Website Jan Van Zeebroeck
Foto

Kalender weg

8/5 Denderhoutem BVB 14u (154km: 11x14km)
10/5 Booischot 18u (16x7,5km)
12/5 Stok-Kortenaken 18u (10x12km)
22/5 Lierde 15u






Foto
Inhoud blog
  • Start seizoen
  • Op naar 2016!
  • IC BVB Taviers
  • Keerbergen
  • Wolvertem
    Zoeken in blog

    Links
  • Dieter Uytersprot
  • sites veldrijden
  • Cyclocross info
  • Rob Vanden Haesevelde
  • Fietsen Adriaensens
  • Lumet VDBG Steenhouwerij Cycling Team
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    06-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start seizoen
    Ik heb al een aantal wedstrijden gereden. normaal ging ik half maart in competitie komen maar ziekte heeft er anders over beslist. Na een aantal weken op de sukkel geweest te zijn gaat het terug beter en beter. Gisteren was eindelijk de zon van de partij en trok in naar Destelbergen. Het was een snelle wedstrijd, 44gemiddeld op 120km. Ik mengde mij niet in de sprint en finishte zo achteraan in het peloton. Zondag rij ik de 2de manche van de beker van België te Denderhoutem, 154km, verdeeld over 11 ronde van 14km met telkens een serieuze kassei helling. Zware koek!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-05-2016, 12:44 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    02-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op naar 2016!
    De laatste dag van het jaar. Tijd om terug te blikken.
    2015 heeft ons geleerd dat...
    ... de neutrale Shimano-wagen dit jaar niet altijd even neutraal was.
    ... Peter Sagan ook toekomst heeft als speechschrijver voor de minister van asiel en migratie.
    ... Marcel Kittel zijn Haare dit jaar een beetje minder Schöne hatte.
    ... de Ronde van Vlaanderen dit jaar weer erg op Milaan-Sanremo leek: slaapverwekkend tot diep in de finale.
    ... Nairo Quintana pas op de allerlaatste Tourcol door had dat hij moest aanvallen om Chris Froome uit het geel te kunnen rijden. (Wat dus te laat was.)
    ... Froome steeds magerder wordt en haast doorzichtig dreigt te worden.
    ... Dat ‘wielerfans’ Froome beter een boterham met choco kunnen aanreiken dan een beker pis over hem heen te gieten.
    ... Gregtigheid geschiedde.
    ... Greg weer van Regelmaet was.
    ... Tom Boonen meer op de grond lag dan op de fiets zat.
    ...er een nieuwe versie is van het spreekwoord: ‘Beter één vogel in de hand, dan tien in de lucht.’ Namelijk: ‘Beter één Stannard in de kopgroep, dan drie Quicksteppers.’
    ... Sep Vanmarcke zich tegenwoordig beter Lek Vanmarcke kan laten noemen.
    ... Gent-Wevelgem dit jaar 300 kilometer langer had mogen duren.
    ... een beetje wind Luca Paolini niet tegenhoudt.
    ... een beetje coke Luca Paolini wel tegenhoudt.
    ... Giro en Vuelta weer oneindig veel spannender waren dan Tour.
    ... niemand een uur lang harder kan fietsen dan Bradley Wiggins.
    ... John Degenkobble van kasseien én de Italiaanse Rivièra houdt.
    ... Vincenzo Nibali volgen in een Lombardische afdaling een bruine streep in de koersbroek garandeert.
    ... Vlaanderen weer voor Topsport zorgde. Zie: Edward Theuns, Jelle Wallays, Preben Van Hecke…
    ... Sven Nys zal gemist worden.
    ... Wout Van Aert en Mathieu van der Poel het met hun ‘grote moteur’ toch ook eens op de weg moeten proberen. Liever vroeg dan laat.
    ... Kris Boeckmans een goede bewaarengel heeft.
    ... de Nederlandse taal met ‘het Dumoulisme’ een nieuwe term rijker is.
    ... we de prestaties van Ilnur Zakarin niet meteen blindelings vertrouwen.
    ... er vorig voorjaar een Viking op veroveringstocht was.
    ... er niemand dit jaar sneller spurtte dan een Duitse Gorilla.
    ... een slechte Tour niet meteen een slecht jaar hoeft te betekenen, nietwaar Tim Wellens?
    ... Tony Martin niet langer onklopbaar is in het tijdrijden.
    ... voor Jan Van Zeebroeck het een jaar met ups en downs was.
    ... Xeltextiel niet meer Xeltextiel is, maar wel Goma Dakwerken.
    ... groen/blauw is oranje/blauw geworden.
    ... de sterren gunstig staan om van 2016 een topjaar te maken (Zeggen ze bij Club Brugge al 10 jaar), maar we blijven er in geloven!
     
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen en op naar een topjaar 2016!

    Tot binnenkort,
    Jan
    ... dat we de komende weken wat meer kilometers zullen mogen maken om er de feestkilo's weer af te krijgen!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    02-01-2016, 13:01 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    22-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IC BVB Taviers

    Het wedstrijd verslag moet niet altijd van mij komen, hieronder het relais van de westrijd te Taviers door Ploegleider Gerry:

    Onze mannen reden te Taviers een manche van de BVB.

    Door de hoge snelheid kregen we nagenoeg een gesloten wedstrijd met als meeste opwinding van de wedstrijd een tractor met een te hoge lading die niet onder de finishboog kon waardoor de wedstrijd een tiental minuten geneutraliseerd werd.

    Afspraak voor de wedstrijd was het verdedigen of verbeteren van ons ploegenklassement (10pl), maar op 2km van de aankomst sloeg het noodlot toe, tiental renners waren betrokken in een valpartij waaronder Stijn en Kevin die hun plaats aan het innemen waren voor de voorspelde massasprint, gelukkig allemaal zonder veel lichamelijk leed.

    De ploegkapitein Jan, onder de indruk van de val van Stijn en Kevin, schoot zijn ploegmaats te hulp en na noodgedwongen fietswissel (kader gescheurd) vergezelde Jan Stijn mee tot aan de aankomst.

    Door de valpartij was Guust de voeling met het peloton kwijt waardoor Wesley 24ste en Eward 78 ste de enige renners waren in de zelfde tijd van winnaar Davy Commeyne .

    Guust werd 123 ste op 1'13", Kevin bolde diep ontgoocheld als 134 ste over de streep, terwijl Jan en Stijn respectievelijk 144e en 145e werden.

    Door de valpartij zijn we 8 plaatsen gezakt in het ploegen klassement en staan we nu 18de en dit door een valpartij, de ontgoocheling bij renners en staff was ook meer dan begrijpelijk.

    Na dit alles was de TEAM spirit meer dan aanwezig en zijn wij uit op revanche in de komende wedstrijden van de BVB.

    Getekend door een fiere ploegleider.
    Gerry.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-06-2015, 11:13 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keerbergen
    Afgelopen woensdag besloten om een avond koers te rijden in Keerbergen, beetje snelheid opdoen in functie van de komende koersen, 160 renners. Alweer massasprint... Ik voelde mij wel goed en het was een goede training.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-06-2015, 11:08 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wolvertem
    Vorige week zondag heb ik gekoerst in Wolvertem, 140 renners aan de start, snelle koers 45 gemiddeld en massasprint, niets voor mij dus ;) ik finishte dus achteraan het peloton en gelukkig maar want op het einde was er nog een valpartij van enkele renners.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-06-2015, 11:04 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ghoy
    De week na de interclub van Wezembeek ben ik 4 dagen naar Duitsland geweest waar ik in goed weer enkele mooi trainingen met veel bergop kunnen afwerken heb. Zaterdag ben ik dan naar Ghoy gaan koersen, het parcours was constant draaien en keren, op en af, smalle baantjes... 50 renners aan de start, vrij snel reed er een kopgroep van 7 renners weg, samen met 2 andere probeerde ik de kloof te dichten, ik ging echter serieus over mijn toeren en toen we net de aansluiting maakten moest ik op de klim een gaatje laten, waarna we links op draaiden en ik de wind knal op de neus kreeg, ik waaide terug in het peloton en moest eventjes serieus bekomen. Ondertussen was er toch nog een groepje naar de kopgroep gereden zodat we 16 leiders kregen. In de finale kon ik samen met een metgezel nog wegrijden van het peloton en finishte zo na een zware wedstrijd als 18de.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-06-2015, 11:03 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    01-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31/5 interclub Wezembeek-Oppem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren mijn eerste interclub wedstrijd van het seizoen gereden, op een een omloop die constant op en af ging, begon het ook nog eens te regenen, alweer een zware wedstrijd dus! Vrij snel ontstond er een kopgroep met daarbij ploegmaat Wesley. Ik zelf hield mij aandacht vooraan in het peloton, was ook nodig want door de regen gebeurden er verschillende valpartijen. Met nog een 40 km te gaan reden we weg met een groep van een 20 renners, ik kon nog net als laatste aansluiten, maar op het rondpunt viel de renner voor mij, ik moest vol in de remmen maar kon mij gelukkig nog net recht houden. Hierdoor moest ik wel een serieuze inspanning doen om opnieuw te komen aansluiten, een halve ronde later was heel het peloton terug bij elkaar. Er reed dan een groepje weg met daarin nog 2 ploegmaats. Ik finishte in het peloton als 56ste. In het ploegenklassement werden we 5de, een mooi resultaat dus.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-06-2015, 22:56 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27/5 Oosterzele
    Afgelopen woensdag trok ik naar Oosterzele, 98 renners aan de start. Parcours was constant op en af, smalle baantje en nog veel wind bij. Het werd en snelle en harde wedstrijd, peloton die constant in stukken brak, ik probeerde mij zo goed als mogelijk vooraan te houden en sprong paar keer mee in de ontsnapping, ik beschikte helaas niet over de beste benen. Ik finishte als 53ste, 56 renners reden de wedstrijd uit.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-06-2015, 22:49 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    27-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint Martens Lierde
    Zondag 17 mei stond de thuis koers van de ploeg op het programma. 117 renners aan de start, we kregen een mooie maar lastige wedstrijd voor geschoteld. Vrij snel reed er een kopgroep van 14 renners weg waar een ploegmaat bij zat. Ik probeerde zo goed als mogelijk af te stoppen, maar na een goede 90km wedstrijd kwam alles terug bij elkaar. Ik probeerde nog een aantal keer mee te springen, maar weg geraken zat er niet meer in, het werd dan een peloton sprint, ik vond het te gevaarlijk en hield mij wijselijk afzijdig. Ik finishte als 55ste.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-05-2015, 21:00 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    15-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oordegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren ben ik gaan koersen te Oordegem, 80 renners stonden aan de start. Ik reed van in het begin een aandachtige koers vooraan en sprong aantal keer mee in de aanval. Na een uur wedstrijd gingen de hemelsluizen op, dit maakte de wedstrijd nog lastigere, er viel niet alleen regen uit de lucht maar ook de temperatuur zakte serieus. Op het einde konden 2 renners wegrijden, 5 renners er achter en dan het peloton, door de lastige finale kon ik mij goed vooraan houden, zo finishte ik als 20ste. Zondag is het alweer koers, ik ga rijden te Sint Martens Lierde een koers georganiseerd door mijn ploeg. De start is om 15u.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-05-2015, 20:36 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    14-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste koersen
    Ondertussen zijn de voorjaarsrenners hun klassiekers al achter de rug, ook voor mij tijd om terug te herbeginnen. Op vrijdag 1 mei heb ik een eerste keer gereden te Merchtem, iets meer dan 100 renners en een zeer snelle wedstrijd, ik heb heel de wedstrijd gedeisd gehouden in het peloton en finishte achteraan in het peloton. Zondag 3 mei was dan al weer de volgende wedstrijd, namelijk het provinciaal kampioenschap, na 15 jaar voor mij een aller eerste keer in Oost-Vlaanderen. In Hamme-Zogge kwamen 150 renners aan de start, de wind en de regen maakte er een lastige wedstrijd van. Het eerste uur werd afgelegd aan 48km/u. De 144 km zaten er na iets meer dan 3u rijden al op. Het was een zware koers maar ik kon goed stand houden, de sprint was opnieuw gevaarlijk dus dit liet ik aan mij voorbijgaan, zo eindigde ik als 74ste. Vorige week zondag heb ik dan gereden te Boutersem, een parcours met per ronde een 3 klimmetjes, niet te onderschatten dus. De benen voelde niet echt zo goed aan en moest mij dan ook beperken tot volgen. Ik kon de wedstrijd wel uitrijden en finishte zo op een 69ste plaats. Hopelijk blijft het stijgende lijn gaan en ben ik binnen een aantal koersen klaar om terug wat mee koers te maken.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-05-2015, 10:22 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    18-12-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rust roest

    Ondertussen zit 2014 er bijna op, tijd om eventjes terug te blikken en vooruit te kijken naar 2015. Het seizoen 2014 is een beetje in mineur geëindigd, door de blessures opgelopen tijdens de Ronde van Brabant heb ik het seizoen niet kunnen afwerken. Door de klierkoorts die ik had in 2013 was de start van 2014 niet zo gemakkelijk het heeft dan ook een tijdje geduurd vooraleer ik terug op een degelijk niveau zat, het top niveau zat er helaas niet in. Ondertussen heb ik de trainingen hervat en ben ik aan het opbouwen naar het wegseizoen 2015. Ik blijf de ploeg trouw, al verandert deze wel van naam en komt er ook een nieuw kleur in de trui. De eerste wegwedstrijd staat normaal gezien begin april op het programma. Ik ga als voorbereiding wel nog 2 strandraces rijden, 8 februari te Knokke en 15 maart te Middelkerke.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-12-2014, 11:59 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    08-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bedankt!
    Een aantal mensen weten het al, maar bij deze wil ik aan iedereen meedelen dat ik niet meer ga crossen. Ik ga echter wel nog op de weg blijven koersen!! De combinatie met werk en cross is niet meer te doen. De parcoursen die alsmaar sneller en technischer worden, niet meer mogen start in A-crossen, weinig B-crossen.. Dit alles heeft een rol gespeeld in mijn beslissing. Ik wil iedereen bedanken voor de vele mooie jaren en steun!! Dit jaar nog paar weg wedstrijden rijden en dan op naar volgend jaar!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-09-2014, 12:54 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hove, Putte, Wolvertem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vorige week zondag ben ik een eerste keer terug gaan koersen na mijn val in de ronde van Brabant. 140 renners kwamen aan de start te Hove, in de finale reed een grote groep weg en ik finishte zo in het peloton op een 58ste plaats.

    Woensdag ben ik dan gaan rijden in Putte, een parcours met veel betonbanen en 2 stukjes kasseien, vermits mijn staartbeentje nog altijd niet volledig genezen is was het dan ook op sommige momenten in koers redelijk pijnlijk. De benen voelde ook niet echt zo fris aan. Het was wel een harde koers, mede door de wind. Slechts 70 renners van de 120 reden de wedstrijd uit, op het einde was er ontsnapping van 2 renners die sprinten voor de zege, ik finishte achteraan het peloton op een 68ste plaats. Na de koers nog met de fiets naar huis gereden waardoor het een goeie training was.

    Gisteren ben ik dan gaan koersen te Wolvertem, 124 renners aan de start, op een vlak parcours met weinig wind was het onmogelijk om weg te geraken en werd het een massasprint. Ik finishte als 38ste. We hadden een gemiddelde van 47km/u! Woensdag rij ik de interclub van Wingene en zondag een manche van de beker van België te Rochefort, het beloven 2 zware wedstrijden te worden!

    Een aantal mensen weten het al, maar bij deze wil ik iedereen laten weten dat ik deze winter niet ga crossen. Na lang nadenken en wikken en wegen heb ik besloten om een punt te zetten achter mijn actieve crossloopbaan. Ik blijf echter wel op de weg koersen!! De combinatie werken, cross, .. is te moeilijk, en als ik mij niet goed genoeg kan voorbereiden heeft het geen zin om nog blijven te crossen, de combinatie met op de weg te koersen is wel te doen en dit ga ik dan hopelijk nog een aantal jaren blijven doen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-09-2014, 12:34 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    28-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koers Hove
    Zondag ga ik een eerste keer terug koersen te Hove. De pijn aan het staartbeentje is nog niet volledig weg, maar fietsen lukt al bij al wel. De start in Hove is om 16u en er moeten 11 ronden afgelegd worden. Woensdag ga ik ook rijden namelijk te Putte, de start is er om 15u.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-08-2014, 18:13 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    18-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gevolgen valpartij
    Na mijn serieuze tuimelperte in de ronde van Brabant heb ik de fiets bijna 3 weken aan de kant moeten laten. Ik heb ondertussen de trainingen hervat, maar kan wel nog niet pijn vrij fietsen. Ik hoop de competitie te kunnen hervatten begin september, zodat ik het seizoen toch nog kan afsluiten met enkele wedstrijden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-08-2014, 11:19 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    30-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronde van Vlaams-Brabant
    Afgelopen week heb ik de Ronde van Vlaams-Brabant gereden. De ronde begon voor mij niet zo goed en zou uiteindelijk ook niet goed eindigen. De eerste rit was in Rillaar op een bijzonder zwaar parcours, de temperaturen waren dan ook nog eens tropisch en ik had dan ook nog eens een totale off-day. Geen kracht in de benen, het was dus heel de tijd aanklampen geblazen, maar uiteindelijk moest ik toch de rol lossen en zo stond ik meteen op 32min van de rit winnaar. Donderdag was de rit in Hoegaarden, er moest 8 keer naar boven gereden worden op de Kauterhof, bergop en 1.5km kasseien. Ik voelde mij echter stukken beter dan woensdag en kon mijn werk voor de ploeg doen. Op het einde liet ik het lopen om een beetje krachten te sparen. De tijdrit in Pepingen was ook een 'specialleke', ik was wel gemotiveerd, maar bij de keuring van de tijdritfiets vlak voor de start werd deze afgekeurd waardoor ik met de gewone fiets moest rijden, ik heb de tijdrit dan ook op reserve gereden.

    In Ottenburg stond de 4de rit op het menu, opnieuw een lastig parcours, de klimmetjes lagen mij wel dus was dan ook bijzonder gemotiveerd om mij die dag te laten zien. Helaas sloeg na 3km het noodlot toe, in een afdeling gingen er een aantal renners voor mijn onderuit, ik kon deze niet meer ontwijken en smakte met een snelheid van 70km/u tegen het asfalt. Het was een massale valpartij, ongeveer een 25 renners kwamen ten val en omdat de valpartij vooraan gebeurde stond de rest van het peloton ook stil, omdat het in het begin van de wedstrijd was besloot de wedstrijdleiding de wedstrijd stil te leggen tot als iedereen terug vertrokken was. Ik was eventjes groggy en heb een 5 tal minuten moeten bekomen, de ploegleider zette mij terug op de fiets (reservefiets, want andere was kapot). Toen de wedstrijd nadien weer op gang kwam werd er meteen de beuk in gegooid , het tempo lag bijzonder hoog en ik moest mij beperken tot volgen, heel mijn lichaam deed pijn. Na goed 80km reed ik ook mijn achterwiel nog eens stuk, waardoor ik van wiel moest wisselen en opnieuw moest terug keren in het peloton, na een lange achtervolging kwam ik aan de voet van de  Smeysberg opnieuw aansluiten. Het licht ging toen echter uit, maar ik besloot door te zetten omdat ik absoluut zondag in Merchtem wou starten. Wat ook zou lukken.
    Na de wedstrijden werden de gevolgen van mijn val pas echt duidelijk, Heel mijn linkerzijde geschaafde, rechteroogkas beetje gezwollen, kneuzingen van de knie, vingers, ribben, staartbeentje, scheenbeen, ...

    Na een niet zo goede nachtrust besloot ik toch om te proberen starten in Merchtem, op karakter en afzien van de pijn reed ik de rit uit. Ik finishte achteraan in het peloton, maar was tevreden dat ik de rit en ronde heb kunnen uitrijden. Zeker gezien de omstandigheden.

    Maandag dan toch op controle naar het ziekenhuis geweest, want ik kan mijn been moeilijk plooien en heb enorm veel last van de ribben en staartbeentje, na onderzoek bleek dat ik 2 gebarsten ribben heb en ook een barstje in mijn staartbeentje. Gekneusde linker knie en dan schaafwonden waaronder 1 juist boven de plooi van mijn linker knie, hierdoor is stappen momenteel zeer pijnlijk. Door de val ga ik noodgedwongen de fiets eventjes aan de kant moeten zetten, wanneer ik de trainingen terug ga kunnen hervatten is afwachten.







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-07-2014, 22:11 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    16-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Montenaken
    Zondag stond ik aan de start van de wedstrijd te Montenaken, 51 renners stonden aan de start. Het parcours was heuvelachtig en er stond een strakke wind. In het begin van de wedstrijd draaide het niet zo goed, vrij snel reden 16 renners weg, maar ik moest op dat moment passen. 2 ronden later probeerde ik dan toch de sprong naar voor te maken, ik kreeg 1 renner me en we naderden tot op 100m , maar helaas was mijn metgezel net niet sterk genoeg en konden we de aansluiting niet maken. Helaas! In de de laatste ronde probeerde ik niemand meer weg te laten rijden, wat ook lukte, ik won de sprint van ons groepje en finishte zo als 17de. Nu op naar de ronde van Vlaams-Brabant!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-07-2014, 21:58 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    11-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schaal Schoeters Beveren
    Maandag stond de Schaal Schoeters te Beveren op het programma. Een interclub wedstrijd over 165km. In de grote ronde hield ik mij goed vooraan en ging aantal keren mee in de aanval, weg geraken was door het hoge tempo (50km/u gemiddeld) niet mogelijk. Ik knapte nadien nog wat werk op voor de ploeg en bracht op het einde ploegmaat Jarno nog eens naar voor. De benen voelden heel de wedstrijd goed aan, op het einde reed er een grote groep weg, omdat we 3 renners mee hadden van de ploeg moeste ik niet meer mee sprinten. Ik eindigde zo op een 97ste plaats (192 vertrekkers), als ploeg werden we 6de op 32 ploegen, een goed resultaat dus. Komende zondag ga ik rijden te Montenaken, start is er om 14u30, en er moeten 17 ronden van 7km afgelegd worden. Vanaf 23 juli tot 27 juli rij ik de ronde van Vlaams-Brabant, een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Alle info is te vinden op www.rondevanvlaamsbrabant.be. Laatste rit is in Merchtem dus hopelijk ben ik er dan nog bij!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-07-2014, 00:00 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    10-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dwars door de Vlaamse Ardennen
    op 29 juni stond ik aan de start van Dward door de Vlaamse Ardennen, een wedstrijd met start en aankomst in Erpe-Mere, onderweg lagen onder meer Paterberg, Taaienberg, Leberg, Steenbeekdries... op ons te wachten. Een loodzware koers dus. Ik kon mij in het begin, ondanks het hoge tempo, vrij goed vooraan houden, maar ik voelde echter dat ik niet zo een goede benen had, ik had dan ook nog een last van de maag, niet ideaal om zo een zware wedstrijd af te werken. Het was in de heuvelzone dan ook aanklampen geblazen. Toen de koers ontplofte zat ik te ver en ik kwam terecht in een groep van een 40 tal renners, na een goede 130 km, bij aankomst op de plaatselijke ronde werden we dan ook uit wedstrijd genomen. Al bij al gezien de omstandigheden en het parcours nog geen slechte wedstrijd.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    10-07-2014, 10:28 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Foto
    Gastenboek
  • ini dia tips cara bermain judi bola tanpa rugi!!
  • Situs Judi IDN Poker Online Uang Asli Terpercaya
  • togel online
  • Essay Help Writing A Paper Service 24/7
  • ZViM

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per maand
  • 05-2016
  • 01-2016
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 12-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
    Over mijzelf
    Ik ben Jan Van Zeebroeck
    Ik ben een man en woon in Merchtem (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 06/04/1988 en ben nu dus 36 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs