Inhoud blog
  • 6 weken!!
  • Op naar de vijf weken
  • Op weg naar zelfstandigheid!!
  • Onze schatjes ....
  • over horen, zien en wankele stapjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Zeker eens bekijken !!
  • Elly's bouvier
  • maes bouviers
  • http://blog.seniorennet.be/honden1/
  • http://blog.seniorennet.be/album1/
  • foxy's trimsalon
  • Jolie du Balmelok
    Een eerste nestje...
    21-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t Zijn er veel!
    Joehoe! Vandaag met Jolie naar de dierenarts geweest voor een echo. Mijn vermoeden is bevestigd! Wij krijgen puppies! 

    De afspraak om vandaag langs te gaan was al eventjes vastgelegd. Eerlijk, ik had er geen idee van hoe dit bij een hond juist in zijn werk gaat, maar alles is vlot verlopen. Voorzichtig werd er bij Jolie wat haar weggeschoren op haar buikje en dan gebeurd de echo comform we die uit de gewone geneeskunde allemaal kennen. Quasi onmiddellijk kregen we bevestiging dat onze meid wel degelijk drachtig is. Op het eerste beeld waren met zekerheid al vier piepkleine jonkies te zien. Gezien de echo slechts op een klein stukje van de buik werd gedaan, zegt de dierenarts met zekerheid dat er 'veel' zijn. Hoeveel? Geen idee. Daarvoor zou immers de volledige buik moeten worden geschoren en een veel meer uitgebreide echo moeten worden gedaan. Een verrassing dus voor ons. Vanaf nu wordt het aftellen naar 25 maart!

    En eigenlijk is de echo vooral een bevestiging van hetgeen ik al vermoedde uit het gedrag van mijn teefje.  Een opsomming : loom gedrag, eetlust naar haar gewone brokken herleid tot twee keer niks, bedelgedrag aan tafel (normaal doet ze dit niet), af en toe braken, lichtroze tepeltjes,,,  Toch blij dat mijn vermoeden vandaag werd bevestigd. Nu kan ik volop beginnen plannen maken, organiseren en mij  nog over allerlei, vooral praktische zaken wat extra informeren. Niet te geloven hoe blij ik ben! 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs