Foto
Over mijzelf
Ik ben ineke doyen
Ik ben een vrouw en woon in oostende (belgië) en mijn beroep is school gaand.
Ik ben geboren op 07/12/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: zingen dansen gedichten schrijven.
Laatste commentaren
  • Hou van je (Keppe)
        op liefde
  • heb je zelf een gedicht?
  • goudvis
  • rouwen
  • klas
  • gedicht
  • eeuwigheid

    als je zelf ook een gedichtje hebt mag je die hier tovoegen =)

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    wat vind je van mijn gedichten
    zeer goed
    goed
    Voldoende
    Nog wat bijwerken
    Nog veel werk aan
    Bekijk resultaat

    ineke's gedichten blog
    live your life
    10-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde
    liefde is een raar gevoel,
    en enkel wij weten wat ik bedoel.
    het gevoel dat je zweeft ervaar je niet,
    maar je hebt het gevoel dat je iemand graag ziet.
    het is niet te omschrijven,
    vooraltijd bij iemand te willen blijven.
    stiekeme briefjes tijdens de les,
    of onverwachts een lieve sms.
    net dat iestje maar vrienden zijn,
    och wat is liefde toch fijn.

    1-10-2010 (l)







    10-01-2011 om 21:07 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben wie ik ben
    mensen vinden me gek,raar of wat dan ook
    vroeger vonden ze me een spook
    sommigen lachen met me anderen niet
    het doet me totaal geen verdriet
    ze willen dat ik normaal doe
    en dat doet de boeken toe
    ik ben normaal op mijn manier
    normaal is voor mij een groot plezier
    ik ben misschien wat gek dat geef ik toe
    maar dat is wat ik altijd doe

    13-09-2010 om 18:54 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffel
    's avonds voor het slapen gaan
    druk ik me steving tegen je aan
    ik vertel je men hele dag
    en jij luistert met een lach
    ik wil je niet verliezen
    in geen honderd jaar
    van alle beren zou ik jou kiezen
    want jij staat altijd voor me klaar
    lieve beer luister even
    ik wil je nog een knuffel geven

    13-09-2010 om 18:48 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zenuwen
    de uren gaan opeens zo traag
    'k heb zo'n pijn in m'n maag
    in men leven heb ik me nog nooit zo gevoeld
    wat zou hier mee worden bedoeld
    de spanning is om te sneijden
     de zenuwen doen me leiden
    ze slopen me overal mee
    van huis tot aan de zee
    en waarom al die stres
    het heeft totaal geen zin
    en dat alles voor een puistje op mijn kin

    13-09-2010 om 18:45 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meisje
    ergens door de straten doolt ze rond
    een klein meisje met haren zo blond
    een huis om in te wonen heeft ze niet
    en elke dag heeft ze verdriet
    de koude maakt haar moe en zwak
    kijk nu valt ze op de grond met een zware smak
    ze ziet het bloed en raakt het aan
    en meteen denkt ze nu is het met me gedaan
    haar einde is nabij
    en eindelijk is het meisje blij

    21-07-2010 om 23:22 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het einde
    het einde is soms een begin
    bijvoorbeeld van een nieuwe zin
    het einde van het jaar
    of van je lange heer
    het einde van het leven
    maar dat duurt gelukkig nog even
    mensen denken zoveel aan
    over hoe het einde van hun boek zal gaan
    mij maakt niet uit wat het einde zal zijn
    het leven is al zo kort maar wel heel fijn

    15-06-2010 om 20:49 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aagje
    een wonder boven wonder dat jij er bent
    er zijn nog niet zoveel mensen die je kent
    jij bent mijn hemel op aarde
    van een onschatbare waarde
    ook al ben je nog zo klein
    je bent super fijn
    zonder jou zou ik niet kunnen leven
    en gaat de wereld beven
    lieve meid onthoud dit goed
    er is iets speciaals wat ik ik je zeggen moet
    het is niet veel maar ik vind het wel heel lief
    jij bent mijn kleine hartendief

    15-06-2010 om 20:38 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vriedschap...
    uren dagen weken wacht ik
    maar jij jij geeft geen kik
    antwoorden op de chat doe je niet
    net als op je me niet ziet
    je zegt nooit eens iets tegen mij
    en dat maakt me niet zo blij
    niemand kan begrijpen hoe k me voel
    door jou heb ik totaal geen doel
    misschien is het moeilijk om vrienden te zijn
    maar een simpele hallo is al fijn
    moeilijk is het niet
    het was jij die me in de steek liet
    vriendschap is kostbaar verwaarloos ze dan ook niet


    15-06-2010 om 20:34 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.roddel praatjes

    allemaal groepjes op de speelplaats

    en hun praat is ondermaats

    babbelen over anderen

    om hun imago te veranderen

    ze roddelen over iedereen

    en de anderen gelooft het meteen

    mensen kwetsen is voor hen een sport

    soms vraag i me af komen zij soms vriendschap tekort

    daar doe ik niet aan mee

    tegen roddelen zeg ik gewoon nee


    15-06-2010 om 20:07 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spelen

    in mijn kamer knus en klein

    staat een mandje heel fijn

    mijn broertje komt er dan ook vak meespelen

    maar spreek niet over delen

    dan maakt hij verhalen over piraten en draken

    en eendjes die kwaken

    maar als ik opruimen zeg

    dan is hij wel héél snel weg

    15-06-2010 om 19:55 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nicht
    bij jou voel ik me vrij
    bij jou ben ik bij
    samen dingen doen ik knettergek
    of vallen in het zand met onze bek
    wij zijn samen één
    dus zijn we nooit alleen
    'k heb je mega graag vergeet het niet
    onthoud dat iedereen je graag ziet
    je weet elk antwoord op mijn vraag
    en ik begrijp het o zo traag
    wij hebben van alles samen beleeft
    en er is niemand die er spijt van heeft
    samen kletsen met jou is über tof
    je weet niet hoeveel ik bou
    jij bent gewoon de max
    en super relax

    15-06-2010 om 00:00 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Apart
    Nu is mijn leven echt voorbij,
    geen hoop meer over voor mij.
    Niemand die weet hoe ik me voel,
    'k zit nu alleen op mijn stoel.
    Wachten heeft voor mij geen zin,
    alles is toch al kapot binnen in.
    Waarom is het leven zo moeilijk en hard,
    en ik zo appart?

    04-06-2010 om 20:10 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alleen
    Soms ben ik alleen,
    met niemand om me heen.
    Dan wil k niemand zien of horen,
    knoop dat maar goed in je oren.
    Dat wil ik ook zo houden,
    om mijn gedachten een sop te bouwen.
    Het enige wat ik vraag,
    voor vandaag.
    Het is niet veel,
    gewoon alleen zijn met die krop in mijn keel.


    04-06-2010 om 20:07 geschreven door ineke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/09-19/09 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010

    Inhoud blog
  • liefde
  • ik ben wie ik ben
  • knuffel
  • Zenuwen
  • meisje
  • het einde
  • aagje
  • vriedschap...
  • roddel praatjes
  • spelen
  • nicht
  • Apart
  • Alleen

    Blog als favoriet !


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kwisfan
    www.bloggen.be/kwisfan

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs