Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Fietsen Joggen en Stappen

    21-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOUD ...............
    Vandaag was het niet te doen hé ! Op het werk ging de deur niet toe koud  koud  koud koud
    Ik stond van tien tot vier !
    Ik ben na het werk in mijne auto gesprongen, ben naar huis gereden , en ik heb direkt een goed heet bad genomen !!
    En de stoof op volle toeren gezet !!!
    Gisteren hebben een paar gansterkes het slot van mijne auto geforseert
    Der zit niets in hoor , de radio neem ik altijd mee ! en er is zelfs geen kastje in die auto !
    Leuk hoor !!
    We hebben dat slot terug geduwd , maar mijn sleutel kan ik niet meer gebruiken ! Gelukkig werk de electronische vergrending nog !
    T'is de tijd hoor ! zeggen ze, en moet daar moet je het mee doen !
    Alé k'ben een beetje gefustreerd , wat is het morgen weer ?
    Groetjes

    21-12-2007 om 21:36 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    20-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloed !

    K'heb een paar weken geleden bloed laten trekken !
    En deze week heb ik de resultaten binnen gekregen ! Ikke dus naar de dokter , en wat had die te vertellen !
    Slecht nieuws   wat is er allemaal niet goed .........
    de lever, de gal, colesterol, suiker , darmen , veel te veel te kort aan vitamine b12 , astma .
    Hij vroeg ook of ik niet heel veel spierpijn heb , " Ja dat heb ik, maar dat komt wel door het lopen hoor dokter "
    Hij zegt    " Maar meiske als ge al zo lang , minstens drie keer in de week loopt , gelijk jij dat doet , dan mag je geen spierpijn hebben zoals jij dat zegt zunne!
    Ik heb een infectie in mijn lijf , maar wat voor één kon hij niet duidelijk zeggen
    Ik zet nu vitamine spuiten , en neem een vies kruidenmengsel , en ook nog een kruid (zwarte bes) voor de spieren .
    het slaapprobleem daar moet ik volgende week voor terug , want ik neem wat voor te slapen, en da's allemaal vergif !!!
    zegt de dokter !
    Vandaar dat slechte gevoel van de laatse maanden .Maar we werken der aan !!!
    groetjes

    20-12-2007 om 21:59 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Kerstmannen
    Ik ben daarstraks gaan supporteren voor de kerstmannen en vrouwen
    Knap hoor !!! OP sommige plaatsen was het gevaarlijk glad bv. aan de groenplaats richting kathedraal .
    Der waren verschillende mensen die op de Grote Markt efkes halt hielden om een Jeneverke te drinken
    Alé t'was een gezellige boel !!
    Ik heb daar op die Markt staan kelen gelijk ne zot, naar de meest sexy mannen , ben nieuwschierig wie dat gewonnen geeft !
    Waren er niet een paar webloglopers bij ?
    K'heb wel een beetje spijt dat ik niet heb ingeschreven ! Maar ik dacht dat we zo'n kerstpak moesten kopen , blijkt dat je dat kreeg . Ah Ik was er, en dan doe je automatisch een beetje mee hé ;-)
    Na een goed uur daar te staan, ben ik vlug naar huis gegaan, want k'had het serieus koud zunne !
    En nu een lekker warm baddeke , dan nog wat rommelen en de dag is er weer aan !
    gr

    19-12-2007 om 18:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goe Trainingske
    Vandaag MOEST er gelopen worden , maar zo koud brrrrrrrrr Vanaf dat ik uit mijn bed kwam dacht ik " k'ga in de fitness lopen , t'is ma veel te koud !!!" 100 keer heb ik dat herhaald ! Kwam ik aan de fitness en toen dacht ik " Amai zo mooi weer , ik moet buiten !!!! En zo gedacht zo gedaan ;-) Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Enne k'ben alweer fier op mijn eigen, want ik liep met benen om GRRRRRRRR tegen te zeggen ! En toch zijn de resultaten zo slecht niet hoor !!!!

    18-12-2007 om 21:21 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst
    Voor iedereen ............... Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    16-12-2007 om 21:36 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag ..........

    Vandaag zou ik normaal gaan lunchen met mijn vriendin die in Engeland woont  .
    Ze kwam over, om bij haar pa te zijn, en dan zouden we met ons drie dus gaan eten !
    Maar de mens is een beetje diment aan het worden, en van het minste is hij helemaal van slag .
    Zo ook vandaag !
    En door de toestand geeft mijn vriendin ook helemaal niet meer naar mij gebeld , ik wist dus van niets !!
    De Jacq mocht de auto niet hebben om naar het Paardsbos te gaan lopen , zelf dierf ik ook niet te ver weg , want ze moest zo eens bellen hé !
    Op de duur zijn we naar de Grote Markt gewandeld , waren we niet ver weg van de auto moest ze toch nog bellen .
    En daar stonden dan een paar kennissen aan een Jeneverkraamke , met alle gevolgen van dien !
    De vriendin belde niet !! En lopen dat ging ook niet meer
    Ik kan namelijk niet drinken Tijdens de kerst en nieuwjaarperiode oefen ik wel altijd wat hoor, maar ik voel dat dan al na 1 glas ,
    drink ik er drie, ben ik zo ziek als wat ! Dus met andere woorden ik ben ALTIJD BOB .
    T'is nu avond k'heb de vriendin ondertussen aan de lijn gehad, ze geeft heel hare uitleg gedaan ! En t'is haar vergeven !
    Maar mijn schuldig voelen over de loopvrije dag , daar moet ik nu de avond mee door !
    t'Jeneverke voel ik nog altijd een beetje , maar ze zijn zo lekker hé !!! Chocoladejenever mmmmmmmmmmm de kraamkes staan der nog tot 8 Januari k'heb zelfs een Jeneverkaartje  10 drinken 1 gratis
    groetjes

    16-12-2007 om 20:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rust .......
    Vandaag heb ik rust ! Eerst wou ik nog naar de fitness gaan, maar omdat de kuit weer begint te brommen,
    ben ik maar voorzichtig !
    Mijn koffieke gaan drinken deze morgend , alé t'was al rond 11 uur hoor , nu het koud is vluchten de mensen vlugger naar binnen .
    En daar de ijspiste op de Grote Markt staat , zijn er ook al vroeger toeristen op stap !Dus we worden weer wat opzij geschoven door die toeristen
    Zeker s'morgens hebben allemaal ons plaatske hé ! Om ons gazetje te lezen En als er bv ne toerist op Jhon zijn plaats gaat zitten, dan is die mens ongelukkig . het gebeurd dan ook dat andere vaste klanten de ééne  zijn plaatske vrijhoud , Ook word er eens boos gekeken als een niet vaste klant met ons gazet weg is ! Dan moeten we wachten tot die mens zo goed is die gazet terug weg te leggen !
    Dus ook die reserveren we aleens voor elkaar . Die kleine samenhorigheid daar hou ik zo van, en die is oh zo weinig nog te vinden !
    Straks gaan werken ! Saluukes

    14-12-2007 om 13:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig ..............
    Zalig was het vanmorgen om te lopen !!! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    13-12-2007 om 21:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke training !
    We zaten nog niet goed in de auto richting Sint-Anneke om te gaan lopen, of het begon te regenen natuurlijk Ik keislecht gezind op mijn eigen, dat ik toch geen uurke vroeger was vertrokken ! Maar de goden waren goed gezind, want t'was maar een flinke bui ! OEF En het vervolg zien jullie . Persoonlijk vind ik dit , wat de intervallen betrefd al de beste training in maanden ! Ook omdat de hartslag vandaag relatief goed was, en het allerbelangrijkste !!!!! De Astma had ik vandaag helemaal onder kontrole !!!!!!!!!!!!!! Eindelijk eens positief, want de laatste tijd begon ik mijn eigen al een zeur te vinden, en dan is het erg aan het worden hé ? Hier mijn tabellePhoto Sharing and Video Hosting at Photobuckettje :
    En vanavond ben ik nog naar de fitness gereden ;-) en daar het ik het volgende gepresteerd :
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Goed voor samen 1102 calorietjes !!! Wat moet een mens der toch veel voor doen hé ! Als ge 1000 cal.wil verbranden ben je al even zoet hoor !! groetjes

    11-12-2007 om 22:17 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Vandaag was het een loopje van 10 km , met een hartslag van 150 . Ik heb altijd direkt een hoge hartslag, en vandaag ging het met momenten echt goed !Dus ik moest goed opletten, dat de hartslag niet te hoogte inging . Het begin gaat altijd zeer moeizaam, ik heb dan altijd een gevoel ,lucht te kort te hebben, natuurlijk weet ik hoe dat komt! Maar k'moet mijn eigen dan toch altijd opeppen hoor ! Dan is het van " vooruit jetty niet flauw doen, der zijn heel veel mensen die hetzelfde hebben als jij, en die lopen veel beter !!" K'was dan ook even op een boomhaard van ne boer gesukkeld , ik maar hopen dat die mens der niet juist afkwam natuurlijk ! Der hangen geen appels meer aan die bomen, dus van appelen pikken kon hij me niet beschuldigen hé!K'vond het toch vervelend ! Moest ik op een gegeven moment plassen, wandeld daar juist ne meneer met een hond, dierf ik niet achter die struiken te gaan zitten ( En nergens meer een beschut plaatske gevonden, dat heb je in de polders natuurlijk! Daar zijn de mannen toch weer mooi mee bevoordeeld hoor , ze zien ne boom staan , en t'is gebeurd Maar goed ,k'ben superblij dat ik buiten ben gaan lopen, en me niet heb laten vangen aan het spinnen !! gr

    09-12-2007 om 18:29 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examens
    Sofie geeft examen, en dat geeft altijd voor mij althans een hoop stress !
    Als ik van mijn werk thuiskom is het zo tussen 16 en 17 uur , dan geeft ze der al een hele middag leren opzitten !
    Dan komt ze bij mij zitten , wat tv kijken een beetje babbelen , maar ik wil dan eigenlijk dat ze verder studeert .
    dan zegt ze " Zeg mama k'ben al wel heel de dag dezig hé !!! En k'heb nog geeen één buis gehad dit jaar !!!! Vertrouw jij me niet of wa ? "
    Ja ze geeft een beetje gelijk ! ik vertrouw haar wel ! Maar k'ben altijd bang dat ze het niet gaat halen .
    Nog 7 examendagen te gaan
    Ik werk afwisselend tot 15 uur of 16 uur, dan eten kopen , naar huis een vieruurtje voor ons madam klaar maken ! Daarna eten maken , nog een ietske gezonder dan anders !
    En dan der zijn als ze tegen mij stoom komt afblazen   Want de vrijer mag nu niet komen ! er moet gestudeerd worden !!!!!
    Hele discussies hebben we der al over gehad, maar ons ma is streng !!! Nee is Nee !!! En dan het volgende nog :
    Die leraar van Engels , wat die allemaal van ons vraagt pfffff
    Die van Godsdienst " mama die is niet normaal jog ! "
    Die van geschiedenis "mama da's veel te veel, dat haal ik nooit !! niet te doen "
    Voor de rest komt ze der wel hoor 
    Nog 7 examendag en dan zijn we der weer vanaf voor een paar weken Joepie !!!!!!!
    Wat moet dat zijn als ge Meer dan 3 kinderen hebt , ik werd zot denk ik !
    groetjes

    06-12-2007 om 20:05 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Begrafenis .............
    Klik op de afbeelding om de link te volgen T'is altijd triestig om iemand te moeten afgeven ! Vandaag was mijn vriendin de verdrietige !
    Haar ma is overleden, ze was in de tachtig en al een lange tijd flink ziek .Op het einde was ze haar leven echt moe!!
    Ze geeft veel voor haar ma gedaan , nu is haar pa der nog wel, maar de mens sukkeld ook al zo !
    Als ik de kans krijg om voor zo iets der vanonder te kunnen muizen, dan doe ik dat altijd !
    Maar ik had vandaag mijn vrije dag, en een beetje steun geven, alleen al door der te zijn , doet dikwijls goed bij de mensen !
    Het ergste aan zo een begrafenis is altijd , dat mijn eigen verdriet dan ook weer naar boven komt !
    En dat vind ik niet eerlijk voor de mensen waar ik dan voor kom . Maar ik kan er niets aan doen , steeds komt het dan terug .

    Ik moest vandaag 5 km loslopen, dat is er niet van gekomen . De dochter belde me kort na de middag , of ik naar de fnac kwam ?
    Voor haar goed rapport ! kennen jullie dat ?
    Nou ja, ze geeft geen grootouders of een anderiemand die al eens in de zakken schieten , dus moet ma of pa dat maar eens een keer meer doen hé ! T'kind kan der ook niets aan doen , dat de grootouders van vaders kant beiden overleden zijn, en mijn pa woont in Spanje , dus da's ook anders !
    k'moest dan vroeg eten maken voor ons madam, want die ging wel sporten, en ik ben maar eens begonnen met ne dweil en zeep boven te halen !
    Dringend nodig zunne!!
    Af en toe de dienstencheques toe laten zou hier geen overbodige luxe zijn    
    k'ga nog wat doen , saluukes

    05-12-2007 om 19:45 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag .............
    T'was alweer een druk dagje! deze morgen boodschapjes gedaan, want onze dochter zit in de examen en dan moet er op tijd en stond wat op tafel staan hé ! K'heb dan gewacht tot ze thuis was, om samen te eten, daarna ben ik richting Sint-Anneke gereden om mijn toerke te gaan lopen , en dat zag er zo uit! De harslag is goed , al voelt het voor mij wat zwaar aan om het lang vol te houden, die 6.30/km bedoel ik dan hé! Maar zeuren moet ik niet doen, ik kan lopen, en dat is wat telt!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Vanavond ben ik dan nog gaan spinnen , en nu zit ik hier uitgeblust in de zetel, straks lekker slapen slaap ze Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Was ik nog vergeten, k'moet toch blijven oefenen hé

    04-12-2007 om 23:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pfff en nu ??
    wat zien jullie nu ? de tabellen komen er bij mij mooi op , zodoende weet ik eigenlijk niet wat ik verkeerd doe Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    03-12-2007 om 20:53 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik begrijpe er niets van !!!!!!!
    Ik probeer mijn blog goed te krijgen !!
    En omdat er een paar mensen zijn die zeggen dat mijn tabel der niet op komt , probeer ik het opnieuw !!
    Nu ga ik eens een kijkje nemen op mijn man zijn computer !
    En wat blijkt !!!!!!
    Der staat een heel ander tabelletje op dan bij mij ??????????????
    K'ben vast aan het zot worden !!!!!!!
    Ik probeer het later wel opnieuw k'ga nu afkoelen in het bad ,  want ik weet het nu niet meer hoor !!!!!!!
    saluukes

    03-12-2007 om 20:13 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een gedoe zeg !!
    het verhaal over de Garminn heb ik der afgekieperd, ik denk dat ik nu weet wat ik fout deed , k'probeer het opnieuw ! Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raar ........
    Raar die kuiten ! Gisteren niets last !! En deze nacht werd ik wakker van de zeer
    Ik snap der niets meer van . Nu zijn ze gespannen , maar dat gevoel heb ik bijna altijd !
    Pijn voel ik niet !!
    Ik zal die spieren nooit begrijpen hoor
    Vandaag rustdag ! Geen lopen dus maar wel gaan werken met de late Tot half tien zwoegen .
    Gisteren was het een rampendag , Ik was nog niet binnen of k'kreeg al op mijn brood dat ik wat verkeerd had gedaan met de kassa !
    K'wou het uitleggen , maar kreeg de kans niet, mij niet gelaten hoor ! Ze doen der mee wat ze willen, als ge chef zijt weet je het toch beter hé ;-)
    natuurlijk hebben ze zitten zoeken voor niets , want mijn kas klopte als een fluitje van ne cent . En als ze naar mij geluisterd hadden, dan wisten ze hoe ik het had gecorrigeerd , en wisten ze ook dat er op die manier geen fout kon geregistreerd zijn in de kassa
    Ikke lachen in het vuistje   .
     de bekrompeheid op ons werk is groot, maar k'heb mijn paardelappen opgezet , en gedacht " Jetty op het einde van e maand is uw loon der weer  en da's het belangrijkste "
    Spijtig dat het zo moet gaan, maar der is niets aan te doen! Dus moet je op de duur wel zo denken !
    En veranderen van werk is zeker voor mij geen optie , dus we maken er het beste van !!
    En we lachen ook wel eens hoor !!
    Saluukes

    30-11-2007 om 12:56 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket In geen weken heb ik zo genoten van een training als vanmorgen ! Het weer sloeg wel tegen, maar dat kon de pret niet bederven De versnellingen zijn te vlug gelopen, want die mochten 6.30/km zijn. Maar ik had niet meer gekeken naar het schema, en was er zker van dat ik vandaag 1 km op het gemakske moest lopen , met hartslag 150, maar dan stond ik stil En mijn versnellingen moest rennen zonder naar de tijd te kijken ! Dat was dus niet , maar goed hier zijn de resultaten ! Het allerbelangrijkst waren wel de beentjes, bijna niets gevoeld , da's al maanden geleden dat ik dit nog kon zeggen !!!!! Nu t'kopke maar vashouden hé !!!! (hout)

    29-11-2007 om 22:27 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hahaha even proberen
    Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketGisteren heb ik goed afgezien tijdens het spinnen, maar k'heb niet opgegeven !
    En daarover heb ik nu ook nog een vraagje :
    Ik heb nu horen zeggen, als je loopt dat je dan beter niet gaat spinnen, omdat het spinnen niet goed zou zijn voor lopers , 
    kwa spieren en dergelijke ! Wat denken jullie daarvan ?? Ik dacht juist dat spinnen goed is, want t'is ook zeer goed voor de conditie hé ?
     
    Vandaag moest ik eigenlijk gaan lopen, maar we waren afgesproken met de vriendin van mijn pa , en die belde op het laatste moment nog , om pralines mee te brengen . Heel mijn planning in duigen, want we hadden ook al gezegd tegen Sofie dat we om 12 uur zeker aan school gingen staan
    En daarvoor wilde ik mijn km  gaan lopen en dat ging nu niet meer , anders was ik te laat voor Sofie
    Pa's vriendin komt maar een paar keer per jaar naar Belgie, dan kan je moeilijk zeggen, dat je maar eventjes komt hé . T'is uiteindelijk nog een gezellige dag geworden !! We zijn haar gaan oppikken in St-Niklaas en daar ze op het moment in een rolstoel zit ( dubbele enkelbreuk) is het allemaal een beetje moeilijk . We zijn dan naar het koopcentrum daar gegaan ! Lekker warm binnen ;-) Lekker wat gegeten en koffiekes gedronken, alé we hebben het alweer gehad voor vandaag ! Morgen weer terug normaal doen ;-) , dat wil zeggen een toerke van 7 km met versnelingskes tussendoor!! groetjes

    28-11-2007 om 18:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even ..........
    Dank zij Homer is het een beetje gelukt
    Maar zoals jullie het doen met het woordje        hier    dat lukt bij mij  niet  
    In ieder geval , er is hier misschien nog een foto bij die jullie nog niet hebben gezien !!
    de wandalaars bv ?
    Groetjes
    http://picasaweb.google.com/jetty48/SlotWebloglopersEnMakeAWich

    27-11-2007 om 18:48 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs