Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    chevalier2011
    www.bloggen.be/chevali
    Fietsen Joggen en Stappen

    15-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren ........
    Heb ik zwaar zwaar gefaald !!!
    Ik begon te lopen en voelde al direkt dat het fout zat En goed fout !!
    Ik heb 1 km ingelopen, en dan moest ik reeksen van 500 m lopen , ik heb geprobeerd !
    Maar het lukte langs geen kanten , ik was gewoon kapot , maar van wat , weet ik niet !
    Mijn benen wogen 10000 kg ik geraakte niet vooruit, en ik zou zijn gaan janken

    Ik ben dan beginnen te stappen, en heb alles een beetje gerelativeerd, t'zit in het kopke hoor, en t'moet der terug uit !!
    Ik wil koste wat het kost de tijden halen die op mijn schema staan, en dat lukt me maar niet hé ! Dus ik heb het gevoel dat ik zwaar aan het falen ben !!!
    Ik heb nooit competitie gedaan hoor, dat niet! Maar wel altijd aan sporten gedaan , dus ik vind van mijn eigen dat ik beter moet kunnen !!!
    Dus ik moet beter mijn best doen !!!!!!!
    Zondag staat er een duurloop van 10 km op het programma !

    Ik ben vanmorgen wat gaan fietsen, kwestie om de muizenissen te laten wegwaaien
    Morgen ga ik naar de fitness , een paar oefeningen doen roeien en twisten ,wat krachttraining ook. behalve voor de rug , want daar heb ik me gisteren serieus zeer gedaan, dus nu oppassen !!

    En nu gaan we werken tot 21.30 uur , een kwestie om boterhammekes te kunnen kopen en de naft voor mijne twingo te kunnen betalen
    Saluukes

    15-06-2007 om 13:32 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin :-( :-(

    Ik kan voor iets sparen tot ik een ons weeg , echt waar
    Zo ook voor de Garmin , alles gaan netjes in een potje tot ik het bedrag heb , dat dat ding kost !
    Ik ga dat dan kopen 399 euro ! Zo fier als ne gieter der mee naar huis hé .

    Laten opladen nattuurlijk, wat duurt dat lang !
    De volgende dag begint het dan , volledig instellen !! Met zo'n nieuw speeltje is dat superleuk natuurlijk !!
    Maar daar ging het al fout , De Geert geeft me proberen te helpen , maar niets tekort de cd wou der niet op !!!

    Ik kreeg er maagpijn van, ik kan me in zo'n situatie's lastig en ambetant maken , dat er met mij niet meer te leven valt !
    Ik slaap der niet van hé, nee dat moet eerst macheren en dan pas ben ik gerust !!
    Echt waar
    De cd geraakte niet op de pc , daar begon het mee .
    De hartslagmeter deed het niet !
    De afstanden werden weergegeven in mijl , maar ik wou km , dus ik probeer dat te installeren volgens het boekje !
    Gaat ook niet !
    En op den duur kon ik niets meer met de Garmin doen Geblokkeerd !!!

    Heel de mikmak terug in de doos gedaan, en der mee naar de winkel teruggereden !
    Dis lieve meneer geeft direkd naar Garmin gebeld en alle uitleg gedaan, en het goede nieuws is nu dat ik
    EEN NIEUWE KRIJG !!

    Goed hé !!! En ik zou hem begin volgende week al hebben !!
    En nu maar hopen dat die nieuwe het wel goed doet !!!
    En ik ben ook nog superblij dat ik de Garmin niet via internet heb gekocht, dan zat ik helemaal in de nesten !!
    En ik hoop dat in nu vannacht beter ga slapen
    Groetjes

    14-06-2007 om 18:56 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garmin

    Ik krijg er hartkloppingen van hoor !!!
    Ik krijg dat ding niet geinstalleerd op de pc
    Dus hier een oproep !!!!

    KAN DER MIJ AUB IEMAND OP WEG HELPEN ??
    Groetjes Jetty

    12-06-2007 om 22:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10-6-2007 :-)

    Vanmorgen had ik een duurloop ! In het begin ging het zeer stroef, maar na een kwartiertje ging het beter en beter
    Ik heb zeer traag gelopen en deed 8 km in een tijd van 1 uur en 2 min .
    Ik heb geprobeerd alleen op zachte ondergrong te lopen, wat me de meeste tijd ook gelukt is , en van mijn been had ik bijna geen last .
    En nu maar hopen dat het steeds weer een beetje beter is ! Morgen rustdag , en dinsdag terug interval .
    Dus nu maar hopen dat ook dinsdag dat been goed blijft hé !! Want de interval samen met de harde ondergrond zijn op het moment mijn dooddoeners vrees ik .
    Maar da's voor dinsdag, vandaag heb ik GENOTEN , en dat telt !!!!!

    Vanmiddag zijn we gaan fietsen, we moesten 43 km doen in een tijd van 2 uur .
    We hadden een fietsroute gekozen! Maar de helft van de tijd zagen we de bordjes niet , die zijn niet zoals in het antwerpse met nummers.
    Ook was het zeer vervelend dat de verschillende bordjes dezelfde kleur hadden
    Zo was het telkens remmen en eerst goed uitkijken welk rode ding we moesten volgen !
    Maar goed uiteindelijk hebben we der 30 km van gemaakt , zo hadden we nog wat tijd over, en zijn we nog wat gaan drinken voor de Jacques moest gaan werken .
    We hebben nog redelijk doorgefietst vind ik , een gemiddelde van Bijna 18 per uur , Daar we een 20 km op straat moesten fietsen tussen de auto's , en de rest in het groen !
    Die route doen we dus niet meer !!!
    Morgen is het maandag dus GARMINDAG , ben nieuwschierig hoor !!
    De volgende blogs zullen waarschijnlijk vol gezaag staan, dat ik niet overweg kan met dat ding

    Saluukes

    10-06-2007 om 20:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ........
    Ik loop er al maanden me in mijne kop ! En nu is het werkelijkheid geworden
    Ik had vorige week een Garminn besteld , en die zou in de loop van de komende week ariveren!
    Maar vrijdag belden ze al dat ie der al was , maar ik kon er toch wel niet om zeker

    Omdat ik vast zat in huis de boiler was kapot, en mijn man had vrijdagmorgen gebeld naar de firma,
    of ze wilden komen , liefst zo vlug mogelijk, want wij hadden geen warm water .
    In de loop van de dag belden ze l terug, dat er tegen 14 uur iemand voor de deur ging staan.
    Dus het ventje vlug naar huis, om die lieve man binnen te laten, en toen ik van mijn werk kwam kon ik hem aflossen .

    Maar goed de boiler was om 17 uur voor een deel gemaakt , nu kunnen we al verder, en de meneer komt volgende week braaf terug !
    Om dan nog om 17 uur 30 de winkel van de garminn binnen te stappen , dat dierf ik niet ! Ik haat het als mij zoiets op het werk overkomt ! OK klant is koning , maar toch
    Die mannen geven daar altijd een voortreffelijke bediening ! Danmoet je zoiets niet doen, want om stipt 18 uur gaat iedereen graag naar huis hé ! En zaterdag moest ik ook werken tot 15uur , maar dan is die winkel ook al dicht, dus word het maandag ! 

    Morgen heb ik een duurloop, en dan gaan stemmen ! In de namidag staat er een fietstocht van een 40 km op het programma !
    En s'avonds platte rust
    groetjes

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ........
    Ik loop er al maanden me in mijne kop ! En nu is het werkelijkheid geworden
    Ik had vorige week een Garminn besteld , en die zou in de loop van de komende week ariveren!
    Maar vrijdag belden ze al dat ie der al was , maar ik kon er toch wel niet om zeker

    Omdat ik vast zat in huis de boiler was kapot, en mijn man had vrijdagmorgen gebeld naar de firma,
    of ze wilden komen , liefst zo vlug mogelijk, want wij hadden geen warm water .
    In de loop van de dag belden ze l terug, dat er tegen 14 uur iemand voor de deur ging staan.
    Dus het ventje vlug naar huis, om die lieve man binnen te laten, en toen ik van mijn werk kwam kon ik hem aflossen .

    Maar goed de boiler was om 17 uur voor een deel gemaakt , nu kunnen we al verder, en de meneer komt volgende week braaf terug !
    Om dan nog om 17 uur 30 de winkel van de garminn binnen te stappen , dat dierf ik niet ! Ik haat het als mij zoiets op het werk overkomt ! OK klant is koning , maar toch
    Die mannen geven daar altijd een voortreffelijke bediening ! Danmoet je zoiets niet doen, want om stipt 18 uur gaat iedereen graag naar huis hé ! En zaterdag moest ik ook werken tot 15uur , maar dan is die winkel ook al dicht, dus word het maandag ! 

    Morgen heb ik een duurloop, en dan gaan stemmen ! In de namidag staat er een fietstocht van een 40 km op het programma !
    En s'avonds platte rust
    groetjes

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ........
    Ik loop er al maanden me in mijne kop ! En nu is het werkelijkheid geworden
    Ik had vorige week een Garminn besteld , en die zou in de loop van de komende week ariveren!
    Maar vrijdag belden ze al dat ie der al was , maar ik kon er toch wel niet om zeker

    Omdat ik vast zat in huis de boiler was kapot, en mijn man had vrijdagmorgen gebeld naar de firma,
    of ze wilden komen , liefst zo vlug mogelijk, want wij hadden geen warm water .
    In de loop van de dag belden ze l terug, dat er tegen 14 uur iemand voor de deur ging staan.
    Dus het ventje vlug naar huis, om die lieve man binnen te laten, en toen ik van mijn werk kwam kon ik hem aflossen .

    Maar goed de boiler was om 17 uur voor een deel gemaakt , nu kunnen we al verder, en de meneer komt volgende week braaf terug !
    Om dan nog om 17 uur 30 de winkel van de garminn binnen te stappen , dat dierf ik niet ! Ik haat het als mij zoiets op het werk overkomt ! OK klant is koning , maar toch
    Die mannen geven daar altijd een voortreffelijke bediening ! Danmoet je zoiets niet doen, want om stipt 18 uur gaat iedereen graag naar huis hé ! En zaterdag moest ik ook werken tot 15uur , maar dan is die winkel ook al dicht, dus word het maandag ! 

    Morgen heb ik een duurloop, en dan gaan stemmen ! In de namidag staat er een fietstocht van een 40 km op het programma !
    En s'avonds platte rust
    groetjes

    09-06-2007 om 00:00 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Been ...........
    Vanmorgen gaan lopen, en mijn been voelde helemaal niet goed aan !
    De laatste dagen had ik echt het gevoel dat ik der door was. Maar spijtig genoeg is dat niet zo
    Morgen moet ik normaal een fartlec training doen, maar die zal ik beter overslaan vrees ik  
    Wel de trainig doen , maar zonder helling !

    Misschien terug een rustdag nemen ? De kinesist is een week op verlof !
    Ik heb nog maar een paar oefeningen die Dr Vervoort me geeft voorgeschreven gekregen , En daar ga ik de kiné volgende week eens hartig over aanspreken . Want op deze manier gaat het niet  !!

    Ben vanmiddag wel nog 25 km gaan fietsen, met dit prachtige weer kon ik niet anders hé !
    En de Schelde is zo mooi !!!! En natuurlijk een beetje van mij Daarom is het ook zo genieten als ik der kan langsrijden, en dan nog in het zonneke , da's aardig meegenomen !
    groetjes  

    06-06-2007 om 21:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag

    Vandaag met de vroege gaan werken ! Ik had mooie plannen met de fiets , maar door dat er weer zever op het werk was ,
    ben ik daar blijven plakken !
    Geen zever met mij zunne . Maar iedereen is zeer ontevreden bij ons , en dat komt vooral door de achterklap die velen verkopen.
    Spijtige zaak ! Maar wat doe je der aan ? Zolang ze niets van elkaar kunnen verdragen , zal het niet aangenaam werken worden ook vrees ik !

    Dus ben ik daarna maar vlug naar huis gereden, want ik wou warm eten maken voor mij en Sofie .
    Ik ben vanavond wel op mijn crosstrainer gestapt , dat was maanden geleden , en een kwartiertje verder was mijn pijp uit !
    heb dan mijn kinesist oefeningen nog gedaan . Al bij al een luie dag !!

    Morgen moet ik zien wat ik ga doen , want dan ben ik vrij laat thuis !
    Waarschijnlijk ga ik Julie haar voorbeeld volgen, en proberen een 4 km te lopen, als dat goed gaat , wil ik de coach zijn schema terug gaan volgen !!!!!
    Anders ga ik Eindhoven lopen met ne rode kop vrees ik !!
    Mijn been voelt toch ook beter aan de laatse dagen , volgende week misschien nog eens een afspraak met Dr Vervoort maken ?
    K'ga nog even de was ophangen, en dan kruip ik in mijn bed !
    Bay Bay

    04-06-2007 om 22:41 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag
    Vandaag hadden we een luie dag
    Lekker lang geslapen , ons klaargemaakt om Julie haar goede voorbeeld te volgen en te gaan fietsen !
    tegen 11 uur eerst een koffieke gaan drinken in Den Engel , lekker in het zonneke gezeten
    Dan tegen 12 uur de fiets opgesprongen om een toerke van een 35 km te gaan doen .

    Met dit mooie weer vond ik dat eerst wat weinig, maar de jaques , vond dat we met deze route al konden starten, en als het echte reuze goed ging , konden we die nog altijd verlengen !
    Rond een 10 km kwamen we aan een rommelmarkt, daar hebben we wat gedronken, en rijstpap gegeten, de overige km hebben we gewoon door gereden .
    Maar amai mijn poep zeg , ik fiets nu wel veel in de stad hoor ! Maar  een kwartiertje op de fiets is heel wat anders dan 25 km aan één stuk hé

    Ik heb er van genoten tot en met, en het fietsseizoen is voor ons dus ook begonnen nu , buiten het lopen natuurlijk !!
    Mijn kuit spande in het begin, maar na een tijdje ging dat over ! Ik heb der voor de rest van de dag ook geen last meer van gehad .
    Morgen is het krachtdag   en de opgedragen oefeningen van de kinesist natuurlijk !! , En dinsdag begin ik stilaan terug op te bouwen , we zullen zien wat het zegt .
    Ik ben nu bijna een maand op rust , een beetje hier en daar een probeerseltje gedaan, meer gelijk een bomma van 88 jaar
    Morgen is het weer weekdag, dus we vliegen der weer in !!!
    groetjes

    03-06-2007 om 23:05 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krijg.........
    Krijg nu wat   Volgens de Kinesist zou de pijn in mijn kuiten evengoed van mijn rug kunnen komen !
    We gaan dus mee op de rug werken, dat wil zeggen :
    Terug rugschooloefeningen doen ! En natuurlijk stil aan ook de oefeningen die Dr Vervoort geeft voorgschreven der bij doen !!!
    We zullen zien, die oefeningen , zijn altijd meegenomen als je een slechte rug hebt !
    Alhoewel ik tegenwoordig helemaal geen rugpijn heb hoor !!

    Ik moet nu elke dag de crosstrainer doen, om mijn conditie op pijl te houden, of toch min of meer !
    Oefeningen om de spieren te rekken, en dan die rugoefeningen !
    Op bepaalde toestellen voor de rug mag ik wel op in de fitness, maar mag ze dan niet echt voluit doen , en dat deed ik natuurlijk verkeerd
    Morgen is het werkdag , en daarna feesten ( een 21 jarige ) in de familie , altijd plezant !
    En Zondag is het waarschijnlijk  fietsdag als het weer meezit . anders fitnessdag !
    Ik wens iedereen een zeer goed weekend !!
    groetjes

    01-06-2007 om 22:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik probeer !!
    http://picasaweb.google.com/jetty48/Kertmis2006?authkey=eTK_f_TxFZE

    28-05-2007 om 19:04 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog eens

    !thumbplaceholder

    thumbplaceholder
    thumbplaceholder

    Leuke foto's hé ! Ze zijn niet allemaal even scherp , maar ik ben der toch blij mee ! Het ventje is niet zo goed als Maarten met de camara, maar hij geeft toch zijn best gedaan !!!!!!!
    Ik heb nog leuke foto's en zal ze doorsturen 
     Per e-mail moet ik het nog even leren hoor, maar het gaat me lukken !!!
    Groetjes

    27-05-2007 om 21:53 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel
    Vandaag zijn we dan toch in Brussel geraakt oef !
    Tegen 1 uur waren we er , te vroeg om al op de webloglopertjes te wachten, en ik moest ook dringend naar de toilet .
    Dus eerst een café gaan zoeken , maar op een zondag , ergens aan de Wetstraat een cafeeke dat open is vinden ,is niet zo gemakkelijk !
    Waarschijnlijk stonden we aan de verkeerde kant ;-) .
    Tegen 14uur 15 naar de afgesproken plaats gegaan, maar der was nog niemand, dus op een bankje gaan zitten op de uitkijk
    En ja hoor !! na een paar minuutjes kwamen ze aangetrippeld Julie , Ruth , Coach Mario , Maarten gewapend met zijn fototoestel herkende ik ook meteen .
    Wij der bij gaan staan, en t'was direkt ne gezellige boel , dan kwamen der nog tal van anderen bij , echt plezant .
    Iets na half drie zijn de mensen die mee liepen dan afgezakt naar de start .
    Ik en Jacques zijn dan Julie Ruth en Maarten gevolg, naar een goed plaatske om te kunnen supporteren !!
    Julie had het wel zwaar toen ze het startschot hoorde , ook Ruthje moest precies even slikken , en ik kreeg kiekevlees !!
    Wat een mensenmassa amai amai amai , Wat was ik der graag bijgeweest !!!
    Maar goed de volgende keer hopelijk !!!
    Ik heb geprobeerd de bloggers eruit te halen maar heb er uiteindelijk maar twee zien passeren tussen de mensenmassa !
    Steven en Esther waren dat !

    Voor de rolstoelpatienten en de mensen die een rolstoel begeleiden of voortduwden , Ik heb een ENORME bewondering voor hen !!
    Ongelooflijk veel bewondering van zoveel moed !!!!!

    voor de wandelaars heb ik een beetje minder respekt, het spijt me ten zeerste, maar daar zijn andere wedstrijden voor !
    Er waren enkele oudere heren met wandelstokken, tussen de lopers , dit is niet nodig vind ik ! Misschien een beetje egoistisch van mij ,
    maar ik zou dat nooit doen !!
    De laatste drie wandelden gewoon, die deden nog geen moeite om te snelwandelen, dat vond ik der wel over!
    Maar goed die wandelden tenminste niet in de weg van de anderen !

    Voor de rest heb ik van mijn dag genoten, ik ben blij ,dat ik er bij mocht zijn .
    Wel had ik een beetje spijt dat mijn man niet meer naar de finisch wou kijken, als ik der echt had op gestaan, waren we wel gebleven hoor !
    Maar ik was al de hemel te rijk dat hij met mij naar Brussel wou komen, dat ik vond dat ik ook een beetje water bij de wijn moest doen !
    En een beetje berekend ben ik wel, want dan heb ik al een klein argument , om hem volgende keer weer te laten rijden ;-)
    Ik vind mijn weg nooit , of ik moet ik weet niet hoeveel mensen gaan latsig vallen . Da's de reden dat hij met mij moet rijden !!!
    Trouwens hij werkt voor een deel in Brussel, en kent zijn weg daar goed !!
    Als de nood hoog is lukt het mij wel hoor ! Maar waarom moeilijk gaan doen, als het gemakkelijk ook gaat ;-)
    En nu ga ik de fotookes bekijken !! Ik probeer er op mijn blog te zetten , hopelijk lukt het !!
    Saluukes

    27-05-2007 om 20:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hetzelfde !
    Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen !
    Behalve dat het met de kuiten precies niet betert !
    Die kinesist doet me pijn , t'is alsof ze de verzuring eruit willen nijpen, alé zo voel ik het aan hé .

    Ik lig dan op een tafel op mijne buik , in die tafel terhoogte van mijn hoofd is een gat , dat kennen jullie wel hé !
    Nou ik lig daar op mijne buik , met mijn kop in da gat en ineens , heb ik een vreselijke gedachte
    Ik vraag " Zeg? hier steekt onder die tafel toch geen camara hé ??"
    Schiet die kiné daar in de lach dat het niet meer normaal is !
    Ik zeg " da gebeurt zunne !! "
    " Ja " zegt hij "En dat filmke zet ik dan op internet !   "
    En hij doet der nog wat smoelengetrek bij
    Dus buiten de pijn was het eigenlijk no wel plezant
    En als ik binnen een paar weken hopelijk van die kuiten miserie vanaf ben , neem ik de pijnlijke kinesistbezoekjes der graag bij !

    Ik heb deze week absoluut niet gelopen !! Maandag ga ik toch een klein toerke proberen , uiteindelijk had dokter vervoort gezegd dat ik mocht blijven lopen !!!

    En voor de rest hoop, ik der morgen toch even bj te kunnen zijn
    Misschien tot morgen .

    26-05-2007 om 21:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij de Kinesist
    Amai Amai Amai , die geeft mij pijn gedaan !!!!!! Niet te doen hoor  
    De kuiten dat ging nog , maar dat stukje onder de kuit naar de hiel toe !
    Dat komt omdat alles zo stijf en stram is , dus heel de cinema moet losgenepen en gewrongen worden ,
    en tussendoor heb ik al stretsch oefeningen gekregen om de spieren te rekken !
    Nu dacht ik der vanaf te komen met 2 keer gaan deze week ! Neenee morgen nog eens .
    "Goed uw oefeningskes nog eens doen vanavond hé " zegt ze " dan gaat het morgen een beetje beter meevallen "
    K'geloof der niet in ! Maar t'is gelijk Julie hare voet hé , ze moeten doen wat nodig is ! Als ik daarna maar pijnloos kan gaan lopen !
    Even doorbijten nu !

    Ik ga nu wat van het zonneke genieten ! Eerst even naar de Schelde , kijken of die éne boot der nog ligt .
    Die maakte gisteren slagzij, en moest aan de kant komen ! Ik heb daar dan ne hele tijd blijven staan, maar die boot zonk niet !
    Ik ben der dan maar doorgegaan, maar ben nu wel nieuwschierig of die boot daar nu nog ligt .
    Vanavond meer daarover
    Groetjes

    23-05-2007 om 14:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PFFFF
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vanmorgen naar de fitness geweest , balen hoor ! t'ging langs geen kanten  !!
    Eerst de fiets op (15 min ) , pfff puffen, zuchten , kreunen .
    Dan lopen op de loopband  ( 10 min ), traagjes had de dokter gezegd , zelfs dat was pfff puffen , zuchten  kreunen
    De roeimachine(15 min ) ! mmmmmmmm ja dat ging wel lekker !
    Dat ding voor de armen ook nog gedaan ( 10 min )

    Dan nog wat krachtoefeningen ,en oef ik was er vanaf !!!
    De buikspieroefeningen zijn voor morgen ! samen met de oudjes en mijn vriendin komt ze nu ook meedoen !!
    Die sessie duurt een half uur , en dan doen we ook niets anders dan de buikspieren !!

    Nu heb ik het volgende horen zeggen .........
    Ik doe nu bijna elke dag mijn buikspieroefeningen , wat volgens mij toch goed is , omdat ik die buik nu echt eens weg wil hebben !!!!!!
    Maar nu hoor ik zeggen , als je te veel buikspieroefeningen doet , dat je juist het omgekeerde effect zou hebben ???
    Is daar iets van waar ?? En wanneer doe je te veel buikspieroefeningen ??
    Willen de kenners mij daar aub een antwoord op geven , zo kan ik verder discuseren met die persoon !
    vandaag stond ik echter met mijn mond vol tanden !!
    te veel oefeningen voor de buik Ik dacht dat je der nooit genoeg kon doen
    groetjes

    22-05-2007 om 22:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de Kinesist
    Vanavond ben ik dan naar de kinesist geweest !
    Het was een jonge gast , ne toffe hoor ,maar ik dacht de mevrouw te hebben !
    eerst moest ik op vele vragen een antwoord geven, waarop hij op een gegeven moment vroeg om 
    Mijn schoenen , mijn kousen en mijn broek uit te doen 
    Ik zo " MIJN BROEK ??"
    Hij " Ah ja , ik moet toch uw benen kunnen zien hé "
    Ikke " Ja zeg , maar daar heb ik geen rekening mee gehouden zunne "

    Alé ik verlegen voor die jonge knappe kinesist mijn broek uitgedaan ! Ik heb toch een doorkijkonderbroek aan
    Ik vlug van die tafel gesprongen en mijn jaens zo dwars over mij gelegd , zo kon hij tenminste niets meer zien !
    Stond hij daar ineens terug  en ik zeg " Sorry zunne, maar ik voel me der niet goed bij "" Ik had beter moeten nadenken voor ik naar hier kwam !!!
    Steekt hij ineens ne badhanddoek naarboven ! hij zegt " Kom geef hier die jaens " 
    Ikke had ne rode kop niet meer normaal !!!!! ik ging dus wel om oefeningskes te doen hé !!
    Maar had der niet stil bij gestaan, dat ze eerst moesten zien waar het juist zat enz. Doet dat pijn ? en dat? en dat ? en dat ? Jullie kennen het wel denk ik !!

    Maar goed ! Woensdag moet ik terug en dan moet ik strechoefeningen aanleren om mijn spieren te verlengen ,
    Da's dan gelijk da ge ne plastieke zak uitrekt zegt hij Ik heb thuis ne plastic zak uiteengetrokken ! raar hoor
    In ieder geval moet dat de pijn doen verdwijnen !! of toch heeeeeeel veel verminderen !
    binnen de twee weken mooi oefeningendoen, moet ik resultaat hebben, zo niet dan zit ik in de shit
    We gaan nog niet janken op voorhand !! En flink ons best doen !!!
    groetjes

     

    21-05-2007 om 20:57 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen ........
    Vanmorgen ben ik gaan lopen,een kort loopke gelijk woensdag .
    5 km en 400 m in een tijd van 37 min.
    Mijn been laat zich voelen , t'is een beetje beter maar toch ??
    Vanaf maandag ga ik naar de Kinesiste , en laat ons duimen dat het dan beter word ! Anders sta ik der slecht voor

    Ik heb ook goed nieuws

    Mijn vetpercentage is gedaald !!!! Ik had 36.8    en nu heb ik 35.6
    Ik ben wel een beetje bijgekomen, maar dat zijn dus spieren
    Ik gan nu nog een beetje beter opletten , want ik moet onder de 34 geraken !!
    En ook de buikspieroefeningskes en de krachtoefeningen moet ik nu zien vol te houden !!
    volle goed moed ga ik nu werken en stoefen met mijn resultaat
    Saluukes

    18-05-2007 om 13:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    17-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik word .............
    Ik word een echte fitness freak .
    Gisteren ben ik geweest , eerst een kleine 40 min . gelopen, het ging wel hoor maaaaaaaaaar heeeeeeel moeizaam !
    de beentjes wegen zwaar !! Ik heb dan ook maar een goei 5km en een beetje gelopen op 39 min.
    daarna ben ik naar de fitness getrokken en heb ik meegedaan met de 55 + voor de buikspierkes
    dan nog een beetje krachttraining , zo was het al vlug 2 uur verder ! Op de duur moest ik me nog haasten om op tijd op het werk te verschijnen .

    Vanmorgen terug richting fitness , ik heb terug meegedaan met een groepsles,  maar geen step deze keer , want Els geeft natuurlijk gelijk hé !
    Beter uitkijken nu !!!
    Nee t'waren oefeningen met een rekker en ne bal , heel plezant ! Ik schaam me dan wel hoor !! Iedereen lijkt zo lenig en ik ben een stijve plank !!
    Da's echt niet te doen !!!
    Dus der word aan gewerkt

    Morgen gaan we terug een klein toerke proberen , en daarna alweer richting fitness ( buik )
    Nu nog volhouden ! !
    Het lopen houd ik gemakkelijk vol hoot , maar de fitness is een andere zaak , zeker als het mooi weer word hé !
    Maar goed , ik heb me voorgenomen mijn krachttrainingen zeker te blijven doen ! Zo kan ik hopelijk terug topjes aandoen !
    Want met van die lodderarmen, is dat geen zicht vind ik !

    Enne nu we gratis drinken in de fitness , komt mijn duur abbonement der een beetje uit hé
    groetjes

    17-05-2007 om 22:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs