Foto
Inhoud blog
  • Een impressie
  • Santiago II
  • Santiago
  • Monte de Gozo - Santiago
  • Ribadiso - Monte de Gozo
    Zoeken in blog

    Foto
    Jens op stap naar Santiago de Compostela

    30-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De paklijst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hierbij dus de paklijst.









    Wat gaat er allemaal mee?

    - rugzak Macpack
    - stevige schoenen
    - een paar wandelstokken
    - tentje  (normaal niet nodig, maar ik heb er toch voor gekozen)
    - slaapmatje
    - slaapzak
    - 3 x ondergoed
    - 3 paar kousen
    - trekkingbroek met afritsbare pijpen
    - trekkingshort
    - 2 x tshirt
    - silkskin shirt met lange mouwen
    - trekkershemd
    - fleece-vest (met fleece sloop om als kussen te gebruiken)
    - sneldrogende handdoek tek towel
    - toilettas (tandenborstel, (mini)tandpasta, flos (ook als touw te gebruiken), wildernis-wash (voor lichaam en kledij), deo stick)
    - opvouwbaar wasbakje 5l
    - portefuille
    - geloofsbrief en stempelboekje
    - reisdocumenten
    - EHBO kit (basic en vooral voor de voeten)
    - poncho
    - Sandalen Teva voor na het stappen
    - Waterzak 3l
    - zakje met proviand (powerbars e.d.)
    - zakje "allerlei (zakmes, spork, veiligheidsspelden, touw, anti-insect, zonnecrème, Labello lipverzorging, chloordruppels, zeep in blaadjes)
    - leesboek(je)
    - buff sjaaltje
    - kniesteun
    - hoed
    - Petzl hoofdlampje
    - zonnelader voor iphone
    - Iphone (als fototoestel en om blog bij te houden. Ook de route zit er in. Enkel telefoon in noodgevallen)




    30-07-2012 om 17:42 geschreven door Jens  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een week
    Nog een week en ik kan er aan beginnen.



    De paklijst is ondertussen volledig en alles is klaar om in de rugzak te verdwijnen.
    Al het materiaal is nog eens grondig getest en goed bevonden.

    Qua gewicht heb ik afgeklokt op 12,5 kg zonder water en proviand. Dat lijkt mij dus aanvaardbaar, en ik zou echt niet weten wat ik nog extra kan achterlaten. (Waarschijnlijk weet ik dat binnen enkele weken wel...)
    Ik zet straks nog even de paklijst online voor de nieuwsgierigen.

    Ik heb deze week ook nog enkele stevige wandelingen gemaakt als voorbereiding (volgens mijn hond soms iets té stevig) en alles verloopt naar wens.

    Laat de camino maar komen!


    30-07-2012 om 17:42 geschreven door Jens  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs