Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    derattenvanger
    www.bloggen.be/deratte
    Fietsen Joggen en Stappen

    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interval

    De morgen begon al kl ...
    Ik krijg om kwart voor negen ne stamp tegen mijne rug , de Jacques zegt " je hebt een berichtje "
    Ik zeg " da zal Christinne wel zijn , die zegt af om te gaan lopen "
    Alé ik uit da bed gestrunkeld naar die gsm , was het een berichtje van proximus , dat ik de 7 de met een nieuw saldo begin
    Maar goed ik moest me dan toch klaar maken om te gaan lopen , en nog iets knabbelen !
    Naar de garage , Verdomme mijn handtas vergeten , terug naar boven STRESS
    Op het nippertje kwam ik daar aan natuurlijk , ik heb geluk dat de leiding wat geduld geeft , want mijn loopmaatje had me al opgegeven
    Inlopen dan maar hé , ik ben ne trage loper , en ze liepen al direkt 6min40sec/km
    Da's veel te vlug voor mij , ik zag dat de groep steeds meer verder van me weg liep
    Gelukkig moesten we intervallen doen , en na 2km500m stopten ze en kon ik ze bijbenen .
    Maar dat maakte wel dat ik niet even op mijn plooi kon komen en direkt direkt terug moest beginnen !
    Iets trager dan de rest , maar toch heb ik alle intervallen gedaan .
    Ik ben dus tevreden over mezelf , een goei hé
    Ik denk er toch over na , of het niet beter zou zijn in een vereniging te gaan , al was het maar om de intervallen in groep te kunnen doen !
    Omdat ik dan toch altijd dat éne tandje meer bijzet dan dat ik alleen loop .

    07-02-2010 om 16:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitvluchten
    Uitvluchten genoeg met dit weer
    Maar toch ben ik deze morgend gaan lopen ,tegen mijn zin hoor, want de buitenlucht voorspelde weer het ergste
    Ik zei tegen mijn loopmaatje dat het een korte training ging zijn !Het ging beginnen regenen , dus weer een uitvlucht .
    Maar er vielen maar een paar druppeltjes , en zo ook viel mijn uitvlucht weg hé
    Moesten we de volledige training doen , wat neerkwam op een dikke 7 km .
    In het begin ging het echter zeééééééééééér moeizaam , maar na zo'n 4 intervallen kreeg ik er gewoon zin in !
    En mijn loopmaatje moest dus maar volgen !
    Na afloop , goed moe , maar wel blij dat we toch hadden gelopen
    Na 12 uur vanmiddag was het dan ook ineens veel kouder en zo van die gesmolten sneeuw die naar beneden dwarrelde brrr.
    Niets te klagen dus de weergod had gewoon medelijden met me en geeft met het slechte weer gewacht tot ik klaar was .
    Geen uitvluchten meer vanaf vandaag vrees ik ;-)

    28-01-2010 om 18:11 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodipa
    We zijn Zondag terug beginnen te trainen met Sodipa (Stad Antwerpen) voor de Ten Miles
    T'was leuk om iedereen eens terug te zien :- )
    We waren met een klein groepje blijven trainen in de winter , maar het merendeel hadden het opgegeven , maar beginnen nu terug !
    De trainingen samen , doen we alleen op Zondag en in de week moeten we op eigen houtje trainen .
    Natuurlijk lopen die gasten weer veel sneller dan ik hé ;-)
    Maar ik kijk der niet naar hoor , ik doe gewoon mijn ding en als ik te ver achter geraak , komen ze me gewoon terug oppikken
    Ik ga wel meer intervallen doen  deze keer , en zo hoop ik dan een iets beter tijd te hebben dan vorig jaar !
    Net geen twee uur voor de Ten Miles moet beter kunnen vind ik !!
    Dus er is werk te doen !!! Als die klote temperaturen nu maar eens wilde stijgen hé !!!Ik ben niet veeleisend !!!, Maar tot tien graden zoiets !!
    Dan kan de Jacques ook stillekes wat gaan lopen , da's goed voor zijn gemoed en zo geraakt hij niet te veel achter op schema !
    Als ik een weergod moest zijn , t'zou hier heel anders zijn hoor !!!!!;-)

    25-01-2010 om 15:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingen
    De trainingen gaan me niet goed af !! 
    Ik moest deze week ook nog bij ons langs de kade gaan lopen , dan heb je aan de éne kant wel de Schelde ,
    Maar aan de andere kant heb je dan de straat (Kade) , waar het best goed druk is .
    En dat komt omdat mijn auto in de garage stond !  Voor een groot onderhoud .
    Want meneer Twingo moet naar de Kontrol . Er stonden twee verschillende achterbanden op .
    En dat mag naar het schijnt niet , maar ja als je een kapotte band hebt in Engeland , wat moet je dan doen ?
    De band van in Engeland vliegt nu in de koffer als reserveband , en der staan twee mooie nieuwe bandjes op .
    En meneer is ook nog mooi gewassen
    En nu maar hopen dat we der door geraken hé , het beestje is al 13 jaar oud , maar is nog een doetje hoor ;-) 
    De Jacques  zit in zijn goede week en is dus sterk genoeg om die taak op zich te nemen , wat wil zeggen , dat ik ook morgen
    zonder auto de dag moet beginnen .
    Maar t'is dan rustdag , dat valt mee, vrijdag heb ik een wisselloop , en die ga ik afwerken op Sint-Anneke linkeroever .
    Samen met mijn Ipod en Garminne moet dat lukken !
    Zondag gaan we terug op training bij Sodipa voor de Ten Miles , en we hebben ook een mail gekregen voor de 20 km van Brussel .
    De temperaturen mogen nog tot 8 a 10 graden stijgen dan kan het ventje ook mee , dan zijn we weer kompleet

    20-01-2010 om 23:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ben er nog ...
    Zoals zovelen bij ons op het werk , ben ook ik ziek geworden !
    Ben wel blijven werken , want ik had weinig tot geen koorts , maar ellendig dat ik me gevoeld heb pfffff .
    Barstende hoofdpijn , keelpijn , en de hele mikmak  .
    En dan zo koud brrr, ook op het werk was het niet te doen ! Ik vrees ook dat het komt , omdat we de laatste maanden bijna niet meer in de buitenlucht komen .
    De Jacques moet zeer goed oppassen met de koude , vandaar dat we  natuurlijk voorzichtig zijn .
    Een mooie wandeling in de sneeuw hebben we dus spijtig genoeg niet kunnen doen . Volgend jaar zeker ;-) 
    Maar goed het ergste is weer voorbij , dat hebben we weer gehad
    Morgen moet ik werken van 10 tot 14 uur , tegen dat ik dan eindelijk kan aftikken is het kwart na !
    Boodschappen doen , want dat kan de Jacques morgen nog niet opbrengen , dan eten maken en nog wat huishoudelijke taken ,
    en dan is mijn pijp alweer uit .
    Dus vliegen we der Zondag weer terug in ! Dan is het exact een week geleden dat ik heb gelopen , dat valt nog mee hé !
    Hebben jullie die Runners world gezien , met die mooie foto van David ? Knappe vent is dat hé ?
    Nu had ik plannen om onze loopgroep daar te trekken en naar Runners te sturen , maar nu ben ik natuurlijk te laat hé
    Ik had zelf wel willen stoefen met onze David hoor ;-)
    tot de volgende







    15-01-2010 om 23:09 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2010

     IEDEREEN EEN GEZOND EN GELUKKIG 2010 GEWENST !!!

    Natuurlijk hebben we goede voornemens voor het nieuwe jaar hé
    Zoals Mario al zegde verwaarlozen we de blogs , de éne persoon vind het natuurlijk al wat leuker dan de andere ,
    maar ik zou toch spijt hebben moesten de bloglopers verdwijnen .
    Dus ik ga mijn best doen en terug bloggen en hopen dat ik wat reactie krijg ;-)

    De meeste mensen weten ondertussen dat mijn man is geopereerd aan darmkanker , en is nu aan de chemo .
    In het begin viel het allemaal nog wel mee, maar nu we in de helft zitten , moeten we vaststellen dat het toch zware toebak is .
    We zullen dus blij zijn als we 3 maand verder zijn !!!
    In het begin ging mijn man nog mee lopen , maar nu met die koude gaat dat niet meer .
    Hij sport dus veel minder , wat de rest dan weer niet ten goede komt .
    We hopen nu op warmer weer , zo'n graad of 8 zou al te doen zijn  zijn !!!
    De mooie voornemens zijn , dat hij toch zou proberen om de Ten Miles te lopen , maar ook de 20km van Brussel
    Ik denk dat dit moet lukken, want hij is ook niet de eerste mens die  loopt als kankerpatient hé ?
    Trouwens vorig jaar zat de kanker al volop te woekeren in zijn darmen en dan geeft hij die 20 km ook uitelopen
    Nee we gaan der voor !! Woensdag begin ik alvast aan mijn training , en hopelijk kan mijn man dan binnen 14 dagen ook beginnen .
    Hij is trouwens veel betrer dan ik en is nooit echt helemaal gestopt met sporten  ,ik zie het helemaal zitten !
    T'zou ook een afsluiter zijn van een heel benarde periode,  en gelijk een mooi nieuw begin  !!
    Dus mensen tot blogs hé ;-)
    groetjes

    02-01-2010 om 19:38 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanaf nu .........
    Vanaf nu geen medelijden meer met het ventje !!
    De week van de chemo is wat moeilijk , dinsdag chemodag, en dan is hij eigenlijk buiten strijd tot zaterdag . ( gemiddeld 5 dagen )
    Maar vanaf nu stopt mijn medelijden op zaterdagavond om 23 uur !!
    En de week dat het dan geen chemo is , laat ik hem lekker afzien ! Hij zegt dat sporten zijn genezing bevorderd . Dus sporten we en hoe ;-) .
    Nee het toeval wil gewoon , dat ik vandaag een superdag had , gewoon toevallig , maar k'heb er wel van genoten hoor !
    We hebben intervallen gedaan , en we hebben eens stevig de pas der ingezet . In het begin is dat goed te doen , maar naar het einde toe word dat steeds zwaarder natuurlijk ! We zijn dan ook een beetje vroeger gestopt !
    Hij wou 10x 5min vlug en 2min rust
    Dat hebben we 8 keer serieus gedaan , maar de twee laatste keren ging het echt niet meer , dus hebben we de laatste gewoon gestapt .
    In ieder geval geeft hij weer alles gegeven en was daarna superblij en voelde hij zich prima , en t'is zo dat we het graag hebben hé !
    Ik weet niet of ik die kracht zou hebben eerlijk gezegd hoor !!!
    Ik ben dus heel fier op het ventje !!!

    11-11-2009 om 15:11 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooi weer .............
    Ik had gisteren een sms gestuurd naar mijn loopmaatjes dat ik zeker ging uitslapen vandaag en dus niet om half tien in het Middelheimpark ging staan !
    Dus om kwart voor tien werd ik wakker , keek naar buiten en ik zag duizend zonnen schijnen
    Ik  uit mijn bed , loopkleren aan gedaan , de Jacques achter zijn vodden gezeten en weg waren we !
    We zijn gaan lopen naar de middenvijver , als we vertrekken aan de fitness dan weet ik dat we exact 5 km lopen !
    En ja hoor,  t'was genieten . De eerste keer sinds maanden dat we nog zo gezellig samen hebben gelopen
    Zo met ons tweetjes , alles bekijken en kommentaar geven waar nodig ;-) .
    Na 3 km 700m kreeg ik het echter heel moeilijk , dat komt natuurlijk omdat het al van in juni geleden was dat ik nog  5 km na elkaar gelopen heb .
    Eerst mijn heup  die me parten speelt en dan de situatie met de Jacques .
    Maar we zijn nu vast en zeker op de goede weg , langzaam maar zeker !! En genieten doen we nu des te meer !!!!!!
    T'is wel moeilijk  om mijn schema te volgen ,  ik hou ook zoveel mogelijk rekening met mijn ventje , en mijn schema volg ik waar ik kan !
    In ieder geval Gaston  Roelands komt stilaan dichterbij en elke keer dat ik loop, ben ik een stapje dichter bij mijn doel !
    En dat is natuurlijk zoals vroeger hé , Niet als laatste over de meet komen , voorlaatste ook niet ;-)
    we gaan der voor
    groetjes

    08-11-2009 om 22:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wij lopen jaja
    Gisteren gaan lopen in het Middelheimpark en t'was wel leuk jaja .
    Christine ging gelijk mee met Piet en de Jacques , maar al vlug was ze een kopke kleiner hoor
    Bij de Jacques ging het heel goed , en hij was natuurlijk superblij hé , klote dat die chemo steeds terug moet komen hé .
    Elke keer dat zijn lijf zegt " ok we zijn der weer " moet hij terug naar af .
    Maar elke keer is een keertje minder hé ,morgen terug , dan is dat 3 dagen dat hij niet vooruit kan , maar daarna gaat het weer de goede kant op , en na 7 a 8 dagen is het ergste weer achter de rug en kunnen we weer verder !
    T'zijn de extra ongemakken die der zijn , zijn vingers tintelen met momenten enorm ! als hij iets bijt , doet het pijn !  En nog zo van die vervelende dingen , je kan der mee leven hoor, maar t'is helemaal niet leuk natuurlijk .
    En veel mensen zijn slechter af , veel slechter ! Ik zaag wel eens , maar toch vergeet ik niet dat het veel slechter had gekunt .
    Ik ben zoals gewoonlijk niet blij met mijn loopresultaten natuurlijk .
    Ik train nu voor de Gaston Roelandsloop , de 5 km moet lukken vind ik .
    Morgen na Jacques gaan halen in het ziekenhuis , dan moet ik kiezen ofwel  naar de yoga ofwel gaan lopen
    Woensdag ik zeker loopdag !!!


    02-11-2009 om 21:56 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Amai zeg om half negen riep de Jacques mij op en dat ging zo   " JETTY T'IS TIJD "
    Man man man slecht gezind da ik was niet te doen !!!!!!! Ikke uit da bed gelijk ne zombie
    een kattewaske , een booke met een tas koffie , langzaam aan ontdooien , het ventje bleef heééééééééééééél ver uit de buurt !!!
    Om klokslag negen uur moeten we door , dan zijn we op tijd in het Middelheimpark bij David (stambeeld) ;-), moeten  daar om half tien zijn .
    En t'was bibberen hoor zo vroeg !!
    Ik slaap in de nacht altijd slecht en dan val ik tegen de morgen goed in slaap , zodoende jammer ik s'morgens dikwijls heel Anwerpen bij elkaar , als ik uit mijn bed moet !!
    Stipt beginnen we  te lopen om half tien , maar a la second scheiden de wegen van de goei lopers met die van het gepeupel
    Maakt niet uit voor de mensen , iedereen zegt ne goeie dag tegen elkaar , en dan beginnen we elk ons ding te doen !
    Vandaag was dat 5 min lopen 2 min wandelen , bij mij ging het heel goed , maar mijn loopmaatje had het moeilijk .
    Ik heb juist naar mijn prestatie gekeken , en mijn hartslag is te hoog , want we liepen maar 7min15/km en mijn hartslag zat tussen de 158 en 162 die daalde natuurlijk wel tijdens het wandelen , maar toch :-/ Ik hoop die toch wat lager te krijgen !
    Morgen naar de kiné , ik was daar mee gestopt door van de éne kliniek naar de andere te lopen .
    Ook ben ik naar de acupunctuur aan het gaan , in de hoop mijn slaapprobleem op te kunnen lossen ;. zo blijven we bezig hé
    groetjes

    18-10-2009 om 23:43 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OEF...............
    Vorige week Zondag en Maandag zag er niet goed uit voor mijn pa , maar geklukkig keerde het tij dinsdag .
    Na veel gezaag van mij en pa zijn vriendin geeft er toch een dokter een klein beetje geluisterd naar onze smeekbeden en mijn pa een baxter vloeibaar voedsel gegeven !!
    Nu zijn we een week verder en hij kan terug een hapje door zijn keel krijgen , dus het gaat terug de goede kant op !
    Mijn ventje geeft gisteren een verkeerde beweging gemaakt en er schoot wat in zijn rug , vandaag ging het wat beter en hij hoopt morgen mee te gaan lopen ;-/
    Ik zie dat niet zitten , maar hij zegt dat je chemopatient nooit moogt tegenspreken , zeker niet als ge zijn vrouw zijt .
    Jullie lezen het goed !!  Ik ben terug beginnen te lopen ,
    Met onze Mario zijn schema natuurlijk hé , mijn eerste echte doop gaat de Gaston Roelands zijn denk ik .
    Morgen hebben we 5 min. lopen 2 min wandelen met of zonder Jacqje
    Word vervolgd

    17-10-2009 om 23:45 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Papa
    T'is hier nog niet gedaan hoor ! Mijn pa is van Spanje teruggekeerd en moest direkt naar de dokter !!
    Die stuurde hem dezelfde dag door naar het ziekenhuis , wat blijkt zijn nieren werken niet meer !!
    De éne nier is helemaal verschrompeld en de andere is helemaal opgezwollen en werkt bijna niet meer !
    Nu was het te laat om nog naar de kliniek te rijden, dus morgen een middagje ziekenhuis .
    Met het ventje gaat het elke dag een beetje beter , langzaam maar zeker word hij terug de oude !
    K'zal blij zijn zunne, want nu moet ik mijne strijk zelf doen en ik HAAT strijken !!!!

    12-09-2009 om 21:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOED NIEUWS
    Amai zeg ! Dat was een weekje om u tegen te zeggen zunne !!
    Woensdag moest mijn man dus onder het mes, ne hele dag zo bang geweest , niet te doen !
    Ik durfde niet naar het ziekenhuis te bellen, bang voor slecht nieuws ! En steeds tegen mijn eigen bezig
    " Niet flauw doen jetty ! da doet hij ook niet !! "
    Ik had juist tegen mijn dochter gezegd dat we om 17 uur 30 in de auto zouden stappen om naar het ziekenhuis te rijden , toen de telefoon ging
    Meneer zelf belde om te zeggen dat alles goed verlopen was !! Ik verschoot me een ongeluk !
    Wij in de auto gesprongen , ik was nog nooit zo vlug geweest In 13 minuten stond ik in het middelheim !!! (vertrek op het zuid)
    Hij was heel zwakjes natuurlijk, maar had toch goed nieuws ! de tumor was helemaal weggesneden en de chirurg was tevreden !!
    GEEN UITZAAIINGEN  amai zeg OEF !!!
    Maar we moesten voor alle zekerheid de testen afwachten  , vrijdag kwam de chirurg met het goede nieuws dat hij al zeker wist dat er zeker geen bestralingen nodig waren OEF, maandag zouden we meer weten !
    Zo'n weekend duurt dan klote lang hoor !! Maar goed , maandag wisten we nog niets , gisteren ook niet , maar de chirurg is er bijna zeker van dat alles goed is !!  En het ventje mocht toch al mee naar huis ikke blij !!!
    AMAI zeg niet te doen , mijn wereld storte in dat het niet meer normaal was , wat er allemaal door je geen gaat als je te horen krijgt dat er kanker is gevonden pfffff .
    We beseffen nu heel goed , dat hij enorm veel geluk geeft gehad , de tumor zit al twee jaar in zijn lijf zeg , kan je , je eigen da voorstellen ?
    Een engelbewaarder geeft er voor gezorgd dat die tumor zo traag groeit denk ik !!
    Onze eeuwige dankbaarheid gaat vooral uit naar de huisarts , die mijn man direkt doorverwees naar een specialist !! Ze houd ons gelukkig niet aan het lijntje , door zelf te willen gissen wat er eventueel kon schelen !
    Ik hoop dat ze mijn blog ooit eens leest DANK U DOKTER !!!!!!!!!!!!!
    Ook nog even een ZEER GOED WOORDJE over de verpleging in het Middelheim Ziekenhuis Antwerpen !!
    De chirurg die elke dag langskwam om de stand van zaken uit te komen leggen !
    De verpleegsters en verplegers moeten daar zeer hard werken , maar hebben toch altijd een glimlach bij en zijn zeer professioneel
    Ne dikke bedankt voor de verpleging op de 8 ste verdieping !!!!!
    En nu wachten op maandag hé , dan weten we of hij chemo moet hebben . Hopelijk niet hé !!
    De troostende woorden van veel medebloggers en facebookfans hebben mij ook deugd gedaan ,
    IEDEREEN NE DIKKE DANK U


    09-09-2009 om 20:56 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leven
    Mensen geniet van jullie leven !!!!!!!!!
    Het ligt op zo'n klein plaatske !! We hebben vorige dinsdag vernomen dat mijn man een kwaadaardige tumor in zijn darmen geeft !
    Dankzij het snelle reageren van onze huisarts , kan hij morgen al geopereerd worden !
    Indien ze morgen niets extra vinden zou het allemaal nog meevallen , omdat er geen uitzaaingen zijn!
    En daar hopen we nu op hé !

    Iedereen zijn duimen kapot duimen A U B

    De spanning is hier te snijden nu , straks breng ik hem naar het ziekenhuis , we zullen nog wel een dik uurtje bij hem blijven , maar dan moet hij van dat vieze spul drinken om de darmen leeg te maken !
    De nodige onderzoeken moeten nog gedaan worden bv. hart longen en dergelijke !
    En hopen dat ze morgenvroeg hem de eerste nemen , dan weten we ook al vlugger iets en kunnen we hopelijk terug normaal ademhalen !!

    Hij is ontzettend positief , dat help ook al veel natuurlijk . Naar het schijnt zou dat een derde van uw genezingsproces versnellen ,
    Wat dat betrefd zit hij dan zeker goed !!
    Ik hou jullie op de hoogte !!
    groetjes

    01-09-2009 om 14:38 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En de dader is .............

    Ben dus naar de dokter geweest en t'is een spieronsteking ! En t'is een goei zunne !!
    Doet keizeer ! s'nachts lig ik er wakker van pffff !
    Ik dacht dat het wel zou over gaan als ik genoeg ruste , maar die vlieger gaat niet op !
    Morgen naar de kiné en dat haat ik dus hé , maar ik moet nu wel
    De oorzaak is mijn holle rug ! De spieren moeten veel te hard werken door dat holle ding
    Daardoor raken ze overbelast en nog erger !!
    Nu moet ik oefeningen leren die dat moeten oplossen , de dokter zegt door elke dag trouw die oefeningen te doen , is dit op te lossen !
    De gewone set ups zijn veel te onvoldoende , en daar gaan we vanaf morgen dus aan werken hé !!!
    En natuurlijk hoop ik dan ook dat die spier zich gaat gedragen , en dat ik binnen een paar weken toch terug kan starten met mijn trainingen !
    bij elke stap die ik nu zet , heb ik zeer , dus lopen gaat niet !Zelfs als ik lig , doet dat pijn na een tijdje , zitten gaat beter !
    Ik wist niet dat zo'n spierke mij zoveel ellende kon berokkenen zunne , amai mijne frak !!!
    Maar natuurlijk ben ik ook wel blij dat het niet mijn heup is , zoals ik eerst dacht ! dat zou pas echt miserie zijn !


    20-08-2009 om 23:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ..........

    Mijn ventje is ziek , dus moet hij naar de dokter !
    Maar hij wil nu naar een andere dokter dan onze eigen huisarts ! Dus zoeken we bij ons in de buurt ééntje !
    Via een collega van het ventje hebben we zeer vlug een adres niet ver van waar we wonen .
    Dus ik ga even naar google om te zien wanneer de spreekuren zijn .
    En wat zie ik , één van dokters is ook een sportarts
    De 15 de Augustus is hij terug van verlof , dan kan ik der meteen naar toe !
    Het schijn ne goeie te zijn !! Hopelijk kan hij me helpen hé ! een gewone huisarts kan misschien wel vinden wat het is, maar een sportarts is toch beter vind ik ! Die zijn toch beter op de hoogte van blecures vanverschillende sporten hé .
    Ik heb vandaag wel  oefeningen gedaan , in kleine mate , want da doet zeer, en ik ben bang alles erger te maken dan het nu is !
    word vervolgd

     

    10-08-2009 om 22:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog altijd .......
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Niet meer gaan lopen sinds drie weken nu , maar de heup blijft zeer doen !
    Ik ben wel een paar keer gaan stappen , en ook fietsen doe ik nog wel , maar geen grote afstanden !
    Maar rust roest is het spreekwoord hé !
    Vorige week wou ik naar mijn specialist gaan , maar die is in verlof
    Dus naar de huisarts gegaan , pillekes pakken en rusten !!
    K'heb nog een voorzichtig oefeningske gekregen van een kiné , dus ik ben die nu aan het doen , en zien wat het einde van de week brengt .
     Maar goed , nog een weekje , dan zie ik hoe het zit , en de specialist is dan ook terug van zijn vakantie , kan ik alsnog een telefoontje doen !
    De laatste week van augustus gaan we naar de Ardennen fietsen , hoop dan wel dat ik der vanaf ben hoor , anders ga ik daar nog lachen , want der is voor de rest niets te beleven
    En ne stilzitter ben ik niet , dus duimen maar hé

    09-08-2009 om 22:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heup .......
    Ik heb al een paar weken pijn in de rechterheup ! raar genoeg tijdens het lopen eigenlijk niet .
    Maar daarna pfff, en als ik ga zitten nog het meeste , dat blijft dan enkele ogenblikken duren en dan gaat het weer beter .
    Ook in mijn bed voel ik die heup .
    Hopelijk is het maar een ontsteking en niet de heup zelf , maar dat zal de tijd nu wel uitwijzen.
    Ik ben dus nu gestopt met alle sport , ook de zumba en de spinning , ik neem medicijn in en als het binnen de twee weken niet gedaan is ga ik naar mijn specialist .
    Maar hopelijk is dat niet nodig ! Mijn specialist is op vakantie vertrokken van zaterdag , vandaar ik niet meer bij hem terecht kon
    Maar ik hoop nu wel dat dit geen twee weken gaat duren hoor ! Na bijna 14 dagen begint het toch al wel  goed te kriebelen zunne!

    Ik heb ook al gelezen dat mensen die met overpronatie te maken hebben , gemakkelijker blessure aan de heup kunnen hebben !
    Ik heb nu een paar oefeningen gevonden die de heup zouden versterken, en die ga ik ook doen .
    Alle kleine beetjes helpen hé!
    Een 4 jaar geleden zijn we ook gestopt met tennissen , de club waar we gingen , vonden we niet meer te doen !
    Op dat moment veranderde het daar van uitbater , t'was er vies en éne warboel , op een gegeven moment was dat daar een zatte boel en niet meer plezant ! Dus zijn we gestopt !
    Maar we hadden in de week gehoord dat het er terug echt wel aangenaam geworden was , terug een leuke kantine met een goede uitbater en zo .
    Wij zijn dan een kijkje gaan nemen en inderdaad , ze hebben gelijk ! Gelijk begon mijn hartje te bloeden natuurlijk ! Dus waarschijnlijk volgend jaar gaan we terug lid worden !!
    Het verlof laat nog even op zich wachten dus ik begin nog niet af te tellen
    Wel is het plezant dat iedereen terug is en ik kan nog vertrekken
    gr

    27-07-2009 om 21:03 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze morgend
    We waren afgesproken om half tien in Park Den Brand  , we komen daar dan samen aan een prachtig beeld ,  David noemt hij
    Maar om negen uur was dat hier aan het gieten niet meer normaal !!
    Dus iedereen belde elkaar op , " t'gaat niet door zunne "
    Der is verschil tussen regen en regen natuurlijk !! Dan maar naar de fitness gereden , tegen tien uur was het over en waagden we ons toch naar buiten !
    Een dikke 4 km verder hadden we van jan natuurlijk , ik slecht gezind , want ik had niets bij me , en omdat ik hoorapparaten draag , is het wel verstandig die niet nat te laten worden !!!!!! de kostprijs van zo'n twee dingetjes is namelijk zeer hoog !!!
    Wij vlug terug , schuilen ging niet , in de polders staan namelijk geen dikke bomen met veel blaadjes aan .
    Maar uiteindelijk viel het nog mee , het goot niet zo als vanmorgen , en de hoorapp. waren een beetje klammig , maar dat heb ik al meer gehad , en dan zit ik der even op met een haardroger,  op zeer stille kracht doe ik dat dan ! En zo was het leed alweer geleden ! Ze macheren nog ;-)
    Normaal heb ik altijd een plastiek zakje mee , bij noodweer stop ik ze der dan vlug in , vandaag was ik dat dus vergeten
    In ieder geval heb ik gelopen , en dat is wat telt , langzaam maar zeker gaan we der terug tegen aan !


    21-06-2009 om 21:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewichten
    Wat ik gisteren ben vergeten te vertellen is , dat ik wel naar de fitness ga om meer kracht te krijgen !!
    Langs de ene kant vind ik da wel leuk hoor , maar der kruipt veel tijd in vind ik !
    Als je de toestellen voor de benen neemt en ook die voor de armen , en die moet ik zeker doen , want ik krijg kippefilekes
    dan ben je toch vlug meer dan een uur kwijt hoor !! En dan doe ik nog maar de helft van die toestellen , en anders staan er te veel van die dingen .
    Ik wil dat zeker blijven doen , omdat ik denk dat door geen krachttrainingen te doen , mijn benen pijn doen tijdens het lopen !
    Alé binnen een paar weken ga ik kunnen zeggen of dat echt zo is hé ;-) ,
    Voor de rest gaat alles prima , buiten de op vorige blogs geschreven ouderdoms verschijnselen
    We heten natuurlijk niet voor niets jetty hé en we doen wat we moeten doen !!!
    Ik had een Crosstrainer gekocht een klein jaartje geleden , nu gaan we da ding terug verkopen , we gebruiken dat niet !
    Ach nee ik zit steeds in de fitness en de Jacques kijkt der niet naar , t'was nochthans voor hem bedoeld .
    Zoals zoveel duizenden die er inlopen en met goede voornemens zo'n ding kopen , en éénmaal dat het thuis staat te lonken gaan we der niet op !
    Erger nog we geven dat mooie apparaat nog geen blik waardig !
    Dus zondag komen ze het waarschijnlijk halen en dan zal ik spijt hebben dat ik het weg heb gedaan hahahahahaha
    We zorgen gewoon voor de comerce denken we dan maar hé ;-)
    gr

    18-06-2009 om 20:42 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs