Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Fietsen Joggen en Stappen

    03-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie Weer !!!!!
    Photobucket De mensen die zijn gaan lopen hebben genoten !! En de thuisblijvers hadden ongelijk ;-) groetjes

    03-02-2008 om 19:14 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toch niet gelopen vandaag
    Ik ben dan toch maar niet gaan lopen !Ik durfde niet goed ,omdat we morgen naar het Peerdsbos gaan voor het lopen . Dat is dan altijd een vetloop, dus een mooie lange afstand ! En het word naar het schijnt een mooie loopweerdag .Dus moet ik er zeker bij zijn ! Ik ben natuurlijk ook een beetje bang om te veel hooi op mijn vork te nemen en daardoor de 10 miles in gevaar te brengen !! Vorig jaar was ik immers aan het sukkelen met de kuiten door die zwaar trainingen die ik zelf te zwaar had gemaakt !! Eigen schuld hoor !! Maar de coach laat me nu regelmatig dalen ,als ik te hoog vlieg Ik wou in de fitness wat oefeningen afwerken vanmorgen ! Maar de spinning ging juist beginnen toen ik eraan kwam . Dus ben ik rap op een fietske gesprongen en heb lekker meegedaan ! En genoten !! Photobucket

    02-02-2008 om 21:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeerde training !
    Photobucket Sorry coach , maar k'heb de verkeerde training gadaan vandaag , waarschijnlijk op een verkeerd schema gekeken , normaal had ik rust vandaag , en moest ik morgen versnelligen doen! Dus ja ,t'is dit geworden ! T'ging eigenlijk goed !! De versnellingen waren een beetje zwaar, maar k'heb toch kunnen volhouden ! Dit soort trainingen doe ik ook wel graag . zeker omdat ik dan altijd even de tijd krijg om te bekomen . Als dit soort trainingen mijn hartslag doen dalen , wil ik er wel enkele in de week doen hoor !! Ik zou nu morgen op het gemakje naar de fitness willen lopen 5 à 6 km is dat ! En zondag mijn lange duurloop ! Wat denken jullie der van ?
    P.S Ik wil deze maand de 100 km lopen zeker halen !!!!!!
    Vorige maand 62 , maar dan was ik wel ziek geweest ! Dus er is hoop ;-)

    01-02-2008 om 20:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik krijg er de .............
    Ik krijg er de wubbekes van hé
    Het regende vanmorgen serieus en t'zag er niet naar uit dat het ging stoppen! Dus ben ik maar naar de fitness gereden !
    Ik wou absoluut met mijn Garmin lopen ! En wou heminstellen op fitness , wat nietzo direkt lukte !
    Geen nood dacht ik , ik duw gewoon op start en dan slaat hij de min. en km en zo wel automatisch op !
    Niet dus k'zou geen stap verzet hebben .
    Ik heb het 37 min volgehouden op de loopband , maar mijn kuit begon zeer te doen, en omdat ik het toch al beu was , ben ik maar op de crosstrainer gesprongen !
    Lopen op de loopband vind ik een verschrikking , ik liep ocharme 7km/uur met een hartslag van 150 , dan is er iets hé !!
    Maar goed , lekker douchke dacht ik , shampoo was op die hebben we normaal gratis ! Alé uit die douche shampoo gaan halen uit de sportzak , gelukkig ben ik een vooruitziende vrouw hé .
    Me netjes klaargemaakt , kom ik uit die sporthal buiten , en wat zie ik !!!
    T'was gestopt met regenen !! Da kan nu niet hé , was ik nog slechter gezind
    Ik reed naar mijne broer in Stekene ! Vanop de Expresweg zie ik een dikke rookwolk opstijgen , vanuit de beurt waar mijn broer woont !
    Ik dacht "oh nee , als die zijn kot maar niet in brand staat, want met die ovens , pfff"    (broer geeft broodjeszaak) .
    Maar hoe dichter ik bij mijn broertje kwam , zag ik dat die rook verder in op Hollands grondgebied was !
    Kom ik daar toe , ik zeg tegen mijn broer , "Kijk eens het brand ginder "
    Hij beginnen bellen want de nieuwschierigheid was natuurlijk heeeeeel groot hé ! Wat bleek .
    De loods waar de carnavalswagens voor de carnaval aanstaande weekend in Hulst stond  brand !
    Zeker zeven wagens staan der in ! Heel erg voor die mensen daar , want ze waren zo goed als af ! Na dagenlang keihard werken hebben ze nu niets meer  ! K'hoop dat ze er een paar hebben kunnen redden, dat weten we dus niet !
    En in Hulst word carnaval nog goed gevierd zunne !
    Dus mijn teleurstelling van vandaag is een peuleschil tegenover die mensen daar !!
    Morgen een wisselloop , maar die doe ik buiten droog of nat ;-)

    30-01-2008 om 21:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vetloopje vandaag
    Met het ventje en zijn neef gaan lopen in het Peerdsbos , t'ging heel goed! het ventje heeft me verschillende keren aangemaand trager te lopen ! Wat ben ik blij dat ik heb doorgezet vandaag! Eerst was er gisteren een heel discussie omdat hij om 10 uur al had afgesproken , en daar ik niet uit mijn bed geraak s'morgens was ik keislecht gezind voor het vroege uur 10uur30 in het Peerdsbos vertrekken vond ik al lang genoe!! Eigenlijk had ik er totaal geen zin in ! Maar de liefde voor de man geeft het gehaald zodoende ben ik meegegaan ! Heel leuk detail, het ventje geeft zich overslapen en zo is het toch nog 10uur 30 geworden hahahah Photobucket

    Straks gaan we naar de Marnixplein in Lucy Shan eten, want dat is het lievelingsrestaurant van mijn kind !
    Ze word morgen 19 jaar en dat moeten we vieren hé
    Haar vriend gaat uiteraard ook mee, en nog twee mensen die haar geholpen hebben met haar gip !
    Dat was toen een heel gedoe , met veel beloven en niets doen, (Julie je bent dus niet alleen!)
    Het ging zo ver dat ze dreigde haar jaar gewoon te verliezen, maar dank zij deze twee mensen !Is ze er in geslaagd dat ding af te hebben, voor zo ver het af moest zijn voor de school !
    Ze is die mensen  dan ook enorm dankbaar!! zodoende is het vanavond twee keer feest eigenlijk , want voor het eerste deel van haar gip geeft ze ondertussen het mooie cijfer 82 gehaald !!!
    En nu feesten

    27-01-2008 om 17:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog eens .........
    Ik heb het mankement gevonden !! Was wat vergeten Photobucket

    24-01-2008 om 23:19 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bericht van gisteren .........

    Dat bericht van gisteren lukte maar niet, en op den duur had ik alleen het tabelletje nog, en dacht ik foert !
    In ieder geval gaat het beter , alleen dat vervelende gevoel in mijn luchtwegen geraak ik niet kwijt .
    Ne kriebel ook brrr , en dan probeer ik steeds dat kwijt te geraken , te kuchen en zo'n hoestjes die je in de kerk dikwijls hoort !
    Lekker irritant voor de collega's ! Ho stout van mij hé
    Morgen staat er weer een rustig loopke op het programma!
    Da's eigenlijk ne raad ven Veerle die ik opvolg , beter trage loopkes dan geen !
    En dan hoop ik alsnog de Midwinterloop mee te kunnen doen !
    Da's al wel eind Februari we zien wel !

    24-01-2008 om 22:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag ......................
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    23-01-2008 om 23:05 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziek .....

    Al tien dagen zit ik met een afschuwelijke verkoudheid
    Eerst steeds keelpijn en daarna een kopvalling , hoofdpijn en natuurlijk doen de luchtwegen naar hartelust mee hé !!!!
    Afschuwelijk ! Ik ben dan ook niet meer gaan lopen, want de kans dat die verkoudheid zich echt vastpint op mijn luchtwegen is zeer rieeel volgens de huisarts !
    Dus k'ben nu even voorzichtig , het vochtige weer doet ook geen goed !!!
    Der zijn veel zieke mensen hoor ik , op het werk ook hoor !!
    Ik hoop nu vurig dat het dinsdag een beetje droog weer is, en dan loop ik een traag kort loopje , en zal ik zien hoe hard ik piep .
    Ik ga nu ook op blogs van mensen die astma hebben en ook lopen , en ik moet vooral leren mijn lopen te relativeren .
    Nu kan ik dit zeer moeilijk, omdat ik nooit goed presteer vind ik !!!
    Ik ben steeds malkontent over mijn prestaties en meestal kan ik daar dan uren over dubben, dat het veel beter kan enz.
    Het lot wil precies ook altijd dat ik miserie heb tegen dat ik een wedstrijd plan !
    Een blessure mijn ademhaling die niet goed is enz .
    En dan word ik superzenuwachtig ! Zo nu ook weer , want ik heb een 10 km wedstrijd gepland in februari en k'heb nog niet eens meer mijn loopschoenen aan gehad
    Sorry mensen vandaag heb ik gewoon medelijden met mezelf .
    Morgen beter !!!!!!
    gr



    20-01-2008 om 15:09 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Boeleke
    Een Boeleke is geboren bij onze vrienden ! En t'is een mooi zunne !!!!!!!!!!
    Ferre is zijn naam
    Ik heb eerst naar mijn huisarts gebeld om te vragen of ik der wel bij kon, maar dat was geen problem zei ze !
    Mijn nieuwschierigheid was zooooooooo groot
    En ja t'is ne knappe vent hahaha
    De 10 de februari hebben we natuurlijk een babyborrel,  en we hebben eigenlijk  tiendubbele reden om te feesten !!!
    Want dankzij de koelbloedigheid van de gynecoloog , leeft het ventje en is hij ook nog gezond !
    Ook voor de mama was het een enorme shock ook bij haar was het op het randje , maar alles is prima !!!
    Dus Feesten we hé !!!!!!!!
    De papa ziet er niet uit , maar is dolgelukkig en beseft eens te meer wat zijn gezin voor hem betekend !
    Hij is vanavond een pint gaan pakken met een paar mannen om te vieren ! Dus die komt er ook bovenop ;-)
    En zo zijn we hier allemaal weer kontent hé
    gr
     

    17-01-2008 om 22:33 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alweer een dag voorbij

    Ik heb nog altijd die afschuwelijke keelpijn! Vooral als ik slik ,doet het zeer .En s'nachts is het tien keer erger dan overdag
    Hoofdpijn hoort er ook bij ! K'heb nog een doos dafalgan en keelpillekes gaan kopen , en dan hopen dt het voorbij gaat hé !
    K'zei tegen mijn apoteker " Die pillekes moeten er voor zorgen dat ik niet in ziekenkas kom hoor , dus geef maar super goeie "

    Vandaag heb ik een heerlijke namiddag doorgebracht met een vriendin haar zoon !
    Zij ligt in het ziekenhuis wegens een ingreep aan haar voet , dus moest de zoon opgevangen worden , hij is acht jaar oud !
    Maar hij is zo heerlijk nuchter hé , en hij is zo wijs vind ik ! En zo heerlijk kinderlijk begripvol !
    Da's omdat hij een jongen is denk ik ! Of ben ik de tijd, toen mijn Sofie acht was al vergeten ?
    We zijn eerst naar de carrefour iets gaan eten , dat werd koningginehapje . de smaak werd uigebreid besproken, en we vonden dat zijn mama
    dat véééééééééél beter kon maken !!!!!!!!
    Dan zijn we naar de Jacques zijn werk gereden . Daar geeft hij van de secretaresse een heel verhaal gehoord over een kale kat met maar drie poten
    Dan volgde de rondleiding in heel het kabinet waar de baas van Jacques zit enz !
    Dan ging het richting hospitaal , waar de mama al ongeduldig op hem zat te wachten !
    Om kwart na vier moest ik hem dan terug naar Melsele brengen want dan moest hij naar de logopidieste .
    Waarna ik me keihard gehaast heb om tegen 5 uur aan de Konijnepijp te staan, want als ge ietske later bent dan durven ze dat ding afsluiten, en word de tunnel éénrichtingsverkeer ! En dan kan je alleen van de rechteroever naar linkeroever rijden , Al goed dat ik weet waar de camara's flitsen op Linkeroever ;-)
    Ik heb vandaag heel wat km gereden , en da's niet mijn gewoonte hoor brrrrrrrrr
    Maar k'heb toch een fijne dag gehad !!!!!!!!
    Het lopen word opgeschoven tot zondag , want met mijn keel durf ik niet goed, ik wil absoluut niet zieker worden !!!!!
    En met het weer dat ze voorspellen , ziet het er niet gezond uit !
    groetjes

    16-01-2008 om 21:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keel .......
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben vanochtend opgestaan met keelpijn, en die word erger en erger
    Dus nemen we medicijn voor de keel en hopen maar dat het een paar dagen uit te houden is, en dan weer verdijnt !
    Dat moet toch kunnen hé ?
    Gisteren zijn we niet gaan lopen,we hadden ons eigen overslapen , geen ramp zegt het ventje !
    We gaan nu naar de Grote Markt voor de nieuwjaarsdrink en we lopen dan vanavond samen !
    Goed gelachen !! Tegen vier uur stond ik Buiten Den Engel  wat misselijk te wezen en hij stond binnen !
    Maar t'was een reuze dag hoor! We hebben ons goed geamuzeerd
    En nu gaan we terug het rechte pad opwandelen !!!! Dat geeft het ventje gezegd !

    14-01-2008 om 19:09 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEEL TE VEEL

    We zijn vanmiddag naar Brussel gereden , een tentoonstelling over supermarkten gaan bezoeken !
    T'was niet slecht, maar ze hadden er veel meer van kunnen maken !!
    Daarna gaan eten naar de Skeven Architekt gaan eten, uiteraard in de Marollen , veel te veel gegeten natuurlijk
    Maar t'was ook weer zo lekker hé !!!
    daarna een wandelingske nog gaan maken en een koffieke gaan drinken in een echt Marollen Café
    Ik moest ook nog lopen vandaag , maar ik zag het echt niet zitten, en uit pure schaamte van al die overvloed ben ik toch nog gaaPhotobucketn stappen .

    09-01-2008 om 21:11 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk trainingske .............
    Photobucket Dit was mijn training vandaag ! Goei trainin gehad trouwens ,de hartslag deed het goed en de beentjes ook Van de astma bijna geen last gehad ! De Jacques was er ook bij, en samen is het natuurlijk altijd wel wat leuker hé .

    08-01-2008 om 18:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deze morgend ................
    Deze morgend was het prachtig weer om te lopen ! eerst was ik nog aan het twijfelen hoor! Ofwel spinning ofwel lopen T'is dus lopen geworden !! ZALIG !PhotobucketIk moet er ook eens over gaan denken om een kleinere kodak te kopen , want vandaag heb ik weer een paar prachtige tafereeltjes gezien.Mijn kodak is te groot dus die kan ik op mijn joggings niet mee nemen !!

    06-01-2008 om 23:04 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug .............
    Ik ben terug in de running , na een anderhalve week afzien , en 3kg500 afgevallen te zijn !! Jaja zelfs na de feestdagen !!!Dat kunnen der niet veel zeggen hé Het maagje is nog belange niet in orde , maar het lopen kon ik nu echt niet meer missen!! En dus hebben  in en het ventje vanmorgen de eerste running pasjes terug gaan lopen in het Sint-Annabos , hier mijn tabelletjePhotobucket
    Jullie zullen zien dat ik pas in het bos ben beginnen te lopen, en dat is niet zo !
    Ik moet er wel bij zeggen, dat ik de Garminn heb opgezet , maar omdat het zo koud is, ben ik direkt beginnen lopen !!
    Vandaar waarschijnlijk, dat hij wat tijd nodig had om in gang te schieten !!

    02-01-2008 om 18:48 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik Wens .............
    Photobucket Voor jan en alleman !!!! Een ENORM GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR !!!! EN LOPEN LOPEN LOPEN LOPEN LOPEN LOPEN ...............................................

    26-12-2007 om 21:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dokter ...........
    Ik ben vandaag terug naar de dokter geweest ! dat hadden we vorige week al afgesproken !
    Nu wil ik mijn slaapprobleem aanpakken! Ik ben er rotsvast van overtuigd, dat , Als een mens niet genoeg rust geeft ,
    word hij of zij ziek . Niets aan te doen zo ik ook !!!
    Ik moest op een bank gaan liggen , kreeg ik vanalle dingen op mijn hoofd !na wat gerommel e gevloek ,oorzaak een  pc die niet macheerde moest ik dan 20 min. mooi blijven liggen !
    Niets voor mij zunne . Mar goed ikke braaf blijven liggen, k'kon toch niet weg met die draaden op mijn gezicht
    dan nog even een papiertje printen , en daar waren de resultaten !!
    Ongelooflijk vind ik het , hij wist juist teb vertellen wat ik al een heééééééééél lange poos dacht !!!
    Ik neem dus konstant dingen in mij op, maar verwerk ze niet ! waardoor ik eigenlijk bijna de hele tijd in een stresstoestand zit .
    Zo ook s'nachts ! en daar moet het veranderen .
    Nu gaat hij dat patroon proberen te veranderen met licht therapie en cd .
    Wat dat inhoud ? Joost mag het weten !dat weet ik jullie volgende week woensdag te vertellen !
    Mijn maag en buik rommelen nog altijd om ter hardst , Dat schijnt van de druppels te komen     (Homeophatie)
    Een reactie van mijn body ,zegt meneer de Dokter . Wat minder druppels en hopelijk is dat probleem dan opgelost !
    Natuurlijk geeft dit ook een voordeelkantje !!!!! Ik ben op amper 3 dagen 2 kilo afgevallen !!
    Lopen heb ik sinds Zondag niet gedaan, omdat ik me te flauw voel , ja als je niet eet ben je niet sterk hé !
    Da's het andere prijskaartje .
    Morgen zijn we alweer een dagje verder en dan hoop ik, dat het buikje weer een ietsje minder grolt , want het is dan werkendag !
    En zo gaan we naar het nieuwe jaar toe ! Nog 4 keer slapen ;-)
    groetjes

    26-12-2007 om 17:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gaston Roelands
    Photobucket Voor mij was het een zware loop ! K'ben niet goed ! Steeds maar buikpijn , mijn maag speelt op k'heb steeds het gevoel te moeten overgeven.Hoofdpijn Eerst wou ik niet komen, maar de wil was sterker dan de rest ! Maar k'heb uitgelopen, da's al iets ! Het parcour is ook wel zwaar vind ik , de lucht is ook bar slecht, geen zuurstof , noodpuffer niet bij . Na aankomst moest ik vlug ergens gaan zitten, ben dan dicht bij het rode kruis gaan zitten, ik dacht als ik van mijn suske draai, zijn ze snel bij mij ! Maar ik heb uitgelopen ! En ik was niet de laatste Volgende keer beter hoop ik !!!!!!! gr

    23-12-2007 om 17:10 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel !
    Morgen gaan lopen in Brussel . De 5 km daar ben ik voor ingeschreven !
    Het was de bedoeling een nieuwe pr te lopen, maar de lucht is barslecht voor mij !!
    Ik heb der helemaal geen zin in ! Nee ik ga zelfs tegen mijn zin ! Echt waar !!!
    Maar gewoonlijk , als iets zo tegen mijn zin is , valt het achteraf heel goed mee
    Dus sta ik morgen aan de start van de 5 km in Brussel ! En als ik binnen de 34 min zit heb ik een pr ;-)
    Saluukes

    22-12-2007 om 20:13 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs