Inhoud blog
  • #JustAnotherSadStory
  • #JustAnotherSadStory
  • Buckitlist
  • #JustAnotherSadStory
  • #JustAnotherSadStory
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    #JustAnotherSadStory
    Waar ik al mijn (depressieve) gedachten neer type.
    18-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.#JustAnotherSadStory
    Zowel het stelen als de affaire ging door. Ze bracht hierdoor zelfs ons gezin in gevaar. Met pijn in het hart heeft mijn vader toen besloten te scheiden en mama is verhuisd. zelfs na al dit deed ze gewoon verder. Op een dag vond ik enkele gouden juwelen in haar schuif waar namen opstonden die ik niet kende. Ik heb er foto's van getrokken en mijn mama hiermee geconfronteerd. Ze werd kwaad en bedacht een leugen. Ze beschuldigde me dat ik haar niet vertrouwde en een slechte dochter was. Ik ging verdrietig naar huis, maar voelde iets aan me knagen, alsof er iets niet juist was. Na lang overwegen besloot ik haar verhaal te checken. Toen kwam ik erachter dat ze tegen me had gelogen. Ik was woedend en confronteerde haar opnieuw via sms. Ze zei dat ze loog omdat ik haar toch niet zou geloven en vertelde me toen iets anders. Ik vertrouwde het niet en besloot haar verhaal te checken. Het was inderdaad weer een leugen. Toen ik bij haar langsging merkte ik vervolgens dat de juwelen er niet meer lagen dus vroeg ik ernaar. Ze zei dat ze ze bij de juwelier had binnen gedaan om te repareren. Maar ik had de juwelen gezien en ze leken niet kapot. Ik ging weer naar huis en lag erg in de knoop met mezelf. Ik wist niet wat te doen. 

    #JustAnotherSadStory


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs