Inhoud blog
  • "Jacky" van de maand december
  • herinnering fotowedstrijd
  • Fotowedstrijd
  • Boeken over honden algemeen
  • Anatomie
  • De Jack Russell Algemeen
  • Verschillen tussen de Jack Russell Terrier en de Parson Russell Terrier
  • De grootste hond ter wereld
  • Jack Russell Kip
  • Jack Russell bananen
  • Ziektes en ongevallen van Jack en Shiva
  • verhuis
  • Shiva
  • Jack
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • er is een grotere (internaut)
        op De grootste hond ter wereld
  • {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken met Google


    Jack Russell Terriër
    Het is lief, het is schattig, ... , het is een Jack Russell !
      Myspace Glitter Text
    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verhuis
    Nog 1 maand en jack en Shiva kunnen naar hun nieuwe huis verhuizen. ze zijn er al enkele keren geweest en vonden het zeer leuk om daar te ravotten. Er is wel één klein minpuntje normaal slapen mijn 2 kleine schatjes bij mij in bedje, maar als we verhuist zijn krijgen ze hun eigen slaapplek en mogen ze van mijn vriend niet meer bij in bed slapen. Dit vindt ik oh zo spijtig, want ze verwarmen mijn voetjes in de winter normaal altijd en nu gaat het slapen worden met koude voetjes.

    27-10-2007 om 08:27 geschreven door Annelies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shiva
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is mijn kleine lieve Jack Russell "Shiva"
    Het is een bruin met wit teefje van 2 jaar oud, geboren 12-06-2005
    Het is voor een jack russel te zijn wel een héél luie, want zij slaapt bijna heel de dag door.

    Wil je nog iets weten over Shiva vraag het mij dan gerust !!!

    27-08-2007 om 10:47 geschreven door Annelies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jack
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit mijn Jack Russell  "Jack" !
    Het is tricolor reutje van 3 jaar oud, geboren 08-01-2004.
    Hij heeft geweldig grote oren en is gecastreerd.
    Dit heb ik laten doen omdat ik nog een teefje heb ook, en ook al vind ik deze honden super ik zou niet graag puppy's hebben. ik zou het niet over men hart kunnen krijgen om ze daarna weg te doen.

    Als je nog graag iets moest weten over mijn Jack mag je het gerust vragen !!!

    27-08-2007 om 10:37 geschreven door Annelies  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)


    Welkom op Jack Russells
    Welkom op Jack Russells
    Foto

    Rondvraag / Poll
    Jack russell van de maand December 2007
    Jack
    Shiva
    Bekijk resultaat


    E-mail mij

    Stuur mij een mailtje met info en foto van uw jack en jezelf en ik zal het op deze blog plaatsen.


    Gastenboek
  • hoi
  • Hallo Iedereen
  • goede middag
  • nog eens op bezoek
  • hallo een fijne zondag

    Mercikes aan iedereen om eens te komen kijken en vergeet zeker niet om iets in het gastenboek te schrijven.


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • hondenstart

  • Een interessant adres?



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs