JOHANNES.APRILIA
welkom op mijn site

continu muziek


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket mooi Photobucket Photobucket
Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    IK BRAND EEN KAARSJE VOOR MIJN LIEVE VADER DIE OP 13 FEBRUARI 2008 IS OVERLEDEN

    Photobucket vader Photobucket

    mooi plaatjes

    Photobucket

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben johan van der laan
    Ik ben een man en woon in winschoten () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 05/04/1967 en ben nu dus 57 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    woonplaats:winschoten geboortedatum:05-04-1967 langte:1.93 kleur ogen:bruin groen schoenmaat:42/43 school/werk:werk rook
    internet radio
  • bloggen.be
  • radio chatmee
  • roegbaindersteam
  • radio oranje
  • radio bazaar
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Zoeken in blog

    fotogastenboekje

    schrijf een keer in mijn fotogastenboekje [gadget]

    [/gadget]

    21-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 31/10-06/11 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
    E-mail mij

    Photobucket

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!
    Gastenboek
  • mooi

    Photobucket hallo allemaal welkom op de website van johan we zouden het leuk vinden als u een berichtje achter laat en ook wat jullie van de website vinden alvast bedankt afz johan van der laan

    welkom op mijn site
  • bloggen.be
  • WELKOM OP MIJN SITE
  • WELKOM OP MIJN SITE
  • WELKOM OP MIJN SITE
  • Welkom op mijn blog!
    forum

    naam:johan van der laan woonplaats:winschoten geboortedatum:05-04-1967 langte:1.93 kleur ogen:bruin groen schoenmaat:42/43 school/werk:werk rook je:nee hobby`s:computeren en sport broers/zussen:1 zus piercing/tattoo:11 tattoo lievelings drank:cola light welke schoenen draag je het liefst:sport favoriete:spijker broek en shirt`s favoriete:brommer:aprilia favoriete:film:vechtsport favoriete:muziek:piraten muziek favoriete stad:winschoten

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Zoeken in blog

    papegaai

    moi Hallo, ik ben de waakhond van deze site

    klok

    [gadget]Photobucket mooi [/gadget]

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Categorieën
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs