Website Jan Van Zeebroeck
Foto

Kalender weg

8/5 Denderhoutem BVB 14u (154km: 11x14km)
10/5 Booischot 18u (16x7,5km)
12/5 Stok-Kortenaken 18u (10x12km)
22/5 Lierde 15u






Foto
Inhoud blog
  • Start seizoen
  • Op naar 2016!
  • IC BVB Taviers
  • Keerbergen
  • Wolvertem
    Zoeken in blog

    Links
  • Dieter Uytersprot
  • sites veldrijden
  • Cyclocross info
  • Rob Vanden Haesevelde
  • Fietsen Adriaensens
  • Lumet VDBG Steenhouwerij Cycling Team
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken met Google


    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    08-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hove, Putte, Wolvertem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vorige week zondag ben ik een eerste keer terug gaan koersen na mijn val in de ronde van Brabant. 140 renners kwamen aan de start te Hove, in de finale reed een grote groep weg en ik finishte zo in het peloton op een 58ste plaats.

    Woensdag ben ik dan gaan rijden in Putte, een parcours met veel betonbanen en 2 stukjes kasseien, vermits mijn staartbeentje nog altijd niet volledig genezen is was het dan ook op sommige momenten in koers redelijk pijnlijk. De benen voelde ook niet echt zo fris aan. Het was wel een harde koers, mede door de wind. Slechts 70 renners van de 120 reden de wedstrijd uit, op het einde was er ontsnapping van 2 renners die sprinten voor de zege, ik finishte achteraan het peloton op een 68ste plaats. Na de koers nog met de fiets naar huis gereden waardoor het een goeie training was.

    Gisteren ben ik dan gaan koersen te Wolvertem, 124 renners aan de start, op een vlak parcours met weinig wind was het onmogelijk om weg te geraken en werd het een massasprint. Ik finishte als 38ste. We hadden een gemiddelde van 47km/u! Woensdag rij ik de interclub van Wingene en zondag een manche van de beker van Belgiƫ te Rochefort, het beloven 2 zware wedstrijden te worden!

    Een aantal mensen weten het al, maar bij deze wil ik iedereen laten weten dat ik deze winter niet ga crossen. Na lang nadenken en wikken en wegen heb ik besloten om een punt te zetten achter mijn actieve crossloopbaan. Ik blijf echter wel op de weg koersen!! De combinatie werken, cross, .. is te moeilijk, en als ik mij niet goed genoeg kan voorbereiden heeft het geen zin om nog blijven te crossen, de combinatie met op de weg te koersen is wel te doen en dit ga ik dan hopelijk nog een aantal jaren blijven doen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-09-2014, 12:34 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    28-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.koers Hove
    Zondag ga ik een eerste keer terug koersen te Hove. De pijn aan het staartbeentje is nog niet volledig weg, maar fietsen lukt al bij al wel. De start in Hove is om 16u en er moeten 11 ronden afgelegd worden. Woensdag ga ik ook rijden namelijk te Putte, de start is er om 15u.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-08-2014, 18:13 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    18-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gevolgen valpartij
    Na mijn serieuze tuimelperte in de ronde van Brabant heb ik de fiets bijna 3 weken aan de kant moeten laten. Ik heb ondertussen de trainingen hervat, maar kan wel nog niet pijn vrij fietsen. Ik hoop de competitie te kunnen hervatten begin september, zodat ik het seizoen toch nog kan afsluiten met enkele wedstrijden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-08-2014, 11:19 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    30-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronde van Vlaams-Brabant
    Afgelopen week heb ik de Ronde van Vlaams-Brabant gereden. De ronde begon voor mij niet zo goed en zou uiteindelijk ook niet goed eindigen. De eerste rit was in Rillaar op een bijzonder zwaar parcours, de temperaturen waren dan ook nog eens tropisch en ik had dan ook nog eens een totale off-day. Geen kracht in de benen, het was dus heel de tijd aanklampen geblazen, maar uiteindelijk moest ik toch de rol lossen en zo stond ik meteen op 32min van de rit winnaar. Donderdag was de rit in Hoegaarden, er moest 8 keer naar boven gereden worden op de Kauterhof, bergop en 1.5km kasseien. Ik voelde mij echter stukken beter dan woensdag en kon mijn werk voor de ploeg doen. Op het einde liet ik het lopen om een beetje krachten te sparen. De tijdrit in Pepingen was ook een 'specialleke', ik was wel gemotiveerd, maar bij de keuring van de tijdritfiets vlak voor de start werd deze afgekeurd waardoor ik met de gewone fiets moest rijden, ik heb de tijdrit dan ook op reserve gereden.

    In Ottenburg stond de 4de rit op het menu, opnieuw een lastig parcours, de klimmetjes lagen mij wel dus was dan ook bijzonder gemotiveerd om mij die dag te laten zien. Helaas sloeg na 3km het noodlot toe, in een afdeling gingen er een aantal renners voor mijn onderuit, ik kon deze niet meer ontwijken en smakte met een snelheid van 70km/u tegen het asfalt. Het was een massale valpartij, ongeveer een 25 renners kwamen ten val en omdat de valpartij vooraan gebeurde stond de rest van het peloton ook stil, omdat het in het begin van de wedstrijd was besloot de wedstrijdleiding de wedstrijd stil te leggen tot als iedereen terug vertrokken was. Ik was eventjes groggy en heb een 5 tal minuten moeten bekomen, de ploegleider zette mij terug op de fiets (reservefiets, want andere was kapot). Toen de wedstrijd nadien weer op gang kwam werd er meteen de beuk in gegooid , het tempo lag bijzonder hoog en ik moest mij beperken tot volgen, heel mijn lichaam deed pijn. Na goed 80km reed ik ook mijn achterwiel nog eens stuk, waardoor ik van wiel moest wisselen en opnieuw moest terug keren in het peloton, na een lange achtervolging kwam ik aan de voet van de  Smeysberg opnieuw aansluiten. Het licht ging toen echter uit, maar ik besloot door te zetten omdat ik absoluut zondag in Merchtem wou starten. Wat ook zou lukken.
    Na de wedstrijden werden de gevolgen van mijn val pas echt duidelijk, Heel mijn linkerzijde geschaafde, rechteroogkas beetje gezwollen, kneuzingen van de knie, vingers, ribben, staartbeentje, scheenbeen, ...

    Na een niet zo goede nachtrust besloot ik toch om te proberen starten in Merchtem, op karakter en afzien van de pijn reed ik de rit uit. Ik finishte achteraan in het peloton, maar was tevreden dat ik de rit en ronde heb kunnen uitrijden. Zeker gezien de omstandigheden.

    Maandag dan toch op controle naar het ziekenhuis geweest, want ik kan mijn been moeilijk plooien en heb enorm veel last van de ribben en staartbeentje, na onderzoek bleek dat ik 2 gebarsten ribben heb en ook een barstje in mijn staartbeentje. Gekneusde linker knie en dan schaafwonden waaronder 1 juist boven de plooi van mijn linker knie, hierdoor is stappen momenteel zeer pijnlijk. Door de val ga ik noodgedwongen de fiets eventjes aan de kant moeten zetten, wanneer ik de trainingen terug ga kunnen hervatten is afwachten.







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-07-2014, 22:11 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    16-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Montenaken
    Zondag stond ik aan de start van de wedstrijd te Montenaken, 51 renners stonden aan de start. Het parcours was heuvelachtig en er stond een strakke wind. In het begin van de wedstrijd draaide het niet zo goed, vrij snel reden 16 renners weg, maar ik moest op dat moment passen. 2 ronden later probeerde ik dan toch de sprong naar voor te maken, ik kreeg 1 renner me en we naderden tot op 100m , maar helaas was mijn metgezel net niet sterk genoeg en konden we de aansluiting niet maken. Helaas! In de de laatste ronde probeerde ik niemand meer weg te laten rijden, wat ook lukte, ik won de sprint van ons groepje en finishte zo als 17de. Nu op naar de ronde van Vlaams-Brabant!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-07-2014, 21:58 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    11-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schaal Schoeters Beveren
    Maandag stond de Schaal Schoeters te Beveren op het programma. Een interclub wedstrijd over 165km. In de grote ronde hield ik mij goed vooraan en ging aantal keren mee in de aanval, weg geraken was door het hoge tempo (50km/u gemiddeld) niet mogelijk. Ik knapte nadien nog wat werk op voor de ploeg en bracht op het einde ploegmaat Jarno nog eens naar voor. De benen voelden heel de wedstrijd goed aan, op het einde reed er een grote groep weg, omdat we 3 renners mee hadden van de ploeg moeste ik niet meer mee sprinten. Ik eindigde zo op een 97ste plaats (192 vertrekkers), als ploeg werden we 6de op 32 ploegen, een goed resultaat dus. Komende zondag ga ik rijden te Montenaken, start is er om 14u30, en er moeten 17 ronden van 7km afgelegd worden. Vanaf 23 juli tot 27 juli rij ik de ronde van Vlaams-Brabant, een wedstrijd waar ik naar uitkijk. Alle info is te vinden op www.rondevanvlaamsbrabant.be. Laatste rit is in Merchtem dus hopelijk ben ik er dan nog bij!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-07-2014, 00:00 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    10-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dwars door de Vlaamse Ardennen
    op 29 juni stond ik aan de start van Dward door de Vlaamse Ardennen, een wedstrijd met start en aankomst in Erpe-Mere, onderweg lagen onder meer Paterberg, Taaienberg, Leberg, Steenbeekdries... op ons te wachten. Een loodzware koers dus. Ik kon mij in het begin, ondanks het hoge tempo, vrij goed vooraan houden, maar ik voelde echter dat ik niet zo een goede benen had, ik had dan ook nog een last van de maag, niet ideaal om zo een zware wedstrijd af te werken. Het was in de heuvelzone dan ook aanklampen geblazen. Toen de koers ontplofte zat ik te ver en ik kwam terecht in een groep van een 40 tal renners, na een goede 130 km, bij aankomst op de plaatselijke ronde werden we dan ook uit wedstrijd genomen. Al bij al gezien de omstandigheden en het parcours nog geen slechte wedstrijd.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    10-07-2014, 10:28 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    20-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RomsƃĀ©e-Stavelot-RomsƃĀ©e
    Woensdag stond 1 van de zwaarste koersen van het seizoen op het programma, met onder andere de beklimming van CĆ“te de Wanne, Haut LevĆ©e, .. in totaal 170km en enkele prof teams, zelfs Sven Nijs, beloofde het niet van de poes te worden. Vooraf hoopte ik om een 100km te kunnen volgen. Van bij de start lag het tempo zoals gewoonlijk heel hoog, op de eerste helling, na goed 10km, voelde ik wel dat benen redelijk goed waren. Na 60 km ontplofte de koers helemaal op de Wanne, het peloton viel in verschillende stukken . Ik zat in een 2de groep van ongeveer een 40 renners. Aan de voet van Haut LevĆ©e kwamen we opnieuw aansluiten maar hier kreeg ik een bijzonder kwaad moment. Gelukkig kon ik opnieuw komen aansluiten bij een grote groep renners, steeds meer renners werden gelost en bij mij was het ook aanklampen geblazen, na 145km kwamen we een eerste keer in door aan de aankomst en dan moesten we nog een plaatselijke ronde van 25km afwerken. Ik zat in een groep van een 35 tal-renners met onder meer Sven Vanthourenhout. Op het einde was ik volledig kapot, de aankomst lag dan ook nog eens op de top van een klim van 4km. Ik gaf een laatste keer alles en finishte als 86ste. Slechts een 98 renners van de 198 renners reden de wedstrijd uit. Vooraf had ik nooit gedacht dat ik zou kunnen uitrijden, gezien de zwaarte van het parcours en het sterke deelnemersveld. Ik ben dan ook zeer tevreden van mijn wedstrijd. Nu volgen een paar dagen rust,de  volgende wedstrijd gaat begin juli zijn.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    20-06-2014, 10:33 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (2)
    05-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Booischot
    Gisteren avond ben ik gaan koersen te Booischot, na het werk mij gehaast naar de koers, gelukkig was ik op tijd! 104 renners kwamen aan de start, heel de dag goed weer, helaas toen de koers van start ging begon het ook te regenen. Het eerste uur van de wedstrijd voelde ik mij niet zo goed maar nadien kwam ik er wel wat door, vrij snel was er ontsnapping, deze werden echter gegrepen na een 70km wedstrijd, vanaf dan reed ik steeds aandachtig vooraan, weg geraken zat er helaas niet in, mede door het hoge gemiddelde (45km/u). Na een snelle laatste ronde werd er gesprint voor de overwinning, ik kon mij goed vooraan plaatsen en finishte zo als 19de. Een mooi resultaat en ben dan ook tevreden van mijn wedstrijd. De volgende wedstrijd is komende dinsdag te Belsele, het zogenaamde kampioenschap van het Waasland, een interclub over een afstand van 150km. Start is om 14u




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-06-2014, 21:19 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    29-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oordegem
    Samen met 90 andere renners kwam ik vandaag aan de start te Oordegem. Van bij de start voelde ik mij wel vrij goed en reed dan ook aandachtig vooraan. na 4 ronden gingen 3 renners er vandaar, samen met 3 andere kwamen we aansluiten en namen we een mooie voorsprong op het peloton. Een ronde later kwamen nog eens 4 renners aansluiten, hoewel het goed ronddraaide en onze snelheid hoog lag kwam het peloton terug aansluiten. Iets later reed een kopgroep van 11 renners weg en dit bleek nadien de goede ontsnapping. Op het einde voelde ik mij wel nog goed maar drong niet meer aan, het was ook een gevaarlijke sprint. Zo werd ik 47ste. Dinsdag ga ik koersen te Booischot, start om 18u.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-05-2014, 21:24 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    28-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sint Martens Lierde
    18 mei was het de thuiskoers van de ploeg, iedereen was dan ook gemotiveerd om er een mooie wedstrijd van te maken. 161 renners kwamen aan de start, het parcours was toch wel vrij lastig met de 2 klimmetjes die op het parcours lagen. In het begin van de wedstrijd hield ik mij goed vooraan en ging paar keer mee in de aanval. Dan liet ik mij wat afzakken en werkte een aantal rondjes achteraan het peloton af, op het einde schoof ik terug naar voor en probeerde nog paar mee te gaan in de aanval, helaas zonder succes. Zo werd ik na 118km als 64ste afgevlagd. De volgende wedstrijd is te Oordegem op 29/5 en dan volgt Booischot op 3/6.







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-05-2014, 08:08 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    13-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoten
    Ondanks het slechte weer en de sterk wind kwamen er toch 66 flandriens opdagen voor de wedstrijd te Schoten. Net voor de wedstrijd begon het nog eens extra hard te regenen, in de eerste ronden was het dan ook opletten geblazen. Na een 35 min wedstrijden reden 10 renners weg, deze namen al snel 1min20 voorsprong, het peloton ging toch nog in de reactie en op 2 ronden van het einde bedroeg het verschil maar 25 seconden meer, helaas kregen we het laatste gaatje niet meer dicht, uit het peloton reden in de laatste ronde nog 6 renners weg, in de sprint van het peloton werd ik 4de, zodat ik als 20ste over de finish kwam. De regen en de koude hadden er voor gezorgd dat het een zeer zware wedstrijd was, dus mag ik zeker tevreden zijn.





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-05-2014, 21:33 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pk Galmaarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vorige week zondag moesten we tijden het provinciaal kampioenschap 13 keer over de Bosberg, de finish lag boven op de top, het beloofde dus een bijzonder zware wedstrijd te worden. Ik hield mij van in het begin van de wedstrijd vrij goed vooraan in het peloton, ik voelde echter dat de benen niet zo goed waren als in Merchtem. Het was dan ook aanklampen, met nog 2 ronden te gaan moest ik de rol lossen. Toch stond er meer dan 120km op teller, met een gemiddelde van 42km/u, mocht ik zeker niet ontevreden zijn.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    13-05-2014, 21:21 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    06-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merchtem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Donderdag 1 mei was het koers in Merchtem, samen met 150 andere renners kwam ik aan de start. Zoals gewoonlijk lag het tempo van in in de eerste ronde zeer hoog, de benen voelde goed aan en ik reed steeds in het eerste deel van het peloton. Ik kon het tempo goed volgen, ondanks een gemiddelde snelheid van 45km/u, de wedstrijd eindigde op een massasprint en daar deed ik bewust niet aan mee. Ik werd zo als 67ste afgevlagd.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    06-05-2014, 21:34 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    28-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.start wegseizoen
    Het was van vorig jaar in oktober geleden dat ik nog eens aan de start stond van een wedstrijd, afgelopen maandag was het opnieuw zo ver. Na alle fysieke ellende van vorig jaar was ik toch wat onzeker, weet nog niet hoe goed de conditie is. Ik ging van start in Wieze, samen met 74 andere renners. Het werd een snelle wedstrijd, het eerste uur 46.5 gemiddeld! Nadien zakte het tempo wel wat en viel het peloton in verschillende stukken, ik drong op het einde niet meer aan en finishte zo achteraan het peloton. Maar ik was toch blij dat ik de wedstrijd kon uitrijden.

    Gisteren ben ik dan gaan koersen te Molenstede, 114 renners kwamen aan de start. Het parcours was niet vlak, dus het beloofde een lastige koers te worden. Ik kon het tempo van het peloton goed volgen, maar toch voelde ik, net als in Wieze, dat ik 'snelheid' te kort kom. Heb nog te veel last met de tempoversnellingen in het peloton, dit is ook niet abnormaal gezien de omstandigheden. Het zal dan ook nog een tijdje duren eer ik terug volledig op niveau ben. Maar geduldig blijven verder werken is de boodschap. Half wedstrijd reed een kopgroep van 24 renners weg en dit was ook de goeie ontsnapping, ik sprintte op het einde niet meer mee en kwam als laatste van het peloton binnen op een 90ste plaats. Moe maar voldaan! Donderdag staat de volgende koers op het programma, te Merchtem, de start is er om 15u.







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    28-04-2014, 18:34 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    03-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stage Benicassim
    Vorige ben ik met de ploeg op stage geweest naar het Spaanse Benicassim. Voor mij een ideale gelegenheid om het trainingsvolume op te krikken, de laatste weken ging het beter en beter en deze stage bevestigde dit gevoel. Ik zit nog niet de goede form om wedstrijden te rijden, maar ik kan opnieuw diep gaan, recupereer opnieuw goed, het gaat dus de goede kant uit. Als ik zo kan blijven verder doen hoop ik tegen half april eindelijk weer in competitie te komen. Op stage werden de nodige (klim)kilometers afgehaspeld. Ik heb 600km op 7 dagen getraind, het weer zat ook mee, 1 dag geen zon, alle andere dagen een aangenaam zonnetje en temperaturen tussen de 14 en 22 graden. Een aantal foto's van op stage:

















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    03-02-2014, 17:48 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    01-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaar!

    Allereerst mijn beste wensen aan iedereen! Dat 2014 op alle gebieden een hoogstaand jaar mag worden. Voor mij persoonlijk dan vooral op sportief vlak. 2013 was een jaar waar ik vooral op de sukkel ben geweest, na mijn laatste cross heb ik de fiets dan bewust een tijdje aan de kant gezet om mijn lichaam volledig te laten herstellen. Hoewel de goesting om te fietsen er al een tijd terug was heb ik nog een tijdje gewacht met te beginnen fietsen. Ondertussen heb ik trainingen hervat en ben ik rustig opnieuw aan het opbouwen. Ik moet er vooral opletten dat ik niet forceer en mijn lichaam nog voldoende rust kent! Ik hoop zo tegen eind april opnieuw in competitie te komen, maar dit gaat afhangen van hoe de trainingen vlotten. Ik moet de mensen van de ploeg bedanken voor de steun en het vertrouwen die ze mij hebben gegeven. Ik blijf dan ook in mijn vertrouwde omgeving, nu mijn 5de seizoen. Al gaat er opnieuw een verandering gebeuren in kleuren en sponsors, hieronder een foto van de nieuwe uitrusting. Tot binnenkort!!



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-01-2014, 21:09 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    28-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lochristi
    Gisteren ben ik gaan crossen te Lochristi, een cross die technisch niet heel veel voorstelt maar de wind maakte het wel knap lastig. Het was mijn eerste cross en het was dus ook afwachten hoe het ging gaan, het werd helaas snel duidelijk dat het niet goed ging. Ik had totaal geen macht in de benen en hing rond de 23ste positie. Ik had gehoopt om er na 10-15min cross een beetje door te komen, maar dit was helaas ook niet het geval, na 35 min gaf ik er dan ook de brui aan, zo blijven rijden had geen zin. Ik had op beter gehoopt maar dit blijk dus niet mogelijk. Na overleg met trainer en dokter hebben we besloten om de fiets eventjes aan de kant te zetten. Na de fysieke problemen die ik al een heel jaar gehad heb is het beter van mijn lichaam te laten herstellen, met de trainingen en competitie put ik mijn lichaam alleen maar meer uit en zo blijven aanmodderen heeft geen zin! Zo wordt 2013 op sportief vlak een jaar om snel te vergeten, ik moet de ploeg, mijn ouders, vrienden, supporters, ... bedanken voor de steun die ze mij altijd blijven geven! Ik hoop dan ook om in 2014 er opnieuw te staan en er een sportief hoogstaand jaar van te maken!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-10-2013, 18:55 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (1)
    17-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Forfait Bredene
    Na een heel seizoen al op de sukkel geweest te zijn, hebben ze nu de oorzaak waarschijnlijk gevonden. Het probleem zou voortkomen van een ontsteking op tand en kaakbeen. Ik heb deze morgen een kleine heelkundige ingreep ondergaan en hiermee zou het dus opgelost moeten zijn. Hierdoor kan ik wel dit weekend nog niet crossen. De eerste cross gaat dus een weekje later zijn, volgende week te Lochristi. Of het dan al goed gaat gaan vrees ik voor, maar het zou wel iedere week een beetje beter moeten gaan en dan kunnen we hopelijk in december nog een paar goeie crossen rijden.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-10-2013, 18:08 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (2)
    15-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zondag ben ik gaan koersen te Boom, het weer was om het zo te zeggen apocalyptisch, veel wind, koud, regen, ..! Slechts 38 renners trotseerden deze weersomstandigheden, de wedstrijd was normaal 115km, maar gelukkig werd deze ingekort! Ik voelde mij wel vrij goed, al gaat het nog steeds niet zoals het zou moeten zijn, na 2uur koers reden slecht 23 renners de wedstrijd uit 5 renners reden voorop, 9 renners er achter en dan wij met nog met 7 renners. In de laatste ronde was het beste eraf en begon ik ook last te krijgen van de kou, zo fnishte ik dus als 21ste, maar mag ik tevreden zijn over mijn wedstrijd. Zaterdag staat de eerste cross op het programma te Bredene, de start is er om 15u.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-10-2013, 00:00 geschreven door janvanzeebroeck  
    Reacties (0)
    Foto
    Gastenboek
  • ini dia tips cara bermain judi bola tanpa rugi!!
  • Situs Judi IDN Poker Online Uang Asli Terpercaya
  • togel online
  • Essay Help Writing A Paper Service 24/7
  • ZViM

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per maand
  • 05-2016
  • 01-2016
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 12-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 03-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
    Over mijzelf
    Ik ben Jan Van Zeebroeck
    Ik ben een man en woon in Merchtem (Belgiƫ) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 06/04/1988 en ben nu dus 36 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs