Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    applenieuws
    www.bloggen.be/appleni
    Fietsen Joggen en Stappen

    18-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren en vandaag
    Wat een mooi weer hé ! !
    Gisteren gaan lopen langs de Schelde , Maar de andere kant nu eens ,
    We zijn met de auto tot voorbij het loodswezen gereden, dan een brug overgestoken en zo richting Schelde !
    Naar Doel op , wat toch nog te ver is voor mij hoor
    Ik had eigenlijk op het schema staan voor zaterdag : wedstrijd 8 km en zondag loslopen /5 km
    Maar ik heb dit omgedraaid, omdat wij zondags altijd gaan lopen met 4 en die lopen niet traag !

    Maar t'ging super echt waar ! Zaterdag is mijn ventje toch nog meegegaan,
    Hij moest wel beloven dat hij zich aan mijn schema hield, wat hij ook gedaan geeft En zo in het zonneke is het dubbel genieten !!

    Vandaag zijn we dan naar het Peerdsbos gegaan, en hebben we daar aan een wedstrijd tempo proberen te lopen .
    Als mijn hartslag naar de 165 gaat ben ik direkt uitgeteld Dus ik heb me gehouden aan een hartslag rond de 155 a 160
    en de laatste km heb ik alles proberen te geven !
    En nu komt de mop ! Ik heb vergeten mijn tijd te registreren slim hé !
    Maar volgens dat meiske dat bij mij was, hebben we tegen een gemiddelde van 6.40 min/km gelopen . Zelf vond ik da niet zo slecht , maar wat vinden de goei lopers daar van ?
    Willen jullie aub jullie mening geven ? En eerlijk hé !
    Groetjes  

    18-02-2007 om 20:33 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik denk
    Mijn man zijn neef belde daartstraks , want hij moest ons nog inschrijven voor volgende week , We gaan toch lopen in Hasselt
    Nu denk ik , dat hij te laat is om nu nog vooraf in te schrijven ! Te betalen voor 10 Februari stond er geschreven
    Ik hoop nu maar dat het in orde komt, en anders zullen we moeten aanschuiven om in te schrijven

    T'was een mooie dag vandaag hé ! Maar ik heb een hele dag binnengezeten
    Ik ben met Wiske en Louis naar de schaatsbaan van het Ruggeveld gereden,
    Daar schaatste hun kleinzoon met zijn klas ! Alle twee zo fier als ne pauw Zalig om te zien hoor !
    Louis is 67 jaar en hartpatient, daardoor is het reizen met tram en bus nogal vermoeiend voor hem !
    En omdat ze er toch nog zoveel mogelijk voor hun kleinkind willen zijn , is af en toe een helpend handje (auto) wel leuk .

    Ik moet nu eerlijk zeggen , dat ik er van genoten heb hoor! Al die kinderen die dolle pret hebben
    Ze moesten verkleed zijn, want het is karnaval , en der waren der heel leuke bij
    Het plezantste waren de kleintjes , de één wat vlugger dan de ander, maar t'was gewoon grappig om te zien !!

    Ik heb hen dan thuis afgezet met de kleinzoon, want die bleef bij hen slapen, nog eens feest voor hem
    En voor hen ook hoor ! Kunnen ze hem heerlijk verwennen !
    Daarna ben ik naar de pedicure gegaan, en heb mijn voetjes eens heerlijk laten verwennen .
    En nu zit ik op mijn gemakske thuis

    Morgen is het werkendag tot 15 uur en daarna gaan lopen , maar niet langs de trappen
    Ik zal met de auto naar linkeroever rijden , t'is nu toch geen fille hé , alé da hoop ik !
    En daar mijn km malen .
    Tot morgen



    16-02-2007 om 19:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Vandaag had ik een wisselloop .
    Maar het ging echt niet , volgens mij komt het, omdat ik gisteren  te hard van stapel ben gelopen !

    Mijn benen zijn ook stijf van de trappen die ik gedaan heb , om van rechteroever naar linkeroever te gaan ,moet je gebruik maken van de tunnel en dan moet je de trap of de lift nemen .
    Omdat de lift juist weg was heb ik dan de trap genomen, maar dat wel veel trapkes hoor
    en aan de andere kant moet ik dan ook terug naar boven natuurlijk , ik heb die trappen niet gelopen hoor !
    Dan was ik nu dood vrees ik ! !
    Maar dan moest ik natuurlijk nog terug hé

    Vanmorgen heb ik in de winkel een meiske tegengehouden voor diefstal , dus ik hou die tegen, maar ze probeerde te gaan lopen,
    Ik probeer haar tegen te houden, en vraag hulp natuurlijk ! Collega's hebben dan  hulp geroepen !
    Ik stond te daveren op mijn benen !
    Die hulp is dan gekomen, met ne man of drie vier hebben ze haar naar de bureau gebracht !
    En daar is da mens helemaal door het gegaan , ze geeft amok gemaakt , niet meer normaal ! !
    Ze geeft ook met een produkt naar de mensen gespoten ! Drie van mijn collega's zijn dan naar het ziekenhuis gevoerd want dat spul zat in hun ogen .

    Politie der bij , maar liefst 8 man den ambulance !alé t'was sentatie in de delhaize !
    Maar wat had ik een spijt dat ik dat mens heb tegengehouden ! Ik was er het hart van in, en was doodongerust over mijn collega's ,
    Maar ja ge moet aan uw kassa blijven zitten hé ! Ik zat daar maar en wist van niets !
    Maar na een paar uur waren ze terug , en viel het al bij al nog mee, ze hebben nu wel alledrie een bartsende koppijn, maar doordat ze direkt hun ogen hebben gespoeld , is de schade zeer beperkt dus daar zijn we allemaal heel blij om !!!

    Nu bleek die dame in kwestie zwaar aan de drugs te zitten, daardoor de hele vervelende situatie !
    Vreselijk vind ik zo'n mensen, ik ken een man die ook aan de drugs is, wat die zijn ouders al geeft aan gedaan , 
    dat kan je u niet voorstellen, 
    Zijn ma is nu ziek geworden , en ik ben der zeker van dat het van verdriet is , vreselijk !!!
    Alé ik ben der mee weg , ik ben op de negatieve toer aan het gaan en dat wil ik niet !!!
    Tot morgen .



     

    15-02-2007 om 20:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik word zot !
    Ja zeg iedereen begint mij hier zot te verklaren
    Zo gaan lopen in de regen ! !
    Ik ben echt lekker laat opgestaan , ik durf niet zeggen hoe laat
    Ik heb heel bewust de gordijnen niet opengedaan , want ik wist dat het er niet droog ging uitzien !!

    Dus een kattewaske gedaan, een klein boterhammeke gegeten, een glaske water gedronken en de loopkleren aangetrokken !
    En toen kwam ik buiten
    Ik dacht NEE NEE NEE ik loop blokske rond en gedaan ! ! ! !
    Maar dat blokje rond werden bijna 8 km !
    Ik moest 7 km loslopen vandaag , maar toen ik mijn polar ging checken bleek dat ik een gemiddelde had van
    6.49 min per km Ik weet niet of dat helemaal klopt hoor!!
    In ieder geval heb ik wel te snel gelopen, maar met die regen traag lopen , da was niet te doen !
    Ik heb dat geprobeerd, maar ik kreeg het niet warm , dus na een dikke km ben ik wat vlugger beginnen te lopen !
    En zo kreeg ik het een beetje warmer en het lopen werd toch een beetje aangenamer .

    Ik had me ook vergist in het parcour Ik ben van rechteroever naar linkeroever gelopen (Antwerpen)
    Maar ik moest dan ook nog terug zien te geraken hé ! En daar liep het even mis met mijn schatting van de km die het traject zijn !

    Dus eigenlijk heb ik geen goede training gedaan
    Ik hoop dat onze coach mij vergeeft, het weer van vandaag was echt wel airkracht hé ?
    En nu ga ik slapen want morgen is het werkendag
    Slaap lekker iedereen !! !

    14-02-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interval
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag heb ik een interval training gehad ! Doe ik niet zo graag hoor ! Maar dat komt vooral omda ik der niet goed in ben .

    Mijn versnellingen waren als volgt :

    2 km inlopen / 100-200-400-600-400-200-100 m tegen 32 sec / 100m  wandelen / 2 km uitlopen

    Alles ging goed ! Behalve de 600 m dat kon ik echt niet volhouden en dat was maar 500 m
    Voor de rest , heb ik alles gedaan gelijk het moest . Mijn kopke ze knalrood , ik was keimoe ! Maar ik had na afloop een goed gevoel over mijn training , dus dat komt ook wel weer goed !
    Ik weet goed dat Mario gelijk geeft wat de interval trainingen betreffen , en ik wil persé wat vlugger kunnen lopen , dus ik volg zijn raad op ,
    en ze zullen hier eens wat zien op die 10 miles

    Mijne Pasta Pesta was het neusje van de zalm hé ! !  Alleen de zalm was ik vergeten mijn dochter eet dat graag .
    Toch was ze trots op haar moederke !
    Mijne man had vanacht aan de pesto gezeten , dus hij kreeg vanmorgen nen uitbrander bij zijn tandenpoetsen
    Maar ik heb nog een beetje over, dus ik zal mijn woordjes zorgvuldig uitkiezen, als hij der iets over zegt .
    Met een beetje geluk is hij te moe van de zware werkdag en zegt hij niets hahahaha

    Ik ga sebiet naar het nieuws kijken, ik wil wat lezen vanavond, maar ik wil ook nog wat breien, en nog wat blogjes lezen
    Alé k'heb weer tijd te kort !!
    Saluukes

    13-02-2007 om 18:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewerkt !
    Ik moest vandaag werken van 8uur30 tot 15 uur , vlug boodschappen gedaan en dan naar huis .

    Ik heb voor de eerste keer zelf pesto gemaakt , die staat nu in de ijskast , en morgen eten we Pasta Pesto
    Naar het schijnt keigezond , en de pesto is uiteraard gemaakt van mijn pa zijn olijfolie, dus der kan niets meer verkeerd gaan
    (hoop ik).
    Mijn Pa woont namelijk in Spanje en hij geeft daar een kleine boomgaard met 50 olijfbomen .
    En elk jaar worden die geplukt en tot olijfolie geperst door een fabriek daar, De papa krijgt daar natuurlijk centjes voor, maar ook
    een aantal liters olie, die dan naar Belgie komt, voor zijn dochterke die gezond moet koken
    In het begin was dat wennen, maar ondertussen gebruiken wij al lang geen boter meer !

    En morgen gaan we terug naar de arbeid van 8uur 30 tot 14 uur , daarna ga ik lopen
    Versnellingen , doe ik niet zo graag hoor! Maar ja ze horen der nu eenmaal bij !
    En eenmaal ik der mee bezig ben, valt dat wel mee !
    Ik ga proberen mijn polar in te stellen, ik heb der een goeke zunne, maar als je die dingen niet kan instellen, dan macheren ze ook niet
    Als het echt niet gaat, dan trek ik woensdag naar Runners (beveren) om me te helpen !
    Ze zijn daar heel behulpzaam , ze zullen misschien wel denken da'k nie al te slim ben , maar als ze dan alles goed uitleggen, dan gaat het de volgende keer wel ( hoop ik )
    Dus dat word hier nog vervolgd
    Tot morgen

    12-02-2007 om 18:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben terug

    Ik ben der terug !!
    Ik ben goed verkouden geweest, maar niet zo ééntje met een gewone snotneus hoor !
    Nee Nee t'was er een waar je , je doodellendig van voelt
    Ik ben wel blijven werken, s'morgens wou ik niet uit mijn bed (stond met de late)
    en als ik s'avonds van mijn werk thuis kwam, was ik zo moe en futloos, dat ik tot niets meer in staat was .
    Die verkoudheid nesteld zijn eigen nu precies op mijn borst, want daar doet zeer, maar ik heb van de apoteker een goei fleske gekregen

    Maar goed, t'zit nog in mijn lijf , maar het beterd nu toch ! Ook mijn dochter was goed ziek, die lag een hele week in bed,
    met een nierinfectie, met de nodige antibiotica is het nu ook al veel beter .

    Ik ben de laatste dagen gewoon niet meer te genieten, ik onplofte bijna!!!
    Ik ben dan vanmorgen gaan lopen volgens mijn schema !
    Toen ik begon dacht ik "pfff da komt hier niet goed"
    Maar na een 15 min kon ik me relaxen  en ik heb dan mijn 8 km toch uitgelopen, op een zalige manier .
    Met mijn muziekje in mijn oren langs het water , helemaal alleen , zalig vond ik dat !!!
    Ik voel me een andere vrouw  nu
    Dus mensen ik ben terug op weg

    Mijn man zijn neef geeft ons ingeschreven , voor een wedstrijd op de 25ste februari , t'is een loop van 10 km .
    Ik ben blij , want zo'n wedstrijd geeft je toch altijd een speciaal gevoel hé!
    Ben der mee weg , ik ga een koffieke drinken in Den Engel
    Saluukes

     

    11-02-2007 om 13:28 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen
    Vanmorgen gaan lopen, ik vind dat ik het niet goed doe de laatste weken !
    Misschien wat te veel met andere dingen bezig ?

    Ik ben ook een ietske te laat vertrokken, en zo was ik al zenuwachtig op voorhand !
    Ik had namelijk met mijn pa afgesproken in Sint-Niklaas (koopcentrum) om 11uur 30
    Maar ik ben maar na negenen vertrokken om te lopen, daarna moest ik nog even naar de winkel , douchen alé de hele cinema .
    Ik had een wisselloop in totaal 7 km dat viel wel mee, maar mijn hartslag ging te keer gelijk ne wilde !!

    Ik was toch nog op tijd bij papaatje, dus die was blij !!
    wat gegeten daar en wat gebabbeld , wat rondgeslenterd en tegen half vijf ben ik terug naar huis gereden, de fille vermijden is de boodschap , voor mensen die vrij zijn
    En nu zit ik hier in mijn zetelke , te breien , wat tv gapen, en zo worden we oud hé
    saluukes

    31-01-2007 om 19:54 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    30-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winkelen

    Zondag hebben we een klein feestje voor mijn dochter haar 18 de verjaardag !

    Dus moet ma een beetje netjes zijn hé ! Ik ben naar de kapper geweest deze morgen , wat ik al niet graag doe
    Vreselijk vind ik dat !! En ik vind de kapper ook steevast te duur !!!!!
    Maar alé ik ben der vanaf, en mijn kopke is gekortwiekt , t'kan der mee door

    Dan ben ik een koffieke gaan drinken om mezelf te troosten dat ik alweer 27 euro aan die kapper kwijt ben !

    Daarna ben ik op jacht gegaan naar iets nieuw om zondg an te trekken, want natuurlijk heb ik niets in mijn kast hangen hé

    En ik heb de koop van mijn leven gedaan Een kleedje dat van 88 euro naar 26 is gegaan heb ik op de kop getikt !!!
    Goed hé ! T'is de eerst keer in jaren dat ik een kleed koop,en t'is er ééntje waar een tekening in het patroon zit !
    Iedereen gat zijn eigen afvragen wat er met mij aan het gebeuren is
    Ik draag normaal alleen een jaens met een truitje , altijd effen truitjes hoor, ik durf eigenlijk al die dingen niet aan te doen .
    Ik denk altijd dat ik gekleede kleren niet kan dragen omdat ik maar ne kleine patot ben (1meter 61)

    Zoals het een echte betaamd , moest ik me dan al haasten om nog op tijd thuis te zijn, ik bedoel voor Sofie (dochter)

    We kwamen gelijk aan de deur , dus schijnheilig in de zetel wachten gelijk een heilig beeleke hoefde niet meer

    En zij zo rap als tellen " Ha! zijde op stap geweest " Zo gaat dat hé ?

    Alé we zijn weeral blij

    Morgen vliegen we der weer in , ik had twee rustdagen, morgen heb ik versnellingen dacht ik , ik zal sebiet nog even mijn schema nakijken !!
    Tot morgen groetjes

    30-01-2007 om 22:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een bewogen week !!
    Amai zunne !! De afgelopen week kon weer tellen !!

    Mijn nonkel is overleden, en werd gisteren begraven , ik heb dus deze week weer moeten zoeken wanneer ik gaan lopen .
    Door tijdsgebrek ben ik verschillende keren aan de Schelde gaan lopen .
    Maar dat maakt niet uit hé ! Ik heb mijn Schema gevolgd en t'is dat, dat teld !

    Vandaag zijn we naar het Peerdsbos gegaan
    Mijn man zijn neef is ook mee gaan lopen, maar die gingen te vlug , dus ik heb mijn toer alleen afgezwoegd !
    Morgen en dinsdag heb ik rust .
    Morgen moet ik gaan werken, maar dinsdag heb ik mijn tweede dag, dan ga ik alle rommeldingen doen , naar de kapper doe ik al niet graag !
    Naar de bank , naar de schoenwinkel , zo van die dingen .
    Woensdag ben ik ook thuis , dan ga ik naar mijn pa, want hij is terug over moeten komen van spanje voor de begrafenis van zijn broer ,
    Voor mijn pa moet dat wel raar zijn, want zijn ouders zijn der alle twee niet meer, en nu zijn broer ook niet meer ,

    Da's t'leven natuurlijk, en als het jouw naste familie of vrienden zijn , sta je der weer even bij stil hé !
    En t'is voor iedereen altijd een pijnlijke zaak, iemand te moeten afgeven natuurlijk !

    Donderdag, Vrijdag en Zaterdag moet ik dan terug gaan werken, de week zal weer voorbij vliegen
    groetjes en tot morgen



    28-01-2007 om 18:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen !!!
    Hallo,

    Ik ga even reclame maken voor onze coach mario ,
    Einhoven !! En meer bepaald de marathon , maar ook de 6 km en een halve marathon .

    Maar voor de volledige juiste uitleg moeten jullie toch maar even naar zijn blog gaan kijken !!
    http://marathonmanneke.skynetblogs.be/

    groetjes jetty


    24-01-2007 om 21:05 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben .....
    Ik ben vanmorgen gaan lopen !
    Versnellingen heb ik gedaan , wel plezant hoor ! in het begin ging dat heel gemakkelijk ,
    maar op den duur werd ik toch moe hoor ! En ik had het ook koud, omdat ik tussendoor moest wandelen .
    Maar goed , ik had achteraf een voldaan gevoel , en zo moet het zijn , da's een teken da je een prima training hebt gehad !!
    Morgen staat er een duurtraining op het programma . Hopelijk is de hemel even open als vanmorgen, dan word dat lekker genieten samen met het ventje


    Ik heb ook een nieuw ding gekocht voor op mijn oren , iets speciaal voor sporters . Ik ben het nu aan het proberen, en na 15 min deed dat ding me al pijn aan de oren . 20 euro armer , en zere oren !!!
    Ik zal het ook wel nooit leren zeker ?

    Ik heb ook een mooie cd van inspector Morse gekocht , mooie muziek zunne !!! Dus daar ben ik wel weer heel blij mee !
     groetjes

    24-01-2007 om 18:03 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud !
    Amai t'is ineens koud hé !!
    vanmorgen heb ik te lang in mijn bed gelegen, daardoor kon ik niet meer naar het Peerdsbod of het Galgeweel !

    Eerst een toostje gegeten, en dan me  vlug klaarstomen om te gaan lopen !
    T'viel goed mee aan de Schelde er was weinig wind , alleen heb je daar wel veel last van de auto's natuurlijk, maar ja
    da's het voordeel van in de stad te wonen hé
    Een stad zonder verkeer zou maar raar zijn denk ik !!

    In ieder geval , ik had een wisselloop, en t'viel heel goed mee ! De versnellingen heb ik niet overdreven en steeds als ik dan wat trager ging lopen zakte mijn hartslag ook heel goed .
    Dus ik mag wel stellen dat ik traag maar zeker op de goede weg kom !
    Als ik twee maand geleden met een hartslag van 162 dierf  lopen , was ik na 10 min uitgeteld, nu is dit ook nog wel redelijk zwaar voor me, maar ik kan het wel een 30 min volhouden , zonder echt kapot te zijn !

    Morgen 6 km loslopen met 10x50 meter versnellen met 100 m wandelen (niet sprinten)
    Dus dat valt mee,
    K'ga dan vroeger moeten opstaan , want ik heb heel veel te doen morgen!

    Eerst gaan lopen, daarna om mijn nieuwe bril, dan gaan we een feestje bevestigen voor onze dochter haar 18 de verjaardag ,
    Om 14 uur gaan koffiekletsen in Den Engel
    Dan naar huis sprinten om een maaltijd op tafel te toveren !! nog een beetje rommelen en dan keimoe in de zetel ploffen !!!

    Tot morgen !!!

    23-01-2007 om 22:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    21-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het bos :-(
    Gaan lopen in het Sint -Annekesbos
    Het ééne bos is het andere niet natuurlijk ! Vandaag ben ik nog eens met de groep gaan lopen, t'was al even geleden nu .
    Ik had een duurloop van 8 km aan 7km/uur . In het begin dacht ik steeds dat we de 7 niet haalden zo traag vond ik ze lopen vandaag !
    Heel raar was dat , omdat ik toch al zo'n rotweek heb gehad , dacht ik ook vandaag een rampdag te krijgen , maar niets was minder waar

    Het minder leuke vandaag waren natuurlijk al de takken op het parcour, ook verschillende bommen die waren omgewaaid , daar moesten we dan overklauteren, der was ook veel wind, en af en toe hoorde je een boom gevaarlijk kraken, best wel avontuurlijk !! Jullie moeten weten, dat dit bos absoluut niet is onderhouden !! Een spijtige zaak, want we hebben al zo weinig groen op Sint-Anneke Alé ze nemen het ons allemaal af, langzaam maar zeker word ook daar alles volgebouwd

    er was een mevrouw bij , die is een tijd out geweest , ze loopt nu terug een uur, maar zeer traag , ze neemt dan ook haar hondje mee ,
    best geestig hoor ! En dat beestje huppelde de hele tijd vlijtig mee , zij was dan ook een heel stuk achter ons, en die had wel even de schrik te pakken ! Ze kwam aan een boom die helemaal gebarsten is, en die ook zo gevaarlijk begon te kraken, "
    "Amai" zij ze "k'heb even een spurtje gepakt zunne k'kreeg bijna iets aan mijn hart " stel u voor zeg !!
    Eigenlijk zijn we allemaal een beetje knetter !!Al die lopers daar in dat bos, en t'waren er veel hoor !!

    Als het weer het een beetje toelaat , ga ik in de week terug naar het peersdsbos, als het niet is afgezet tenminste ! Dat moeten we dan ook maar accepteren , t'is tenslotte voor onze veiligheid !
    groetjes jetty

    21-01-2007 om 17:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Pa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn pa woont in Spanje en was hier op bezoek .
    Hij is een man van 70 en geeft twee hersenbloedingen gehad, de tweede was zeer ernstig, maar hij is daar goed uitgekomen !!
    Maar de ongerustheid is er nu steeds bij mij ! Hij is altijd een zeer aktief man geweest, maar nu moet hij voorzichtig zijn .
    Hij is afschuwelijk moedwillig !!!
    En hij komt met zijn wagen naar Belgie , een dikke 2700 km , en dat durft hij in één trek doen !

    Wij maar tegen hem bezig, dat hij tijd geeft , dat hij op tijd poet stoppen om te rusten, hij kan namelijk is zijn camyonet slapen .
    Hij zei dat hij woensdagmorgen ging vertrekken, en dat hij sms jes ging sturen , om me te laten weten waar hij was enz.
    Woensdag de hele dag niets gehoord, donderdag ook niets gehoord of gelezen .
    Mensen ik ongerust gelijk ne zot !! Amai Zunne.
    Vrijdag nog niets , ik een sms ke gestuurd naar zijn vriendin, en nog geen minuut later kreeg ik er ééntje van mijn pa .
    Alles was ok !!!

    Ikke gebeld naar die vriendin, want ik dacht dat ik haar ook doodongerust gad gemaakt (zij was nog in spanje)
    Wat bleek nu !! Meneer was een dag later vertrokken , maar had mij niets laten weten
    Ik ben nu heel goed gezind op hem !! Wacht als ik hem te pakken krijg !! Hij geeft nu zijn gsm afgezet , zo kan ik niet beginnen zagen tegen hem .

    Alé da's weer achter de rug , morgen ga ik ne duurloop doen, en terug genieten van mijn lopen !!! Alles lijkt precies terug een beetje op zijn plaats te vallen


     

    20-01-2007 om 20:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amai zeg !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op het werk steeds naar buiten geloerd ! Enne ikke maar hopen dat het minder ging stormen !
    Niet dus
    Ik zag steeds maar brandweerwagens voorbij rijden, en ook verschillende ziekenwagens ! Alé toch merkelijk meer dan anders
    Ik moest koste wat het kost eerst boodschappen doe, want het ventje heb ik deze week nog amper gezien, laat staan dat hij ook iets zou halen om te eten .
    Mijn dochter is op dat punt verwend , en wacht tot haar bord klaarstaat . Dat geluk geeft ze deze week nog niet gehad ,
    Omdat ik een beetje aan het mokken ben !!
    Ik wil wel alles doen, maar omdat ze eind van de maand 18 word, vind ik dat ze respect moeten hebben voor de kookpot van hun vrouw en of moeder !!

    Omdat ik nu 5 keer loop in de week , moet er toch een beetje georgenizeerd worden, kwa eten en zo
    Maar omdat ze niet zo veel om eten geeft, is het niet zo gemakkelijk haar op tijd en stond een gezond voeding voor te schotelen,
    Of ze gaat nog naar een vriendin , of het vriendje hangt hier rond, en wil niet eten, zij dan ook niet ,
    T'is de ouderdom hoor ! Ik weet het !
    Als da ne snotter is van een jaar of 7 , dan kan je gemakkelijker commanderen hé
    De jeugd van tegewoordig ! Ze hebben het ook altijd zo druk met Shatten hé

    Maar goed , vandaag is het dus allemaal gelukt, we hebben ne goeie babbel gehad samen, en alles komt alweer in orde .

    Morgen neem ik mijn loopkleren mee naar het werk, en dan ga ik direkt na het werk lopen !Naar Sint-Anneke

    Hopelijk stromt het dan zo niet meer !Anders vlieg ik in het Galgeweel    
    Ik moet ook door de Kennedytunnel dan, en met zo'n weer is het nog meer fille !

    Maar goed er zijn ergere dingen in het leven .En wij zijn bij de gelukkigen die zeker niet mogen klagen !!!!!
    Tot morgen





     

    18-01-2007 om 21:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pijnlijke voet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben vorig jaar aan mijn linkervoet geopereerd, ik heb altijd gezegd tegen de chirurg , dat er iets niet goed zit !
    Maar hij zegt van wel, na de nodige platen en zo voort zegt ie nog steeds dat alles in orde is MAAR

    Vanmorgen ben ik opgestaan met een pijnlijk opgezwollen voet, en da's niet de eerste keer hoor , na een paar dagen is dat wel weer weg,
    maar ik vind dat best vervelend .

    Ik had zo van die afschuwelijke knobbels op mijn voeten, die altijd zeer pijnlijk waren !
    De éne voet hebben ze geopereerd in september 2005 , de grote teen werd gebroken en rechtgezet, en de knobbel werd verwijderd .
    Na 7 weken in ne rolstoel te zitten en nog een paar weken revalidatie ging alles terug prima !

    De rechtervoet is gedaan in mei van 2006, maar die grote teen staat volgens de dokter recht, hij is de énige persoon die dat zo ziet .
    Wie zijn wij hé !
    Dus alleen de knobbel werd verwijderd , 4 weken rolstoel en nog 2 weken revalideren
    Nu is die voet altijd pijnlijk gebleven, alhoewel die operatie 100 keer eenvoudiger was !! Elke keer ik terug ga naar de dokter , om te gaan zagen,
    dat die voet soms zo'n pijn doet, krijg ik te horen dat ik geduldiger moet zijn !

    Der zijn ergere dingen in het leven hoor, en morgen is het hopelijk alweer een stuk beter, het kan natuurlijk ook zijn, dat het weer er voor iets tussen zit ?

    Ik ga sebiet nog even op de crosstrainer zo compenseer ik de 4 km die ik vandaag moest lopen toch een beetje .
    En hopelijk is mijn voet morgen beter !!!
    Tot morgen

    17-01-2007 om 19:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na het werk !

    Na het werk heb ik me direkt in mijn loopkleding gestopt, en ben ik naar het galgenweel gereden !
    het weer is zo miezerig, dat als ik eerst naar hui reed, er zeker van was, éénmaal binnen zou ik niet meer naar buiten gaan .

    Ik ben naar het Galgenweel gereden , da's een stukje natuur tussen het drukke verkeer
    Maar goed, t'is beter dan niets hé !! t'is een grote plas waar ze leren zeilen aan de jongeren ! Als je der rond loopt heb je 4 km, dus dat is al iets hé !!

    In de week was ik daar geweest samen met mijn man, en toen vertelde hij me , het stuk straat dat we moeten lopen , daar staan natuurlijk verlichtingspalen, en die palen zouden volgens hem elk 25 meter van elkaar staan !
    Hij geeft dat ergens gelezen, toen hij voor zijn werk wat moest opzoeken, hij werkt voor de stad Antwerpen .

    Dus vanaf vandaag tel ik verlichtingspalen en geen bomen meer voor mijn interval trainingen ;
    veel beter hoor, die bomen amai dikwijls was ik mijn tel kwijt ! De duurlopen ga ik wel nog in het bos doen natuurlijk .

    Ik heb dus echt goed gelopen, 100 meter 32 sec  , mijn hartslag is niet boven de 160 gegaan, en ik moest zeker niet lang stappen om terug 120 te hebben .
    Ik heb het schema netjes uitgelopen 7 km een ietsje meer !
    Ik hoop nu op de goede weg te zijn !! Een paar weken geleden mailde ik Mario nog , dat ik kapot was na mijn interval training ,
    Vandaag dus zeker niet !!!!  dank u Mario !!!

    Ik heb afschuwelijk slecht geslapen vanacht ! Ik ben dus keimoe, dat wil zeggen !! Ik ben thuisgekomen en heb niets meer gedaan,
    mijn kot staat te dansen , maar da trek ik me niet aan !!
    Morgen is er weer een dag, ik hoop natuurlijk de komende nacht te slapen en de mooieste dromen te hebben, die ik nog lang niet heb gehad

    Tot morgen !!!


     

    16-01-2007 om 21:17 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De voorbije week

    Vandaag had ik een rustdag , ik moest ook niet gaan werken
    Dus vanmorgen ben ik even naar de soldekes geweest , en ik heb 8.50 euro uitgegeven,
    voor een t-shirt .
    Dan ben ik gaan koffiekletsen, om die twee dames van 60 en 74 jaar jong mee te nemen naar
    zandhoven , naar schoenwinkel Van Loock , nen dure winkel zunne, amai mijne frak !!
    Ik heb wel een paartje gezien dat me aanstond maar 230 euro vind ik een beetje veel.
    T'schijnen wel allemaal kwaliteit schoentjes te zijn

    Daarna nog een koffieke gaan drinken, en dan vlug naar huis, want dan was het al tegen vieren.
    Vlug eten beginnen maken voor het kindje   ze is bijna 18

    Morgen heb ik versnellingen te lopen.  ik moet nu echt goed op mijn tijd letten,
    Ik dacht dat ik helemaal naast de tijd zat , maar mijn man zegt nu dat ik wel een juiste tijd heb gelopen,
    In ieder geval zat ik er donderdag wel goed naast !
    want dan had ik een wisselloop : 1 km tegen 7,15 min en 1,5 km tegen 6,15
    naderhand mijn Polar goed bekeken, en dan bleek dat ik een gemiddelde gelopen had van 8,4 km
    dus dat klopt niet hé .

    Ah ik ben zot van mijn Polar, maar ik kan hem niet goed instellen
    Ik heb hem dan ingesteld, dan terug naar Runners gereden , die mannen zijn daar allemaal heel lief en behulpzaam,
    en hebben gekeken of het goed was, een paar klein dingskes nog beter geregeld en voila ik kon starten !!
    Maar nu zou ik hem terug moeten herinstellen Ik ga mijne boek eerst nog eens goed lezen !!

    Morgen gaan werken, dan gaan lopen, dan eten maken , dan opruimen , en dan bloggen
    Tot morgen !

    15-01-2007 om 19:06 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gaan lopen

    Hallo,

    Ik ben vandaag gaan lopen, in het Peerdsbos

    En het deed goed ,ik zit nog wel vol met bruffen vrees ik , want ik heb wat gepakt in het weekend hoor!
    Niet goed voor de maag , maar ja ik heb der geen last van (maag)

    Eerst een km zachtjes aan gedaan, daarna 3 km tempo en dan terug 1 km langzaam .
    Na 5 km was mijn pijp wel uit , ik kon eigenlijk niet meer verder , alé hoe moet ik dat nu zeggen ?
    Ik had geen overschot meer ! Da's beter uitgedrukt !
    Na de 3 km tempo nog 1 km zachtjes gelopen, en dat ging wel hoor ! mijn hartslag zakte ook direkt .

    Morgen een langzame loop van 5 km , da moet goed gaan hé anders zit ik in de nesten vrees ik

    slaap wel !!

     

    09-01-2007 om 22:41 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs