Zoeken in blog

Over mijzelf
Ik ben Leffelaer Johny, en gebruik soms ook wel de schuilnaam John beton.
Ik ben een man en woon in Brasschaat (België) en mijn beroep is Rigger-monteur.
Ik ben geboren op 29/11/1961 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Reizen-duiken-onder water fotografie.
Na vele jaren foto's te hebben gemaakt,met een Motormarine II van Sea&Sea (analoge systeem),ben ik een drietal jaren geleden overgestapt op een digitale camera,namelijk een 7070 Wide Zoom van Olympus,eerst in een Olympus OW-huis,sinds een jaar met een Ikelite OW-huis. Sinds kort heb ik er een externe flits bij gekocht,de DS 51 van Ikelite. En nu maar spelen en proberen hé.;-)
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Zoeken in blog

Foto
Foto
Foto
Foto
John beton's blog

Droog blijven is geen optie,nat,natter,natst.
28-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,allemaal Tholen.


















28-06-2011 om 21:12 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
23-05-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.
Beste blogbezoekers,het is weer volop genieten van het duikseizoen in Zeeland. Duikstekken die ik de voorbije maand heb bedoken zijn,Burghsluis(2x),Zoetersbout,Dreischor,Zeelandbrug,Oesterdam(2x),Strijenham,Stavenisse vissteiger en Sint Annaland(2x). Krijg er nooit genoeg van,het prachtige onderwaterleven,tesamen met de rust en stilte,het is soms een voorrecht om deze leuke hobby uit te oefenen. Minder leuk is het natuurlijk,als je het slachtoffer bent van een auto-inbraak in je wagen,terwijl je aan het genieten bent van een duik. Op duikstekken zoals Goesse sas,Wemeldinge,Oesterdam en Strijenham,zijn regelmatig auto-krakers actief,enkele kennissen van me kunnen er over meespreken,jammer. Bij deze update,heb ik twee reeksen foto's bijgevoegd,van mooie dingen die ik de laatste weken tegenkwam,de ene foto al iets meer gelukt dan de andere natuurlijk,omstandigheden zijn niet altijd perfect. Zo lukt het me tot nu toe niet,om de kleine snotolfjes op foto te krijgen,moet er nog eens een duikje aan wagen. Ook de foto van het zelden geziene harnasmannetje,was een gevecht tegen de omstandigheden,haast geen zicht,scherpstellen op stofdeeltjes,zenuwachtig visje enzovoort....  Heel leuke momenten waren er dan weer op bv. Stavenisse vissteiger,niet minder dan vijf galatea's op één duik,die zich gewillig en niet te schuw lieten fotograferen. Het begin van de sepia-gekte heb ik wat laten overwaaien,hier ga ik nu een paar duiken aan besteden. Voorts wil ik iedereen waarschuwen,zeer aandachtig te zijn op de duikstekken ivm. de auto-inbraken,hoop dat het jullie niet overkomt. Voor de liefhebbers van kiekjes,enjoy,groetjes,Johny.

















23-05-2011 om 12:00 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland.


















23-05-2011 om 11:38 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
25-04-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.
Met deze update,kunnen de Filippijnen-gangers,nog eens terug mijmeren,over de leuke en mooie diertjes die ze er onder water tegen kwamen.
Deze twee reeksen foto's zijn uitsluitend genomen in Panagsama/Moalboal,op het eiland Cebu op de Filippijnen,voor de liefhebbers,enjoy it,groetjes,Johny

















25-04-2011 om 09:19 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.


















25-04-2011 om 09:10 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
20-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.
Hallo mensen,met nog een paar woorden,en wat foto's van onze laatste tropische reis naar de Fillies,kijk ik alweer uit naar de volgende reis,eind dit jaar. Natuurlijk verheug ik me ook alweer op het nieuwe duikseizoen in onze wateren,en dan meer bepaald de duikstekken in Zeeland in de Oosterschelde en het Grevelingenmeer. de watertemperatuur bedraagt nu zowat 6 à 7 graden,dus nog een weekje of twee geduld,en we kunnen weer het sop in,om het mooie onderwaterleven te aanschouwen. Terwijl de snotolven nog niet helemaal uit beeld verdwenen zijn,kondigt het sepia-seizoen zich al vlug aan. Horden duikers zullen weer de parkings in Zeeland innemen,de dijken beklimmen,om al zo het water te betreden en deze mooie diertjes te bewonderen. Wederom zullen de discussies ontstaan,over goed uittrimmen ivm. stof maken,té veel duikers op hetzelfde moment op dezelfde duikstek,over het nodeloos verontrusten van deze sepia's voor wat stoffige foto's enz....  Ook langs deze weg wil ik iedereen oproepen,respect te hebben voor mens én natuur,wees verdraagzaam in het gebruik van de parkings nabij duikstekken,weet dat de sepia's zich over heel de Oosterschelde verspreiden dus vermijd overvolle duikstekken,laat geen troep achter op parkings en/of dijken en neem afval desnoods terug mee naar huis wanneer de vuilbakken overvol zitten. Laat ons proberen,te genieten van de leuke tijd die we weer gaan beleven,bij het uitoefenen van onze hobby,in goede verstandhouding met andere duikers,maar zeker ook met de vissers al dan niet beroeps-,denk ook aan de landbouwers die ten allen tijde op hun weiden moeten kunnen met hun tractors en dergelijke. Ik wens aan allen,een mooi en veilig duikseizoen toe.  De liefhebbers van het tropische marine-leven kunnen nog even genieten,van foto's die ik nam bij onze laatste reis naar de Filippijnen,bekijk ze even,groetjes,Johny. 
 

















20-03-2011 om 12:27 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.


















20-03-2011 om 12:03 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
07-03-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.
Terug thuis,na drie weekjes vakantie op de Fillies. Wederom een prachtige trip naar Zuid-Oost Azië,waar we weer heerlijk gedoken hebben.
Voor de leek misschien een beetje eigenaardig,reis je helemaal naar de andere kant van de wereld,duik je ginds in de inmense oceaan,en ga je op zoek naar de kleinste wezentjes van amper enkele centimeters groot,waar je vervolgens een foto van probeert te maken. Macro-leven vindt je genoeg op de Filippijnen,getuige alweer de twee reeksen bijgevoegde foto's bij deze update. Je komt bij deze vorm van fotografie merkwaardige dingen tegen,zoals bv. bij twee hengelaarsvisjes,deze waren maar twee centimeter groot,oog voor details heb je dus niet zo direct,tot dat je het resultaat nadien bekijkt,en je zo vaststelt dat bepaalde vlekken- en perforatie-patronen op het lichaam van deze visjes,overéénkomt met dat van de specifieke spons,waar ze zich op bevinden,héél raar maar ook héél mooi. Ook mooie garnaaltjes,krabbetjes,naaktslakken enz.....,het blijft me steeds verbazen. Het Bartel's pitvisje dat zich heel gewillig liet fotograferen,of het vaststellen dat je een foto nam van een zwangere harlekijn spookfluitvis,of het nét zien dat het geen blaadje,maar een zeegras spookfluitvis was,zo'n mooie momenten. Helaas is dit weer voor een tijdje achter de rug,en moet ik me tevreden stellen met het bekijken,en het beetje bewerken van mijn foto's die ik maakte. Ik weet dat het geen wereld-opnamen zijn,toch wil ik jullie mee laten genieten van deze mooie diertjes,geniet er van en tot een volgende keer,Johny.

















07-03-2011 om 11:10 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filippijnen 2011.


















07-03-2011 om 10:48 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
26-02-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moalboal-Cebu /Filippijnen 2011.
Beste mensen,eindelijk nog eens een update van mijn blog,dit keer weer vanuit Malatapay/Negros op de Filippijnen,waar we zijn aanbeland na een tiental dagen verblijf in Moalboal op Cebu. Nadat het zowat de gehele maand januari geregend had,het water viel met bakken uit de lucht,is het nu weer wat normaal voor deze periode,paar dagen bloedheet,en dan weer een dag bewolkt met wat regen,tja de tropen hé. Ik aanhoorde de verhalen over het duiken van de afgelopen weken,niet veel soeps,slechte zichtbaarheid,soms nog geen 10 meter,oorzaak van regen en wind,die de zee in een woest kluwen veranderde. Boten die toch uitvaarden met het slechte weer,omdat ze niet konden weerstaan aan de druk van duikcharters en groepen,die betaald hadden voor een duikvakantie en dus wilden duiken,met alle gevolgen vandien,net geen dodelijke slachtoffers,wel alle duik- foto- en filmapparatuur kwijt,dikke pech dus. Nog meer slecht nieuws,coral bleaching heeft nog eens serieus huis gehouden,vele harde koralen zijn zwaar beschadigd,anemonen zijn verbleekt. Ook is er weer een plaag geweest op Pescador van "de doornenkroon",ondertussen zijn er een hele hoop verwijderd,maar het blijft een wankel evenwicht. Het meest verschrikkelijke nieuws dat ik vernam was,er werd een visser gearresteerd,nadat hij op Pescador een voshaai had geharpoeneerd,hij werd beboet met 5000 peso. Heel jammer,net nu het laatste jaar,heel veel duikers gecharmeerd werden door de aanwezigheid van de voshaaien,die de school sardienen gebruikten,om hun dagelijkse hapjes,gebeurt dit. Natuurlijk is er wat beroering in de duikgemeenschap,immers al jaren worden er toch behoorlijk wat sommen geld binnen gehaald,door middel van een toelage per geleverde duik. Deze dienen om bv. het rif te beschermen dmv boeien te gebruiken ipv ankeren op koraal,ook worden zo de vissers vergoed om het afstaan van stukken visgrond voor recreatie. Zoals overal op deze aardkloot,politiekers en geld,blijft een vreemde combinatie,de centen worden wel opgehaald,maar waar ze in worden geïnvesteerd weet niemand.
Nu,de duiken hier blijven steeds verbazen hoor,de school sardienen bij Pescador is weer vrij groot,er wordt op gejaagd door grote scholen makrelen en tonijnen. We werden zelfs vergast op een schouwspel,waarbij deze dan weer op hun beurt belaagd werden door een geelvin-tonijn. Het zien van voshaaien nabij Pescador zal niet voor velen zijn,het is weer al even geleden dat er gezien werden,toch blijft het schouwspel met de sardienen en de jagende meute wondermooi. Verder naaktslakken,hengelaarsvissen,bladvissen,schildpadden en zo veel meer,maar vooral het feit dat de zichtbaarheid terug verbetert,nu al weer tussen de 15 en 20 meter. Inmiddels zijn we aangekomen op Negros,waar we voor het tweede deel van onze reis verblijven in Malatapay,met uitzicht op Apo-Island,waar we gisteren al drie duiken hebben gedaan,mooi hoor. Zo,dat was het weer voor deze keer,hierbij een paar foto's,enjoy it en tot kijks,Johny.







26-02-2011 om 08:23 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
21-09-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St. Annaland.
Beste mensen,deze update,inclusief de bijgeplaatste reeksen met foto's,gaat over de duikstek St. Annaland. Sinds ik deze duikstek een drietal jaren geleden heb leren kennen,is deze stek mijn lievelingsplaatsje geworden. Als je deze zeer ruime duikstek bekijkt,kan je vanaf de kop in het noord-westen,langs heel het strand,tot bijna bij de ingang van de jachthaven duiken. Op de kop,kan je bij hoog water,een diepte van ongeveer een twintig meter halen,het is een mooie helling met blokken. De rest van de duikstek,is bij hoog water ongeveer een tiental meter diep op het diepste punt. Alles is zeer mooi begroeid,er valt een schat aan onder water fauna en flora te ontdekken,getuige hierbij zijn mijn hierbij geplaatste foto's,bij deze en eerdere updates. Een beetje vreemd is het feit,dat je hier heel wat dahlia's kunt zien in meerdere kleuren,sommigen verdwijnen of verplaatsen zich,anderen vindt je terug,op plaatsen waar je ze voorheen nooit zag. Verder kom je redelijk wat pauwkokerwormen,altijd mooie verschijningen voor op de foto. Nu,rond deze tijd,kom je er massaal veel bruine plooislakken tegen,het is een soort,die je pas in de late zomer tegenkomt. Andere mooie verschijningen zijn,vele garnalen,zeenaalden,hooiwagenkrabben,donderpadden,grondels enz... enz...,ik zou zeggen,neem de proef op de som en kom er eens een kijkje nemen. De stek is niet echt moeilijk te beduiken,dus ook te doen voor minder ervaren duikers. Meestal is de zichtbaarheid bij hoog water,opmerkelijk beter dan bij laag water. Het te water gaan,kan bij hoog water ruim een uur voor de kentering. Zo,geniet alvast van de diversiteit onder water,door het bekijken van de drie reeksen foto's die ik hier bij deze update plaats,groetjes,Johny.  

















21-09-2010 om 21:41 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St. Annaland.


















21-09-2010 om 21:18 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St. Annaland.


















21-09-2010 om 21:14 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
23-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Tholen.
Beste mensen,wat blijft het toch genieten van Zeeland,boven water én zeker onder water. De laatste weken heb ik zoveel mooie momenten beleefd,bij de vele duikstekken rond Tholen,de Bergse-Diepsluis,Strijenham,De vuilbak en St.Annaland,o zo mooi onder water. Een dankwoordje gaat natuurlijk naar verschillende buddy's van me,Tuur,Yvan,Robert,Georges,merci hé gasten. Bij deze update,voeg ik drie reeksen foto's,geen wereldresultaten,maar toch mooie plaatjes. De vele donderpadden in verschillende kleuren en maten,de nieuwe kleine sepiaatjes,zeenaalden en nu ook weer de bruine plooislakken,dankbare objecten voor op foto. Op duikstek Strijenham,een paar duiken gedaan met een zichtbaarheid van wel 5 meter,nog nooit meegemaakt daar. Zeker met zo'n zicht,krijg je een mooi overzicht hier,en overvalt je de schoonheid van deze duikstek. Wel honderd zeebaarzen,die een schimmenspel spelen met hun kleur op de achtergrond,je zou er de tropische momenten bij vergeten. Die tropische momenten (lees Filippijnen) moeten nog een paar maanden wachten,al kijk ik er ook weer naar uit hoor.
Tot de volgende,en geniet van de plaatjes,Johny.

















23-08-2010 om 20:31 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Tholen.


















23-08-2010 om 20:16 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Tholen.


















23-08-2010 om 20:08 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
26-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.
Beste blogbezoekers,de laatste weken heb ik weer redelijk wat duiken gedaan,op duikstekken zoals Burghsluis,Zoetersbout,Dreischor parking,Den Osse haven,Stavenisse vissteiger,St. Annaland,Strijenham en De Oesterdam. Natuurlijk word ik dikwijls vergezeld,door mijn OW-camera,waarvan ik de resultaten hier publiceer met deze update. Mooie kansen en objecten,die ik al lang eens op de plaat wou zetten,daar heb ik nu van kunnen genieten,en hoop jullie mee te laten genieten. Op de duikstek Dreischor parking,had ik een vreemde,doch bevredigende duik,zo rond de -9 meter hing er als het ware een vieze smog-laag,was alles doods en triest,dit vanwege vermoedelijk een zuurstoftekort. In het ondiepere deel daarentegen,werden we verrast door gigantisch veel kreeften,vorskwab en leuke grondels die zich met eitjes verscholen in lege oesterschelpen. De kreeftenpopulatie is hier echt uitbundig,mijn buddy en ik waren het er over eens,dat we misschien wel 200 à 300 kreeften hadden gezien op één duik. Ook blij was ik met het meestal vrij schuwe Galatea-kreeftje,dat eindelijk eens een paar seconden stil bleef zitten,deze zat op Stavenisse vissteiger. Voorts behoort Burghsluis,van nu af aan,tot één van mijn favoriete duikstekken,alleen is het jammer,dat het me nog steeds niet gelukt is,de boompjesslakken deftig op foto te zetten,dus we blijven duiken en hopen op beterschap daaromtrent.
Voor de liefhebbers,geniet van de foto's,cheers,Johny. 

















26-07-2010 om 21:31 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.


















26-07-2010 om 21:10 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
03-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
Ook al ga ik graag naar verre tropische oorden,om mijn hobby (duiken) te beoefenen,tijdens onze Westerse zomermaanden,bieden de duikstekken in de Zeeuwse delta,een mooi alternatief. De laatste weken heb ik al een dertigtal duiken gedaan op duikstekken zoals,Bergse-Diepsluis(Oesterdam)/Strijenham/St. Annaland/Vuilnisbelt/De Punt/Stavenisse(Keeten)/Burghsluis/Bommenede(Grevelingen). De meeste duiken die ik doe,zijn op de Bergse-Diepsluis(Oesterdam),dit om praktische redenen,het is niet zo gek ver van mijn woonplaats,je hoeft er geen rekening met het getij te houden,het is dus een ideale stek,om er eens solo op uit te gaan met mijn camera. Al de foto's bij deze update,zijn genomen aldaar. Omdat dit een vrij drukke duikplaats is,kies ik specifieke momenten uit zoals,s'ochtends heel vroeg in de weekends of gewoon tijdens weekdagen. Je kan er dan heerlijk rustig duiken,met meestal een goede zichtbaarheid. De onderwater fauna en flora is heel uitbundig op deze stek. Je ziet er bv. massa's sepia's,steenbolken,harders,zeebaarzen,grondels,botervisjes,zeenaalden,pijlinktvissen,kreeften,krabben,garnalen,kleine snotolfjes,naaktslakken,platvissen,palingen enz....enz...,(een lange lijst hoor). Voor de liefhebbers en de bezoekers van mijn blog,ziehier wat foto's,de ene al mooier dan de andere,geniet er van,groetjes,Johny.

















03-07-2010 om 14:13 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
















03-07-2010 om 13:55 geschreven door John beton  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)


Inhoud blog
  • Johny leffelaer
  • Indonesië-Lembeh.
  • Indonesië-Lembeh.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Onderwaterwerken.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2012 ,Lembeh.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Indonesië 2011,Bali.
  • Tropical nudibranches.
  • Tropical nudibranches with name.
  • Tropical nudibranches with names.
  • Zeeland blijft mooi.
  • Zeeland.
  • Zeeland.
  • Zeeland,allemaal Tholen.
  • Zeeland,allemaal Tholen.
  • Zeeland.
  • Zeeland.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Filippijnen 2011.
  • Moalboal-Cebu /Filippijnen 2011.
  • St. Annaland.
  • St. Annaland.
  • St. Annaland.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Tholen.
  • Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.
  • Zeeland,Oosterschelde en Grevelingen.
  • Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
  • Zeeland,Bergse-Diepsluis(Oesterdam).
  • Zeeland en zijn sepia's.
  • Zeeland en zijn sepia's.
  • Indonesië (Lembeh) 2010.

    Archief per week
  • 08/10-14/10 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 20/09-26/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs