Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Fietsen Joggen en Stappen

    26-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na gisteren
    Na de stresserende dag gisteren , ben ik vandaag dan maar gaan trainen.
    Ik keek buiten en het zonneke scheen, vlug de loopkleren aan gedaan, de rest van mijn gerief in ne zak gedaan, en vlug naar Zwijdrecht !
    Ik zet dan eerst mijn gerief in een kastje in de fitness , om vandaar dan mijn schema te beginnen !
    Toen ik naar buiten wilde gaan , zag ik dat het was gaan regenen , niet te doen
    Even wachten dan maar hé !  Na een 15 min was het over , en ben ik vertrokken !
    Mijn benen wogen 1000 kilo, na 2 km heb ik overwogen om terug te keren ,maar k'heb mijn eigen moed ingesproken , en ben toch maar doorgelopen !
    Na een half uur kon ik dan mijn eerste schuilaktie ondernemen, daarna nog drie keer en dan was ik het zo beu , k'ben terug,naar de fitness gelopen , en heb in totaal maar  11 km gelopen in plaats van de 18 die ik moest doen
    Ik had wel een loopshirtje aan met lange mouwen, maar door de regen en de wind had ik het toch echt koud gekregen !
    Ik ben op aanraden van een meiske dat in de fitness les geeft terug met magnesium begonnen !
    Twee tabletten per dag , ze zei dat dit geen kwaad kan, en dat het voor mijn kuiten wel goed is , want ook zij geeft last van gespannen kuiten en bij haar helpt het ! Ik hoop nu dat dit voor mij ook de oplossing is !
    Morgen ga ik naar Runners, mijn schoenen zijn een dik jaar oud , en misschien is het toch beter andere te hebben, daar ik nu meer op harde ondergrond train , zeker nu het winter word !!
    Mijne klaagzang voor vandaag is rond slaap lekker iedereen en tot morgen
    Kan ik vertellen wat een mooi nieuw schoenen ik heb , en klagen over de hoge prijs hahahahahaha

    26-09-2007 om 23:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amai zeg !
    Amai zeg ! T'was weer een dag vol stress zunne !!
    Het begon vanmorgen al ! Ik had me vergist in de uurrooster een half uur te vroeg
    Maakt niet uit als je ook kan beginnen te werken, dan kanje alens een half uurtje vroeger weg denk je dan .
    Bij ons in de Delhaize gat dat dus niet hé !
    het volgende was , dat ik aan de expreskas moest gaan zitten, iedereen doet dat bij ons tegen zijn zin ! Dus hebben we een beurtrol.
    En vandaag was ik het slachtoffer .
    Ik kwam thuis en daar zat mijn kind te janken niet meer normaal ! verdriet dat ze had !! Wat is er gebeurd !

    Ze zit in haar laatste jaar middelbaar, en ze moet een bedrijf doorlichten,ze moeten dan zelf een bedrijf zoeken, wat ze ook gedaan had.
    Twee maand geleden had ze al een bedrijf en die hadden ook hun volle medewerking toegezegd .
    Dus zij verschillende keren kontakt gehad met dat bedrijf, maar t'was steeds wel iets ! Dus belde ze met de grote directeur zelf , en die verzekerde haar dat ze zich geen zorgen moest maken, en vandaag moest ze terugbellen.
    Toen werd haar doodleuk medegedeeld, dat ze geen tijd hadden !
    En nu ??
    Binnen een klein maand moet het eerste deel af zijn ! Maar hoe ?
    Ik in paniek    Zij maar wenen en wenen haar wereld storte precies in !
    "Papa is aan het werken zegt ze , die kan nu niet helpen " Ik zeg ,"da maakt nu niet uit kind, de tijd dringt nu echt wel hé , ik bel naar zijn werk wacht"
    Papa moest direkt in aktie schieten met het volgende resultaat !
    Na verschillende telefoontjes zou ze morgen misschien een ander bedrijf hebben via een boekhouder .
    En nu maar HOPEN dat het lukt !!!!!
    Ik kan me best wel voorstellen , dat ge op die stubenten niet zit te wachten, maar zeg dan gewoon waar het op staat hé !!!
    Dan kunnen ze direkt wat anders zoeken! Nu is ze veel tijd kwijt !!
    Door zoiets kunnen ze gebuist worden, dat kan je ze toch niet aan doen !  
    De kalmte is weer een beetje over huize Jetty weergekeerd , de dochter haar tranen zijn gedroogd en na een paar extra puffen gaat ook dat weer terug beter !!
    Voor de rest is alles in orde

    25-09-2007 om 20:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grote dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eerst en vooral !!!!
    Mario en Peggy bedankt voor deze mooie dag !!! Het parcour was schitterend Daarna een goeie douche kunnen nemen , en dan ook nog eens ne lekkere BQ , en dat allemaal in tof gezelschap !!!! En Mario had ook nog een goei afspraak gemaakt met de weergod !!!
    Hij had tegen die gast gezegd "Luister hé weergod ! wa ge maandag met het weer doet maakt mij niet uit !
    Maar zorg ervoor dat het zondag mooi weer is he, en dan laat ik u verder met rust , anders ga je wa meemaken !!! "
    En zo is het gegaan !!Dank u wel !!!

    Ik heb met wat moeite kunnen volgen tot een 7 km en dan ging het niet meer  ik was op en om toch de 10 km vol te lopen , moest ik wat trager !
    Ik dacht "Zo lang ik ze zie lopen, is het niet helemaal een desilusie " dank zij Mario heb ik de webloglopers steeds zien lopen  
    En na het douchke had ik toch spijt dat ik niet had volgehouden tot 15 km , maar da's een gedachte NA de douche hoor!!
    Dan voel je je eigen toch altijd goed hé !
    K'moest dan wachten op de anderen die wel vlijtiger waren, maar k'heb ondertussen wel genoten van de mooie omgeving en het zonneke !!
    Dan de BQ mmmm k'had dan ook wel honger zunne , daarna nog even buiten zitten kletsen met de webloglopertjes en aanhang .
    T'was een geslaagde dag en voor herhaling vatbaar !( En op een zondag kan ik er normaal bij zijn ) , dan ben ik zeker van de partij ;-)
    En mensen ,blij jullie nog eens levende lijve gezien te hebben t'was super gezellig en tot in Eindhoven hé !!!
    Daaaaaaaaaaaaaaag
    P.S. Garminn stuurt volgende gegevens : 11km 990m gelopen --gemiddelde hartslag 165 -- tempo 7.08 min/km --tijd 1 uur 25 min 38 sec
     

    23-09-2007 om 21:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raar
    Raar vind ik dat .
    Als ik mijn loopgegevens op de pc zet , dan is er altijd een verschil tussen wat Garminn zegt en wat Training Center zegt
    Niet dat het veel verschilt hoor , maar toch altijd wel een beetje .
    Bij Training Center kan je heel goed zien wel parcour je hebt gelopen, zalig vind ik dat !
    Ik heb al een paar keer geprobeerd om mijn gegevens op mijn blog te zetten, maar dat lukt mij niet
    Al hoe misschien , want dan staat het wel echt zwart op wit, wat ik allemaal uitspook !
    Kruip onder de wol nu, want morgen moet ik ne hele dag op dreef !
    Naar Roosendaal , gaan winkelen
    Slaap ze

    18-09-2007 om 23:55 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer een goei zunne
    Vanmorgen zijn we nog eens naar het Peerdsbos gegaan om te lopen !
    We starten, vergeet ik toch mijn garminn op start te zetten zeker
    Pas na een kleine 3km viel mijne cent
    Mijn tijd van den overschot is :               8 km 310 m in een tijd van 1:05:55 en een gemiddelde hartslag van 152
    Maar matig vind ik zelf , maar k'heb maar 1 kleine hoesbui gehad, en daar moet ik nu echt wel rekening mee houden !!!

    Der zijn naar het schijnt topsporters met astma, Fretje de Burggrave was er zo één heb ik horen zeggen ,
    en zwemmen is ook niet de gezondste sport volgens mij !
    Morgenvoormiddag ga ik fietsen dinsdag terug lopen !

    16-09-2007 om 18:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn broertje..........

    Mijn broertje geeft een zeer goed lopende zaak !! Meer bepaald broodjes .
    K'ben vandaag aan hem gaan vragen of hij een beetje sponsors wil vinden voor mij
    En dat gaat hij natuurlijk doen hé !!
    MAAR !! Als ik de halve marathon niet uitloop , moet ik de centen die hij geeft gesponsord terug geven

    Nu ben ik nog onzekerder dan voordien pffff
    Ik ben nu al keizenuwachtig ! Begin vanalles meer te mankeren alleen van de zenuwen al !
    Bij de 10 miles had ik dat ook zo erg ! Wat doet een mens zichzelf toch aan , denk ik soms !

    Vandaag heb ik van een mevrouwke 10 euro gekregen, da's niets speciaals denken jullie nu hé !
    Niets is minder waar, want da madammeke moet het stellen met een klein pensioentje !
    Ze moet haar centjes vier keer omdraaien om de maand door te komen .
    Ik zeg tegen haar " Maar Wiske da's veel te veel !! geef 10 cent per km dat staat ook zo op de brief ! "
    " Nee Nee " zegt ze " t'is u van harte gegund , maar hou me op de hoogte hoor !!
    Mijn hart sprong 1000 meter in de lucht ! Wat een mooi gebaar !!!
    Ik geef haar altijd kleren , soms houd ze een paar stukken voor zichzelf, maar meestal geeft ze de kleren aan arme mensen in de beurt !
    Ze geeft een hart van goud !!!!!
    Da's ook eens goed nieuws hé
    Slaap ze

    12-09-2007 om 22:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gisteren

    Gaan lopen ! Mijn resultaat was 21 seconden beter dan vrijdag
    Ik ben nu wel heel voorzichtig geweest, en het minste dat ik voelde dat mijn luchtpijp protesteerde , heb ik geminderd en zo heb ik naar mijn gevoel toch beter gelopen dan vrijdag !
    Morgen staan er versnellingen op het programma .
    Vandaag ne hele dag lopen piepen , dus we zien wel wat het morgen word !
    Blijven lopen is de boodschap . Word verlogd
    groetjes

    11-09-2007 om 19:49 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training van vandaag
    Ik had een training van 10 km tegen een tijd van 6.30min/km
    Ik heb daar zelf tegen de regels van Mario in 6.48min/km van gemaakt
    En t'is met veel moeite het volgende geworden :
    Ik heb vandaag mijn training onderverdeeld in 3 delen 
    Ik moest dus de 10 km uitlopen in een tijd van 1 uur 8min en het is geworden

    1ste deel 5 km redelijk
    2de deel Slecht         In totaal 10 km gelopen in 1 uur 13min 04sec met een gem.hartslag van 162 en 7.18min/km
    3de deel overleven
    Het spijt me Mario maar ik was kapot !!!!
    Ik recupereerde wel snel , dat wel ! Dus da's goed ! Wel een paar keer een goei hoestbui gehad onderweg
    Ik werk eraan !!

    07-09-2007 om 19:53 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het begin :-/
    Ben vanmorgen dus terug gaan lopen en ziehier mijn rapport

    5 km 600 m in een tijd van 35 min 48 sec en een gemiddelde hartslag van156
    Da moet beter !! onderweg twee keer naar lucht moeten happen, maar dat nemen we der bij hé
    Vrijdag beter !!
    slaap wel

    05-09-2007 om 23:14 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik ben der terug !!!

    Hallo iedereen !!!!
    Ik ben der weer De vakantie was goed !
    De Dourdogne is zo mooi !!!!!!!!! De moeite waard om er eens naar toe te gaan !

    De astma speelt me nog steeds parten
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat het is gebeterd , we gaan de goeie kant op . Natuurlijk geeft het tijd nodig hé !
    Het lopen in Frankrijk vlotte niet , de heuvels waren daar te sterk voor mijn luchtwegen .
    Ik heb er 4 keer 5 km gelopen, maar met vallen en opstaan, want ik moest dan toch een paar keer blijven staan om te bekomen van een aanval !
    De puffers deden hun werk wel ! Maar je mag het ook niet gaan zoeken hé!
    De dokter gaf me een complimentje dat ik toch zo flink doorbijt met het lopen !
    Mijn neus krulde , maar niet voor lang .
    Ik zal starten in Eindhoven, ik hoop uit te lopen en ik prent nu goed in mijn kopke dat de tijd absoluut geen rol mag spelen die dag !!!
    Ik had al een lichter schema gekregen van onze coach Mario, ik probeer het te volgen,  de tijden zijn zeker niet wat ze moeten zijn!
    Maar ik ben al blij dat ik terug kan trainen .
    Der zijn veel ergere dingen in het leven, en zolang we kunnen lopen is het goed !
    K'ga proberen een paar foto's op mijn blog te krijgen
    Slaap ze tot morgen

    03-09-2007 om 22:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie
    We zijn juist terug uit Engeland ! Ik ben naar mijn beste vriendin gegaan die daar in Guildford woont ,
    en natuurlijk is dat heel plezant hé !! Een prachtige natuur heb je daar ,we zijn daar dan ook een paar prachtige wandelingen gaan maken .
    Spijtig dat het weder weer niet mee wou Dinsdag was het daar echt niet te doen ne hele dag gieten !!
    T'was toch super !

    Nu ben ik alles aan het inpakken , want zaterdag morgend om 6 uur vertrekken we naat Frankrijk ( De Dourdogne )
    We gaan daar in een huis met zwembad zitten, mijn dochter en haar vriend gaan mee, en mijn man zijn neef met zijn vrouwke gaan ook mee !
    De eerste keer in 35 jaar dat ik niet naar de zee op vakantie ga

    In Engeland ben ik dus met mijn vriendin gaan wandelen, maar dan wel stappen  hé, niet slenteren !! En in Guildford is het niet bepaald plat   T'was een eerste training!! Mijn vriendin doet dit 3 keer per week , en t'is 6 km en 840 meter . Zondag ga ik een rustige jog proberen, en ik hoop vurig dat de kuiten niet opnieuw pijn gaan doen  !!
    Jullie horen der nog van !
    Ik ben nu weg tot de 1ste september ! Allemaal braaf zijn terwijl ik weg ben ! En goed trainen hé
    Daaaaaaag

    16-08-2007 om 19:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dokter .............
    Vanmorgen naar de dokter geweest , testen gedaan voor de astma !
    De puffers zijn aangepast , dus nu moet het gaan beteren !!!
    Ik vertrek zondag naar Engeland meer bepaald naar Guilford , het is daar zeer mooi  !
    Het nadeel voor mij is dat ik daar niet terug kan beginnen te lopen omdat , het heuvelachtig is .
    Ik ben superbang dat ik het terug in de benen krijg hoor !
    Dus dat riskeer ik maar beter nog niet denk ik ! We zien wel , toch neem ik mijn loopschoenen mee
    Ik moet het eens terug proberen .
    Groetjes

    10-08-2007 om 23:08 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen................

    Morgen moet ik om 9uur 40 bij de dokter zij.
    Ik ga dan een astma test ondergaan, en dan zullen we zien hoe het zit !
    K'heb een lichte verbetering met de zware puffer, maar wil ik het liefst niet altijd moeten gebruiken , we zien wel !

    En ik ga het natuurlijk ook over het lopen hebben ! Graag zou ik begin volgende week maandag beginnen met mijn training ,
    anders kan ik Eindhoven vergeten .
    Ik zet nu zeker geen tijd meer op mijn halve marathon, maar hoop toch vurig dat ik hem kan uitlopen !
    ben inorm zenuwachtig aan het worden, want ook na mijn blessure heb ik bijna niet meer gelopen, dus ga ik het terug krijgen ?
    Da's ook nog een groot vraagteken !
    Alé morgen meer , ben nieuwschierig !
    k'vind mijn eigen een zeur tegenwoordig , steeds negatieve dingen pfffff, sebiet komr er niemand mijn blog nog lezen
    saluukes

    09-08-2007 om 22:33 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Astma :-( :-(

    Denk ik dat ik een bronchitte had zeg , maar die verbeterde maar niet !! En ziek ben ik niet !
    Maar vanacht had ik het zo erg, dat ik een moment heb overwogen , om naar de spoed te gaan !!
    Als ge ne hele nacht bent uitgeweest, en in de rook hebt gestaan, dan kan je het s'anderendaags zo op uw ademhaling hebben hé ?
    Nen druk op uw borst eigenlijk, ik dacht dat dit kwam door de bronchitte ! En omdat die niet beterde eerder verslechterd , ben ik maar naar de dokter gestapt deze morgen !

    Ikke mijne uitleg gedaan, k'word onderzocht ! En dan zegt die dokter "jij hebt geen bronchitte "
    Dan komen de nodige vragen natuurlijk ! Ja ik heb last van astma ! MAAR die was onder controle zei ik !
    Omdat ik geen last meer had, verdween de preventieve puffer in de kast
    En juist dat had ik niet mogen doen ! Vandaar dus ook de slechte resultaten bij het lopen hé !
    Maar ik voelde me toch goed , dus ik dacht eigenlijk niet meer aan de astma!
    K' heb de laatste weken wel een zware psychische opdoffer gekregen, de stress eist nu zijn tol !
    Ik had gewoon beter moeten weten, maar goed het kwaad is geschied !!

    Ik heb nu een nieuwe puffer , en lekker zware , om de aanvallen te minimaliseren, en vrijdag ga ik terug op kontrole!
    Ik heb één geluk, ik reageer altijd zeer vlug op medicijn ! Vrijdag ga ik terug op kontrole .
    Dan zien we wat we verder moeten doen, en kunnen de puffers worden aangepast !
    En een beetje beter naar de dokter luisteren kan ook geen kwaad vrees ik !
    In ieder geval, als de puffer zijn werk doet zoals ik het hoop, dan loop ik vanaf volgende week maandag terug !
    Zeer traag lopen dan, en beginnen met een half uurtje

    AUB DUIMEN ALLEMAAL !!!
    En nu ga ik werken saluukes x x x

    06-08-2007 om 13:16 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziek !
    Lopen zat er voor mij nog steeds niet in, en de komende week ook niet vrees ik
    Ik heb een bronchitte , had ik al geschreven hé, maar ik geraak der nie vanaf !
    Zeker s'nachts hoest ik gelijk een halve hare .waardoor ik zo moe als wat ben natuurlijk !
    Zo'n hoestje waar je hele lijf zeer van geeft ! Mijn keel is grauw van het hoesten brrrrr
    Alé t'is nie leuk! Morgen naar de dokter , want het sleept te lang aan.
    Ten eerste kan ik nie lopen, maar ten tweede, nog 1 week werken en dan begint mijn verlof !
    En daar horen loopschoenen bij, maar zeker geen bronchitte ,
    Dus mensen duimen , dat ik der vanaf geraak hé !!!!!!!!
    Groetjes

    05-08-2007 om 20:07 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed te pakken
    K'heb het goed te pakken ,
    Wat kan dat hoesten pijn doen hé !!
    De ganse nacht gehoest gelijk ne zot , vanmorgen was ik natuurijk geen mens hé .
    Lopen zit er dus niet in
    Nog een zoveelste dafalganneke, en mijn bed in , hopelijk gaat het morgen een beetje beter .
    Slaap wel !

    02-08-2007 om 21:38 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bronchitte .
    Ik heb nu een goei bronchit vast ! Zo ééntje die van heel diep komt
    Ik heb geen koorts en dat probeer ik nu zo te houden, morgen en overmorgen moet ik niet gaan werken .
    Dus ik hoop met rust en medicatie , dat het tegen donderdag beter zal gaan .
    Bij ons op het werk zijn veel zieken, en iedereen geeft het over op de ander ! En de regen doet er ook geen goed aan !!
    Maar mensen het zonneke is op komst !!!!!
    Groetjes

    30-07-2007 om 20:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel week ...........
    Het schema van onze couch mario stond deze week in het teken van de rust !(voor mij he)
    Ik heb dit dan ook zeer letterlijk en fieguurlijk opgenomen
    Nu kon ik zonder mij ontzettend schuldig te voelen, eens gewoon niet gaan lopen .
    Ik hoop dat de beentjes mij daar enorm dankbaar gaan voor zijn. En dat ze braaf blijven , zeker tot na Eindhoven !!
    Daarna mogen ze braaf blijven, natuurlijk!! Maar 14 october moet ik zeker kunnen lopen !!!
    Zondag heb ik mijn man een vrij kort vetloopje beloofd , zo'n kleine 8 km , dat moet zeker lukken!
    Mijn hartslag moet dan onder de 145 blijven, da's zeer traag hoor
    K'heb er terug zin in, en hoop nu dat gezeur over de benen  achterwege te kunnen laten !!
    Groetjes en slaap wel !

    28-07-2007 om 00:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Storm ..........

    Wat een weer was het gisteren ! We wisten het natuurlijk wel op voorhand ! maar toch hoop je altijd dat het nog gaat meevallen .
    We zijn s'middags mosselen gaan eten, en de ober vertelde dat er aan de kust absoluut geen vakantiesfeer is.
    T'is nie moeilijk !!!!!!

    Deze week heb ik op mijn schema een absolute rustweek, ben der heel blij mee, nu moet ik me niet schuldig voelen !
    Ik ga in plaats van vandaag morgen mijn 5 km lopen, en dan vrijdag nog een toerke
    Zo kan mijn been extra rusten ! Want in mijn kuit voel ik het nog altijd trekken , wel geen pijn hoor, da's al veel !
    Ik zou toch willen, dat er eens een dag komt, dat ik kan zeggen, dat ik absoluut niets voelde in dat been ! 

    Fietsen gaan we wel nog doen, als het weer het toe laat tenminste ! Dat kan volgens de kinesist absoluut geen kwaad !
    Met Garmin gaat het ook prima , als ik korte loopjes heb, probeer ik iets nieuws te doen, tot hier toe lukt het soms
    Als ik de procedure verkeerd doe, dan heb ik natuurlijk pech hé, en dan registreerd hij niets
    Ronalds Hardloop weblog helpt me ook veel
    Groetjes


     

    24-07-2007 om 10:29 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 en 22 Juli
    Gisteren 21 juli zijn we met een groep van een 100 personen een uitstap gaan doen ! Met de fiets !
    vertrokken in Antwerpen met de boot naar Lillo , vandaar met de fiets zo'n 26 km gereden richting Holland .
    Daar hebben we een brunch gegeten, en na een 2 uurtjes verder gereden , een 20 tal km . Gestopt bij een kasteel en een lekker frisdarankje gedronken , de mensen die er tegen kunnen een lekker biertje
    Nog een 20 km gefietst , om dan terug in Antwerpen aan te komen .
    Het weer was prachtig , de mensen vielen allemaal mee , kortom een geslaagde dag .
    Ook Garmin is meegegaan, maar zijn maatje hartslagmeter lag te rusten thuis op tafel
    De calorietjes die ik verbrand heb kunnen dan ook tellen , want die gingen zonder hartslag lekker de hoogte in 2097 !!!

    Vandaag hebben we een vetloop gedaan , 10 km , de beentjes houden zich goed ! Maar de schrik zit er nu wel goed ingebakken hoor !
    Dus ik doe mijn trainingen die ik moet doen, maar aan een lager tempo !
    Tot nu toe gaat het prima ! Ik had gedacht om de 10 km te lopen in een tijd van 1 uur 20 min maar t'is 1 uur en 26 min geworden !
    Na het lopen protesteerden mijn kuiten wel, maar na verloop van tijd ging dat voorbij !
    Morgen een dagje zee ,de beentje ga ik wat sparen , en dinsdag staat er een duurloop van 5 km op mijn programma, dat moet nu zeker lukken !!!
    Iedereen nog een leuke zondagavond gewenst en tot bloggen 
    Groetjes   

    22-07-2007 om 20:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs