke opkomst en ons afvragend waarom men de ontbijttafel zo vroeg begon af te ruimen.

    Nadat men ons er van overtuigd had dat we ruim een uur te laat waren viel onze Egyptische pond. We hadden de uitleg simpelweg gemist omdat miss hier (Julie) in een verstrooide bui de tijd toch niet goed gedraaid had. Gelukkig had ik niet geklaagd en mijn absurde verontwaardiging ( oe? Ze zijn al weg en we waren hier ‘op tijd?)’ niet te duidelijk gemaakt.

     

    Het werd vandaag dus een dag van lekker luieren en de blijvende verbazing om al die schoonheid die we nog negen heerlijke dagen mogen aanschouwen.

    01-09-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Gedachten
    kunnen niet wachten
    om te dichten

    woorden wegen
    te zwaar door
    in een overvol hoofd

    letters kwetteren
    razendsnel
    dezelfde tekst

    niet in staat
    om de zinnen
    te verzetten


    (Julie, 30 augustus)

    30-08-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer

    zand en zon
    rust
    oneindige ruimte
    stelt gerust

    de zee
    danst op en neer
    soms een slow
    soms een wilde wals

    de warmte duwt
    ieders humeur
    recordhoogtes in

    lange dagen
    meer kunnen we
    van de zomer niet vragen

    en vaak krijgen we
    verrassende toetjes
    bij het al heerlijke gerecht



    (Julie, 26 augustus 2007)

    26-08-2007 om 10:47 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog even...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nog even
    en dan wachten
    goudgele stranden
    een blauwe zee
    en heel veel rust

    Nog even
    en ik kan eindeloos genieten
    van een zonsondergang
    en de sterren om half zeven

    Nog even
    en ik wordt omgeven
    door warme dagen
    en een
    alles- mag- niets- moet-gevoel

    Nog even
    en het land vol
    politieke discussies
    absurde ironie
    in drie talen
    ligt op vier uur
    vliegen vandaan

    Nog even
    voor de tijd zou
    moeten stilstaan
    en de dagen langer
    zouden moeten duren

    Nog even
    ik kan haast bijna
    niet meer wachten


    (Julie, 25 augustus 2007)

    25-08-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.twee slaapmutsjes

    Twee slaapmutsjes:


    Slaapzacht
    droom zoet
    mooie dromen
    houden de wacht
    en alles komt goed






    Slaapzacht
    de sterren waken
    de dagen slapen
    droom als dons
    en rust als laken
    straks als herboren
    bij het ontwaken


    24-08-2007 om 23:09 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Er zitten
    woorden in mijn hoofd
    je ziet geen letters
    maar het vertelt
    hele verhalen


    Er zitten
    woorden in mijn hoofd
    je ziet ze niet
    ik kan ze haast
    amper beschrijven
    ze klinken bezorgd, maar warm
    intens en welgemeend
    roodoranjegeel

    gedachten,
    vele horden,
    lopen marathons in mijn hoofd
    een wedren tegen de tijd
    ze boksen vele rondes
    tegen elkaar op


    Er zitten
    woorden in mijn hoofd
    je ziet geen letters
    je kan ze  niet horen
    ik kan ze haast
    amper beschrijven
    maar jij voelt ze
    en weet wat ik bedoel


    (Julie, 24 augustus 2007)

    24-08-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Zoals de wind
    in de naam
    van een orkaan
    meedogenloos
    voorbijraast

    Zoals het zand
    in mijn hand
    ongegeneerd
    word gezeefd
    tot er niks meer
    van overblijft

    Zoals de winter
    die met bittere ernst
    de lente en de zomer
    hun mooie kleuren
    ontneemt

    Zo eb jij ook
    langzaam van me weg
    de kracht om
    mijn reddingsboei te grijpen
    heb je niet meer

    Ik moet je gewoon
    machteloos
    je gang laten gaan

     

    (Julie 19 augustus 2007)

    19-08-2007 om 18:43 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje van de dag
    Vandaag maakte ik alweer een gedichtje klaar...

    De nacht waakt,
    een laken
    vol sterren
    dekt me toe
    de vogels zingen
    een origineel slaaplied
    de nacht brengt rust

    Een hoofd vol gedachten
    de uren gaan
    tergend traag voorbij
    elk trucje uit de doos
    mislukt hopeloos
    schapen noch
    melk met honing baten

    Tussen rust en onrust
    dag en nacht verschil

    (Julie, 17 augustus 2007)


    17-08-2007 om 20:04 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening blog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo, beste bezoeker,

    Ik zoek al lang een uitlaatklep voor de vele woorden die vaak in mijn hoofd ronddwalen. Ik schrijf enorm graag en zou dit graag
    ook met anderen delen. Ik schrijf graag gedichten maar ook teksten voor speciale gelegenheden, wat dan ook.
    Het is de bedoeling hier de resultaten van mijn verschillende schrijfselen neer te pennen. Ik laat me natuurlijk ook leiden door de
    verschillende reacties.

    Laat ons dan maar gewoon eens beginnen met mijn eigen lievelingsgedicht waar ik best wel trots op ben.

    De wereld kil,
    ademloos stil
    één moment geteld
    tot er weer
    zonder geweer

    een woord
    als een kogel
    vernietiging zaait

    geschreew
    het gaat niet meer

    ik kan niet blijven
    je geluidsdemper spelen

    (Julie)

    17-08-2007 om 00:00 geschreven door julie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)

    Archief per week
  • 19/01-25/01 2009
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 01/01-07/01 2007
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • mooi !
  • het zijn mooie gedichtjes
  • scherven
  • Er was eens...
  • Ik breng je mijn zondagse groeten. ps: ik zet vandaag een lieve blogvriendin in de bloemen op mijn blog. Ze is jou welbe

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over mijzelf
    Ik ben julie
    Ik ben een vrouw en woon in Oostende () en mijn beroep is maatschappelijk werker.
    Ik ben geboren op 13/11/1986 en ben nu dus 37 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Poezie, actief bezig zijn, vrijwilligerswerk, gezellig samenzijn met vrienden,...


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Iedereen model
  • gedichtenhoekje Veerle

  • IedereeNModel.be - Wie je ook bent, je kan een voorbeeld zijn

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs