Inhoud blog
  • 6 weken!!
  • Op naar de vijf weken
  • Op weg naar zelfstandigheid!!
  • Onze schatjes ....
  • over horen, zien en wankele stapjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Zeker eens bekijken !!
  • Elly's bouvier
  • maes bouviers
  • http://blog.seniorennet.be/honden1/
  • http://blog.seniorennet.be/album1/
  • foxy's trimsalon
  • Jolie du Balmelok
    Een eerste nestje...
    11-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.puppiekoorts
    De puppiekoorts is bij mij toegeslagen! Met de dag zie ik mijn teefje zwaarder worden en o wat tikken de dagen vlug weg. Ik ben razend benieuwd naar hoeveel pupjes er nu eigenlijk op de wereld zullen worden gezet. Teefjes, reutjes? Klein of groot? Hoe Jolie de bevalling zal doorstaan? Of ze genoeg melk zal hebben?  Of er allemaal goede baasjes voor die kleine mormeltjes zullen gevonden worden? Veel vragen en voorlopig geen antwoorden dus. Moeilijk is dat.

    Veel veranderingen thuis zijn er nu ook niet. De werpkist, die we vorige week hebben geïnstalleerd, heeft intussen de goedkeuring van onze Jolie gekregen. Ze is nu niet meer zo weigerachtig om een kijkje te nemen binnenin de kist en gaat er, op mijn vraag, ook wel even in liggen. Verder stapelen de gespaarde kranten, als bijdrage voor een propere kist, zich hier op. Ik liet me vertellen dat je er 'nooit' genoeg kunt hebben om te zorgen dat de werpkist netjes blijft en ben dus maar wat content dat er een aantal vrienden hun krantepapier opzij hebben gezet voor ons. Het enige nadeel is dat mijn berghok eruitziet alsof ik een heuse papierslag van plan ben...

    Morgen komt onze vertrouwde dierenarts, Ria Vanvaerenbergh uit Lichtervelde, langs voor een laatste check-up van ons toekomstig moedertje. Alleen voor de zekerheid dat alles goed is en blijft.  



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    weerdienst
    www.bloggen.be/weerdie

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs