Inhoud blog
  • WORKSHOPS beweging ! Deel 2
  • WORKSHOPS beweging ! Deel 2
  • @ Bozar - Beestige verbeelding
  • @ Bozar - Beestige verbeelding
  • @ Bozar - Beestige verbeelding
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Welkom in het 4de leerjaar bij juf Anja
    Kom vlug een kijkje nemen
    06-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Briefje van jullie juf Anja xx
      Hallo vriendjes, 

    Hoe gaat het met jullie ? Zijn jullie flink bij juf Kristina? 
    Ik hoop het , want juf Kristina belt af en toe en stuurt mij ook via mail jullie punten. Doe goed jullie best !
    En ... is de Sint geweest in onze klas ? Ik ben benieuwd te lezen wat hij voor ons gebracht heeft en ik hoop dat het een leuk geschenkje is .
    Ik ben nog een beetje te ziek om naar de klas te komen , maar ik doe mijn best om weer snel bij jullie te zijn, want ik mis jullie . 

    Tot binnenkort SUPERCOOLE vriendjes en een x-je aan iedereen ! 
    Juf Anja x


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per maand
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 06-2013
  • 04-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Spelletjes om te oefenen
  • Schoolwebsite


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs