Foto
Over mijzelf
Ik ben ineke doyen
Ik ben een vrouw en woon in oostende (belgië) en mijn beroep is school gaand.
Ik ben geboren op 07/12/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: zingen dansen gedichten schrijven.
Laatste commentaren
  • Hou van je (Keppe)
        op liefde
  • heb je zelf een gedicht?
  • goudvis
  • rouwen
  • klas
  • gedicht
  • eeuwigheid

    als je zelf ook een gedichtje hebt mag je die hier tovoegen =)

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van mijn gedichten
    zeer goed
    goed
    Voldoende
    Nog wat bijwerken
    Nog veel werk aan
    Bekijk resultaat

    ineke's gedichten blog
    live your life
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meisje
    ergens door de straten doolt ze rond
    een klein meisje met haren zo blond
    een huis om in te wonen heeft ze niet
    en elke dag heeft ze verdriet
    de koude maakt haar moe en zwak
    kijk nu valt ze op de grond met een zware smak
    ze ziet het bloed en raakt het aan
    en meteen denkt ze nu is het met me gedaan
    haar einde is nabij
    en eindelijk is het meisje blij


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/09-19/09 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010

    Inhoud blog
  • liefde
  • ik ben wie ik ben
  • knuffel
  • Zenuwen
  • meisje
  • het einde
  • aagje
  • vriedschap...
  • roddel praatjes
  • spelen
  • nicht
  • Apart
  • Alleen

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    klimaat
    www.bloggen.be/klimaat

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs