Mijn favorieten
  • Colours of Wales (mijn geboortehuis)
  • witjes verzendhuis
  • I car for my dog
  • Cavalier King Charles
  • site: Of Maesllyn (mijn papa's thuis)
  • oceans of happinnes
  • Over mijzelf
    Ik ben CINDY
    Ik ben een vrouw en woon in ZOTTEGEM (Belgie, Oost-Vlaanderen) () en mijn beroep is Huishoudhulp bij Green House.
    Ik ben geboren op 25/08/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Cavaliers King Charles hondjes !.
    samen met mijn man , 3 kids en mijn ouders zorgen wij voor ons 2 cavekes
    Foto
    Inhoud blog
  • droevig nieuws
  • uitbreiding
  • zomervakantie foto's
  • Zomervakantie !!!
  • Paasvakantie !!
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Chris & Vera ,
    De baasjes uit ons
    geboortehuis samen met Diva
    op de arm

    Foto
    mijn speelkameraadjes Benicio
    & Cavaliertje Halley
    Foto
    Foto
    Foto
    moeke Betty met Jarco & Haelley op de schoot
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Jarco's blog
    Caavkes Jarco & Halley
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie foto's
    Beste bloggertjes,
    Onze baasjes werken steeds verder in de tuin......
    en wij twee (Halley & Jarco) waren van de partij.
    Een beetje snuffelen, wat ravotten en op de uitkijk staan voor Marieke (de poes
    v/d buren).
    Onze vriend Benicio hielp na schooltijd ook wat mee.

    En dan hebben we nog wat nieus ;
    er zijn nieuwe huisdieren bijgekomen.
    nl. een mooie aquarium met goudvisjes. (10 in totaal)
    Altijd leuk om naar te kijken hé.











    04-04-2011 om 19:00 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al heel wat beter !
    Hé mijn bloggertjes !
    Ben hier gewoon eens terug om Jullie te melden dat het  al heel wat
    beter met me gaat.
    Kan al terug spelen met onze Halley, in mijn baasjes hun weg lopen
    en het kapoentje al terug uithangen.
    Mijn baasjes vinden dat momenteel niet zo fijn , want deze zijn volop bezig
    met de mooie tuin....(in wording).
    Alvast aan allen vele pootjes en likjes,
    en in het bijzonder aan mijn mama Diva en tantekes en hun baasje Vera.
    Want hun knuffels hebben me deze week goed geholpen bij mijn genezing.
    En mama Diva;  NEEN   IK ZAL NOOIT MEER MATTEN ETEN. (denk ik niet)





    03-04-2011 om 00:20 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij de dierenarts
    Hé bloggertjes allen.
    Ik ben denk ik een beetje stout geweest ,Alhoewel...
    het is ook een beetje de schuld van mijn baasjes !
    Mijn baasjes zijn met man en macht de tuin aan het herinrichten ;
    (sparrebomen uitdoen , nieuwe afsluiting plaatsen , gras zaaien enz....)
    Samen met Halley vond ik dat natuurlijk leuk om daar ook in rond te lopen.
    Maar ik kon het niet laten en snoepte van de sparretakken.
    Met groot gevolg ; baasje stuurde me binnen, ALLEEN !
    Toch vond  ik daar ook een toffe bezigheid hoor,
    De keukenmat een stukje plunderen en opeten.

    Afgelopen weekend kreeg ik dan gevolgen natuurlijk ;
    Diaree en braken.
    Baasje belde de dierenarts maar die zei om af te wachten.
    Maar zondagavond verdween mijn eetlust (had wel honger maar kreeg niets meer binnen).
    Maandagmorgen gingen mijn baasjes dan maar naar de dierenarts terug.

    En zie, hier lig ik al geopereerd aan mijn maag en darmpjes.
    Zal ik denk ik NOOIT meer doen .









    29-03-2011 om 15:20 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn eerste badje
    Beste blggertjes,
    vandaag moest ik voor de eerste maal in bad (douche).
    Dat was me wat hoor !
    Dat natje in de douche viel best mee,maar het droogje met
    de handdroger vond ik toch ietsje minder leuk hoor.
    En daarna werd ik besnuffeld en geknuffeld door mijn goede vriend
    Halley.
    Halley ging trouwens gisteren al in bad, zo kon ik toen al eventjes kijken hoe alles verliep.















    12-03-2011 om 01:34 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bezoek van Vera & Heidi
    Dag mijn bloggertjes allemaal.
    Vandaag kregen Halley en ik bezoek van  Vera (mijn eerste thuis) & Heidi.
    Vera bracht haar cavaliertje Diva (mijn mama)mee.
    Heidi had Margootje & Charlotje bij.
    Onze baasjes deden een leuke babbel terwijl wij wat aan de snuffel en speel gingen.
    Best gezellig hoor ! Alleen spijtig, ze moesten deze avond terug huiswaarts.
    Gelukkig hebben we mooie foto's als een herinering.









    23-02-2011 om 21:45 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disney
    Beste bloggertjes;
    Gisteren (zondag) gingen onze baasjes met kleine Benicio een
    dagje naar Antwerpen.
    Naar Disney On Ice 100jaar in de Lotto Arena.
    Wat wisten ze honderduit te vertellen toen ze thuis kwamen.
    Ze vonden het alleen jammer dat Halley en ik niet mee mochten.(wij mogen niet binnen i/d Arena)
    Ze hebben toch wel enkele foto's mee hoor .













    07-02-2011 om 15:16 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannenkoeken !!!!
    Dag beste bloggertjes.
    Vandaag was het Maria Lichtmis, en naar gewoonte worden er hier dan pannenkoeken gebakken.
    Benicio had maar een half dagje school dus kon hij meehelpen met de voorbereidingen.
    Ondertussen zaten wij (Halley & ik ) vol ongeduld te wachten op die lekkere pannenkoeken.
    Toen deze dan klaar waren was het natuurlijk smullen geblazen !!

    Alvast een paar foto's om Jullie te doen watertanden.







    02-02-2011 om 19:17 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffels en kusjes
    Dag beste bloggertjes !
    Ik weet maar weinig te vertellen hoor,
    alleen dat we hier heel wat gespeeld, geknuffeld en gestoeid hebben.

    Alvast veel knuffels voor Jullie en Jullie hondjes.
    Daaaaaaaaag    Waf Waf.

















    24-01-2011 om 10:59 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    31-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Center Parcks deel 3














    31-12-2010 om 18:16 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Center Parcks deel 2
















    31-12-2010 om 18:12 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuw- & kerstpret in Center Parcks Erperheide
    Hé  bloggertjes allemaal ! Fijn Jullie terug te zien !
    Halley en ik en onze baasjes hebben er net een weekje vakantie op zitten.
    We trokken naar de Limburg: Center Parcks , Erperheide.
    Wat lag er daar een sneeuw man !!!
    Samen hebben we ons allen geamuseerd en lekker van het Kerstdinner gesmuld.
    Hieronder alvast de foto's ;  zo kunnen Jullie toch een beetje meegenieten.

    Alvast van ons allen een goed einde en een
    gezond & gelukkig 2011 gewenst
    voor alle cavalierbaasjes en hun schatjes en familie !!















    31-12-2010 om 18:08 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blijvend durende sneeuwpret
    Hé bloggertjes,
    wat hebben Halley & ik toch een sneeuwpret !
    Al vinden onze baasjes dat niet zo leuk al die sneeuw,
    wij stoeien er op los.















    02-12-2010 om 09:06 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het sneeuwt

    JOEPIE het heeft GESNEEUWD !!!!!













    28-11-2010 om 10:57 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.luier de lui dag
    Dag bloggrtjes allemaal.
    Deze week moest mijn bazinnetje beroep doen op de huisarts.
    Ze had last van een pijnlijke rug en kreeg een spuitje en een voorschrift flinke rust.
    Daardoor kwam er voor Halley en mij niet veel spelen en ravotten bij.
    Maar niet getreurt hoor , samen met bazinnetje rusten doet ons ook wel eens goed.
    Zo doen we terug energie en vitamintjes op voor komende week.
    Zij maar zeker hoor....dan vliegen wer weer in.
    Maar intussen......."snurk snurk snurk ".
    Wedden dat Jullie jaloers zijn !





    23-11-2010 om 17:18 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met mijn sweatertje aan
    Dag mijn bloggertjes allemaal.
    Op aanvraag van Vera (het baasje uit mijn geboortehuis) nam Cindy enkele foto's
    van mij met mijn sweatertje aan.
    Geef toe dat is toch wel een koddig zicht hé !

    Voor de rest alles OK met Halley & mij.
    Als we niet slapen zijn we samen aan het spelen ,
    het klikt heel goed tussen ons net als 2 echte broers.

    Groetjes aan Jullie allen.......Daaaaaaaaggggg.













    09-11-2010 om 09:11 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jarco 12 weken
    Hé bloggertjes allemaal.
    Afgelopen dinsdag trokken Halley & ik met onze baasjes er op uit.
    we namen ook een paar vrienden mee ;
    Vera (uit mijn geboortehuis) en Heidi.Deze twee namen ook enkele
    hondjes mee. In totaal waren we met 7 (hondjes).
    Met zen allen trokken we richting kust ( Catzandt).
    We maakten er een flinke wandeling op het strand en één in de diunen.
    En ja hoor, de 2 puppies van 12 weekjes oud (Ik en mijn zus Charlotje)
    deden niet onder voor de ander volwassenen en we huppelden flink mee met onze korte pootjes.
    Na de wandeling konden we even uitrusten terwijl onze baasjes genoten van een kopje koffie
    en een lekere pannenkoek/ wafel.
    Daarna terug richting huiswaarts waar we van een goede nachtrust konden genieten, dromend van de
    mooie zee.

    Jammer genoeg was ieder van de baasjes het fototoestel vergeten ....dus geen soeveniertjes !
    Niet getreurt, mijn bazinnetje Cindy nam enkele foto's van hier thuis .
    Zo kunnen jullie toch eens kijken of ik al een beetje gegroeid ben hé.

    Zo bloggetjes, tot de volgende blog hé !













    05-11-2010 om 11:16 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar de markt.
    Dag mijn blogvrienden allamaal,
    Komende vrijdag ben ik al 11 weekjes oud !
    Vandaag begon de dag zoals gewoonlijk :
    Samen met Halley wat knuffelen, daarna brachten Cindy en haar mama
    kleine Benicio naar school met de auto en wij twee mochten ook weer mee.

    Daarna vertrokken Cindy, haar mama en Halley naar de weekelijkse markt,
    en voor de eerste keer in mijn jonge leventje mocht ik mee.
    Lekker ingeduffeld in baasjes warme jas kon ik alles en iedereen bewonderen.

    Terug thuisgekomen van markt en school hadden we deze middag een reuze honger.
    Daarna vielen we beiden (Jarco & Halley) in de sofa in slaap en konden we zalig dromen.

    Zo bloggertjes, dat was mijn dagje vandaag....... tot de volgende.











    26-10-2010 om 00:00 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 weken oud de foto's
















    19-10-2010 om 21:54 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al negen weken oud
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hé bloggertjes,
    De Jarco is terug ! En ik ben ondertussen al negen weekjes oud.
    'k Ben het hier al goed gewoon in mijn nieuwe thuis.
    Mijn BUITENplasjes/kakjes vlotten goed hoor ;    al heb ik er de laatste 2 daagjes eens af en toe
    de brui aan gegeven met het slechte regenweer.
    Dan vinden mijn medehuisgenoten wel eens iets BINNENShuis.
    Gelukkig kunnen ze niet zo goed en lang boos op me zijn ('k heb dan ook een leuk snoetje hé !)

    Er wordt natuurlijk ook veel gespeeld met Halley, maar ook met de rest.
    'k Wordt wel vlug moe hoor van al dat gespeel en doe dus op tijd en stond een dutje.

    En mijn bazinnetje vind het leuk om de plaatselijke fotograaf te spelen.......
    wat wil je,.....met 2 zulke mooie fotogenieke cavaliers.

    Groetjes en tot........

    PS: Mijn 2de inentingetjes bij de dierenarts zijn vlot gegaan, had niet teveel last.

    19-10-2010 om 21:52 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste weekje in mijn nieuwe thuis

    Goeie morgen blogvriendjes allemaal.
    Wat heb ik deze week een toffe week gehad.
    Ik kon vollop op verkenning in mijn nieuwe thuis,
    de huisgenoten leren  kennen waaronder mijn nieuw bazinnetje ;
    wat zorgt zij goed voor mij. Op tijd mijn Duck, mijn mimi tasje
    geitenmelk enz...
    s'Avonds mag ik mee boven om te slapen in mijn benchke,
    maar ze heeft me al belooft : "dit is maar van korte duur,
    wanneer Jij niet meer zou durven boven plassen en flink doorslaapt mag je bij me in het grote bed."

    Overdag kan ik vollop spelen met Halley;
    Ik spring rond hem,voor hem, durf me aan zijn mooie oren te laten gangen of
    in zijn billen te pinchen (zacht). Durf me eens baas te stellen boven hem........
    'k moet zeggen dat lukt niet altijd hoor.
    Wanneer ik eens te erg wordt heeft hij mij eens een zachte por en dan ken ik
    mijn plaatsje weer.

    Geniet al maar van de mooie foto's en tot gouw.















    15-10-2010 om 10:49 geschreven door cindy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    onze Jarco met baasje


    Foto

    Archief per maand
  • 09-2018
  • 12-2014
  • 08-2013
  • 04-2013
  • 01-2013
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    mijn mama Diva
    Foto

    Jarco 1 weekje oud
    Foto

    Betty & Vera met de pupjes
    Foto

    Halley in de tuin
    Foto

    Jarco 6weken oud
    Foto

    Jarco op schoot bij Benicio & Cindy
    Foto

    Afscheidsfoto van Chris (met jammie op de arm)
    Foto

    Halley & Jarco
    de boezemvrienden
    Foto

    Benicio met zijn 2 beste vrienden
    Jarco & Halley
    Foto

    2 DIKKE VRIENDEN

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs