Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Over mijzelf
Ik ben Jenneke, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Zussie70.
Ik ben een vrouw en woon in Haarlem (Nederland) en mijn beroep is Huisvrouw.
Ik ben geboren op 30/12/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: `Bloggen,Muziek,Zon,Strand&Zee.
{TITEL_VRIJE_ZONE}
Inhoud blog
  • Muziek en ik 3
  • Muziek en Ik
  • Iemand missen1
  • Iemand missen 3
  • Welkom op mijn Blog!
    Jenneke's Blog
    Mijn gratis blog
    02-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muziek en ik 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo ontdek ik steeds meer aan ''nieuwe'' muziek,maar omdat mijn ''bouwjaar'' 1970 is,herken ik nog veel terug aan de ''gouwe ouwe'' op Veronica,maar ook is,mijn horizon enigzins verbredend,radio538 een echte topper gebleken,qua muziek! Ik hoorde laatst dat nummer van Guru Josh-Infinity,echt een superlekker nummer!! Maar omdat ik blijkbaar lig te slapen.......... mis ik dus bijna Tiesto Life op 538!! Heb The Elements Of Life in huis en tis echt fantastisch om deze DVD in je collectie te hebben!Voor iemand die echt van goed stukkie muziek houd,en de tijd heeft om beide DVD''s te bekijken,echt een vette must!! Voor mij betekent dit;Msn pleitte,bel er af gooien,foonstekkertje er uit,en lekker onderuit genieten van Tiesto! Heb ondertussen toch wel wat bijelkaar geraapt,over Tiesto;

    Via deze linck kom je ook aan info;
    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/99471/tisto_1_dj_van_2008.html

    BIOGRAFIE;
    Inmiddels staat Tiësto bekend als een van de beste DJ’s van de wereld, maar daar is een hele geschiedenis vooraf gegaan. Als Tijs Verwest 19 is begint hij met draaien in discotheken in Breda en omstreken. Hij werkt dan ook in een platenzaak en draait op verschillende feesten. Tijs stuurt tevergeefs tapes op naar bekende DJ’s, maar positieve reacties kreeg hij nooit. Wel wordt Tiësto de vaste huis-DJ van een discotheek in zijn geboortestekkie Breda.

    In 1994 komt Tiësto’s eerste mix-cd ‘Forbidden Paradise’ op de markt en die slaat wél aan. De naam Tiësto doet wonderen in de dancewereld en hij produceert platen onder verschillende namen: West & Storm, Paradise In Dub, Passenger, Allure, Hammock Brothers, Gouryella, Clear View, Stray Dog en Andante. In 1997 komt de tweede cd uit: ‘Magik’. Tiësto maakt dan vooral naam in Noorwegen, waar hij zijn cd presenteert tijdens een uitverkochte party.

    Na het draaien op Innercity in 1999 komt Tiësto in het nieuws en zijn set komt uit op cd. Dit betekent zijn grote doorbraak in Nederland. Tijs brengt een aantal albums en singles uit die stuk voor stuk goed worden ontvangen op de dansvloer. Ondertussen blijft de trance-scène groeien en geniet Tiësto internationale b ... lees verder
    Inmiddels staat Tiësto bekend als een van de beste DJ’s van de wereld, maar daar is een hele geschiedenis vooraf gegaan. Als Tijs Verwest 19 is begint hij met draaien in discotheken in Breda en omstreken. Hij werkt dan ook in een platenzaak en draait op verschillende feesten. Tijs stuurt tevergeefs tapes op naar bekende DJ’s, maar positieve reacties kreeg hij nooit. Wel wordt Tiësto de vaste huis-DJ van een discotheek in zijn geboortestekkie Breda.

    In 1994 komt Tiësto’s eerste mix-cd ‘Forbidden Paradise’ op de markt en die slaat wél aan. De naam Tiësto doet wonderen in de dancewereld en hij produceert platen onder verschillende namen: West & Storm, Paradise In Dub, Passenger, Allure, Hammock Brothers, Gouryella, Clear View, Stray Dog en Andante. In 1997 komt de tweede cd uit: ‘Magik’. Tiësto maakt dan vooral naam in Noorwegen, waar hij zijn cd presenteert tijdens een uitverkochte party.

    Na het draaien op Innercity in 1999 komt Tiësto in het nieuws en zijn set komt uit op cd. Dit betekent zijn grote doorbraak in Nederland. Tijs brengt een aantal albums en singles uit die stuk voor stuk goed worden ontvangen op de dansvloer. Ondertussen blijft de trance-scène groeien en geniet Tiësto internationale bekendheid. Hij legt zich steeds meer toe op het produceren van platen in plaats van het draaien in discotheken en richt ook samen met Arny Brink zijn eigen dance-label: Blackhole Label op. En Tijs maakt ook tijd vrij voor projecten met andere DJ's, zoals Ferry Corsten waarmee hij het project Gouryella opstart.

    Ook de prijzen komen binnenstromen. In 2002 krijgt Tijs een Zilveren Harp en tijdens de Lucky Strike Dance Awards gaat hij naar huis met de award voor beste trance/progressive DJ. Tiësto krijgt een aantal aantrekkelijke aanbiedingen van andere artiesten en gaat onder andere met Moby, David Bowie en Busta Rhymes samenwerken. Hits scoren doet hij ondertussen fluitend en dat wordt opgemerkt door de meest toonaangevende DJ-prijzen. Als eerste niet-Brit wordt Tijs gekozen als nummer 1 DJ in het blad DJ Magazine.

    Tiësto is goed in eerste keren. In 2003 gaf hij als eerste DJ ter wereld een solo-concert in het Gelredome in Arnhem. Ook was Tijs de eerste DJ die muziek mocht verzorgen op de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Al die ludieke acties heeft Tiësto niet voor niks gedaan, want in 2002 en 2003 werd hij door DanceStar uitgeroepen tot beste DJ van de wereld!

    Ook mag Tijs als eerste DJ de muziek verzorgen op de openingsceremonie van de Olympische Spelen en hij wordt benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau. Op 10 juni 2006 geeft hij een gratis openluchtconcert op een ponton op de Maas in Rotterdam. Ook is hij ambassadeur voor Dance4Life, een stichting die zich inzet voor de bestrijding van hiv en aids. Op 19 mei 2007 gaf Tiësto het kick-off concert van zijn nieuwe wereldtournee Elements Of Life in de Ethias Arena in Hasselt voor meer dan 20000 mensen. Op 2 juni 2007 gaf Tijs wederom een concert in het Gelredome. Het vermogen van Tiësto wordt volgens het blad Quote geschat op 18 miljoen euro. Hij is daarmee één van de rijkste Nederlanders onder de 40 jaar.

    Het jaar 2008 begint goed voor Tiesto, hij gaat op zijn knieën voor zijn vriendin Stacey Blokzijl. De gaan op 10 oktober 2008 trouwen in Amsterdam. Ook op muziekgebied gaat het voor de wind, want Tijs wint een Gouden Harp!!!!

    05/01/09 14:26 - Onze eigen DJ Tiësto is door Mixmag uitgeroepen tot de 'nummer 1 DJ van 2008'. Mixmag is een toonaangevend internationaal magazine op het gebied van dancemuziek. Volgens het blad stak Tiësto met kop en schouders boven de rest van de DJ's uit: "Geen andere DJ kwam in de buurt van Tiësto".

    Eind 2008 kreeg Tijs Verwest, zoals de DJ eigenlijk heet, een tegenslag te verwerken. Zijn relatie met Stacey liep namelijk op de klippen. Dat hij nu een prijs heeft gewonnen is dus een leuke meevaller voor de DJ. “Ik vind het een eer dat Mixmag me verkozen heeft tot de nummer één DJ van 2008. Het was een geweldig jaar vol hoogtepunten en ik wil graag iedereen die op me gestemd heeft bedanken voor hun support!" aldus Tiësto.

    Muzikaal gezien was 2008 een topjaar voor de DJ. In Denemarken sloot hij zijn wereldtournee 'Elements of Life' af en daar verscheen ook een dubbel DVD van. Verder bracht hij het mixalbum 'In Search of Sunrise 7 – Asia' uit en draaide hij in Azië, Australië, Zuid- en Noord-Amerika. Daarnaast remixte hij muziek voor de Playstation 3 game 'Alone In The Dark - Inferno'.

    14/11/08 11:48 - Na JunkieXL en Within Temptation heeft ook DJ Tiësto de games-muziek ontdekt! Hij blijft natuurlijk niet achter en heeft daarom een nummer geremixed voor het Playstation 3-spel 'Alone In The Dark - Inferno'. Het nummer is niet alleen op de game te horen, hij brengt hem ook nog eens uit als single!

    Tiësto heeft een remix gemaakt van het origineel van Olivier Deriviere. Tiësto is blij met het resultaat: "Voor mij was het de eerste keer dat ik een remix geproduceerd heb voor een videogame, wat dus een mooie uitdaging was".

    Naast de game, brengt Tiësto ook een single uit. Daar is een videoclip bij gemaakt waarin je alleen maar elementen ziet uit de videogame. We hoeven er nog maar eventjes op te wachten, want de single ligt al op 18 november in de schappen.

    Tiësto is er blij mee: "Ik heb er erg van genoten".

    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/99103/tisto_pleegt_geen_plagiaat.html

    12/11/08 16:36 - DJ Tiësto wordt ervan beschuldigd dat hij plagiaat heeft gepleegd, maar dat is volgens de DJ en zijn team absoluut niet waar.

    De wereldberoemde DJ heeft voor zijn nummer 'Elements Of Life' inspiratie gehaald uit het klassieke stuk 'Sarabande' van de componist Händel. Op dit stuk rustte geen auteursrechten dus Tiësto was vrij om het te gebruiken als inspiratiebron.

    De plagiaatbeschuldigingen komen van ene Michiel de Jong. Volgens hem lijkt 'Elements Of Life' exact op een demo die hij ooit naar de platenmaatschappij van Tiësto heeft gestuurd. Tiësto geeft zijn reactie op deze beschuldigingen: "Ik ken deze DJ niet en heb ook nog nooit een plaat van hem gehoord of gezien. Deze DJ zegt dat de gelijkenis tussen zijn demo en Elements of Life onmogelijk toeval kan zijn. Bij Elements of Life hebben wij ons laten inspireren door Händels Sarabande, dan ben ik toch heel benieuwd waar hij zijn stuk op heeft gebaseerd. Duidelijk is in ieder geval wel dat wij geen plagiaat op zijn nummer hebben gepleegd. Het is jammer dat iemand zomaar beschuldigingen uit in de media en op deze manier bekendheid probeert te krijgen.”

    De geruchten gaan dat er een rechtszaak loopt tegen Tiësto maar dat is volgens advocate Margriet Koedooder niet waar: “Er is er nog steeds geen sprake van een procedure, ook al wordt dit steeds geroepen. Tot nu toe is het veel geschreeuw en weinig wol. Er is er helemaal geen zaak. ”

    http://www.tmf.nl/artiesten/nieuws/99060/tisto_maakt_remix_voor_maroon_5.html

    07/11/08 11:52 - Tiësto heeft de eer gekregen om mee te werken aan het nieuwe album van de Amerikaanse band Maroon 5! De Nederlandse DJ heeft een bestaand nummer van Maroon 5 in een nieuw jasje gestoken: 'Not Falling'. Zijn remix verschijnt op het album 'Call & Response: The Remix Album'.

    Maroon 5 maakt geen doorsnee album. De 39-jarige Tiësto, hij heet in het echt Tijs Verwest, is namelijk niet de enige artiest die meewerkt aan het album. Maroon 5 heeft ook andere artiesten gevraagd om een nieuwe versie te maken van hun bestaande nummers. Zo heeft Maroon 5 ook Mark Ronson, Pharrel Williams Mary J Blidge en Rihanna gestrikt om een remix te maken.

    Pharrel heeft de hit 'She Will Be Loved' onder handen genomen en Mark Ronson steekt 'Wake Up Call' in een nieuw jasje. Het album 'Call & Response: The Remix Album' verschijnt in december.

    Video's Tiesto:
    http://www.tmf.nl/video/1034/the elements of life
    http://www.tmf.nl/video/22576/alone in the dark
    www.tmf.nl/video/5689 Break my fall
    www.tmf.nl/video/12562 achter de schermen- Tiesto
    www.tmf.nl/video/15489/tiesto_elements_of_life.html





    02-02-2009 om 22:21 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muziek en Ik
    Muziek was echt belangrijk voor me,dat is altijd zo geweest!! Tegenwoordig is de muziek wel wat anders als vroeger,maar Op Radio Veronica draaien ze nog steeds 80's and 90's muziek!
    Uit het Hitlegende Archief staan de nummers waar ik als(opgroeiend) kind naar luisterde;
    80's & 90's Artists zoals Cindy Lauper,Kiss,Lenny Kravitz en natuurlijk Freddie Mercury van Queen!!

    29-01-2009 om 20:38 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iemand missen1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Je kan iemand missen in je leven,iemand die er ''normaal ''wel was en nu ineens niet meer........Er zijn ''standaard'' verwerkingsprocessen,o.a ''stapsgewijs'' al gaat deze vlag echt niet voor iedereen op!Ik heb mijn eigen manier om dingen te verwerken,en dat werkt vaak het beste!Toen ik bijv.mijn kat Tijger moest ''wegbrengen'' heb ik op mijn manier mijn afscheid genomen,al was het verdriet toen nog helemaal niet weg!Nadat ik samen met mijn man,weg liep,de deur weer uit,met een ''leeg vervoerskoffertje'' werd het ineens zo vreselijk definitief!!!En ik vroeg me toen ook echt af wanneer ik er echt overheen zou zijn!!!<Na 4 Jaar ineens ons ''maatje'' en ''huisgenootje''weg..............Nu,bijna 8 maanden later,weet ik zeker dat je je eigen intuitie moet volgen,en je eigen draai geven aan wat jij voelt,wil delen,hoe je het gaat verwerken.......daar is geen pasklare manier voor,en niemand mag gaan bepalen wat jij er mee doet,of juist niet!Voor velen,is een kat of hond,maaar een huisdier,en daarom word het vaak onderschat wat je als baas/bazin voelt,na het overlijden van een toch zo'n ''dierbaar'' beestje............Misschien is het overlijden van een familielid ''erger'' maar daar is het laatste woord ook nog niet over gezegd(door mij Bijv  ) tot Blogzzz maar weer!

    29-01-2009 om 20:16 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iemand missen 3

    Uit mijn jeugd heb ik leuke herinneringen,maar ook ''nare''.......Ik woonde in Mijdrecht en na school,had ik veel lol met buurkinderen.......Op school vond ik het niet leuk maar gelukkig had ik een zus,waarmee ik alles samen deed en kon doen!Had erg veel lol met haar,en kon ook overal over praten,en vaak zat ik bij haar op de slaapkamer,als ze zat te studeren,waar ze altijd erg druk mee was,al had ze,vaak genoeg,ook haar handen ''vol'' aan mij  (al wist ze zelf heus wel hoe ze moest ''omgaan'' met haar kleine, klierende zusje)   Ik herinner me nog erg veel van haar;haar lekkere ''geurtjes'' haar optimistische kant,dat je zo vreselijk met haar kon lachen,haar collectie van ''sjaaltjes'' (ik heb mijn huis er ook mee ''behangen'' ;-P) Samen naar school lopen,samen in de achtertuin zitten,samen peukies roken en wijn drinken(op haar kameren uit het zicht van ''moederlief''......)De logeerpartijen bij haar in A'dam,dat ze me over de Albert Cuyp ''sleurde'' :) Nee vergeten zal ik haar nooit,maar de talloze herinneringen zal ik nooit vergeten of laten vervagen!! Dingen die we samen deden zijn voor mij toch,naast het trieste feit dat ze er niet meer is,een soort van steun,en weet ik nu ook zeker,dat ik het niet had willen missen!!! ;-)))

    Something is going on

    I can tell by the sadness in your eyes

    the feeling is real strong

    please tell me I am wrong

     

    Even if you decide to go

    if you should turn and walk away

    I'll never stop loving you

    that is all I have to say.





    29-01-2009 om 20:14 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op mijn Blog!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Welkom op mijn Blog,dit Blogjuh gaat over ''vroeger''(in het algemeen) en wat dat,vandaag de dag,met me heeft ''gedaan''..........Veel dingen vergeet je,maar er zijn nu eenmaal dingen/gebeurtenissen,die je niet meer vergeet!Dan heb ik het over muziek,mijn jeugd met mijn zussen,mijn familie,en de alledaagse dingen,die je van je geboorte af,bij blijven............
    Mensen missen,dood of levend,wie ik uiteindelijk ben geworden door dit alles................................

    Waar het op dit blog over gaat,heb ik net beschreven,maar ik zal dit,nog wat verder toelichten in de loop van mijn Blog
    Ik heb dingen op mijn eigen wijze beleefd,dus dit heeft niks te maken met mijn Familie,ik zal op mijn Blog,op alle dingen ingaan die mijn Blog laten ''vertellen'' over het onstaan en het leven van Jen................. :)
    Tot blogzz Jen

    29-01-2009 om 20:09 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iemand missen 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik mis mijn kat Tijger,mijn zus en alle mensen/dierbaren die gestorven zijn,de afgelopen jaren.........Ik verwerk dat door van me ''af te typen''...........Zo bijvoorbeeld;

    Je was mijn maffe,lieve en gekke kat............Hoe kan ik jou nou vergeten?Mij ''troosten'' en zelfs als ik tegen je schreeuw,dat je iets ( voor de zoveelste X) niet mag,kom je toch weer naast me liggen alsof je tegen me zegt;maakt niet uit dat geschreeuw...........Je houd toch wel van me!!
    Vaak zat of lag je naast me op de bank,of je kroop bij mij op schoot......je kon me ook zo lief aankijken en als je er zin in had kon je lekker tegen me aan zitten ''kletsen'' met dat lieve mondje...........wat genoot ik toch van je!!
    Als ik of Lex wat tegen je zeiden kon je je koppie ook helemaal naar achteren doen.......soms d8 ik:hij luistert,als er wat gezegd word!!!Zo leuk als je dan geluidloos terug brabbelde,met dat mompelende mondje(vaak genoeg ook zonder geluid!!!)
    Een nieuwsgierig en eigenwijs beest,jij!!Niet blazen,krabben,bijten.......jij! de allerliefste kat met een hartje van goud en een super goed karakter!!!
    Ieder1 houd heel veel van je,zo'n kat als jij krijg ik nooit meer!!Maar weet wel dat ik je bedank in meerdere opzichten..........dat JIJ MIJN KAT was(en wilde zijn)
    Dat wat jij toegevoegd heb aan mijn leven en dat van je baasje Lex,zelfs aan Wout die jij nog niet zo heel lang kent,heb jij je affectie meer dan 1 x getoond................lieve kanjer van me!!Hoe kan iemand(wie dan ook) nou niet van je houden lieve Tijg!!!
    Rust In Vrede Lieve Tyg........We zullen je missen,maar ook nog vaak aan je denken!!

     

    En vergeten zullen we je nooit!!Ik hou heel veel van jou,waar ik ook ga of sta,ik neem je voor altijd mee in dat ''speciaal voor jou gemaakt plekje'' in mijn hart!! IM Tyger van *18-04-2004 tot x29-04-2008(17:40)

    13-12-2008 om 00:00 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het belang van een goede,dierenarts!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dierenkliniek Meerwijk

    Stresemannlaan 19
    2037 TA Haarlem

    Openingstijden:
    maandag t/m vrijdag
    08:30 tot 19:00 uur

    Telefoonnummer:
    023-5333363
    (ook voor spoedgevallen)

    http://meerwijk.farewellindustries.com/

    Wat je als baas/bazin verwacht van je Dierenarts is voor iedereen verschillend,maar weet wel,bij moeilijke beslissingen aangaande je (huis)dier,dat je een Dierenarts hebt,met het hart op de juiste plek,en ook inzicht heeft wat er op korte termijn haalbaar is!Ik heb,gelukkig,deze Dierenarts gevonden,en ook de Dierenarts-assistentes zetten zich volledig in voor zowel kat/hond,als voor de eigenaar!! Ik heb zelf veel gehad aan Dierenkliniek Meerwijk,na het overlijden van mijn kat Tijger,en ik ben goed,duidelijk en vooral eerlijk,ingelicht over de situatie en wat ik nog kon verwachten,daar had ik meer aan en heeft me zeker geholpen toen het moment kwam dat ik de knoop moest door hakken!!Een absoute aanrader voor dieren en baasjes!

    Tot blogzz Jen

    09-12-2008 om 00:00 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slaapzacht,lieve vriend :-)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn Lieve vriend,
    Waar jij zo heengaat,lieve vriend,
    Dar zal ik en kan ik helaas niet zijn,
    Maar daar waar jij zo zal zijn,
    Verlost je van al je pijn,
    en geeft jou je verdiende rust!
    Ik ga je zo missen,mijn lieve vriend,
    dit lijden heb jij echt niet verdiend!
    Maar weet wel mijn lieve schat,
    dat ik die 4 jaar veel plezier van je heb gehad!
    Ik hoop jij ook van mij,
    Je maakte me erg gelukkig en blij!
    Met dat lieve koppie,en die lieve snoet,
    Ik breng je,overmand door tranen,mijn laatste lieve groet!
    Omdat dit afscheid me zo zwaar valt maar ik weet dat het moet!
    Mijn lieve Tijger,mijn lieve vriend,
    Ik heb je beloofd te zorgen voor jou,
    Slaapzacht mijn lieve Tijg,
    En weet dat ik je zal missen en heel veel van je hou!!

    Liefs en knuffels,Je bazin Jenneke

    Dit heb ik speciaal geschreven om te laten zien dat ik dit kon doen,ondanks al het verdriet,
    het is een ''steun'' voor me geweest,toen Tijger stierf


    09-12-2008 om 00:00 geschreven door Jenneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Gastenboek
  • Hallo

    Laat je een bericht achter in mijn Gastenboek,Alvast Bedankt!!:)


    E-mailen kan altijd!

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 08/12-14/12 2008


    Wens Ieder1 Hele Fijne Feestdagen!
    Zoeken met Google



    Blog als favoriet !


    Laatste commentaren

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Buurtlink.nl
  • Marktplaats.nl
  • http://www.jolie.nl/petra/
  • www.musicfrom.nl
  • www.taalkabaal.nl
  • www.weetjesoverkatten.nl
  • www.animalfreedom.org
  • http://mobile.bitstorm.org/
  • www.jolie.nl/boeken_suicide_nabestaanden.html


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs