Inhoud blog
  • VRAAGJE AAN ...
  • I'm Back
  • Kwakkelweer
  • Niets gedaan vandaag
  • Lang geleden !
    Foto
    PR 5 km :Gaston Roelands
    =======
    17-12-2006
    34 min 07
    23-12-2007
    38min 30
    Garmin 36min 37
    5 km 220
    PR 10 km : Hasselt Midwinterjogging
    =========
    25-2-2007
    1uur 7min 44sec
    24-2-2008
    1uur 4min 28sec
    10 miles
    =======
    22-4-2007
    2uur 02min 12sec
    Halve Marathon Eindhoven.
    ===================
    14-10-2007
    2 uur 37 min 37 sec
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yippens
    www.bloggen.be/yippens
    Fietsen Joggen en Stappen

    27-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussel
    Vandaag zijn we dan toch in Brussel geraakt oef !
    Tegen 1 uur waren we er , te vroeg om al op de webloglopertjes te wachten, en ik moest ook dringend naar de toilet .
    Dus eerst een café gaan zoeken , maar op een zondag , ergens aan de Wetstraat een cafeeke dat open is vinden ,is niet zo gemakkelijk !
    Waarschijnlijk stonden we aan de verkeerde kant ;-) .
    Tegen 14uur 15 naar de afgesproken plaats gegaan, maar der was nog niemand, dus op een bankje gaan zitten op de uitkijk
    En ja hoor !! na een paar minuutjes kwamen ze aangetrippeld Julie , Ruth , Coach Mario , Maarten gewapend met zijn fototoestel herkende ik ook meteen .
    Wij der bij gaan staan, en t'was direkt ne gezellige boel , dan kwamen der nog tal van anderen bij , echt plezant .
    Iets na half drie zijn de mensen die mee liepen dan afgezakt naar de start .
    Ik en Jacques zijn dan Julie Ruth en Maarten gevolg, naar een goed plaatske om te kunnen supporteren !!
    Julie had het wel zwaar toen ze het startschot hoorde , ook Ruthje moest precies even slikken , en ik kreeg kiekevlees !!
    Wat een mensenmassa amai amai amai , Wat was ik der graag bijgeweest !!!
    Maar goed de volgende keer hopelijk !!!
    Ik heb geprobeerd de bloggers eruit te halen maar heb er uiteindelijk maar twee zien passeren tussen de mensenmassa !
    Steven en Esther waren dat !

    Voor de rolstoelpatienten en de mensen die een rolstoel begeleiden of voortduwden , Ik heb een ENORME bewondering voor hen !!
    Ongelooflijk veel bewondering van zoveel moed !!!!!

    voor de wandelaars heb ik een beetje minder respekt, het spijt me ten zeerste, maar daar zijn andere wedstrijden voor !
    Er waren enkele oudere heren met wandelstokken, tussen de lopers , dit is niet nodig vind ik ! Misschien een beetje egoistisch van mij ,
    maar ik zou dat nooit doen !!
    De laatste drie wandelden gewoon, die deden nog geen moeite om te snelwandelen, dat vond ik der wel over!
    Maar goed die wandelden tenminste niet in de weg van de anderen !

    Voor de rest heb ik van mijn dag genoten, ik ben blij ,dat ik er bij mocht zijn .
    Wel had ik een beetje spijt dat mijn man niet meer naar de finisch wou kijken, als ik der echt had op gestaan, waren we wel gebleven hoor !
    Maar ik was al de hemel te rijk dat hij met mij naar Brussel wou komen, dat ik vond dat ik ook een beetje water bij de wijn moest doen !
    En een beetje berekend ben ik wel, want dan heb ik al een klein argument , om hem volgende keer weer te laten rijden ;-)
    Ik vind mijn weg nooit , of ik moet ik weet niet hoeveel mensen gaan latsig vallen . Da's de reden dat hij met mij moet rijden !!!
    Trouwens hij werkt voor een deel in Brussel, en kent zijn weg daar goed !!
    Als de nood hoog is lukt het mij wel hoor ! Maar waarom moeilijk gaan doen, als het gemakkelijk ook gaat ;-)
    En nu ga ik de fotookes bekijken !! Ik probeer er op mijn blog te zetten , hopelijk lukt het !!
    Saluukes

    27-05-2007 om 20:24 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hetzelfde !
    Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen !
    Behalve dat het met de kuiten precies niet betert !
    Die kinesist doet me pijn , t'is alsof ze de verzuring eruit willen nijpen, alé zo voel ik het aan hé .

    Ik lig dan op een tafel op mijne buik , in die tafel terhoogte van mijn hoofd is een gat , dat kennen jullie wel hé !
    Nou ik lig daar op mijne buik , met mijn kop in da gat en ineens , heb ik een vreselijke gedachte
    Ik vraag " Zeg? hier steekt onder die tafel toch geen camara hé ??"
    Schiet die kiné daar in de lach dat het niet meer normaal is !
    Ik zeg " da gebeurt zunne !! "
    " Ja " zegt hij "En dat filmke zet ik dan op internet !   "
    En hij doet der nog wat smoelengetrek bij
    Dus buiten de pijn was het eigenlijk no wel plezant
    En als ik binnen een paar weken hopelijk van die kuiten miserie vanaf ben , neem ik de pijnlijke kinesistbezoekjes der graag bij !

    Ik heb deze week absoluut niet gelopen !! Maandag ga ik toch een klein toerke proberen , uiteindelijk had dokter vervoort gezegd dat ik mocht blijven lopen !!!

    En voor de rest hoop, ik der morgen toch even bj te kunnen zijn
    Misschien tot morgen .

    26-05-2007 om 21:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij de Kinesist
    Amai Amai Amai , die geeft mij pijn gedaan !!!!!! Niet te doen hoor  
    De kuiten dat ging nog , maar dat stukje onder de kuit naar de hiel toe !
    Dat komt omdat alles zo stijf en stram is , dus heel de cinema moet losgenepen en gewrongen worden ,
    en tussendoor heb ik al stretsch oefeningen gekregen om de spieren te rekken !
    Nu dacht ik der vanaf te komen met 2 keer gaan deze week ! Neenee morgen nog eens .
    "Goed uw oefeningskes nog eens doen vanavond hé " zegt ze " dan gaat het morgen een beetje beter meevallen "
    K'geloof der niet in ! Maar t'is gelijk Julie hare voet hé , ze moeten doen wat nodig is ! Als ik daarna maar pijnloos kan gaan lopen !
    Even doorbijten nu !

    Ik ga nu wat van het zonneke genieten ! Eerst even naar de Schelde , kijken of die éne boot der nog ligt .
    Die maakte gisteren slagzij, en moest aan de kant komen ! Ik heb daar dan ne hele tijd blijven staan, maar die boot zonk niet !
    Ik ben der dan maar doorgegaan, maar ben nu wel nieuwschierig of die boot daar nu nog ligt .
    Vanavond meer daarover
    Groetjes

    23-05-2007 om 14:02 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PFFFF
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vanmorgen naar de fitness geweest , balen hoor ! t'ging langs geen kanten  !!
    Eerst de fiets op (15 min ) , pfff puffen, zuchten , kreunen .
    Dan lopen op de loopband  ( 10 min ), traagjes had de dokter gezegd , zelfs dat was pfff puffen , zuchten  kreunen
    De roeimachine(15 min ) ! mmmmmmmm ja dat ging wel lekker !
    Dat ding voor de armen ook nog gedaan ( 10 min )

    Dan nog wat krachtoefeningen ,en oef ik was er vanaf !!!
    De buikspieroefeningen zijn voor morgen ! samen met de oudjes en mijn vriendin komt ze nu ook meedoen !!
    Die sessie duurt een half uur , en dan doen we ook niets anders dan de buikspieren !!

    Nu heb ik het volgende horen zeggen .........
    Ik doe nu bijna elke dag mijn buikspieroefeningen , wat volgens mij toch goed is , omdat ik die buik nu echt eens weg wil hebben !!!!!!
    Maar nu hoor ik zeggen , als je te veel buikspieroefeningen doet , dat je juist het omgekeerde effect zou hebben ???
    Is daar iets van waar ?? En wanneer doe je te veel buikspieroefeningen ??
    Willen de kenners mij daar aub een antwoord op geven , zo kan ik verder discuseren met die persoon !
    vandaag stond ik echter met mijn mond vol tanden !!
    te veel oefeningen voor de buik Ik dacht dat je der nooit genoeg kon doen
    groetjes

    22-05-2007 om 22:15 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de Kinesist
    Vanavond ben ik dan naar de kinesist geweest !
    Het was een jonge gast , ne toffe hoor ,maar ik dacht de mevrouw te hebben !
    eerst moest ik op vele vragen een antwoord geven, waarop hij op een gegeven moment vroeg om 
    Mijn schoenen , mijn kousen en mijn broek uit te doen 
    Ik zo " MIJN BROEK ??"
    Hij " Ah ja , ik moet toch uw benen kunnen zien hé "
    Ikke " Ja zeg , maar daar heb ik geen rekening mee gehouden zunne "

    Alé ik verlegen voor die jonge knappe kinesist mijn broek uitgedaan ! Ik heb toch een doorkijkonderbroek aan
    Ik vlug van die tafel gesprongen en mijn jaens zo dwars over mij gelegd , zo kon hij tenminste niets meer zien !
    Stond hij daar ineens terug  en ik zeg " Sorry zunne, maar ik voel me der niet goed bij "" Ik had beter moeten nadenken voor ik naar hier kwam !!!
    Steekt hij ineens ne badhanddoek naarboven ! hij zegt " Kom geef hier die jaens " 
    Ikke had ne rode kop niet meer normaal !!!!! ik ging dus wel om oefeningskes te doen hé !!
    Maar had der niet stil bij gestaan, dat ze eerst moesten zien waar het juist zat enz. Doet dat pijn ? en dat? en dat ? en dat ? Jullie kennen het wel denk ik !!

    Maar goed ! Woensdag moet ik terug en dan moet ik strechoefeningen aanleren om mijn spieren te verlengen ,
    Da's dan gelijk da ge ne plastieke zak uitrekt zegt hij Ik heb thuis ne plastic zak uiteengetrokken ! raar hoor
    In ieder geval moet dat de pijn doen verdwijnen !! of toch heeeeeeel veel verminderen !
    binnen de twee weken mooi oefeningendoen, moet ik resultaat hebben, zo niet dan zit ik in de shit
    We gaan nog niet janken op voorhand !! En flink ons best doen !!!
    groetjes

     

    21-05-2007 om 20:57 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanmorgen ........
    Vanmorgen ben ik gaan lopen,een kort loopke gelijk woensdag .
    5 km en 400 m in een tijd van 37 min.
    Mijn been laat zich voelen , t'is een beetje beter maar toch ??
    Vanaf maandag ga ik naar de Kinesiste , en laat ons duimen dat het dan beter word ! Anders sta ik der slecht voor

    Ik heb ook goed nieuws

    Mijn vetpercentage is gedaald !!!! Ik had 36.8    en nu heb ik 35.6
    Ik ben wel een beetje bijgekomen, maar dat zijn dus spieren
    Ik gan nu nog een beetje beter opletten , want ik moet onder de 34 geraken !!
    En ook de buikspieroefeningskes en de krachtoefeningen moet ik nu zien vol te houden !!
    volle goed moed ga ik nu werken en stoefen met mijn resultaat
    Saluukes

    18-05-2007 om 13:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    17-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik word .............
    Ik word een echte fitness freak .
    Gisteren ben ik geweest , eerst een kleine 40 min . gelopen, het ging wel hoor maaaaaaaaaar heeeeeeel moeizaam !
    de beentjes wegen zwaar !! Ik heb dan ook maar een goei 5km en een beetje gelopen op 39 min.
    daarna ben ik naar de fitness getrokken en heb ik meegedaan met de 55 + voor de buikspierkes
    dan nog een beetje krachttraining , zo was het al vlug 2 uur verder ! Op de duur moest ik me nog haasten om op tijd op het werk te verschijnen .

    Vanmorgen terug richting fitness , ik heb terug meegedaan met een groepsles,  maar geen step deze keer , want Els geeft natuurlijk gelijk hé !
    Beter uitkijken nu !!!
    Nee t'waren oefeningen met een rekker en ne bal , heel plezant ! Ik schaam me dan wel hoor !! Iedereen lijkt zo lenig en ik ben een stijve plank !!
    Da's echt niet te doen !!!
    Dus der word aan gewerkt

    Morgen gaan we terug een klein toerke proberen , en daarna alweer richting fitness ( buik )
    Nu nog volhouden ! !
    Het lopen houd ik gemakkelijk vol hoot , maar de fitness is een andere zaak , zeker als het mooi weer word hé !
    Maar goed , ik heb me voorgenomen mijn krachttrainingen zeker te blijven doen ! Zo kan ik hopelijk terug topjes aandoen !
    Want met van die lodderarmen, is dat geen zicht vind ik !

    Enne nu we gratis drinken in de fitness , komt mijn duur abbonement der een beetje uit hé
    groetjes

    17-05-2007 om 22:46 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De beentjes
    De beentjes zijn nog altijd heéééééééééél gevoelig !
    Ik neem dan ook al zes dagen Mesulid , een kleine verbetering is er wel hoor , maar niet echt noemenswaardig !
    Ik heb dan ook bijna niet meer gelopen , buiten zondag een dikke 15 min. op de loopband .
    Met van die steunkousen aan natuurlijk, en dat helpt precies wel !
    Morgen hoop ik de kinesist te pakken te krijgen, want met die feestdag , was dat een beetje moeilijk
    Morgen ga ik terug een 6 km lopen en nu  buiten , dat mag op het gemakje zei Dr Vervoort 3 X in de week ,
    dus ik ga dat zeker doen !!!!!!! daarna een goed stoombaddeke en ik kan der weer tegen !

    zondag heb ik ook meegedaan aan Lowe Shape da's wat step (heel laag opstapje) wat cardio nog wat met een paar gewichtjes voor de armkes !
    Da's iets voor de mensen die het wat kalmer aan willen doen zegden ze !
    Vergeet het maar , die juf. die dat gaf , die wist van wanten hoor !! ik heb afgezien t'zweet liep in mijn schoenen pfffff
    Maar het deed toch deugd

    Alé k'ga slapen nu , want ik moet morgen fris zijn om te gaan lopen
    groetjes

    14-05-2007 om 22:52 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even kijken ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn vandaag gana wandelen in Lokeren aan een water ! T'was er heel mooi , vraag mij nu niet waar juist hé , want dat weet ik niet
    We kwamen daar een boom tegen , en daar hingen van alle vieze slijmige dingen in , kan iemand mij vertellen wat dat eigenlijk is ??

    13-05-2007 om 23:37 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werken !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik moest vandaag werken van 10 uur tot 16 uur ! T'was afwuwelijk kalm en ik mocht een half uurtje vroeger door !
    Dus ikke vlug boodschappen gedaan , en dan naar huis eten maken voor het kindje
    Ik moet eerlijk zeggen , dat ze als enig kind is bedorven hoor , als 18 jarige zit ze mooi op mama te wachten !

    Ik ben vandaag nog geen toerke gaan doen, ik wacht tot ik morgen mijn steunkousen heb , en dan mag ik 3 X in de week 40 minuutjes rustig gaan lopen .
    Die dingen kosten allemaal nogal geld hé !
    50 euro minder voor mijn Garminn

    Zoals verteld ben ik gisteren buikspieroefeningen gaan doen hé ! Amai vandaag zeg ! Ik ben een echt stramme bie aan het worden !!
    Ik vertel dat volgende week niet tegen die oudjes zunne !! Die lachen me uit dat het niet meer normaal is !!
    En ik voelde me gisteren eens zo jong tussen hen
    Groetjes

    10-05-2007 om 21:39 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bij de dokter ...............
    Vanmorgen dus de spits door
    Neenee t'viel goed mee , maar k'had natuurlijk mijn afslag gemist , ik reed een beetje nipjes om af te slagen, en had toen de pech dat er een paar cammions mij niet wilden doorlaten ! Eigen schuld !!
    Dus ik moest rondrijden, en langs dat wegje waren werken bezig
    Gelukkig was ik goed op tijd doorgereden , want te laat kome HAAT ik !!!!!

    Bij de dokter !!
    Ik moest eerst mijne uitleg doen natuurlijk . Dan op tafel gaan liggen op mijne buik
    Met twee vingerkes had hij mijn kuit vast , en dat was voldoende om mij luid aààààààààà te laten roepen !
    Idem bij de andere
    Kom maar van de tafel zei hij

    Het kan ten eerste : Een overbelasting die we te lijf gaan met steunkousen , medicijn , en kinesist !
    Maar indien de pijn na een drie weken niet weg is ,

    Kan het ten tweede : het vlies zijn , dat rond de spieren in de kuiten ligt .
    Dat kan alleen dan verholpen worden door een kleine operatie .

    Waarschijnlijk zegde hij , (niet geheel zeker) , is het een overbelasting , en die is nu al wel een goei maand aanwezig hé .
    Ik vertelde hem dan over mijn trappen training van eind maart !
    Dan is het tachtig procent het eerste zei hij , want trappen zijn moordend voor de kuiten verwittegde hij nog .
    Dus we doen mooi wat de dokter zegt !!!!!!!
    En hopen dat hij gelijk geeft !!

    Dus van Kessel naar Beveren een dik uur rijden , om de bewuste kousen ! Maar ze waren niet binnen
    Vrijdag of Zaterdag terug en da's een klote baan hoor ! altijd aanschuiven pfff , ah t'is voor een goei zaak !
    Dan ben ik naar de fitness gegaan en heb meegedaan met de 55+
    Buikspieroefeningen en nog wat andere oefeningskes der bij , goed voor anderhalf uur training .

    Oh en voor ik het vergeet!! Ik mag 3 X  40 min lopen in de week ! Wel op een rustig tempo en niet geen interval of versnellingen !
    Brussel kan niet ! Maar hij gaat der voor zorgen dat ik de halve marathon in oktober zeker kan meedoen op een deftige manier
    Ne lieve vent ! ! ! !
    Voila dat was de dokter ;-)
    Groetjes

    09-05-2007 om 19:22 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    08-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen .......
    Morgen naar de dokter ! 
    Ik ben nu wel vreselijk zenuwachtig aan het worden hoor !!
    En der komt nog eens bij, dat ik altijd verkeerd rijd ! Toch meestal , zeker als het een weg is, die ik nooit hoef te nemen .
    Ik rij dus vroeg door, als er dan fille is , moet ik niet direckt gaan paniekeren
    En mijn Mieke gaat ook mee !!! (gps)

    Duimen  hé, dat het verdict niet te streng is voor mij 

    Tot morgen

    08-05-2007 om 22:18 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ..............
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ga naar de sportdokter ! Ik heb de knoop maar ineens doorgehakt ! Want weer wou ik uitstellen !
    Vandaag voelde ik niets natuurlijk hé !
    Ik kan dan raad vragen ,wat ik moet doen om de steeds terug kerende zwaar benen te vermijden !
    En de kuiten moet hij zeer zeker onder handen nemen natuurlijk !!

    Ik zei tegen hem dat het woensdag voor mij niet uitmaakt om welk uur ik bij hem terecht kan .
    Omdat ik die dag toch vrij ben !! Wat gebeurd er !! Om kwart voor negen s'morgens moet ik bij hem zijn
    Ik moet dus in de volle spits door Mortsel richting Lier , niet slim van mij hé .
    Zeker als je weet dat ik het beter had kunnen regelen ! Maar ik was zo verrast dat ik zo snel bij hem terecht kan, dat ik te traag reageerde !
    En voila, ik zal de spits voor het eerst sinds jaren moeten doorstaan !!
    En met de fiets is het te ver !!
    Word vervolgd

    07-05-2007 om 19:40 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    06-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.T'is een beetje ..........

    T'is een beetje vechten met mezelf op het moment
    Ik doe de wedstrijden zeer graag !! Alhoewel ik geen mooie tijden neerzet , maar ik geniet altijd van het hele gebeuren !
    Mijn man daarentegen , is helemaal niet zo gek op wedstrijden, af en toe eens ééntje ja !!
    Anders geeft hij wel steeds een uitvlucht klaar
    Ik zou dan alleen kunnen gaan, we hebben maar om de twee zondagen samen vrij , daarom vind ik het vervelend om dan iets alleen te gaan doen !
    Ik zit dan steeds in een tweestrijd , dus ook vandaag En als ik die leuke foto's van iedereen dan zie , en de leuke komentaren bloed mijn hartje toch hoor !!!

    Ik heb wel gesupporterd hoor !! Nu zijn ze aan de ing , nu begint de 5 km , ik hoop dat mario zijn vrouwke binnen de 30 min blijft .
    Nu gaan de 15 km van start !!
    Jullie lezen dat ik jullie niet vergeten ben hé !!!!!!!!!!!!!!!
    Aan iedereen dan ook nog eens ne dikke proficiat !!!

    Brussel kan ik op mijn buik schrijven vrees ik !! Het knagende gevoel blijft !! Niet echt zeer maar knagen !
    Als ik slim ben ga ik naar de wonderdokter van Julie en volg ik de goede raad van mijn coach op .
    Als het nu morgen eens regend hé , dan is dat voor mij al een stuk gemakkelijker    
    Da's lelijk van mij hé !!! Ik weet het !! Maar ze hebben het voorspeld , dus t'is niet mijn fout hoor !!
    Enne voor de bloemen en plantjes moet het ook  
    Niet boos zijn hé !!!!!!
    groetjes

    06-05-2007 om 23:26 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Been !
    Vandaag ben ik een klein toerke gaan lopen ! 6km 700m
    K'heb ervoor gezorgd dat ik de heuvel niet moest doen ! De versnellingen heb ik wel gedaan .
    Mijn been trok wel wat hoor ! Maar het ging . En na de training ben ik naar de fitness getrokken, waar ik mijn benen nog eens op de trilplaat heb gelegd . Ik heb dat ding ingesteld op relaxtrillen ;-) , enne dat deed goed hoor !!

    Daarna een goed douchke , dan de sauna in ZALIG , een koud douchke brrrrrrr , dan een warm douchke !!
    Dan het stoombad in , dat was een beetje te warm , als ik ademde deed het zelfs in mijn neus pijn .
    Ik ben dan maar terug onder de koude douche gaan staan !
    Mij goed afgedroogd , een lekker cremeke op mijn vel, want ik word een dagje ouder !
    En voila ons jetty was alweer een nieuw madam .

    Vanmiddag ben ik dan gaan werken, natuurlijk zit ik aan de kassa en loop ik niet rond,
    maar toch voelde mijn been veel beter aan dan woensdag na de training ! HOOP !!
    Volgens mij komt het door twee dingen ! T'is begonnen met de trappen te trainen !! dan de heuvel tweemaal over bij alke training , en ten laatste train ik nu veel meer op straat , wat ik tot voor 2 maand terug zeker niet deed !
    Nieuwe aangepaste schoenen kopen ?
    Ik ga het weekend afwachten , en zien wat de volgende serieuze training zegt !
    Als ik het dan weer aan mijn been heb ! zal ik direct een afspraak maken met de wonderdokter zoals Julie aanraad !

    En nu kruip ik mijn bed in !! SLAAP WEL !!!

    04-05-2007 om 23:57 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRRRRRR

    Mijn been speelt me weer parten
    Ik denk dat het komt door mijn interval training ! Alé vermoed ik hé !
    Want met de 10 miles had ik geen last , ook de vrijdag daarop geen last gehad , ook de zondag niet !
    Dinsdag had ik dan mijn interval , en gisteren had ik een duurloop van 10 km , en voila ik heb het zitten !
    T'is niet zo erg als vorige keer , maar mijn been trekt toch weer .
    T'is zo precies of een spier in mijn kuit wil langer worden maar word tegengehouden !
    Ik doe nu wat de kinesist me zei vorige keer , en hoop nu dat het wel zal meevallen !
    Morgen heb ik een wisselloop van 8 km , k'ga die proberen, en zien wat het geeft !
    Gaat het niet betere , zal ik toch naar een sportdokter moeten vrees ik 
    Geeft er iemand een adres van een goeie sportdokter in het Antwerpse ?
    K' wat werken nu , tegen mijn zin vandaag hoor ! Maar ja der moet brood op de plank komen hé !!!
    Saluukes

    03-05-2007 om 13:06 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 Mei
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag 1 Mei is het hier in de stad feest
    Dat wil zeggen, mijn man is ne socialist met alle gevolgen vandien op 1 Mei
    Maar t'was ne gezellige dag hoor !!! Het echte leuke aan zo'n dag is, dat je veel bekenden tegenkomt , die je al een tijdje niet meer hebt gezien ! En maar babbelen hahahaha !!!!!
    Vanmorgen zijn we trouw eerst onze intervaltraining gaan doen ! En pas daarna naar de Grote Markt getrokken
    En natuurlijk was het er een drukte van jewelste ! Het mooie weer was alweer van de partij, dus  iedereen blijft plakken natuurlijk !
    Om 20 uur heb ik mijn ventje in de steek gelaten, en ik ben naar huis gekomen, we waren dan ook al op de gort van 11 uur .
    Dus ik had het gezien, en ook de vele zatte mensen begonnen mijn keel uit te hangen !
    Dat heb je met zo'n dag hé ! Op een moment loopt dan iedereen precies zat rond !

    Ik ben niet zat geweest hoor Nee Nee ik kan der absoluut niet tegen, ziek ben ik dan !!! precies of ik ga sterven, en dat heb ik der echt niet voor over !!
    Ik kan ook niet tegen zatte mensen ! Vandaar dat ik me dan maar stillekes terugtrek
    T'ventje is nu juist binnen gekomen , en hij kan der mee door
    Morgen nog een lui dagje om te bekomen , en we hebben het weeral gehad .
    Morgen een loopje van 10 km tegen 7 min/km ,
    Slaap ze !!

    01-05-2007 om 22:18 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prachtig !

    Ik ben vanmorgen gaan lopen in het Peerdsbos en het was Prachtig !!
    Ik heb met volle teugen genoten , t'was iets na 10 toen we begonnen te lopen , ik en mijn man zijn neef .
    Het weer was ideaal !!!
    Mijn man moest werken , en de rest van de ploeg hadden te lang op stap geweest, en te diep in het glaasje gekeken !
    Dus die waren der niet bij
    Ik had vanmorgen een vetloop ! Maar die gast loopt altijd sneller dan ik . En omdat we maar met zijn twee waren hebben we de gulden middenweg gekozen !
    En die was ...........;
    Ik heb een ietske sneller gelopen,met de  voorwaarde!!!  Ik moest steeds genoeg adem hebben om ook nog te kunnen babbelen !
    En ik heb hem de oren van zijne kop gebabbeld, dus veronderstel ik , dat ik goed bezig was

    Dan ben ik met hem meegereden, en hebben we samen met zijn vriendin een booke gegeten in de hof !
    Lekker gezellig!Laat het ventje maar werken
    Vanavond nog iets gaan drinken, met een madammeke dat ik ken van in de Delhaize , en nu computeren, dan een badje en mijn bed in !
    Slaap wel x x x

    29-04-2007 om 22:12 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hulst ........

    Hulst is eigenlijk één straat ! Voor de winkels kan je beter in Antwerpen blijven , alleen de Hema vind ik daar goed
    K'heb daar dan ook weer een mooi koopje gedaan , een dekbedovertrek(maat 140 op 200 ) gekocht voor maar 10 euro

    T'was ook vandaag weer prachtig weer , dus een terrasje gaan doen, k'had een broodje besteld , dat je als loper vergif vind brrrr
    Dat waren drie sneden brood  die geroosterd waren,en op elke snede was ne schep saus gedaan , niet te doen echt vies !!!!
    daartussen lag een schel kaas , prépare , tomaat , augurk , frietsaus , tartaar , ajuin
    Alé een brrodje dat ik nooit in mijn leven nog zal bestellen !! Ik heb het dan ook voo de helft laten liggen

    We zijn niet zolang gebleven, en zo hadden we nog even tijd om een terraske te doen in Den Engel
     Morgen is het terug werkendag , van 9 uur tot 15 uur , daarna rijd ik naar Sint-Anneke om te gaan lopen !
    De trainingen starten terug , de vakantie is gedaan
    Groetjes

    26-04-2007 om 19:30 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik heb ..............
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag een rustige dagje gehad : Ik ben een beetje gaan winkelen met Wiske , was gezellig !!
    K' heb een koopje gedaan ;-)
    Ik neem haar graag mee , alleen al om de reden dat ze zo enorm van een koffieke kan genieten
    Echt waar , ze drinkt die zo smakelijk op hé, en ondertussen zegt ze wel 10 keer mmmmm

    Ik heb al twee dagen een schuldgevoel dat ik niet ga lopen . Maar mijn linkerbeen is nog altijd een beetje stijf
    dus doe ik het kalm aan, ik wil niet weer 3 weken bijna niet mogen lopen hoor !!! Ik zou trouwens ook nog even langs mijn kinesist moeten rijden , om te zeggen dat ik de 10 miles toch heb uitgelopen !! Hij had gezegd, dat hij nooit geloofde dat ik die zou uitlopen !!
    Lekker wel hahaha
    Ik ben dan op mijn fiets gesprongen ! en k'heb 30 km gefietst . 
    Morgen ga ik met Wiske en Gusta naar Hulst .
    We rijden dan om half elf door, maar ik wil voor de spits terug in Antwerpen zijn ! Dus lang blijven we daar niet , na een uur of drie heb ik het ook wel gezien hoor !!
    Als ik dan s'avonds , mijn dochter kan warm maken, om ook even een toerke te doen met de fiets heb ik dat ook weer in de beentjes !
    ik beloof haar loopschoenen , misschien lukt het dan wel
    Ze zaagt er al lang vorr hoor ! het probleem is ! Dat ze nooit volhoud ! Zeker geen sport !!
    Leg 20 boeken op haar kamer ! Die leest ze allemaal , maar beweging nee nee nee , da's niets voor ons madam !
    We zien wel weer  Saluukes

    25-04-2007 om 22:25 geschreven door Jetty  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

  • Eugène
  • mario
  • Julie
  • Ruthje
  • Homer
  • Katrien
  • Natalie
  • tiny

  • Archief per maand
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 07-2011
  • 12-2010
  • 08-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 10-2006
  • 09-2006

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zeker eens gaan piepen !!!
  • WEBLOGLOPERS UNITE
  • MAKE A WISH

  • Gelopen Kilometers
    Januari :         62 km 400 m
    Februari        113km  650 m
    Maart            124 km 610 m   
    April              140 km 960 m
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    October
    November
    December


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs