Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    papasbelevenissen
    www.bloggen.be/papasbe
    Fietsen Joggen en Stappen

    13-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag ......

    Vandaag was het weer in orde zunne !! K'had geen oog toe gedaan vanacht !
    De vorige 2 nachten waren ook al rampzalig , daardoor was ik echt geen mens vandaag !
    Mijn kind is al 3 dagen deprie , ze weent de hele tijd , ziet het niet meer zitten !  Ze is net 18 geworden , jullie zouden moeten horen wat ze allemaal zegt !! Ik ben dan ook doodongerust natuurlijk !
    En als uw kind zo ongelukkig is, ben jij het ook hé .
    Ik probeer niet opdringerig te doen, en toch te praten met haar ! Niet gemakkelijk !!
    Zodoende de slapeloze nachten ! Hoe pak je zoiets aan ? Zonder nog meer brokken te maken, want een ouder is op die leeftijd nogal vlug bemoeiziek denken ze !

    Op het werk was er een ganse dag zever ! één iemand zet de boel op stelten , en iedereen moet het bekopen , ken je dat ? ik word daar onnozel van !!
    De sfeer is dan goed verziekt natuurlijk hé !
    Ik ben stillekes aan mijn kassa blijven zitten, zo laat iedereen mij gerust
    Maar t'is verre van plezant !
    Spijtig dat der weinig mensen zijn die , goed snappen, dat we het op ons werk niet slecht hebben !
    Der zijn nu éénmaal regels punt !!!
    Ik denk daar zo over omdat ik daar al 26 jaar werk zeker , k'ben al een oude rot tussen de jeugd

    Maar goed
    Ik had om 15 uur gedaan met werken , ik heb dan vlug boodschappen gedaan, dan naar huis eten maken , voor de dochter .
    En dan gaan lopen , vandaag moest ik hellingen doen, een ramp was het , echt waar !!!! Mijn hart ging te keer gelijk zot .
    Ik had op een gegeven moment precies hartkloppingen
    Dus ik heb die training niet afgemaakt, maar heb nog 1 km zachtjes uitgelopen, en toen kwam ik tot rust .

    Ik kan mij enorm opwinden als ik iets niet kan !! Woedend word ik als ik iets wat ik moet doen niet onder kontrole heb of krijg !
    Ik jank dan van onmacht .Dus ook vandaag !

    Wat een mooie dag moest worden , werd een rampendag voor mij

    Ook heb ik vernomen dat ons ploegje niet wil gaan lopen in Sluis en ik had mij der zo op verheugd .
    Maar goed dat kon der dan ook nog bij !
    Morgen terug een optimistischere blog hoop ik !!
    Slaap wel !!

     

     

    13-03-2007 om 22:20 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    12-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gaan winkelen
    Ik ben dus vandaag gaan winkelen , en ik moet zeggen dat het is meegevallen !
    Straffer nog , t'was eigenlijk best gezellig
    We zijn in Antwerpen doorgereden om 10 uur , eerst een koffieke gaan drinken, wat rondgewandeld , dan een broodje gaan eten,
    Nog eens rondgewandeld , niet voor elke week te doen hoor, maar af en toe mag het wel eens .

    Ik wou van alles en nog wat kopen, maar éénmaal ik daar dan was, en de prijzen zag hoefde het niet meer .
    1 t-shirt heb ik gekocht .
    K'heb ook veel mooi kleedjes gezien, maar allemaal vond ik ze te duur
    Ik heb uitgeefperioden en gierige perioden .
    Nu zit ik in een gierige periode , dus vind ik alles te duur !!
    In mijn uitgeef periode , zal ik datzelfde kleedje van 100 euro ook wel veel vinden, maar toch mooi genoeg om dat geld der aan te geven

    Besluit :
    K'heb niet veel opgedaan, en ik ben dus alweer een gelukkig mens !!!
    K'heb spijt van het binnen zitten , want het weer was weer fantastisch vandaag
    Maar der staat tegenover dat ik 2 dametjes zeéééééér gelukkig heb gemaakt
    groetjes




    12-03-2007 om 19:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben ...........
    Ik ben aan het luisteren naar een liedje van Will Tura "Vlaanderen mijn land "
    Prachtig vind ik dat lied !!

    Vanmorgen ben ik gaan lopen, en ik dacht aan dit lied , want als ik ga lopen zoals vandaag,
    mooi weer , weinig volk op mijn pad , de natuur , de rust die het water mij geeft .
    Ik ben dan enorm fier dat Vlaanderen mijn land is !!

    Dus alles samengevat heb ik een leuke loopvoormiddag gehad , ik heb er van genoten !!

    Morgen heb ik rustdag, en da ga ik met twee dammetjes op leeftijd, ( 74 en 60 zijn ze) , naar het koopcentrum in Sint-Niklaas ,
    Ze hebben geen auto , vandaar dat ik hun een plezier doe !
    Moet kunnen hé, zo af en toe mijn goei zieltje laten zien , ik heb dat hoor , maar niet iedereen weet dat
    K'ga slapen tot morgen !!



    11-03-2007 om 22:58 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaap wel !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben nie veel van zeggen vandaag , maar ik wens iedereen toch een SLAAP LEKKER  

    11-03-2007 om 00:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Wat een mooi weer zeg !!
    Vandaag had ik normaal rustdag ,
    Maar het ventje wou absoluut gaan lopen, en t'was nu ook zo'n mooi weer !
    Ik kon dus echt niet aan de verleiding weerstaan . Maar k'heb er een zeer rustig loopke van een 5 km van gemaakt .
    Genoten van de waterkiekens, eigenlijk lelijke beestjes , maar toch hebben ze iets vind ik .

    Daarna zijn we naar mijn fitness gegaan, om eens te gaan kijken , want ze zijn daar grote veranderingen aan het doen !
    Ik ben de laatste tijd niet meer geweest , omdat er andere eigenaars zijn .
    Ik heb ook een beetje ruzie gemaakt, want mijn abonnement slaagt maar liefst 127 euro op !
    Ik ben daar meer dan 10 jaar lid , dus ik kon daar niet mee lachen

    Nu heb ik gezien wat voor veranderingen ze aan het doen zijn, er is ondertussen een turks bad bijgekomen en ik geloof dat de sauna der ook nog is.
    Ook zouden we nu free drinks krijgen , en ik mag dan ook aan alles meedoen, al heb ik dat nooit gedaan hoor !
    Die airobics en bbb en noem maar op da's eigenlijk niet aan mij besteed .
    Ik heb nog tijd om na te denken ! Ik zou nu 505 euro betalen , vroeger betaalde ik per jaar 378 euro .
    Een domicilering zou 49 euro per maand zijn !

    K'ga nog wat blogjes lezen nu !
    Oh ja kan mij iemand zeggen hoe ik aan zo'n tabel geraak om mijn laps op te zetten ?
    groetjes

    08-03-2007 om 18:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen T'is een foto om  bij te lachen hoor ! Maar t'is de eerste wedstrijdfoto van mezelf .
    En eigenlijk diep in mijn hartje ben ik der wel fier op

    04-03-2007 om 18:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag

    We zijn gaan lopen in het Peerdsbos vandaag , een vetloop van 10 km
    Het weer was zalig , we hebben de laatste dagen goed wat regen gehad, dus de plassen konden tellen hoor !
    Ik heb dan ook af en toe een sprongetje moeten maken

    Op Zondag ga ik lopen met een dametje , eigenlijk doet ze dat maar om haar vriend een plezier te doen, en ook wel omdat ze beseft dat lopen goed is  ! T'is een zacht iemand , waar ik zeer goed mee overweg kan . Haar vriend moet Nonkel zeggen tegen mijn man
    Dus die vetloop gaat goed voor ons beiden , ze doet dan 5 km , en ik loop verder tot 10 km .
    Ze zorgt er dan voor dat we plaats hebben, om daarna daar nog iets te drinken achteraf

    Mijn beentjes deden terug normaal , ik denk dat ze der door zijn ! Ikke blij !!
    Ik heb een nieuw schema van mario gekregen, het serieuze werk kan beginnen, en dat moet ook wel.
    Mijn hartslag blijft te hoog ! Als ik over de 165 ga, dan ben ik direkt uitgeteld , en dat mag niet !!
    Ik heb nog veel werk aan de winkel hoor !!!
    Ik hoop dat ik na een tijd toch wat beter ga worden, maar de trage vooruitgang is te wijten aan mijn leeftijd vrees ik (48 )

    Morgen rustdag , en dinsdag versnellingen van 100m /32sec
    K'ga breien nu saluukes

    04-03-2007 om 18:01 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moe in de beentjes

    Het lopen ging dinsdag helemaal niet !!! Vandaag ook niet maar niet zo erg !!
    Ik ben moe in de beentjes vrees ik

    Nog van Zondag denk ik , Ik voelde me nogthans niet stijf of zo hoor ! Maar als ik ga lopen wegen mijn benen wel 100 kg .
    Morgen ga ik proberen in Beveren te lopen, daar mag je naar het schijnt naast de piste lopen, en da's een zachte ondergrond .
    T'is wel ne hele cinema om daar te geraken zunne, een echt kl... baan , als ge een beetje pech hebt en t'is wa druk , rijd ik der algauw een dikke drie kwartier op
    Maar goed ik ga t'toch eens proberen ! En een bezoekje bij runners brengen t'is een mooi uitvlucht hoor, want ik moet er zeker voorbij !

    Uiteindelijk gaan die 100 kg der wel uit zeker !
    Ik denk dat dit komt ,omdat ik zo weinig wedstrijdtempo ervaring heb . Heb ik gelijk ??

    Vandaag heb ik vernomen dat ons groepje een wedstrijd wil gaan doen in Sluis ,
    ik weet het niet zo goed , k'zal eens gaan piepen op hun site
    Ik heb al wel horen zeggen, dat het er gezellig aan toe gaat .
    Word vervolgd .


    28-02-2007 om 19:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeten
    Ik ben nog wat vergeten te zeggen

    Mijn food-pod staat helemaal niet juist, !!! Want ik heb volgens hem 11 km en 310 meter gelopen
    Nu ben ik er zeker van hé ! 
    groetjes

    25-02-2007 om 22:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik leef nog hoor !!!

    T'was weer klaar zunne vandaag , wij naar hasselt goed op tijd daar aangekomen !!

    T'was 5 minuuten voor het startschot, dus wij met ons groepke daar gaan staan . Op een gegeven moment zie ik alle kopkes naar onze kant opkijken . Ik zeg tegen mijn kennis  "hier klopt iets niet ! "

    Dus ik vraag aan een meneer , " De start gaat die naar daar ? "  "Ja "zegt hij 
    bleek dat we mooi in het midden stonden , op de eerste rij
    Ikke maken dat ik daar weg was, en vlug achteraan gaan staan hahahaha , stel u voor zeg !

    Maar goed , ik heb me niet laten meeslepen , en ik heb mooi mijn eigen tempo gevolg !
    In het begin deed mijn linkerbeen pijn , maar na een tijdje ging da beter !
    Ik heb dan mijn hartslag gevolgd , misschien niet goed in een wedstrijd om dat te doen !
    Maar t'was mijn  eertse 10 km wedstrijd en ik was zo bang me te laten meeslepen ! Zeker in het begin gaan ze direkt snel ,
    maar ik kan dat niet , als ik het toch doe ben ik na 4 km gegarandeerd uitgeteld .

    Dus ik ben braaf geweest , ik moet eerlijk zeggen, dat ik het wel kwaad had met momenten hoor !
    Er liepen twee madammekes voor mij ! Al van in het begin ééntje met een blauw jasje aan en ééntje met een rood jasje aan !
    Ik heb die 10 km lang willen voorbijsteken, en niet kunnen hé
    Om zot van te worden !!!!!
    Maar toen zag ik een bordje met 9 km derop , ikke blij !! Ik heb dan nog even gewacht , want de gedachte dat ze me dan ook nog eens terug konden voorbijsteken, kon ik niet verdragen
    De laatste 500 m heb ik dan even alles gegeven wat ik nog in me had, en ja hoor !!!
    De twee dametjes werden voorbijgestoken door jetty pringels ikke blij !!!

    Mijn tijd is denk ik tussen 1uur en 6min  en 1 uur en 7min
    Deze week zal ik het wel lezen op hun site hé ?

    Ik ga me nu nog beter concentreren op mijn schema !!!! Want Couch Mario jij bent super !!!
    Dank zij jou heb ik de 10 km uitgelopen, en ben ik niet als laatste geeindigd !
    De kennis die bij mij was geeft maar 3 minuutjes beter gedaan, maar we schillen dan ook 20 jaar
    dat ik ouder ben dan zij .
    Dus ik mag niet mopperen vandaag hé

    En nu ga ik van een welverdiende rust genieten !!
    Slaap wel

     

     

    25-02-2007 om 20:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor iedereen !!

    Langs mijn blog om wil ik graag ;

    Iedereen die zondag in Hasselt lopen enorm veel succes wensen !!!!!

    Allemaal een goei tijd lopen hoor

    SUCCES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    P.S Mij kun je herkennen aan een heupzakje : meer bepaald een ecru met een embleem van coca-cola der op in het donkerbruin !
         
          En en t-shirt van de stad   met daarop geschreven : Ben zot van de A
          Mijn man geeft die t-shirt oon aan
    Ben al wel wat zenuwachtig hoor !!!!
         

    Hopelijk tot Zondag !
    Daàààààg

    24-02-2007 om 12:31 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag !
    Mijn ogen gingen open en ik wist meteen dat het een klotedag ging worden
    Mijn man is er een krak in om mijn planning in duigen te laten vallen !! De wubbekes krijg ik der van ! ! !
    Maar ook dochterlief kan dat wonderbaarlijk goed ! ! ! En dat geeft ze vandaag nog maar eens bewezen,meestal laat ik mij niet doen hoor ! Maar ze kan dan zo'n snoet opzetten, waar ik niet tegen op kan
    En vandaag was het zo'n dag ! ! !

    Ik ben dus niet gaan lopen hé ! Morgen voor mijn werk dan maar ! !  Dat komt dan redelijk uit , want ik had normaal twee dagen rust voor mijn wedstrijd Zondag , dat word er dus maar ééntje , ik heb een duurloop van 9 km .Ik denk niet dat dat veel kwaad kan ,

    Als ik aan Zondag denk begin ik wel zenuwachtig te worden, ben een beetje bang voor de totale afgang !
    Stel u voor , dat ik die 10 km niet kan uitlopen, als ik loop met mijn verstand dan haal ik het hoor!
    Maar ik vrees een beetje dat ik me zal laten meeslepen door de massa ! En als ik te hard ga , ben ik direckt uitgeteld !

    Ik loop dan ook met mijn hartslagmeter , ze vinden dat hier met zijn haar getrokken, maar zo heb ik kontrole .

    We zien wel , k'ga nog wat blogjes lezen , want dat is al efkes geleden !
    Saluukes

    22-02-2007 om 18:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren
    Gisteren zijn we naar het Galgenweel gereden .
    Het ventje geeft een duurloop afgewerkt en ik een  interval .
    Mijn interval was als volgt : 200-400-800-400-200 met 32 sec /100meter , en dat 2 X
    De 200 en de 400 gingen wel , maar de 800 meter ging niet , mijn hart ging gelijk ne zot te keer,
    dus als ik de 800m moest doen , dan heb ik gewoon zo lang mogelijk volgehouden , en dat was rond de 700 meter ietske minder

    Vandaag had ik een rustdagje , en we zijn naar Brussel gereden , ik en het ventje met ons tweetjes .
    We gaan dan naar de marollen, ik hou van die sfeer daar !
    Ik vind die rommel maar niets voor mij hoor ! Maar zie graag de mensen daar bezig
    Daarna gaan we steevast naar den Skeven Arschitekt om een hapje te eten ,
    Paling in het Groen mmmmmmmmmmmmmmmm Lekker
    Dan hebben we nog even een tentoonstelling gedaan , omdat het te miezerig was om buiten te lopen, en dan naar huis !
    We hebben een zalige rustige dag gehad en zijn zeer tevreden

    Morgen een duurloop van een 9 km , in de regen of niet dat zullen we morgen dan wel weer zien !!
    groetjes

    21-02-2007 om 20:44 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren en vandaag
    Wat een mooi weer hé ! !
    Gisteren gaan lopen langs de Schelde , Maar de andere kant nu eens ,
    We zijn met de auto tot voorbij het loodswezen gereden, dan een brug overgestoken en zo richting Schelde !
    Naar Doel op , wat toch nog te ver is voor mij hoor
    Ik had eigenlijk op het schema staan voor zaterdag : wedstrijd 8 km en zondag loslopen /5 km
    Maar ik heb dit omgedraaid, omdat wij zondags altijd gaan lopen met 4 en die lopen niet traag !

    Maar t'ging super echt waar ! Zaterdag is mijn ventje toch nog meegegaan,
    Hij moest wel beloven dat hij zich aan mijn schema hield, wat hij ook gedaan geeft En zo in het zonneke is het dubbel genieten !!

    Vandaag zijn we dan naar het Peerdsbos gegaan, en hebben we daar aan een wedstrijd tempo proberen te lopen .
    Als mijn hartslag naar de 165 gaat ben ik direkt uitgeteld Dus ik heb me gehouden aan een hartslag rond de 155 a 160
    en de laatste km heb ik alles proberen te geven !
    En nu komt de mop ! Ik heb vergeten mijn tijd te registreren slim hé !
    Maar volgens dat meiske dat bij mij was, hebben we tegen een gemiddelde van 6.40 min/km gelopen . Zelf vond ik da niet zo slecht , maar wat vinden de goei lopers daar van ?
    Willen jullie aub jullie mening geven ? En eerlijk hé !
    Groetjes  

    18-02-2007 om 20:33 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik denk
    Mijn man zijn neef belde daartstraks , want hij moest ons nog inschrijven voor volgende week , We gaan toch lopen in Hasselt
    Nu denk ik , dat hij te laat is om nu nog vooraf in te schrijven ! Te betalen voor 10 Februari stond er geschreven
    Ik hoop nu maar dat het in orde komt, en anders zullen we moeten aanschuiven om in te schrijven

    T'was een mooie dag vandaag hé ! Maar ik heb een hele dag binnengezeten
    Ik ben met Wiske en Louis naar de schaatsbaan van het Ruggeveld gereden,
    Daar schaatste hun kleinzoon met zijn klas ! Alle twee zo fier als ne pauw Zalig om te zien hoor !
    Louis is 67 jaar en hartpatient, daardoor is het reizen met tram en bus nogal vermoeiend voor hem !
    En omdat ze er toch nog zoveel mogelijk voor hun kleinkind willen zijn , is af en toe een helpend handje (auto) wel leuk .

    Ik moet nu eerlijk zeggen , dat ik er van genoten heb hoor! Al die kinderen die dolle pret hebben
    Ze moesten verkleed zijn, want het is karnaval , en der waren der heel leuke bij
    Het plezantste waren de kleintjes , de één wat vlugger dan de ander, maar t'was gewoon grappig om te zien !!

    Ik heb hen dan thuis afgezet met de kleinzoon, want die bleef bij hen slapen, nog eens feest voor hem
    En voor hen ook hoor ! Kunnen ze hem heerlijk verwennen !
    Daarna ben ik naar de pedicure gegaan, en heb mijn voetjes eens heerlijk laten verwennen .
    En nu zit ik op mijn gemakske thuis

    Morgen is het werkendag tot 15 uur en daarna gaan lopen , maar niet langs de trappen
    Ik zal met de auto naar linkeroever rijden , t'is nu toch geen fille hé , alé da hoop ik !
    En daar mijn km malen .
    Tot morgen



    16-02-2007 om 19:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Vandaag had ik een wisselloop .
    Maar het ging echt niet , volgens mij komt het, omdat ik gisteren  te hard van stapel ben gelopen !

    Mijn benen zijn ook stijf van de trappen die ik gedaan heb , om van rechteroever naar linkeroever te gaan ,moet je gebruik maken van de tunnel en dan moet je de trap of de lift nemen .
    Omdat de lift juist weg was heb ik dan de trap genomen, maar dat wel veel trapkes hoor
    en aan de andere kant moet ik dan ook terug naar boven natuurlijk , ik heb die trappen niet gelopen hoor !
    Dan was ik nu dood vrees ik ! !
    Maar dan moest ik natuurlijk nog terug hé

    Vanmorgen heb ik in de winkel een meiske tegengehouden voor diefstal , dus ik hou die tegen, maar ze probeerde te gaan lopen,
    Ik probeer haar tegen te houden, en vraag hulp natuurlijk ! Collega's hebben dan  hulp geroepen !
    Ik stond te daveren op mijn benen !
    Die hulp is dan gekomen, met ne man of drie vier hebben ze haar naar de bureau gebracht !
    En daar is da mens helemaal door het gegaan , ze geeft amok gemaakt , niet meer normaal ! !
    Ze geeft ook met een produkt naar de mensen gespoten ! Drie van mijn collega's zijn dan naar het ziekenhuis gevoerd want dat spul zat in hun ogen .

    Politie der bij , maar liefst 8 man den ambulance !alé t'was sentatie in de delhaize !
    Maar wat had ik een spijt dat ik dat mens heb tegengehouden ! Ik was er het hart van in, en was doodongerust over mijn collega's ,
    Maar ja ge moet aan uw kassa blijven zitten hé ! Ik zat daar maar en wist van niets !
    Maar na een paar uur waren ze terug , en viel het al bij al nog mee, ze hebben nu wel alledrie een bartsende koppijn, maar doordat ze direkt hun ogen hebben gespoeld , is de schade zeer beperkt dus daar zijn we allemaal heel blij om !!!

    Nu bleek die dame in kwestie zwaar aan de drugs te zitten, daardoor de hele vervelende situatie !
    Vreselijk vind ik zo'n mensen, ik ken een man die ook aan de drugs is, wat die zijn ouders al geeft aan gedaan , 
    dat kan je u niet voorstellen, 
    Zijn ma is nu ziek geworden , en ik ben der zeker van dat het van verdriet is , vreselijk !!!
    Alé ik ben der mee weg , ik ben op de negatieve toer aan het gaan en dat wil ik niet !!!
    Tot morgen .



     

    15-02-2007 om 20:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik word zot !
    Ja zeg iedereen begint mij hier zot te verklaren
    Zo gaan lopen in de regen ! !
    Ik ben echt lekker laat opgestaan , ik durf niet zeggen hoe laat
    Ik heb heel bewust de gordijnen niet opengedaan , want ik wist dat het er niet droog ging uitzien !!

    Dus een kattewaske gedaan, een klein boterhammeke gegeten, een glaske water gedronken en de loopkleren aangetrokken !
    En toen kwam ik buiten
    Ik dacht NEE NEE NEE ik loop blokske rond en gedaan ! ! ! !
    Maar dat blokje rond werden bijna 8 km !
    Ik moest 7 km loslopen vandaag , maar toen ik mijn polar ging checken bleek dat ik een gemiddelde had van
    6.49 min per km Ik weet niet of dat helemaal klopt hoor!!
    In ieder geval heb ik wel te snel gelopen, maar met die regen traag lopen , da was niet te doen !
    Ik heb dat geprobeerd, maar ik kreeg het niet warm , dus na een dikke km ben ik wat vlugger beginnen te lopen !
    En zo kreeg ik het een beetje warmer en het lopen werd toch een beetje aangenamer .

    Ik had me ook vergist in het parcour Ik ben van rechteroever naar linkeroever gelopen (Antwerpen)
    Maar ik moest dan ook nog terug zien te geraken hé ! En daar liep het even mis met mijn schatting van de km die het traject zijn !

    Dus eigenlijk heb ik geen goede training gedaan
    Ik hoop dat onze coach mij vergeeft, het weer van vandaag was echt wel airkracht hé ?
    En nu ga ik slapen want morgen is het werkendag
    Slaap lekker iedereen !! !

    14-02-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interval
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag heb ik een interval training gehad ! Doe ik niet zo graag hoor ! Maar dat komt vooral omda ik der niet goed in ben .

    Mijn versnellingen waren als volgt :

    2 km inlopen / 100-200-400-600-400-200-100 m tegen 32 sec / 100m  wandelen / 2 km uitlopen

    Alles ging goed ! Behalve de 600 m dat kon ik echt niet volhouden en dat was maar 500 m
    Voor de rest , heb ik alles gedaan gelijk het moest . Mijn kopke ze knalrood , ik was keimoe ! Maar ik had na afloop een goed gevoel over mijn training , dus dat komt ook wel weer goed !
    Ik weet goed dat Mario gelijk geeft wat de interval trainingen betreffen , en ik wil persé wat vlugger kunnen lopen , dus ik volg zijn raad op ,
    en ze zullen hier eens wat zien op die 10 miles

    Mijne Pasta Pesta was het neusje van de zalm hé ! !  Alleen de zalm was ik vergeten mijn dochter eet dat graag .
    Toch was ze trots op haar moederke !
    Mijne man had vanacht aan de pesto gezeten , dus hij kreeg vanmorgen nen uitbrander bij zijn tandenpoetsen
    Maar ik heb nog een beetje over, dus ik zal mijn woordjes zorgvuldig uitkiezen, als hij der iets over zegt .
    Met een beetje geluk is hij te moe van de zware werkdag en zegt hij niets hahahaha

    Ik ga sebiet naar het nieuws kijken, ik wil wat lezen vanavond, maar ik wil ook nog wat breien, en nog wat blogjes lezen
    Alé k'heb weer tijd te kort !!
    Saluukes

    13-02-2007 om 18:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewerkt !
    Ik moest vandaag werken van 8uur30 tot 15 uur , vlug boodschappen gedaan en dan naar huis .

    Ik heb voor de eerste keer zelf pesto gemaakt , die staat nu in de ijskast , en morgen eten we Pasta Pesto
    Naar het schijnt keigezond , en de pesto is uiteraard gemaakt van mijn pa zijn olijfolie, dus der kan niets meer verkeerd gaan
    (hoop ik).
    Mijn Pa woont namelijk in Spanje en hij geeft daar een kleine boomgaard met 50 olijfbomen .
    En elk jaar worden die geplukt en tot olijfolie geperst door een fabriek daar, De papa krijgt daar natuurlijk centjes voor, maar ook
    een aantal liters olie, die dan naar Belgie komt, voor zijn dochterke die gezond moet koken
    In het begin was dat wennen, maar ondertussen gebruiken wij al lang geen boter meer !

    En morgen gaan we terug naar de arbeid van 8uur 30 tot 14 uur , daarna ga ik lopen
    Versnellingen , doe ik niet zo graag hoor! Maar ja ze horen der nu eenmaal bij !
    En eenmaal ik der mee bezig ben, valt dat wel mee !
    Ik ga proberen mijn polar in te stellen, ik heb der een goeke zunne, maar als je die dingen niet kan instellen, dan macheren ze ook niet
    Als het echt niet gaat, dan trek ik woensdag naar Runners (beveren) om me te helpen !
    Ze zijn daar heel behulpzaam , ze zullen misschien wel denken da'k nie al te slim ben , maar als ze dan alles goed uitleggen, dan gaat het de volgende keer wel ( hoop ik )
    Dus dat word hier nog vervolgd
    Tot morgen

    12-02-2007 om 18:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben terug

    Ik ben der terug !!
    Ik ben goed verkouden geweest, maar niet zo ééntje met een gewone snotneus hoor !
    Nee Nee t'was er een waar je , je doodellendig van voelt
    Ik ben wel blijven werken, s'morgens wou ik niet uit mijn bed (stond met de late)
    en als ik s'avonds van mijn werk thuis kwam, was ik zo moe en futloos, dat ik tot niets meer in staat was .
    Die verkoudheid nesteld zijn eigen nu precies op mijn borst, want daar doet zeer, maar ik heb van de apoteker een goei fleske gekregen

    Maar goed, t'zit nog in mijn lijf , maar het beterd nu toch ! Ook mijn dochter was goed ziek, die lag een hele week in bed,
    met een nierinfectie, met de nodige antibiotica is het nu ook al veel beter .

    Ik ben de laatste dagen gewoon niet meer te genieten, ik onplofte bijna!!!
    Ik ben dan vanmorgen gaan lopen volgens mijn schema !
    Toen ik begon dacht ik "pfff da komt hier niet goed"
    Maar na een 15 min kon ik me relaxen  en ik heb dan mijn 8 km toch uitgelopen, op een zalige manier .
    Met mijn muziekje in mijn oren langs het water , helemaal alleen , zalig vond ik dat !!!
    Ik voel me een andere vrouw  nu
    Dus mensen ik ben terug op weg

    Mijn man zijn neef geeft ons ingeschreven , voor een wedstrijd op de 25ste februari , t'is een loop van 10 km .
    Ik ben blij , want zo'n wedstrijd geeft je toch altijd een speciaal gevoel hé!
    Ben der mee weg , ik ga een koffieke drinken in Den Engel
    Saluukes

     

    11-02-2007 om 13:28 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs