Foto
Over mijzelf
Ik ben ineke doyen
Ik ben een vrouw en woon in oostende (belgië) en mijn beroep is school gaand.
Ik ben geboren op 07/12/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: zingen dansen gedichten schrijven.
Laatste commentaren
  • Hou van je (Keppe)
        op liefde
  • heb je zelf een gedicht?
  • goudvis
  • rouwen
  • klas
  • gedicht
  • eeuwigheid

    als je zelf ook een gedichtje hebt mag je die hier tovoegen =)

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van mijn gedichten
    zeer goed
    goed
    Voldoende
    Nog wat bijwerken
    Nog veel werk aan
    Bekijk resultaat

    ineke's gedichten blog
    live your life
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben wie ik ben
    mensen vinden me gek,raar of wat dan ook
    vroeger vonden ze me een spook
    sommigen lachen met me anderen niet
    het doet me totaal geen verdriet
    ze willen dat ik normaal doe
    en dat doet de boeken toe
    ik ben normaal op mijn manier
    normaal is voor mij een groot plezier
    ik ben misschien wat gek dat geef ik toe
    maar dat is wat ik altijd doe

    13-09-2010 om 18:54 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffel
    's avonds voor het slapen gaan
    druk ik me steving tegen je aan
    ik vertel je men hele dag
    en jij luistert met een lach
    ik wil je niet verliezen
    in geen honderd jaar
    van alle beren zou ik jou kiezen
    want jij staat altijd voor me klaar
    lieve beer luister even
    ik wil je nog een knuffel geven

    13-09-2010 om 18:48 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zenuwen
    de uren gaan opeens zo traag
    'k heb zo'n pijn in m'n maag
    in men leven heb ik me nog nooit zo gevoeld
    wat zou hier mee worden bedoeld
    de spanning is om te sneijden
     de zenuwen doen me leiden
    ze slopen me overal mee
    van huis tot aan de zee
    en waarom al die stres
    het heeft totaal geen zin
    en dat alles voor een puistje op mijn kin

    13-09-2010 om 18:45 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/09-19/09 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010

    Inhoud blog
  • liefde
  • ik ben wie ik ben
  • knuffel
  • Zenuwen
  • meisje
  • het einde
  • aagje
  • vriedschap...
  • roddel praatjes
  • spelen
  • nicht
  • Apart
  • Alleen

    Blog als favoriet !


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    camertijn
    www.bloggen.be/camerti

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs