Inhoud blog
  • Laatste foto's
  • Laatste blogbericht!
  • Foto's
  • De laatste weken
  • Foto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Isabelle in Aruba

    11-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's

    Samen met onze stagebegeleider Anton.



    Wat een marchandise! Een echte Trek!



    Uitzicht vanaf de California lighthouse.



    Ze gingen net de vijver van de schildpadden proper maken. Ik moest er natuurlijk mee op de foto.



    Uitzicht.



    Zaterdagavond zijn we nog naar een zotte schuimfuif in Perle d'Or geweest.
     


    Een boot en de California Lighthouse.



    Onze kronen!

    11-03-2013 om 19:06 geschreven door Isabelle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clown

    Hello everyone

    Donderdag was de grote dag! We hebben onze eerste presentaties buitenshuis gedaan. We hebben deze uitgewerkt voor het kantoorwerk van een bedrijf. Het was weer een nieuwe ervaring om dit te doen voor mensen die we eigenlijk niet kennen. Gelukkig mocht dit nog in het Nederlands. Deze week zullen we presentaties geven aan werknemers bij garagewerk en dit zal wel in het Engels moeten. Spannend dus! Op vrijdag zijn we samen met onze stagebegeleider nog iets gaan drinken zodat hij ons feedback kon geven over onze presentatiekwaliteiten.

    Zaterdag moesten we vroeg opstaan want we hadden een mountainbiketour gepland bij Rancho Notorious. Ja, dit was zwaarder dan verwacht door de wind die hier heel de dag hard waait. Persoonlijk vind ik het ook een gevaarlijke sport want je hebt een enorme vaart wanneer je bergaf gaat en hier liggen overal grote stenen dus ik denk niet dat mijn helm me zou gered hebben. Bij deze: wees voorzichtig papa! Gelukkig ben ik overeind gebleven en is enkel de gids gevallen. Het was een leuke ervaring, enkel jammer dat ik nu een hele week niet meer zal kunnen gaan zitten. Na ons avontuur op de fiets wilden we het iets rustiger aandoen. We zijn dan maar naar de winkels in Oranjestad gegaan waar ik nog enkele souvenirs heb gekocht. Hierna zijn we doorgereden naar Palm beach waar we een lekkere pizza hebben gegeten. Toen we hier nog wat rondliepen, merkten we een fontein op die bewoog op het ritme van muziek, thema: star wars. Om onze zaterdag in stijl af te sluiten hebben we nog een cocktail gedronken in de ‘taste of belgium’.

    Zondag, rustdag! Terwijl we stonden te liften om naar het strand te gaan, merkte Pascale (werknemer bij Medwork) ons op. Zij ging ons brengen en heeft ons op weg hier naartoe nog de kneepjes van het Subway gebeuren geleerd. Blijkbaar kan je hier ook gewone belegde broodjes krijgen… Ze heeft ons dan naar een strandje gebracht waar de locals zich ook bevinden. Dit zorgde voor een gezellige drukte. ’s Avonds wilden we liever nog niet naar huis en dus kwamen we op het maffe idee om weer eens te gaan eten. Na een lange beraadslaging zijn we voor ‘Señor Frogs’ gegaan. Terwijl we aan het wachten waren op ons eten, kreeg heel het restaurant plots de opdracht om recht te gaan staan en de vogeltjesdans te doen. We hebben de anderen een poepie laten ruiken! Hierna hadden we weer even rust, maar niet voor lang. Plots stond daar iemand naast mij die beweerde dat ik een kroon nodig had. Ja, spreek nooit een man tegen die een ballon aan het opblazen is. Terwijl hij een kroon voor me aan het maken was, mocht ik ook eens proberen. Een klaplong nabij heb ik het maar opgegeven. Nadat hij voor mij een kroon had gemaakt, kon Laurien niet achterblijven en heeft zij ook een prachtexemplaar gekregen.

    Vandaag is onze voorlaatste stageweek al begonnen. Dit moesten we vieren met een maaltijd van Wendy’s! Voor we het weten gaan we opnieuw naar het koude Belgenlandje moeten (zonder Wendy’s), boehoehoe.

    Doeeei xxxxx

    11-03-2013 om 18:35 geschreven door Isabelle  




    Archief per week
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 24/12-30/12 2012

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs