Foto
Over mijzelf
Ik ben ineke doyen
Ik ben een vrouw en woon in oostende (belgië) en mijn beroep is school gaand.
Ik ben geboren op 07/12/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: zingen dansen gedichten schrijven.
Laatste commentaren
  • Hou van je (Keppe)
        op liefde
  • heb je zelf een gedicht?
  • goudvis
  • rouwen
  • klas
  • gedicht
  • eeuwigheid

    als je zelf ook een gedichtje hebt mag je die hier tovoegen =)

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van mijn gedichten
    zeer goed
    goed
    Voldoende
    Nog wat bijwerken
    Nog veel werk aan
    Bekijk resultaat

    ineke's gedichten blog
    live your life
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 50 %
    Goed 25 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 25 %

    Totaal aantal stemmen: 4



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/09-19/09 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010

    Inhoud blog
  • liefde
  • ik ben wie ik ben
  • knuffel
  • Zenuwen
  • meisje
  • het einde
  • aagje
  • vriedschap...
  • roddel praatjes
  • spelen
  • nicht
  • Apart
  • Alleen

    Blog als favoriet !


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    memesandra
    www.bloggen.be/memesan

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs