Foto
Inhoud blog
  • opwarming is begonnen voor de nieuwe start
  • tempowisselloop 8 km
  • blogske even updaten
  • mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • 7 km duurloop op 43 minuten
  • duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • duurloop 7 km in 48:12 min
  • duurloopke 50 minuten
  • 45 min rustig gelopen
  • duurloopke 5 km aan jogging tempo
  • vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • foto's training en wedstrijden
  • trainingen van mij en Patrick
  • duurloop met verkoudheid
  • Proficiat!
    Archief per maand
  • 09-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
    Foto
    Mijn favoriete atleten
  • Menzo
  • funrunner
  • Natalie
  • Dirk jogt
  • runnergirl
  • Dirk de Groof
  • Wendy
  • Jan de vrije loper
  • Gino Tuyttens
  • Jokke
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Eugéne
  • Foto
    Leuke Loopster
    lopen voor het leven
    om de foto's te vergroten gewoon op klikken!
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opwarming is begonnen voor de nieuwe start
    De kogel is door de kerk, dit weekend begin ik er terug aan, wel een grote stap terug nemen naar 5km tot 10 km van st2r. Maar dat zal wel normaal zijn daar ik bijna een jaar stillig door een lichte vorm van inspanningsastma,waar ik nu geen last meer van heb ondanks mijn ZUMBA avontuur.Dus er zal hier terug regelmatig een verslagje verschijnen



    21-09-2009 om 20:50 geschreven door Leuke Loopster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Over mijzelf
    Ik ben Myriam Van Vooren, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jogginmyriam.
    Ik ben een vrouw en woon in Steendorp (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 30/08/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen.
    Ik ben Myriam,echtgenote van de funrunner en ben juist voorbij het start2run schema!Ik hou dus van hardlopen samen met m
    Foto

    Foto


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


     


    Laatste commentaren
  • hoi (Eugène)
        op tempowisselloop 8 km
  • hallo hardloopster (Eugene)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Schitterend (Wim)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • mooi (natalie)
        op mijn blogske een beetje updaten,omdat ik niet schrijf,loop ik wel!!
  • Waar blijven de trainingskes op uw blog? (Wim)
        op 7 km duurloop op 43 minuten
  • Mooie.... (natalie)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • samen (Dirkjogt)
        op duurloopje van 6.45km gedaan met mijn ventje
  • Bedankt (Caroline)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • Eindelijk... (natalie)
        op duurloop 7 km in 48:12 min
  • leuk... (natalie)
        op duurloopke 50 minuten
  • Kan aleen... (natalie)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Oeps! (Wendy)
        op vandaag eerste poging om terug te gaan lopen
  • Mooie... (natalie)
        op foto's training en wedstrijden
  • leuk (Runnergirl)
        op foto's training en wedstrijden
  • Hopelijk... (natalie)
        op duurloop met verkoudheid
  • mooi blog (Patrick Aerts)
        op duurloop met verkoudheid

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs