Ik ben Ines en 21 jaar jong.
Mijn hobby's zijn lezen, koken en winkelen doe ik het allerliefst!


Foto
***Vava***
  • Foto
    Mijn herinneringen aan jou, lieve Vava
  • Ik weet nog goed...
    - dat elke keer toen ik vertrok
       bij jouw thuis, ik een
       fruittella snoepje kreeg
    - hoe fier je wel was,
       wanneer je met mij in je
       Mercedes mocht rond-
       rijden
    - met hoeveel zorg dat je
       met mij omging: in 
       bad stoppen, eten
       geven...
    - dat ik in je auto op
       het kussen vanachter
       mocht zitten en hoe
       fier je was, dat je
       dat kon doen voor
       mij, omdat ik het leuk
       vond!
    - toen we voor een nachtje
       bij jou bleven slapen
    - hoe leuk ik het vond om
       met jou in de auto rond
       te rijden
    - hoe we eens gingen
       winkelen in een speel-
       goedwinkel en ik een
       fiets met barbie van
       jou kreeg
    - hoe mooi je tuin met terras
      wel was
    - de rustgevende geur die in
       je living hing
    - hoe bang ik was van
       Jérommeke (hondje)
    - de manier waarop je je
       tanden poetste
    - wat voor een sterke man je
       was
    - welk beertje ik altijd mee-
       bracht naar je laatste da-
       gen in het ziekenhuis
    - dat ik aan moeke en vake
       vroeg of ik geen lege
       bakster van jouw mocht
       om thuis mee te spelen
       (ik zou hem dan op-
       nieuw vullen)
    - hoe... hoe... bijzonder ik
       voor jou was, en hoe bij-
       zonder jij voor mij was!!!
    - wanneer ik je voor de
       laatste keer zag...
    - de moment dat ik je een
       laatste kus gaf...
    - dat jij gewoon een meer-
       waarde bent aan mijn
       leventje!


    Aurélie
  • Foto
    Nino
  • Foto
    Karlos
  • Foto
    Florian
  • Foto
    Roger
  • Foto
    Gerrit
  • Foto
    Inhoud blog
  • Vava...
  • Als ik de klok terug kon draaien....
  • Lieve Vava...
  • 16 jaar geleden....
  • Lieve Vava....
  • Vandaag...
  • Vava...
  • lang geleden...
  • De Grote Sinterklaasshow....
  • 9 november
  • Bos, bladeren en goed weer!
  • Mama Sé
  • Waarom?
  • Soms...
  • Je werd ziek...
  • Fiets
  • Dank je wel
  • ...
  • Vava
  • ...
    Gastenboek
  • Hallo
  • Goede middag
  • sterretje
  • Bezoekje
  • Hallo

    Eender wie je bent... Een berichtje vind ik altijd leuk!

    Ines' dagboek
    Voor mijn peter Vava*
    Er is zeker één sterretje dat altijd waakt...
    14-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vava...
    Wat deed het daarstraks zo'n pijn! Ik ging even iets vragen aan de verzorgsters van de afdeling naast ons. Ik keek bewust niet rond, en reageerde op geen enkel kindje. Maar ik hoorde er wel twee die mijn aandacht wilden hebben. Tuurlijk wist ik welke twee dat waren. Wat had ik graag naar hen toe gegaan, hen geknuffeld, vastgepakt en niet meer losgelaten. Als het zou mogen... Maar dat is dus niet. Het enige wat ik tegen hen kon uitbrengen was 'dag meisjes'. Slik. Dat doet pijn. En één van de verzorgsters reageerde er dan op 'Seg, de volgende keer moet ... maar komen zenne!' WAT?! Dat zeg je niet vind ik. Maar, ik verteer maar.

    Vanmorgen bedankte de mama van Samuel me voor het berichtje!:) Ik zei haar, in plaats van te sturen dat dit mijn nummer was wou ik het plezant maken. Ik dacht ze zal wel weten van wie het is! Ze zei dat ze dat zeker wist, en Samuel ook! WAUW!:) We hebben nog even wat geknuffeld en ik zei hem dat ik hem graag zie. Voor altijd!

    Chayton heb ik vandaag ook even gezien. Wat was hij mooi met zijn wit hemdje van Mexx! Even een babbeltje met de mama gedaan. Ik zei dat het lang geleden was dat ik hem nog gezien had. De mama verschoot daar precies van. Hij ging slapen, want hij was moe. Doet zijn middagdutje niet meer, en slaapt wel nachten van 12uur.

    Verder was de dag wel gewoon. Vanavond na het werk naar 't stad gegaan. Ik kocht chocolade voor Sinterklaas en al voor elk van de jongens een pakje voor onder de kerstboom!:) Voor mezelf kocht ik net zoals voor de jongens dan, iets van Björn Borg!:)

    Nog even een afwas gedaan, wat gerommeld en sebiet niet veel meer doen denk ik.

    Hoe was jou dagje?

    Slaapwel voor strakjes, Vava...
    xxxxxx...

    14-11-2012 om 19:55 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    13-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als ik de klok terug kon draaien....
    Ik deed het meteen! Wat zou ik terug in de tijd willen gaan! Terug naar vroeger, terug naar de tijd toen jij er nog was, toen moeke en vake nog gelukkig samen waren, toen ik nog klein was en een zorgeloze, warme tijd had.  Nu probeer ik het allemaal zo goed mogelijk te doen, maar ik slaag er maar niet in me echt goed te voelen... Wat wil ik die tijd van toen terug, Vava!

    Hoe stel jij het daarboven?  Wat doe je daar zoal? Ik hoop zo dat je het er wat naar je zin hebt...

    Ik ga maar eens slapen sebiet. Morgen er weer vroeg uit!

    Slaapwel lieve liefste Vava.

    xxxxxxxxxxx

    13-11-2012 om 21:28 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Vava...
    Net terug van een avondje babysitten op twee schatten van kinderen! Jij kent ze niet. Maar... Jade en Renée zijn echt geweldig! Ik zie hen graag! Ik speelde eerst wat met hen en nadien gaf ik hen nog een kaasje en een boterham. Nadien gingen ze nog even slapen. Rond kwart na 6 ging ik ze wakker maken. Eerst Jade, dan Renée. Wat had Jade verdriet als ik Renée ging halen terwijl zij even beneden moest wachten! Gelukkig waren we snel terug. Een eerste poging om hen in bad te zetten lukte niet. Ze raakten wat over hun toeren. Dus zijn we nog even in de zetel gaan liggen. Renée sliep verder op mijn buik, Jade was ook rustig. Tegen kwart voor 7 probeerde ik opnieuw. Eerst Renée, dan Jade. Jade kon wel even wachten, maar Renée was echt moe. Beide meisjes zette ik in bad en nadien warmde ik hun pas gesterrilliseerde flesjes op. Ondertussen kwamen Kathy en Leonie terug thuis. Ze gaven mee de flesjes, maar een succes was het allemaal niet. Ze waren gewoon heel moe de meisjes. Nog een dikke zoen... slaapwel prinsesjes!  Samen aten wij dan nog spaghetti en babbelden we wat aan tafel. Nadien nog even in de zetel, maar dan was het tijd om terug te keren. Slaapwel allemaal! xxx

    .....

    Ik mis jou...
    xxxxxxxxxxxxx...

    12-11-2012 om 22:19 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 jaar geleden....
    Lieve Vava....

    Vandaag is het 16 jaar geleden....


    Ik mis je zo...


    Liefs, Ines
    xxxxx

    09-11-2012 om 08:32 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Vava....
    Lieve lieve lieve Vava...

    Het is al een hele tijd geleden dat ik iets schreef op onze blog. Maar, ik ben je niet vergeten, in tegendeel! Ik heb ondertussen een wachtwoord op ons blogje gezet, ... Wat denk je daarvan?

    Wat mis ik jou zo.. Morgen is het alweer 16 jaar geleden. 16 jaar geleden dat jij vertrokken bent naar een plek, ik weet niet waar. Als ik jou kon terughalen, ik deed het direct.

    Ondertussen in die 16 jaar is er al zo veel veranderd... Veel om op te noemen, maar ik neem er nog wel eens mijn tijd voor. Jij ben ondertussen 71 jaar, ik 24 jaar.

    Vava, ik mis je! Slechts een paar woorden, maar het verdriet en gemis om jou raakt me tot diep vanbinnen.

    Tot heel binnenkort Vava...

    Liefs, Ines
    xxxxxxxxx...

    08-11-2012 om 22:31 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag...

    Gelukkige Verjaardag, Vava!

     

    Vele dikke kussen, die je nog te goed hebt…

    XXXXXXXXX

    16-04-2010 om 08:45 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vava...
    Ik mis je.

    24-03-2010 om 19:43 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lang geleden...
    Lang geleden dat ik hier nog iets plaatste...

    Ondertussen gaat het leven hier zijn gewone gangetje. Examens zijn al voorbij - nu vrijdag hopen op een goede uitslag. Ik heb er toch een beetje schrik voor... Je weet nooit op voorhand hé - ik toch niet...

    Verder gaat er geen dag voorbij zonder dat ik aan je denk, Vava. Alsook aan alle andere sterretjes en hun familie.
    Ik hoop dat de families de moed en de kracht mogen vinden om er voor te blijven gaan. Ik ben er zeker van dat jullie niets liever zouden willen daarboven. Hoewel dat dat niet makkelijk is en we jullie dat liever zèlf horen zeggen... Kon het maar...

    Dag Vava...
    xxx



    25-01-2010 om 14:01 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Grote Sinterklaasshow....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen










    was écht super mooi, Vava

    De muziek zo krachtig, WAUW! Geregeld kreeg ik tijdens de show tranen in mijn ogen. Gewoon omdat het zo 'machtig' toonde.. én dat was het ook!

    De nieuwe cd van K3 kan hier thuis al beginnen draaien!

    't was mooi, Vava!

    Een show met de Dalton Sisters, Amika, Dokus, AbraKOdabra, Plop, Bumba, Samson en Gert, Mega Mindy en Toby en tot slot natuurlijk ook K3!

    Jaja... Studio 100 heeft toch ook een +20jarige fan. Kan toch.... Niet????

    Tot slot, een prachtig, aangrijpend nieuw nummer van K3.

    WANNEER ZIE IK JOU TERUG?

    Iedereen zegt
    Dat jij nu in de hemel bent
    Een betere plek
    Je wordt er vast verwend
    Nee ik moet niet huilen
    Want ik weet dat jij van me houdt
    Maar ik zou alles ruilen
    Voor nog een seconde met jou

    Wanneer zie ik jou terug
    Mijn engel die over me waakt
    Wanneer zie ik jou terug
    Een ster die naar me knipoogt
    En me nooit verlaat
    Die elke avond aan de hemel staat

    Iedereen zegt
    Dat jij nu vast geen pijn meer voelt
    Weet iemand echt
    Wat men daar dan mee bedoelt
    Nee ik moet niet treuren
    Want ik weet toch jij ziet me graag
    Wat er morgen ook mag gebeuren
    Maar wie antwoordt echt op mijn vraag

    Wanneer zie ik jou terug
    Mijn engel die over me waakt
    Wanneer zie ik jou terug
    Een ster die naar me knipoogt
    En me nooit verlaat
    Die elke avond aan de hemel staat

    En als ik in mijn bed lig vannacht
    En als een nieuwe ster naar me lacht
    Weet ik dat jij voortaan altijd bij me bent
    k Heb jou herkend

    Wanneer zie ik jou terug
    Mijn engel die over me waakt
    Wanneer zie ik jou terug
    Een ster die naar me knipoogt
    En me nooit verlaat
    Die elke avond aan de hemel staat
    http://www.youtube.com/watch?v=LB7zSGg5cvE

    Vava, wanneer zie ik jou terug?

    21-11-2009 om 23:18 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.9 november
    9 november 2009...

    9 november 1996...

    13 jaar geleden.

    Daarstraks rond half 11 leek het alsof alles stil stond.
    Vandaag, geen dag zoals een andere.
    Al lijkt 13 jaar lang...
    Ja, 13 jaar is al wat.
    Maar wat er gebeurde vergeet ik nooit meer.

    'Wanneer zie ik je terug?' is een vraag die ik me zo veel stel.

    En dát antwoord... zal niemand weten.

    Ik mis je nog steeds, Vava. Ook al is 13 jaar lang...

    09-11-2009 om 16:58 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bos, bladeren en goed weer!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    Gisteren heb ik genoten van een zalige wandeling, in het bos! Samen met mijn broertjes... Botten aan, dikke jas aan, grote plastic zakken en gewapend met een zakdoek het bos in.

    Wel, ik heb genoten! Van de rust, van de bomen en van mijn broertjes. Ze liepen van plas tot plas, en altijd verder en verder. Ondertussen ook nog wat verzamelen van alles wat op de grond te vinden was.

    Het was super leuk, Vava!

    Moe maar voldaan keerden we na een uurtje terug huiswaarts. De jongens nog voor eventjes de fiets op en ik al wandelend onze laatste energie voor de dag gaan opgebruiken.

    Daarna opnieuw huiswaarts, een goed bad, lekker eten, tv, nog wat Studio 100-clipjes op de computer bekijken en dan ons bed in.

    Ik heb er écht van genoten! En zo'n dag als gisteren, zo mogen er nog volgen!

    13-10-2009 om 22:08 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama Sé
    Ja hoor, ook ik ben fan!

    Geweldige melodie, geweldige clip, mooie stemmen..

    Nu nog hopen dat K2 een juiste beslissing maakt over de nieuwe K3 en dan is het compleet!

    Maar, iedereen zijn voorkeur voor wie het mag worden.

    Toch, ik heb een voorkeur! En hoop toch wel heel erg dat zij het mag worden!!

    http://www.studio100tv.be/videoclip/k2-zoekt-k3/k2-zoekt-k3-clip-mama-se

    01-10-2009 om 14:54 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom?
    Vava,

    Op al die mooie blogjes van al onze dierbare sterretjes lees ik en besef ik (misschien niet volledig, maar toch wel vrij goed) hoeveel verdriet er schuilt achter al die ogen.

    Hoe belangrijk het is om van alle dingen te genieten in het leven.

    Je bent mijn Vava, mijn peter, mijn grootvader, mijn sterretje... Ik heb je 8 jaar 2 maanden en ongeveer 20 dagen mogen kennen. Zo mooi, onvergetelijk... maar oh zo kort!!

    Naar 'de overkant' gaan, is gaan naar een plek waarvan de achterblijvers niet weten waar het is. Waarom kan niemand het ons vertellen? Of moeten we, om het te weten te komen, zelf naar daar komen?

    Een paar zinnetjes. Gewoon wat 'hersenspinsels' en misschien is de samenhang niet te begrijpen... Is er wel een samenhang?

    Ach, het 'waarom?' is ook niet te begrijpen...

    Waarom, Vava?

    Ik weet zeker dat jij het ook anders wou.
    Dikke kus, en al het liefs van héél de wereld,
    Ik mis je.

    Je petekind.
    xxx

    22-09-2009 om 21:42 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soms...

    Hoe zou het daarboven zijn?
    Wat doen jullie zoal daarboven?
    Wáár zijn jullie precies daarboven?
    Kunnen jullie ons zien?
    Hoe zie jij er nu uit?

    Weet je... één van je broers is onlangs 66 jaar geworden... Jij zou nu 68 jaar zijn...

    Je was véél te jong, Vava! Net zoals vele andere sterretjes.
    Het is zo oneerlijk!

    Spijtig dat eens goed vloeken niet kan helpen. Ik deed het direct, mocht het helpen.

    Als je me eens ziet, of je ziet me van in de verte... laat je dan weten dat je er bent?

    17-09-2009 om 09:19 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je werd ziek...
    Die ene keer werd je ziek. Je had kleincellige longkanker.
    Je volgde chemo, bestralingen... En bij nader onderzoek herstelde je bij wonder goed!

    Je kreeg een auto-accident.

    Je kloeg van aanhoudende rugpijn.

    Verdere onderzoeken.

    De kanker zat aan je hersenstam. Vandaar die pijnen.

    Vitale functies vielen weg:
    Je werd blind.
    Je werd doof.
    Je kon niet meer slikken.

    Je ...

    De laatste periode heb je in je eigen huisje doorgebracht dankzij jouw twee kinderen (ons mama en haar broer).
    Bij jouw thuis ben je ook vertrokken.

    We kwamen je een allerlaatste zoen geven in het funerarium.
    Je was zo koud.. zo wit.. zo onbeweeglijk stil.. Een beeld dat je pas kan beschrijven wanneer je het meemaakt.
    Je handen lagen mooi gevouwen op je buik. Een mooie roos had je in je handen.

    Toen ik je die laatste zoen gaf, keek ik achterom naar ons papa. Hij zag rood, zijn gezicht helemaal nat. Waarom? Ik was toen 8 jaar.
    Nu begrijp ik die 'waarom'. Een 'waarom' omdat je er niet meer bent. En diè 'waarom'-vraag... daar kan verdomme niemand ons een antwoord op geven!

    Ik mis je verdomme heel erg, Vava!

    En nu ga ik ophouden met mijn 'verdomme'. Want het haalt gewoon niets uit! Niets brengt je terug, niets...

    Maar ooit............

    Je bent én blijft gewoon voor altijd mijn Vava, mijn peter! Want dat heb je me bij men geboorte beloofd. En jij bent niet de persoon om zomaar beloften te verbreken. Waar jij ook bent, waar je ook mag zijn... Een Vava of peter zijn kan je gewoon altijd! Is het niet?


    04-09-2009 om 22:29 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fiets
    Dag lieve Vava!

    Ik heb eigenlijk goed nieuws! Sinds jouw heengaan heeft ons mama een fiets die van jou was. En ze wou hem eigenlijk wegdoen. Maar, ik wou dat liever niet... En eerst wou ons mama niet echt van haar mening afgaan...

    Maar uiteindelijk... Ik mag hem hebben! En ik ben er REUZE-fier op, op ONZE fiets!! Een fiets van mij én van jou!

    Je kocht hem een aantal maanden voor je heengaan. En nu heb ik iets dat je toen écht nog graag wou hebben.

    Ik ben er fier op!

    Liefs, je petekind.
    XXX

    28-08-2009 om 22:36 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel
    Dank je wel, Vava, voor het mooie, warme weer vandaag op mijn verjaardag.

    Je was er niet lichamelijk bij, en dat deed me pijn.
    Je was er in mijn gedachten bij, en dat deed me goed.

    Slaapwel, Vava.

    20-08-2009 om 21:31 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....
    Ik weet gewoon niet wat te schrijven. Al lange tijd niet.

    Buiten dit dan:
    - mijn schoolresultaten: ik heb 3 herexamens, wat op zich heel goed meevalt. Maar het minder goede nieuws is dat ik mijn stage helemaal opnieuw ga moeten doen. Daarvoor had ik een buis. En een buis voor stage wordt niet gedelibereerd.

    Kon ik je nog maar eens zien...

    14-07-2009 om 16:16 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vava

    Een aantal jaren geleden heb je van ons afscheid genomen
    Je bent toen vertrokken naar een wereld, ik weet niet waar
    Je hebt heel hard gestreden, gevochten en geleden
    En op die ene dag ben je van ons heen gegaan
    Mijn allerlaatste dikke kus aan jou, is iets wat mij altijd zal bijblijven
    Jouw lichaam zo koud...
    Zo koud dat ik het zelfs niet kon verwarmen.
    Hoe graag ik dat ook wou.
    Jij was mijn dikke vriend
    En ik was jouw trots.

    Hopelijk heb je het daar goed, Vava.

    Ik heb jou nooit kunnen zeggen hoe graag ik je zie...
    ...en hoe erg ik je zou missen.

    En dat ik je niet meer zie en niets meer kan zeggen...

    dat doet pijn.

    02-06-2009 om 23:35 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....

    http://www.youtube.com/watch?v=cokBwKQxl5Y&feature=related

    Hier krijg ik de tranen van in mijn ogen...
    Het meisje heeft haar sterretje een 'plaats' kunnen geven... Ik niet.
    Ik wou dat ik net zoals het meisje zo dicht bij de sterretjes kon komen... Ik zou ze allemaal plukken...

    Ik mis je, Vava.


    Vava,

    Met mijn wijsheidstand is het redelijk. De pijn is miniem, maar die draadjes zijn wel lastig.
    Morgen nog een stagedag. Moe, maar 't is bijna gedaan. En dan de examens...

    En verder.. blijven we maar gaan.

    Liefs

    28-05-2009 om 20:35 geschreven door Ines  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Mijn sterretje hoog aan de hemel...

  • Foto

    °16/04/1941 - *09/11/1996
    Foto

    Mijn Vava

  • Hij is op 55-jarige leeftijd naar de hemel gegaan. Hij leed aan kleincellige longkanker. Het was een hele zware tijd.
    Ik vergeet hem nooit. Hij blijft steeds aan mijn zijde én diep in mijn hartje.
    Deze blog heb ik voor hem gemaakt. Zo kan hij mijn verhalen mee lezen.
    Vava, Ik mis je!

    Liefs, je petekind.
    Foto

    Pistache*

  • Foto

    °30/07/2008 - *24/01/2009

    Bij ons sinds 05/10/2008


    Pistache

  • Foto

    °11/11/2008

    Bij ons sinds 08/02/2009
    Mijn favorieten
  • Jouw liedje, Vava!
  • Krokodil
  • Ray of Hope
  • Handpoppen
  • Living puppets
  • Wijnegem Shopping Center



  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Archief per week
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 12/04-18/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs