mander
Foto
Foto
Laatste commentaren
  • mander (jordi)
        op even rusten na wandeling
  • veel blogplezier (steffi)
        op even rusten na wandeling
  • Foto
    Foto
    lievelings films top 5
    1.harry potter 1,2,3,4,5
    2.spider-man 1,2,3
    3.pirates of the caribbean 1,2,3
    4.shaggy dog
    5.george of the jungle 1,2
    Foto
    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    GITAAR
    ik speel gitaar ik doe het graag
    en vindt het kei tof .dus ik raadt
    je aan om zeker eens muziekschool
    te volgen .

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Een interessant adres?
    Een interessant adres?
    Foto
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...
    Archief per maand
  • 11-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
    welkom op de blog van jordi!Veel plezier.
    Over mijzelf
    Ik ben jordi
    Ik ben een man en woon in (belgie) en mijn beroep is ik ga nog naar school.
    Ik ben geboren op 08/10/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: skieen ,gitaar spelen en toneel spelen (dictie).
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

     moppenhoekje
    1.de tandarts heeft 2 kiezen bij mij 
       getrokken.twee dan nog wel.
       ja,hij kon me niet terug geven
       van 100 euro
       
    2.wat doet je vader van beroep?
        hij werkt bij de gehieme dienst
        en dat werk is zo geheim dat
        hij niet eens weet wat hij moet doen

    3.he zie je dat bos daar?
      nee er staan te veel bomen voor
    ik ben een grote fan van harry potter
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Gastenboek
  • Fijne avond en voor straks slaap zacht

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    harry potter
    ik vindt harry
    potter kei tof.
    ik heb er van,
    alles van.dvd's,
    lego,een trui,
    spelletjes,boeken,
    schaakbordt,
    cd met de
    melodietjes op,
    poster.
    dat is veel he .

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Een interessant adres?
    Foto
    Een interessant adres?
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs