Zoeken in blog

Over mijzelf
Ik ben Leffelaer Johny, en gebruik soms ook wel de schuilnaam John beton.
Ik ben een man en woon in Brasschaat (België) en mijn beroep is Rigger-monteur.
Ik ben geboren op 29/11/1961 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Reizen-duiken-onder water fotografie.
Na vele jaren foto's te hebben gemaakt,met een Motormarine II van Sea&Sea (analoge systeem),ben ik een drietal jaren geleden overgestapt op een digitale camera,namelijk een 7070 Wide Zoom van Olympus,eerst in een Olympus OW-huis,sinds een jaar met een Ikelite OW-huis. Sinds kort heb ik er een externe flits bij gekocht,de DS 51 van Ikelite. En nu maar spelen en proberen hé.;-)
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Foto
Foto
Foto
Foto
John beton's blog

Droog blijven is geen optie,nat,natter,natst.
01-04-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2012 ,Lembeh.


















01-04-2012 om 09:51 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2012 ,Lembeh.


















01-04-2012 om 09:47 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
15-01-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2011,Bali.
Zoals het hoort bij een blog,af en toe eens een update,met daarbij,in de mate van het mogelijke,wat foto's van mijn reizen en het duiken daarbij. Ook nu heb ik het nog even over mijn laatste trip naar Bali. Naar mijn aanvoelen,zijn er behoorlijk wat raakvlakken tussen de Indonesische en Filippijnse archipel,en dit meer qua levensstijl en de mensen zelf,alsook qua infrastructuur. Bali zelf,is heel wat voorzien,om het de toeristen,zo goed mogelijk naar de zin te maken. Goed berijdbare wegen,hotels en resorts naar ieders budget,of je nu een poepchique hotel of een goedkoop kamertje wil,het is er te vinden. Restaurantjes genoeg,het Indonesisch eten is lekker,en natuurlijk kan je op Bali ook restaurants vinden,waar je je kunt verlekkeren aan de Westerse keuken ook. Ik heb er bv. één van de lekkerste "filet pure" gegeten van de laatste jaren,en dit voor een vrij belachelijke prijs. Voor Bali-gangers die hier niet speciaal komen op te duiken,die kunnen hun hartje ophalen,door in het binnenland te reizen,er valt vanalles wat te ontdekken,waterpaleizen,vulkaankraters en vergezichten over de uitgestrekte rijstterassen,heel mooi om zien hoor. Wij,als fervente beoefenaars van het sportduiken,zaten zeker goed op Bali,rondom heel het eiland kan je duiken. Nu hebben we ons vooral georiënteerd op het noordoosten,de streek rond Tulamben,dus hebben we nog een reden,om nog eens terug naar Bali te komen. Zoals ik eerder al zei,vonden we het opmerkelijk dat,je zo dicht bij de vissen kon komen,deze waren veel minder schuw,dan elders in Azië,wat leuk is als je er een foto van wilt nemen. Het heeft toch wel wat visportretten opgebracht,waarvan ik er hier een aantal mee zal uploaden,voor de liefhebbers,geniet er van.

















15-01-2012 om 10:35 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2011,Bali.


















15-01-2012 om 10:13 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
06-12-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2011,Bali.
Bali was mooi,bakheet en vooral lekker rustig.
We hebben twee weken verbleven in Tulamben,om van daaruit op het wrak van de "Liberty" te kunnen duiken,alsook de duikstekken in de omgeving,tot bij het "Japanese wrak" nabij het stadje Amed.
Ik blijf het eerder raar vinden dat deze wrakken,welke toch door grote massa's duikers bedoken worden,nog zo mooi begroeid zijn met zachte en harde korralen.
Het visbestand op de "Liberty" is zonder meer geweldig,grote school makrelen,een school met bultkoppapegaaivissen,grote tandbaarzen en diklipvissen,alsook het hele bestand aan rifvissen wat je normaal op een gezond rif kunt vinden.
Op dit wrak zal me vooral bijblijven,hoe we s'morgensvroeg om 6.00.u. alleen hier doken,met een zichtbaarheid van wel 25 meter,het werd dan pas duidelijk hoe groot en mooi het wrak dan wel is.
De duikstek die mij persoonlijk het meeste kon bekoren,was het macro-walhalla Seraya secrets,zelden zoveel naaktslakken gezien op één duik.
In totaal heb ik meer dan 50 verschillende soorten gespot,waarvan een 15-tal nieuwe voor de eerste keer en waar ik de namen nog van moet vinden,soms een hele klus.
Andere leuke beestjes die ik hier zag waren,harlekijn- en tijgergarnalen,boxerkrabjes,spookfluitvissen,kleine hengelaarsvisjes,bidsprinkhaankreeften enzovoort,enzovoort.......
 De omstandigheden om foto's te maken zaten niet altijd mee,mijn externe flits die onregelmatig gestuurd werd door de elektronica van mijn toestel (balen),het harlekijngarnaaltje en boxer krabje wat vrij ondiep zat,waar een vrij stevige deining was,en de beestjes zelf eerder nerveus waren dan te poseren,het was soms vrij frustrerend.
Een paar keer hebben we ontmoetingen gehad met zwartpuntrifhaaien,die helemaal niet zo schuw waren en zich van vrij kort lieten bewonderen.
Het viel ons trouwens allen op,dat je hier korter bij de vissen kon komen dan elders in Indonesië of de Filippijnen,soms leek het echt of ze wilden poseren,om zo leuk mogelijk op de foto te mogen staan.
Een heel leuke ervaring was,bij één van de vroege ochtendduiken op het wrak van de "Liberty",bevond ik me onder de enorme school makrelen,plots hoorde ik net een klap,de hele bende kwam in beweging,en ik zag twee grote joekels van makrelen van meer dan één meter,die al jagend in de enorme school,met een rotvaart op me afkwamen,pas twee meter van me af,schoten ze links en rechts voorbij,een frontale botsing met deze jongens werd zo vermeden,wel even schrikken.
Bij deze update heb ik alvast wat foto's van naakslakken bijgevoegd,sommigen hebben al een naam,anderen nog niet,geniet er van,groetjes.


















06-12-2011 om 13:25 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2011,Bali.


















06-12-2011 om 12:50 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indonesië 2011,Bali.


















06-12-2011 om 12:45 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
05-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tropical nudibranches.
Hoi beste mensen,nog eens een update van mijn blogje,heb er wel een probleempje mee,was namelijk van plan bij de foto's in bijlage,de Latijnse benamingen bij te voegen bij de naaktslakken. Hmmm,om de één of andere reden worden de namen er niet bij gepubliceerd,strange. Het is steeds een leeuwenwerk,als je een terugkomt van een tropische reis,en je hebt een berg foto's genomen,er dan de namen bij te zoeken en eventueel bij te publiceren,ik loop er steeds mateloos mee achter. Nu voor mij het duiken hier in onze wateren stil ligt,ik ben namelijk zo'n watje welke zich niet kan opladen,om in deze koude temperaturen in zijn blootje aan de waterkant te staan,is dit één van de bezigheden,waar ik me tijdens deze wintertijd mee bezig houd,namen zoeken bij de foto's die ik heb genomen. Zoals ik al zei,het duiken hiér ligt wel stil,wil niet zeggen dat het ophoud voor dit jaar hé,we gaan namelijk binnen twee weken weer eens een tropisch reisje maken,meer bepaald naar Indonesië op het eiland Bali.
We gaan verblijven in het dorpje Tulamben,bekend van het wrak de "Liberty",wat we natuurlijk uitvoerig gaan beduiken én verkennen,alsook de duikstekken in de buurt. Zo kunnen we onze batterijen weer opladen,voor de mogelijk strenge winter die er weer zit aan te komen én een héél bewogen jaar mee af te sluiten. Het aantal duiken dit jaar zal toch nog een dikke 120 stuks zijn,wat toch nog behoorlijk is,ondanks mijn meer dan gevulde kalender,de afgelopen periode,we blijven ervan genieten,dus doen we graag nog wat voort hé. Bij de foto's,zijn er al eerdere geplaatst hier op mijn blogje,doch wilde wat uitpakken met de Latijnse benamingen die ik erbij had gevonden,sneu natuurlijk,probeer er toch wat van te genieten,groetjes,Johny.

















05-11-2011 om 17:16 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tropical nudibranches with name.


















05-11-2011 om 16:46 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tropical nudibranches with names.


















05-11-2011 om 16:27 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
19-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland blijft mooi.
Beste blogbezoekers,weer eens een update van mijn blog,met als bijlage wat foto's,genomen tijdens duiken de laatste weken. Wegens verhuisperikelen is augustus een vrij sombere duikmaand geworden,maar een verhuis drong zich al jaren op,en ben nu blij dat we toch de stap hebben gezet én dat het allemaal achter de rug is. Terug duiken dus,duikstekken die ik onlangs toch bedoken heb zijn,Den Oesterdam 2x (trouwens met een tropische zichtbaarheid),St.Annaland 2x,Stavenisse vissteiger en twee duiken op de Zeelandbrug. Berichten over de aanwezigheid van de zeer fraaie naaktslak Polycera quadrilineata,in het Nederlands wordt harlekijnslak gebruikt,brachtten me er toe deze op te gaan zoeken en te proberen er foto's van te nemen. Zowel in Burghsluis als aan de Zeelandbrug werden er meerdere gezien,deze laatste duikstek leek mij een goede optie,om mijn geluk te beproeven. Bingo,alhoewel deze slakjes betrekkelijk klein zijn (ca. 2cm.),heb ik er toch meerdere gevonden,heel leuk. Natuurlijk ook andere macro-modellen zijn de lens gepasseerd,getuige de foto's. Nu de watertemperatuur stilletjes wat terug daalt (vorig weekend 16°),richten we ons vizier weer op een volgende tropische reis,ditmaal doen we Bali in Indonesië aan,ik kijk er echt al naar uit,van 18 november tot en met 5 december wil ik er toch weer behoorlijk wat duiken doen. Tot zover,geniet van de foto's die ik hier bij plaats,en dikke groetjes,Johny.

















19-09-2011 om 21:01 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
01-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.
Beste mensen,ondanks de soms gure en minder aangename weersomstandigheden,toch redelijk wat gedoken. Duikstekken die ik de laatste maand heb bezocht zijn onder meer,Anna Jacoba (4x),St. Annaland (4x),De Punt-Gorishoek,Stavenisse vissteiger (2x),Klein Stelle-Wemeldinge,Vlietpolder-Wissekerke en zeker ook de Bergse-Diepsluis (3x). Over deze laatste stek hoor je dikwijls negatieve commentaren,niks te zien,veel slib,veel te veel volk dus ook slecht zicht,kan allemaal waar zijn natuurlijk. De laatste duiken die ik er maakte,waren voor mij zo mogelijk de mooiste van dit jaar. Bij aankomst op de parking,een tiental wagens aldaar,dit betekent eerder rustig onder water. Met een zichtbaarheid van 3 à 4 meter,was het op het platvorm genieten van,de vele zeebaarzen,steenbolken en harders,die soms rustig,dan weer als de bliksem voorbij komen gezwommen. Ze kunnen je ook beloeren,alsof ze willen poseren,een fotootje nemen daarentegen is niet altijd zo simpel.
Ook botervisjes,donderpadden,grondels en kreeften zitten er genoeg rond het platvorm. Als je dan ook nog op dezelfde duik een grote zeenaald(vele kleintjes ook),meerdere kleine sepiaatjes,een sepiola,tientallen groene wierslakjes,vele paardeanemonen en een dahlia ziet,vraag ik me af welke andere duikstek in de Oosterschelde meer biedt?? Nee,krijg er niet genoeg van,vrij kort bij huis als het effe kriebelt. Natuurlijk is het ook lekker duiken op de andere stekken,hierbij vind ik dat we best verwend worden,met de stekken rond Tholen,mooi én rustig. Wat me dit jaar opvalt(tegenover ander jaren)is dat het sepia-seizoen niet écht stabiel verloopt zoals eerder. Zelfs vorige week,zag ik nog een koppeltje van hen,waar er nog gretig eitjes werden afgezet,terwijl ik wat verder al kleine,nieuwe sepiaatjes zag die pas geboren waren,is me nooit eerder zo opgevallen,vreemd. Bij deze update,weer wat fotootjes,modellen genoeg,geniet er van,groetjes,Johny.

















01-08-2011 om 23:08 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.
















01-08-2011 om 22:39 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
28-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,allemaal Tholen.
Beste mensen,wat een rare bokkesprongen maakt het weer toch de laatste weken. Terwijl ik zaterdag laatstleden,op Anna Jacobapolder,de hele dag regen had en een temperatuur van maar 14 graden,is het nu terwijl ik deze update doe binnen een zwoele 31 graden,en dit om 20.30.s'avonds,ongelooflijk. De laatste weken heeft er ook behoorlijk wat wind geweest,wat een ruwe zee (lees golfslag) en dus ook slechte zichtbaarheid meebrengt. Ben zelf,bij een duik op St.Annaland,na 20 minuten terug uit het water gekomen,vanwege de erbarmelijke zichtbaarheid,dit was écht lang geleden hoor. Mooie duik-momenten had ik zeker bij de laatste GODD,twee mooie duiken op Anna Jacoba en op Stavenisse vissteiger,met als gelegenheidsbuddy Ann,thanks,het was heerlijk duiken. Ook zeker nog een mooie duikdag was op St.Annaland,afgesproken met heel wat duikforumdeelnemers (tiental) ter plaatse,aan allen thanks voor deze leuke dag. Als mooiste momenten onder water waren onder meer,een uurtje vertoeven bij sepia's en pijlinktvissen,die hun liefdesspel bedreven en eieren afzetten,op St.Annaland. Bij de GODD-duik op Stavenisse zag ik én Ann een grote wulk,die zich rond een nog grotere krab aan het stulpen was,mooi om zien. Ook de bruine plooislakken waren hier alom tegenwoordig. Bij de bij deze update geplaatste foto's,moet je eens letten (niet op de kwaliteit van de foto's),op de garnaal mét eitjes,en bv. op de manier hoe een dahlia zich vasthecht op de ondergrond,heel leuke details,geniet er van,groetjes,
Johny. 

















28-06-2011 om 21:35 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,allemaal Tholen.


















28-06-2011 om 21:12 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
23-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.
Beste blogbezoekers,het is weer volop genieten van het duikseizoen in Zeeland. Duikstekken die ik de voorbije maand heb bedoken zijn,Burghsluis(2x),Zoetersbout,Dreischor,Zeelandbrug,Oesterdam(2x),Strijenham,Stavenisse vissteiger en Sint Annaland(2x). Krijg er nooit genoeg van,het prachtige onderwaterleven,tesamen met de rust en stilte,het is soms een voorrecht om deze leuke hobby uit te oefenen. Minder leuk is het natuurlijk,als je het slachtoffer bent van een auto-inbraak in je wagen,terwijl je aan het genieten bent van een duik. Op duikstekken zoals Goesse sas,Wemeldinge,Oesterdam en Strijenham,zijn regelmatig auto-krakers actief,enkele kennissen van me kunnen er over meespreken,jammer. Bij deze update,heb ik twee reeksen foto's bijgevoegd,van mooie dingen die ik de laatste weken tegenkwam,de ene foto al iets meer gelukt dan de andere natuurlijk,omstandigheden zijn niet altijd perfect. Zo lukt het me tot nu toe niet,om de kleine snotolfjes op foto te krijgen,moet er nog eens een duikje aan wagen. Ook de foto van het zelden geziene harnasmannetje,was een gevecht tegen de omstandigheden,haast geen zicht,scherpstellen op stofdeeltjes,zenuwachtig visje enzovoort....  Heel leuke momenten waren er dan weer op bv. Stavenisse vissteiger,niet minder dan vijf galatea's op één duik,die zich gewillig en niet te schuw lieten fotograferen. Het begin van de sepia-gekte heb ik wat laten overwaaien,hier ga ik nu een paar duiken aan besteden. Voorts wil ik iedereen waarschuwen,zeer aandachtig te zijn op de duikstekken ivm. de auto-inbraken,hoop dat het jullie niet overkomt. Voor de liefhebbers van kiekjes,enjoy,groetjes,Johny.

















23-05-2011 om 12:00 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.


















23-05-2011 om 11:38 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
25-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.
Met deze update,kunnen de Filippijnen-gangers,nog eens terug mijmeren,over de leuke en mooie diertjes die ze er onder water tegen kwamen.
Deze twee reeksen foto's zijn uitsluitend genomen in Panagsama/Moalboal,op het eiland Cebu op de Filippijnen,voor de liefhebbers,enjoy it,groetjes,Johny

















25-04-2011 om 09:19 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.


















25-04-2011 om 09:10 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
20-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.
Hallo mensen,met nog een paar woorden,en wat foto's van onze laatste tropische reis naar de Fillies,kijk ik alweer uit naar de volgende reis,eind dit jaar. Natuurlijk verheug ik me ook alweer op het nieuwe duikseizoen in onze wateren,en dan meer bepaald de duikstekken in Zeeland in de Oosterschelde en het Grevelingenmeer. de watertemperatuur bedraagt nu zowat 6 à 7 graden,dus nog een weekje of twee geduld,en we kunnen weer het sop in,om het mooie onderwaterleven te aanschouwen. Terwijl de snotolven nog niet helemaal uit beeld verdwenen zijn,kondigt het sepia-seizoen zich al vlug aan. Horden duikers zullen weer de parkings in Zeeland innemen,de dijken beklimmen,om al zo het water te betreden en deze mooie diertjes te bewonderen. Wederom zullen de discussies ontstaan,over goed uittrimmen ivm. stof maken,té veel duikers op hetzelfde moment op dezelfde duikstek,over het nodeloos verontrusten van deze sepia's voor wat stoffige foto's enz....  Ook langs deze weg wil ik iedereen oproepen,respect te hebben voor mens én natuur,wees verdraagzaam in het gebruik van de parkings nabij duikstekken,weet dat de sepia's zich over heel de Oosterschelde verspreiden dus vermijd overvolle duikstekken,laat geen troep achter op parkings en/of dijken en neem afval desnoods terug mee naar huis wanneer de vuilbakken overvol zitten. Laat ons proberen,te genieten van de leuke tijd die we weer gaan beleven,bij het uitoefenen van onze hobby,in goede verstandhouding met andere duikers,maar zeker ook met de vissers al dan niet beroeps-,denk ook aan de landbouwers die ten allen tijde op hun weiden moeten kunnen met hun tractors en dergelijke. Ik wens aan allen,een mooi en veilig duikseizoen toe.  De liefhebbers van het tropische marine-leven kunnen nog even genieten,van foto's die ik nam bij onze laatste reis naar de Filippijnen,bekijk ze even,groetjes,Johny. 
 

















20-03-2011 om 12:27 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


Inhoud blog
  • Johny leffelaer
  • Indonesië-Lembeh.
  • Indonesië-Lembeh.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Tropical nudibranches.
  • Tropical nudibranches with name.
  • Tropical nudibranches with names.
  • Zeeland blijft mooi.
  • Zeeland.
  • Zeeland.
  • Zeeland,allemaal Tholen.
  • Zeeland,allemaal Tholen.
  • Zeeland.
  • Zeeland.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Moalboal-Cebu /Filippijnen 2011.
  • St. Annaland.
  • St. Annaland.
  • St. Annaland.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.
  • Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.
  • Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
  • Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
  • Zeeland en zijn sepia's.
  • Zeeland en zijn sepia's.
  • Indonesië (Lembeh) 2010.

    Archief per week
  • 08/10-14/10 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 20/09-26/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs