Foto
Foto
Ik ben Eric Van Oers. Ik woon in Borsbeek bij Antwerpen. Ik ben geboren op 8/02/1964 en ben dus al een tijdje lid van de "Club 45". Ik werk als nachtverpleegkundige in een dialysecentrum.
Mijn hobby' zijn vooral lopen, computeren, lezen en fietsen. Af en toe trekken we er op uit om een mooie wandeling te maken. Ik ben gehuwd met Sandra en heb twee kinderen, Ellen en Jordi. In mijn jonge jaren heb ik steeds gevoetbald en daar hield ik een bijnaam aan over : noezeman.
Sinds januari 2010 ben ik bij de Antwerpse club Brabo aangesloten. Ik krik nu mijn conditie op tussen de afstandslopers bij de masters.
Foto
Mijn vorige club
Foto

Mijn huidige club

Foto
Foto

Mijn nieuwe aanwinst :
Asics GT - 2170

Foto
Foto
Inhoud blog
  • Opnieuw gestart
  • Stillere periode
  • Terug van weggeweest
  • Schilderen onderhoudt de conditie
  • Special Olympics te Gent
    AANTAL GELOPEN KM

    2008 : 120,9 km
    2009 : 416,0 km
    2010 : 700,1 km
    2011 : 577,5 km
    2012 : ???
    Zoeken in blog

    Laatste commentaren
  • Er opnieuw aan begonnen... (danny)
        op Opnieuw gestart
  • Hallo Eric (Conny)
        op Opnieuw gestart
  • Hallo Eric (Conny en Ronny)
        op Opnieuw gestart
  • proficiat (ronny en conny)
        op Special Olympics te Gent
  • Tof (ronny en conny)
        op Nieuw speeltje
  • Dromen van een halve marathon

    Na drie jaar is het me gelukt om de 10 Miles te lopen. Lopen is voor mij stilaan een passie aan het worden. Alleen een halve marathon ontbreekt nog. Wie weet.
    14-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special Olympics te Gent
    Na dinsdag werd er vorige week niet meer gelopen. De laatste helft van de week stond in het teken van de Special Olympics die dit jaar in Gent doorgingen. Jordi moest drie westrijden zwemmen. Op vrijdag stond hij aan de start voor 25 meter vrije slag. Hier behaalde hij een vijfde plaats. Op zaterdag stond er 25 meter rugslag en 50 meter vrije slag op het programma.  Op beide wedstrijden haalde hij telkens de bronzen medaille. Fier als een gieter liet hij ze aan iedereen zien.
    Nadien zijn we naar de hoofdsite gereden met de pendelbus van het leger. Spijtig dat het regende zodat de verkenning van het domein met al zijn buitensporten een beetje in het gedrang kwam. Zo zijn we sneller dan voorzien naar de topsporthal gegaan voor de slotceremonie die doorging om 17u30. Tevreden reden we die avond naar huis.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    09-06-2013
    proficiat
    PROFICIAT JORDIĀ 

    09-06-2013 om 20:07 geschreven door ronny en conny



    Archief per jaar
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favorieten
  • Joggerke
  • Eric's Kookfornuis
  • Danny Clincke
  • Afstandlopers Masters
  • Ronny en Conny ultralopers
  • Marc Lenaerts

    Blog als favoriet !


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Categorieën
  • 2009 (2)
  • 2010 (23)
  • 2011 (73)
  • 2012 (48)
  • 2013 (17)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs