Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lnkdwjl
    www.bloggen.be/lnkdwjl
    Fietsen Joggen en Stappen

    28-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 Januari is ..........
    Dus , 28 Januari is de verjaardag van mijn Sofie ! Jaja een grote madame al .
    Ik vraag al een paar dagen wat haar plannen waren voor vandaag , en het antwoord was steevast "ik weet het nog nie"
    Vervelend vind ik dat hoor ! Dus vanmorgen in plaats van te gaan lopen , toch maar in de buurt gebleven ! Want zelf vind ik een verjaardag altijd zeer belangrijk , dus ook voor mijn kind hé.
    Op de middag vraag ik  " En weet je het nu ?" nee nog niet
    Uiteindelijk zijn we voor haar verjaardag na de middag een mooie bureaustoel gaan kopen !
    Ze moest zelf kiezen natuurlijk hé , terwijl wij met een scheef oog het prijskaartje nakeken
    Eerst 5 geprobeerd en de 6de was ne goeie volgens haar , dan moet ge ook met niets anders meer afkomen hé
    Die en geen andere , hij kost 139 euro , maar kwam van dik boven de 200 euro , dus een soldeke
    Ze is er kontent mee , en ze geeft hem thuis helemaal alleen in elkaar gestoken met was "VERDOMMES " der bij maar t'is haar gelukt !
    Om 17.30 uur zijn we frieten gaan eten ! Alweer goed voor mijn dieet, maar de dochter is jarig , dus een goed uitvlucht !
    Ik wou vanavond nog gaan lopen , maar dat is er natuurlijk niet meer van gekomen ! En waarom niet ??
    Niet de dochter die jarig is hoor, want ondertussen zit die alweer een paar uurtjes bij haar vriend ! Neenee t'is omdat ik keimottig ben
    Nen tijd geen weinig vet eten en dan ineens nen pak friet met tartaar en een curryworst special !!
    Goed gedaan van ons jetty !!
    Nu zal ik morgen na mijn werk moeten gaan lopen ! En vrijdag moet ik dan nog eens gaan lopen , omdat ik heb afgesproken met mijn loopmaatje !Er zijn mensen die elke dag gaan lopen , en zo'n ne beginner ben ik ook weer niet hé , dat  twee dagen achter elkaar dodelijk zullen zijn       Ik doe dan geen versnellingen en let goed op mijn hartslag , dat komt dan ook weer in orde  !!
    Zaterdag rust dan ! En Zondag terug met die groep mee !

    28-01-2009 om 22:06 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste loop in ........
    Zondag was mijn eerste loop sinds lang in groep !
    Amai amai dat was afzien zunne
    Ze liepen tegen 6.30min /km  wij lopen altijd een stuk tragen !
    Maar eerlijk gezegd vond ik het wel fijn , zo kon christine ook eens van het ritme proeven ;-)
    Enne ze geeft ook uitgelopen Ik ook maar allebei met veel moeite . Er waren nog twee dames die een secontje trager waren dan wij ,
    dus we waren niet echt de laatste !
    Ik weet nu niet hoe het zondag moet , want dan gaan ze in één keer 50 min lopen tegen dat tempo , waarschijnlijk gaan ze de groep in twee delen .Misschien is dat toch beter , alhoewel  wie na een tijd niet meer kan volgen vind wel altijd zijn weg hoor , want we lopen in onze regio
    Morgen ga ik dan een trage loop doen . Op die meneer zijn programma staan 25 min , vond ik wel een beetje raar want uiteindelijk als je tegen zo'n tijd kan lopen zijde in mijn ogen geen beginner hé ! Ik ben me al druk aan het maken omdat die groep niet kon volgen , ja zo is het altijd wat hé !
    Maar het is toch zo , dat het goed is om het te doen, omdat je de kudde toch wil volgen
    Met Christine (loopmaatje) is het altijd wel gezellig hoor , maar als ze een muis of een vogelke of een paard ziet stopt ze telkens !
    Dan sta ik daar langs de kant te kelen dat ze verder moet lopen , soms hilarische taferelen  , iets voor bananasplit !!
    Ze is dan ook van natuurpunt hé, da's niet voor niets natuurlijk ;-)
    Maar t'is een schatje !!!!!!! ( een beetje slijmen voor als ze dit bericht moest lezen )
    groetjes

    27-01-2009 om 16:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mee met Sodipa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De sportdienst van de stad Antwerpen doet mee aan de Ten Miles !! Wij lopen eigenlijk al twee jaar mee met hen
    Maar ik wou altijd het t-shirt aan van de webloglopers
    Dit jaar gaat het anders zijn ! Ze doen ook begeleide trainingen ,vroeger steeds op zaterdag ! Maar dit jaar op Zondag !
    Dus had ik geen reden om dit jaar niet mee te doen , want op zondag ben ik vrij !!! De andere dagen moet je op uw ééntje trainen , maar dat vind ik helemaal niet zo erg !
    Dus vanmorgen in de regen en de wind naar de eerste afspraak !
    Er zijn mensen die van 0 beginnen dus hadden we eerst een toespraak hoe ze het gaan aanpakken , wat je moet doen en vooral wat je beter niet kan doen ;-)
    Over kledij en over het belang van goeie loopschoenen en dergelijke meer ! Daarna hadden we een zeer korte loop
    1 minuutje lopen tot het fluitje ging en dan 1 minuut terug , daarna
    1 minuutje lopen , maar in terugkomen moesten we dan diezelfde afstand in twee minuten teruglopen , hahaha goed gelachen
    iedereen was te vlug terug
    Voila! En dat was het ! terug naar binnen , waar we oefeningskes moesten doen en ook een paar goei buikspieroefeningen ,
    en t'was afgelopen !
    De Jacques en ik zijn dan nog even rond het Galgeweel gelopen,daarna een lekker warm douchke wat koffiekletsen en naar huis !
    Volgende week gaan we in het park van het Middelheim lopen , en daar begint het serieuze werk !
    Ik heb gezegd dat ik in de groep van de 5 km tot de Ten Miles wil lopen !
    De vraag was " heb je ervaring , "
    Ikke zo " jaaaaaaa hoor , maar ik loop wel heel traag !! "
    Oh maar dat kan geen kwaad zunne , als je maar uitloopt , en we steunen u wel hoor , we laten u niet achter ;-) !!
    De mensen die ons gaan begeleiden doen dat allemaal in hun vrije uren , vind ik wel heel tof .
    Een beetje opkomst is dan wel plezant voor die mensen , k'vond dat we maar met heel weinig waren , maar ja het weer was er dan ook naar hé !

    18-01-2009 om 22:54 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AI AI
    Ik kwam vanmorgen de fitness binnen en zag het al meteen
    Mijn loopmaatje was niet in haar nopjes !! Ze is steeds moe moe moe !!
    Ik zeg tegen haar "komaan jong ne korte loop dan toch hé !"
    Alé wij weg . Nog geen 500 meter verder " Jetty !!! Ik kan nie meer! Ik wil terug !! "
    Ik zo " Doe niet flauw hoor ! Komaan !! "
    Maar het ging niet , we hebben dan de 6 km merendeel gestapt !
    Ik heb haar wel laten beloven dat ze vanaf zondag haar best gaat doen !
    Want " Je brengt zo mijn Ten Miles echt wel in gevaar hoor !
    "  Ja ik weet het ! Maar ik beloof dat ik vanaf zondag mijn best ga doen "
    En hoop doet leven hé ! We zullen zien , ik heb haar gezegd dat ze vitamientjes moet nemen !!!!!!!
    Ach t'is echt een schatje en ik kan haar niet aan haar lot overlaten , dus we zien wel wat er gaat gebeuren !
    Misschien mijn trainingen beter aan haar aanpassen , en als ik met haar loop de kortere trainingen nemen ,
    en dan extra loopdagen inlassen met meer kilometers ?
    In ieder geval heb ik haar kunnen overhalen om zondag met een groep mee te gaan lopen !
    Die mensen gaan allemaal trainen voor de Ten Miles !
    Op zondag lopen ze dan samen en de andere dagen ieder voor zich !

    14-01-2009 om 19:41 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het bewijs
    Ik loop dus echt nog hé ;-)Photobucket

    13-01-2009 om 23:36 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wij gaan ..............
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Normaal moest ik gaan lopen vandaag , maar k'had zoveel boodschappen te doen pfffff
    Ik begrijp niet dat er zo veel mensen zijn die graag winkelen !! Echt niet !
    Eerst naar de Sun Wa (chinese winkel ), dan naar de Media Markt , Naar de Bank , Naar de oorakoestiek , naar de supermarkt ,
    moest ik nog naar laarzen gaan kijken voor Sofie ( de prijs)
    Alé zeg k'was kapot pfff , nee ik doe dit dus echt niet graag !!

    Maar naar het schijnt moet ik mijn wereld verruimen en ook eens naar een andere supermarkt gaan dan de Delhaize
    Da's dan de Sun Wa geworden, het probleem is daar voor mij is , dat ik natuurlijk niet versta wat er op de verpakkingen staat geschreven
    Want t'is veel in het chinees te doen !
    K'heb toch het één en ander gekocht hoor , ze zullen het hier thuis wel proeven , of ze het gaan overleven is een andere zaak !!!
    Zondag word het dus huize Jetty een probeerdag op zijn chinees ! Met als eindresultaat misschien een pak friet



     

    03-12-2008 om 17:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ijsvogel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    25-11-2008 om 18:50 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud !!
    Vorige week zijn we naar Engeland geweest ! Was keigezellig ! Mijn vriendin woont daar al jaren in Guilford .
    Een zeer mooie streek met veel groen ! Veel gebabbeld natuurlijk , maar ook de nodige beweging gehad ;
    Dinsdag hebben we een wandeling gemaakt van anderhalf uur ! Woensdag zijn we een stadje gaan bezoeken , dan hebben we wat gekuierd , maar Donderdag hebben ik en mijn vriendin een tocht van 3 uur gedaan door de bossen !
    T'is daar echt wel goed heuvelachtig , dus de beentjes moesten werken !
    Zaterdag ben ik gaan trainenen in de fitness , 400 cal. verbruiken , daar ben je even zoet mee . Zondag moest ik mee gaan lopen , maar toen ik buiten kwam zakte de moed me in de schoenen , k'ben terug de fitness ingekropen !
    Langs de éne kant had ik schuldgevoel , langs de andere kant toch ook weer niet !
    Vandaag echter was er geen ontkomen meer aan , de temperatuur was zelfs zeer goed om te lopen .
    Mijn loopmaatje is een schatje , maar de trainingen lopen niet zoals het moet , dat vind ik soms wel erg !
    Langs de andere kant zie ik dingen die ik in nog geen jaren had opgemerkt , toen ik alleen liep !
    Ik heb zelfs een ijsvogel gezien ! Een prachtig vogeltje en zeer zeldzaam hier in onze streek volgens mijn loopmaatje !
    Ze is een echt natuurmens , en ik heb al schrik van het kleinste spinneke , jullie kunnen denken wat een toestanden dat soms tot gevolg geeft hé ;-)
    We hebben ook al een peer gaan stelen , dat wil zeggen,  het loopmaatje steelt en ik ben medeplichtig , want ik sta op de uitkijk.
    Kijken of de boer in kwestie niet per ongeluk een kijkje op zijne boomhaard komt doen ;-)

    We hebben uiteindelijk toch onze 6 km op een deftige manier uitgelopen , We zijn dus tevreden !

    25-11-2008 om 18:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Vandaag gaan lopen , voor het eerst sinds lang mijn vijf km volledig uitgelopen ! Zonder onderbreking !!!!!!!
    T'ging redelijk ! gemiddelde hartslag 158     7.30min/km
    Ik heb sinds een paar weken weer iets heel raar ,
    Mijn lijf  kan zo echt vervelend doen . Ik ben niet stijf hoor , mijn bot doet ook niet pijn !
    Maar t'is zo een gevoel dat ik heb,  als je s'morgens opstaat kan je lichaam precies niet meewillen !
    spieren ? gewrichten ? ik weet het niet , ik heb het niet alleen bij het lopen t'is er altijd !
    De winter die in mijn lijf zit ? Ik word wel oud ja,  bijna 50 dus kunnen we misschien spreken over schorsen ?
    Ik krijg van de éne dokter pillekes , van de andere druppelkes , kan de kiné nog proberen , maar daar heb ik een hekel aan !
    Vanmorgen kwam mijn loopmaatje  met het idee af , om shiatsu te proberen , daar zit misschien wat in !
    Morgen is het rustdag , dinsdag ga ik een klein toerke doen, omdat ik dan op tijd thuis moet zijn , ik krijg namelijk bezoek uit Spanje !
    Woensdag terug een normale loop , k'ga proberen 5 km 500 m te lopen zonder onderbreken !
    K'heb vandaag ook een poging ondernomen om tijdens het lopen in te ademen langs de neus en uitademen langs de mond .
    Ook niet gemakkelijk zunne !
    mijn loopmaatje begint vanaf km 4 steeds te vragen " Zijn we der nog niet ? "
    Ik voel me dan de sterkere en dan kan ik zeker niet opgeven hé ;-) anders verlies ik mijn gezicht hahahahahaha
    Hopelijk komt de tijd terug dat ik een halve marathon kan lopen !!!! We werken der aan , langzaam maar zeker
    slaap ze !

    09-11-2008 om 23:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schrik
    Ik heb grote schrik van de tandarts !!! En morgen is het na het werk moet ik alweer naar die meneer toe
    Ik wou even zeggen , " die griezel "  maar dat is hij niet hoor !!!!
    Neenee die lieve man geeft veel geduld met mij ! Echt waar , natuurlijk zeg ik dat niet tegen hem hé ;-)
    Ik laat het altijd wel even blijken hoor, maar dikwijls mislukt dat ook , zeker als ik een dikke spuit gekregen heb

    Niets aan te doen ik moet echt gaan , met zweet in de handen , al uren op voorhand den bibber ,
    misschien kent één van jullie dat gevoel wel , en dan heb ik toch één iemand die compasie met mij geeft ;-)
    Eenmaal ik dan terug buiten sta , ben ik blij dat ik geweest ben

    Gisteren heb ik een dik kwartier op de band gelopen in de fitness . Ik wou even de kuiten testen .
    En ik voelde niets , dus t'zal wel de ondergrond samen met de nieuw schoenen geweest zijn !
    Ik zou eigenlijk terug naar Runners moeten , k'had nog zo gezegd tegen die man, dat  altijd het zooltje in mijn loopschoenen werd aangepast !!!
    Maar nee niet luisteren hé, ze zijn toch de experts , gegevens in de computer tellen blijkbaar niet meer bij Runners , ik krijg der iets van !
    Nu moet ik terug helemaal naar Beveren , een rotbaan !! niet te doen hoor !!!
    En dan moet je bij Runners altijd lang op je beurt wachten pffffff !
    Maar k'zal wel moeten 130 euro zet je niet zo maar opzij hé ,
    En nu ga ik dromen van de tandarts

    03-11-2008 om 22:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haasdonk
    Gisteren zijn we gaan lopen aan het Fort Van Haasdonk , was mooi hoor !
    Maar het ging alweer van geen kanten
    Mijn kuiten deden pijn , niet normaal ! Ik denk dat dit kwam door - 1 mijn nieuwe loopschoenen maar ook door de drassige ondergrond !
    t'was ook wel uikijken geblazen , want er waren montainbickers die ons steeds opzij lieten springen .
    En het was er zo smal dat we niet anders konden , een beetje solidair zijn hé .
    T'is er wel prachtig om te lopen en t'is eens iets anders !
    Ik word vervelend door altijd datzelfde rondje te lopen !
    Voor de rest gaat alles zijn gangetje , het lopen gaat niet gelijk ik zou willen , we hebben ook geen enkele wedstrijd meegelopen de laatste maanden !
    Misschien gaan we voor de Gaston Roelandts , We hebben nog een paar weken bedenktijd hé , ik zou de 5 km toch terug kunnen proberen .
    En zo een nieuwe start maken ?
    Groetjes

    02-11-2008 om 23:54 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooi ...

    T'is mooi loopweer vandaag . Om tien uur vanmorgen was ik afgesproken met mijn loopmaatje !
    En voor het eerst in maanden ging het zeer goed , 5 km zonder de puffen en te zuchten !
    Mijn kuiten zeurden wel wat, maar da's normaal omdat ik te weinig getraind heb de laatste tijd !
    Mijn loopmaatje zei na een tijd " zeg zijn we der nog niet ?"
    ik keek op mijn Garminn , ik zeg zo  " Verdomme zeg  ! hij doet het niet meer , oh laat het niet waar zijn hé !!!!!"
    maar wat bleek , de vijf km waren al gelopen
    Wij keiblij natuurlijk !! Dinsdag terug loopdag !! Hopelijk gaat het weer zo goed ! Elke keer mijn loopmaatje mee gaat , doe ik er een paar km bij , zonder dat ze der erg in geeft .
    Want ze zegt altijd dat ze zeker niet meer dan 4 km kan lopen , en nu zitten we samen aan 5 km 300 . En als ze zeurt zeg ik gewoon " De vorige keer heb je die afstand toch ook gelopen ! Dan kan je dat nu ook ! .
    En dan loopt ze door , wel met wat zagen hoor! Maar dat is haar vergeven, want voor de rest is het een toffe meid !!
    En  we genieten terug van ons lopen , da's het belangrijkste !!!!!.
    Vanmorgen was er veel mist , een heel anders gevoel gaf dat ook weer , je bent dan één met de natuur , de spinnewebben op de blaadjes en tussen de struiken ! Cristine zegt dan " kijk jetty hoe mooi " , da's ook wel zo , maar ik heb echt schrik van die beesten , dus loop ik er maar snel voorbij ! Nadeel is , in de polders zitten overal van die beestjes hé ;-).
    Ik geniet enorm van het groen ! En nu krijgen we al die herfstkleuren , dus genieten maar !!!

    28-09-2008 om 15:58 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buikpijn
    Ik ben zo één van die vrouwen die altijd last hebben met de darmen  
    Meestal zit ik t zeuren dat ik weer niet naar de wc kan Maar nu zit ik der al twee dagen !!
    Weer niet goed natuurlijk , want het buikje doet ferm zeer !
    Vanmorgen toch gaan lopen, met de gevolgen van dien natuurlijk . Ik moest 30 min lopen, maar het ging langs geen kanten !
    Maar omdat ik met die buik zit , dacht ik  " ge moet volhouden hoor! want ge kunt u hier nergens wegsteken ! "
    Het ging niet , na 25 min stappen :-/ maar na een goeie 400 meter gestapt te hebben begon die buik e grommen amai ami
    Ik moest de helling nog over en ik weet dat die een dikke 800 meter is en tot de fitness in totaal 1km .
    Dus ik moest terug lopen , ik heb die helling nog nooit in mijn leven zo rap gelopen als vandaag !! Dat zweer ik jullie !
    In de fitness keken ze raar op toen ze me binnen zagen komen rennen    
    Gelukkig geen ongelukje in de broek , dat zou pas een zwaar affront zijn !!!!!!!!
    We hebben het overleefd en vrijdag lopen we terug , hopelijk zonder buikpijn dan !

    17-09-2008 om 22:04 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ben terug
    De vakantie is voorbij ! En ben, blij dat ik terug ben , want voor mij viel het wel wat tegen !!
    De streek is ginder prachtig , het huisje was mooi maar vuil , het zwembad was goed ! Het weer was goed !
    Maar dat huisje stond overal veel verder vanaf dan dat de brochures wilden doen geloven , dus voor de 20 jarigen onder ons was het een beetje te kalm . het dichtsbijzijnde stadje waar iets te doen viel was minstens 50 k verder
    Maar goed volgend jaar ander maar beter !
    Lopen hebben we daar niet gedaan , k'heb wel geprobeerd maar mijn benen konden de zwaar hellingen echt niet aan !
    Dan maar stappen dacht ik ,maar dat is er door omstandiheden niet van gekomen ! Als je bezoek hebt kan je de mensen moeilijk voor een uur of drie alleen laten zitten !
    Dus we beginnen in de loop van deze week terug opnieuw !!
    Wedstrijden laat ik even voor wat ze zijn , met pijn in het hart , maar ik kan het nu echt niet opbrengen .
    Vind ik trouwens onnozel , mee doen zonder training , k'heb dat gemerkt met de 20 km van Brussel !
    Ik ergerde mijn eigen der verrot aan !!!
    Nee ik begin gewoon volledig opnieuw te trainen , vanaf stap 1 , ben er zeker van dat ik de 10 km vlug terug onder de knie heb !!
    Het goede nieuws is , dat ik op verlof 1 kg ben afgevallen !! dan win ik alvast 2 min in tijd ;-)




    07-09-2008 om 20:47 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Woensdag is het altijd sportdag ! Maar vanmorgen ben ik laat wakker geworden , normaal geen enkel probleem op woensdag hoor !
    Maar ik moest naar Den Engel want jhonneke werd 80 vandaag !
    Vieren was er niet echt bij , want hij wil al die aandacht niet , maar k'ben toch gereden om hem enkele Duveltjes kadoo te doen ;-)
    Hij toch dolgelukkig hoor ! Zijn oogskes straalden gewoon ! Hij geeft een klein pensioen, dan zijn een paar duveltjes meegenomen hé
    Tegen de middag kwamen de Jacques zijn zussen , we gingen samen uit eten , dat gebeurd eens in de drie maand ! Was ook gezellig !
    Maar natuurlijk veel te veel gegeten , en zo werd het lopen afgelast vandaag .
    Morgen gaan werken , en daarna een vergadering wat er allemaal mee moet genomen worden op verlof !
    S'avonds met de jongste poes naar de dierenarts ! om het gemakkelijk te maken ga ik helemaal in Beveren naar de dierenarts !
    om de hoek bij ons zijn der ook wel hoor, maar ééntje van den buiten is vast veel beter en minder een nummerke ;-)
    t'is eigenlijk ne arts voor grootvee, maar hij is poesloef met de kleintjes en t'is dat dat ik wil ;-)
    Dus ook de bodypump valt weg morgen , maar da's misschien niet slecht , zo worden de beenspieren gespaard om vrijdag te gaan lopen
    en zo blijven we bezig hé !

    13-08-2008 om 22:27 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bornem !
    Ik heb de prachtprestaties gelezen van enkele bloggertjes .
    Amai zeg Practig gewoon wat die mensen daar hebben gepresteerd ! Daar hebben ze natuurlijk ook vele uren voor getraind hé!
    K'had van iemand gehoord dat hij ook ging meedoen , een paar maand geleden al vroeg ik hem " En hoe zit het met de training voor de dodentocht ?
    Hij zei toen zo " Bach training dat valt wel mee zunne , een paa keer in de week een tiental km stappen , t'zal wel allemaal loslopen !"
    Volgens mij geeft die gast de finisch zeker niet gehaald , k'weet het nog niet ! Maar zonder serieuze training haal je het niet volgens mij !
    Mijn respect gaat bovenal uit naar de mensen die dit serieus hebben aangepakt en het gehaald hebben ! OOK de mensen die het niet hebben gehaald , maar het hebben geprobeerd daar heb ik respect voor bv die man van 86 , je moet het maar doen hé !!!
    Hoeveel zijn der niet die gewoon in hun luie zetel zitten , en maar kommentaar geven op al die sporters ?
    Maar goed , k'heb dusniet meegedaan k'ben ook niet in mijn luie zetel blijven plakken hoor !
    Wij hebben vandaag ook een stevige wandeling achter de kiezen ;-)
    Morgen ga ik lopen , zien wat de beentjes in petto hebben , want met de bodypump voelen mijn benen wel zwaar aan !Da's al enkele maanden zo ! Maar die bodypump zou ook heel goed zijn voor de benen , omdat verschillende oefeningen voor sterke benen zouden zorgen  .
    Ben benieuwd !

    10-08-2008 om 23:34 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen

    Vanmorgen al lopend naar de fitness , wat viel dat tegen !

    Jacques zegde het nog gisteren ," als ge twee maand niet fietst , dat speelt zo geen rol , ge stapt terug de fiets op en je fietst gewoon je 50 km , weliswaar een beetje trager , maar je fietst ze wel !! Loop twee maand niet en je kan weer gaan opbouwen, want die 10 km gaan dan wel zeer moeilijk !!
    En hij geeft gelijk hoor !! Ben een paar keer beginnen te stappen, en heb uiteindelijk uitgelopen in 40 min en 17 sec
    daarna heb ik meegedaan aan de Ando Stretch , dat viel ook goed tegen want vandaag waren het allemaal lenigheidsoefeningen ,
    tot mijn grote schande moet ik nu toegeven dat al die oudjes veel leniger zijn dan ik .
    Ze hadden op den duur met mij te doen ! Maar waren fier dat ik in de les bleef ! ja zeg anders ws het totale afgang hé !
    zaterdag has ik Bodypump meegedaan, en dat vind ik echt wel leuk , gelukkig moet ik zaterdag niet werken en kan ik terug gaan meezweten !!
    Morgen rustdag wel buikspierkes en woensdag de zelfde training als vandaag !

    04-08-2008 om 22:13 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hot Hot Hot
    Ben vanavond eerst de buikspieren gaan doen ! Goed afzien was dat :-/
    Maar ik blijf volhouden hé , die buik moet weg !!!!!
    Daarna heb ik meegedaan aan bodybalans , en dan merk ik pas goed hoe stijf ik ben !
    Dus ik denk dat ik maar beter eerst van het prille begin van yoga ga beginnen .
    Maar ik wil de traditionele yoga en die geven ze bij ons in de fitness niet , dat wil zeggen, dat ik naar een ander moet en dan kost
    het mij wel 10 euro per les , terwijl die bodybalans in de fitness bij mijn abonnement is inbegrepen !
    Ik zal de les nog even laten bezinken, want de yoga begint pas terug in september, dus k'heb nog een maand de tijd !
    De buikspierkes blijf ik in ieder geval toch zeker doen , want in groep met een strenge couch der bij , mag ik mijn eigen niet laten kennen hé !!

    Morgen nog een dagje werken, daarna richting Sint-Niklaas naar de vriendin van mijne pa .
    Ze geeft haar voet gebroken en dus is ze invalide , we gaan haar even uit haar kot halen
    zaterdag is het terug sprotdag !!

    31-07-2008 om 22:54 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooi weer !!
    We kunnen genieten van het mooie weer !! Plezant dat zeker, maar in ons app. is het niet te genieten
    Da's de keerzijde natuurlijk , in de dag gaat het goed hoor , maar s'nachts is het een echte ramp voor mij !
    Slechte slaper die ik ben , is het nu nog erger .
    Ik heb me de laatse weken laten gaan , en nog niet te stillekes !!
    Met het resultaat dat ik terug goed ben bijgekomen . Eigen schuld hoor !!
    Samen met ons Betty ga ik der nu voor zorgen dat die vervelende kilo's terug af gaan vliegen ;-)
    Ik ga nu eens geen doel voorop stellen , gewoon wat kilo's kwijt geraken, en liefst nog voor mijn verlof,
    want ik geraak in geen enkele short meer in , en een grotere maat koop ik niet !!!

    Ondertussen heb ik wel niet stil gezeten hoor ! Het lopen gaat hopeloos , en dat is zuiver psygisch vrees ik .
    De warmte , slaapgebrek , te dik , dat zijn zowat de daders !
    In november word ik 50 en ook dat zit me niet lekker !!! Dat maalt door mijn hoofd niet te doen !!
    Ik weet dat dit onnozel is , want ik ben nog heel goed af ook al word ik 50 !
    Ik ben nog niet eens ziek geweest , k'kan nog sporten dat het een lieve lust is ! Dus eigenlijk schaam ik me ook wel voor al die muizenissen !!!
    Ik dierf er niet over te beginnen maar nu is het eruit oef !
    Nu weten jullie waarom ik zo weinig van me laat weten
    Wat doe ik nu zoal :

    Ik loop nu 3 maal 5km in de week , ik verplicht mijn eigen der toe , éénmaal ik bezig ben geniet ik der dan wel van,
    Ik doe nu ook 3 maal in de week mee aan een training voor de buikspieren ! Ook mijn benen moeten sterker worden !
    Daar doe ik nu ook terug training voor !
    En zo hoop ik terug wat sterker te worden !!
    De loopsessies worden vanaf zondag trouwens ook terug richting halve marathon gestuurd !
    Ik ben nog niet ingeschreven , k'ga nog even afwachten !
    Maar ik beloof , dat ik mijn best ga doen , en wat meer karakter ga tonen !
    groetjes

    30-07-2008 om 20:17 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug gelopen !
    Ik ben gisteren terug gaan lopen ! En ik moet zeggen dat het goed ging
    K'had het echt niet verwacht hoor . Mijn loopmaatje was er ook bij . Ik had op voorhand tegen haar gezegd ,
    dat de trainingen terug serieus gingen worden! Maar ze geloofde me eerst niet echt denk ik
    De eerste training heb ik 2 maal een kwartier gelopen en 2 min tussenin gewandeld ! Chritine geeft dapper meegelopen , alleen op het einde moest ze enkele stapjes trager , maar dat maakt niets uit, ze is blijven lopen en dat is wat telt , morgen ga ik hetzelfde doen , en  Zondag wil ik terug een half uur lopen , en ons Christinneke moet dan maar proberen te volgen !!
    Met het lopen komt het terug goed denk ik !! Ik hoop alsnog in Eindhoven te kunnen lopen !!

    10-07-2008 om 19:20 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs