Foto
Inhoud blog
  • opwarming is begonnen voor de nieuwe start
  • tempowisselloop 8 km
  • blogske even updaten
  • mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • 7 km duurloop op 43 minuten
  • duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • duurloop 7 km in 48:12 min
  • duurloopke 50 minuten
  • 45 min rustig gelopen
  • duurloopke 5 km aan jogging tempo
  • vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • foto's training en wedstrijden
  • trainingen van mij en Patrick
  • duurloop met verkoudheid
  • Proficiat!
    Archief per maand
  • 09-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
    Foto
    Mijn favoriete atleten
  • Menzo
  • funrunner
  • Natalie
  • Dirk jogt
  • runnergirl
  • Dirk de Groof
  • Wendy
  • Jan de vrije loper
  • Gino Tuyttens
  • Jokke
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eugéne
  • Foto
    Leuke Loopster
    lopen voor het leven
    om de foto's te vergroten gewoon op klikken!
    26-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 km duurloop op 43 minuten
    Ik ben al terug een beetje rapper aan het worden,adem genoeg nu terug:lol:
    Vlot gelopen en geen kou gehad maar veel zweet,ik ben toch een beetje van mijne form verloren precies,maar dat haal ik wel terug in,volgens mijn ventje!!!
    Eerst terug naar 10 km trainen en dan terug aan de snelheid werken,hij gaat een schemaatje maken om die 10 km aan 10km/uur te kunnen lopen,ik ben eens nieuwsgierig:lol:Patrick moest een wisseltempo doen en ik zag dat die met een papierke in zijn hand vertrokken is,het zal een beetje ingewikkeld geweest zijn,hij is ook in't zweet teruggekomen,ik ben blij dat ik niet alleen was:lol:


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    01-01-2009
    Waar blijven de trainingskes op uw blog?
    Dag Myriam,

    Patrick schreef deze morgen in z'n blog iets over de afwassers in Steendorp!!!!! misschien was jij dat? ....hoe gaat het met jouw trainingen ondertussen lukt het een beetje?mijn start to run (5km) zit er bijna op.....dan volg ik jouw trainingen op....hop naar de 10km.....Allez....alvast ook de beste wensen van ons voor 2009 met veel loopplezier en niet teveel last van blessures.....Groetjes Wim

    01-01-2009 om 22:52 geschreven door Wim





    Over mijzelf
    Ik ben Myriam Van Vooren, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jogginmyriam.
    Ik ben een vrouw en woon in Steendorp (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 30/08/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen.
    Ik ben Myriam,echtgenote van de funrunner en ben juist voorbij het start2run schema!Ik hou dus van hardlopen samen met m
    Foto

    Foto


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


     


    Laatste commentaren
  • hoi (Eugène)
        op tempowisselloop 8 km
  • hallo hardloopster (Eugene)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Schitterend (Wim)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • mooi (natalie)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Waar blijven de trainingskes op uw blog? (Wim)
        op 7 km duurloop op 43 minuten
  • Mooie.... (natalie)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • samen (Dirkjogt)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • Bedankt (Caroline)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • Eindelijk... (natalie)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • leuk... (natalie)
        op duurloopke 50 minuten
  • Kan aleen... (natalie)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Oeps! (Wendy)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Mooie... (natalie)
        op foto's training en wedstrijden
  • leuk (Runnergirl)
        op foto's training en wedstrijden
  • Hopelijk... (natalie)
        op duurloop met verkoudheid
  • mooi blog (Patrick Aerts)
        op duurloop met verkoudheid

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs