Foto
Inhoud blog
  • opwarming is begonnen voor de nieuwe start
  • tempowisselloop 8 km
  • blogske even updaten
  • mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • 7 km duurloop op 43 minuten
  • duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • duurloop 7 km in 48:12 min
  • duurloopke 50 minuten
  • 45 min rustig gelopen
  • duurloopke 5 km aan jogging tempo
  • vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • foto's training en wedstrijden
  • trainingen van mij en Patrick
  • duurloop met verkoudheid
  • Proficiat!
    Archief per maand
  • 09-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
    Foto
    Mijn favoriete atleten
  • Menzo
  • funrunner
  • Natalie
  • Dirk jogt
  • runnergirl
  • Dirk de Groof
  • Wendy
  • Jan de vrije loper
  • Gino Tuyttens
  • Jokke
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eugéne
  • Foto
    Leuke Loopster
    lopen voor het leven
    om de foto's te vergroten gewoon op klikken!
    06-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
    Hier ben ik dan nog eens om wat bij te schrijven,lopen heb ik wel gedaan,maar door die drukke dagen,heeft het bloggen even moeten wachten!
    dus wat heb ik allemaal gepresteerd:lol:
       28 december 2008: duurloop 10 km in rustig tempo( 1:20 )
       30 december 2008: snelle tempoloop aan 9km/uur en dit 60min of 9 km ver:lol:
       02 januari 2009: mijn eerste tempo wisselloop; 10 min traag-5 min 9km/uur-10 min traag - 5 min 9 km/uur enz.. tot de 8 km waren volgemaakt,een beul van een ventje heb ik,daar ik zowat stuk zat,zwaar, mensen toch,die kwiebus maakt er wel iets van hoor!Maar ik heb hem weten beginnen, zonder hulp en weet wat hij nu kan,dat wil ik ook graag!
    Nu zitten wij dus even te wachten om op de fietsergometer te kunnen, grappig hoor ik doe dat redelijk graag en hij is dan gestraft,een buitenmens tot en met!!!!
    volgende blog zal terug normaal dezelfde dag of ongeveer gebeuren!!!








    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    20-01-2009
    hallo hardloopster
    Hallo Myriam, via Patrick bij jou terecht gekomen. Patrick is heel lovend over je. Je hebt in korte tijd al heel veel hardloopprestaties geleverd. Knap hoor.
    Je favoriete afstand is 10mijl. Deze afstand vind ik ook heel leuk. Ik heb deze tijdens de City Pier City gelopen en het was heerlijk. Maar ik wil graag net als Patrick een marathon lopen. Patrick gaat deze binnenkort ook echt lopen en ik wil dat waarschijnlijk volgend jaar gaan doen als ik wat sterker ben op de halve. Ik heb er twee gelopen en helaas door een blessure heb ik de derde gemist en moet weer rustig herstellen en weer mijn oude vorm terugvinden.
    Maar het gaat de goede kant op. Genoeg over mij verteld. De rest kun je uiteraard lezen op mijn blog.
    Ik ga je  volgen en ik hoop je 's te ontmoeten. Wie weet in Eindhoven.
    Veel loopplezier en tot blogs/ziens.

    Eugène

    20-01-2009 om 20:50 geschreven door Eugene


    06-01-2009
    Schitterend
    Dag Myriam,

    Dik in orde uw trainingen......en ik ben er zeker van dat je aan Patrick de perfecte begeleider hebt.....je maakt ook serieuze vorderingen......nog 2 weekjes en ik kan er ook aan beginnen...Hoever zit je ondertussen in de fase van de 10 Km?Allez toi toi toi....doe zo verder...Gt Wim

    06-01-2009 om 21:39 geschreven door Wim


    mooi
    knappe trainingen hoor Myriam. Dat beloofd voor dit jaar.
    Groetjes Natalie

    06-01-2009 om 21:05 geschreven door natalie





    Over mijzelf
    Ik ben Myriam Van Vooren, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jogginmyriam.
    Ik ben een vrouw en woon in Steendorp (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 30/08/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen.
    Ik ben Myriam,echtgenote van de funrunner en ben juist voorbij het start2run schema!Ik hou dus van hardlopen samen met m
    Foto

    Foto


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


     


    Laatste commentaren
  • hoi (Eugène)
        op tempowisselloop 8 km
  • hallo hardloopster (Eugene)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Schitterend (Wim)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • mooi (natalie)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Waar blijven de trainingskes op uw blog? (Wim)
        op 7 km duurloop op 43 minuten
  • Mooie.... (natalie)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • samen (Dirkjogt)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • Bedankt (Caroline)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • Eindelijk... (natalie)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • leuk... (natalie)
        op duurloopke 50 minuten
  • Kan aleen... (natalie)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Oeps! (Wendy)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Mooie... (natalie)
        op foto's training en wedstrijden
  • leuk (Runnergirl)
        op foto's training en wedstrijden
  • Hopelijk... (natalie)
        op duurloop met verkoudheid
  • mooi blog (Patrick Aerts)
        op duurloop met verkoudheid

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs