Categorieën
  • MUZIEK (1)
  • WANDELINGEN (0)
  • Over mijzelf
    Ik ben Jean-Marie
    Ik ben een man en woon in Lierde (België) en mijn beroep is Administratief deskundige.
    Ik ben geboren op 19/03/1968 en ben nu dus 56 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Wandelen - Lopen - Fietsen - Mountainbiken - Voetbal - Muziek.
    Zoeken in blog

    WELKOM OP MIJN BLOG

    12-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 09-09-2011 - SHELLCASE - C.C. De Lier - LIERDE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op vrijdag 9 september stelde Shellcase zijn tweede CD "Esperanza" voor in het cultureel centrum "De Lier" in Lierde. Esperanza is de opvolger van het in 2010 uitgebrachte debuutalbum "Dead Memories". De band bestaat uit Dave Varlet (zang en gitaar), Steven De Cleer (bas) en Jan Charlier (drums). Het nieuwe werk werd af en toe afgewisseld met nummers uit de vorige CD. Hoogtepunten voor mij waren "Crash Landing", "Colorblind" (wat een nummer!!) en de nieuwe single "Complete" (kippenvel en  recht naar het hart!). Met de afsluiter "Esperanza" etaleerde dit trio nog maar eens zijn klasse en bewees hiermee klaar te zijn voor de grote doorbraak. Hopelijk lukt het voor Dave en zijn kornuiten want dit werk stijgt héél ver boven de middelmaat uit! De nieuwe CD ligt één van de volgende weken in de platenwinkel. Kopen dus!!

    12-09-2011 om 00:00 geschreven door Jean-Marie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:MUZIEK
    Tags:


    Archief per week
  • 12/09-18/09 2011


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs