zeske (L) gixxerke ......... voor altijd in mn hartje xxx
Foto
Foto
Foto
Foto
Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Laatste commentaren
  • 5jaar (ilvy)
        op pfffff
  • gedichten... Emoties... (didier)
        op Danjewel
  • mis je zo... (ilvy)
        op
  • Ik kwam nog eens langs om te zien hoe het met je gaat... (Annick)
        op men zegt
  • anatomie (Ferguson)
        op laat me nu maar even
  • Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 5 jaar al!
  • ...... voor ons...
  • .......
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    aan mn ventje _Hubert Grossard
    die ik ontzettend mis
    ff een woordje uitleg ik ben op 23 juni 2006 mijn liefste verloren bij een verkeersongeluk... dit was zeer onverwachts,ik zit nog steeds met dingen die volgens mij nog moesten gezegd worden, maar er niet meer de kans heb toe gehad.:( ik zit ook heel hard met dingen die volgens mij door de politie moesten gedaan worden maar niet zijn gebeurd!!alsook 't weinig respect en begrip ik krijg van zijn familie en (vrienden)!! waarbij mijn dagelijks gevecht en emotionele verwerking t eens zo moeilijk maakt! met deze site wil ik ook voor mn eigen een soort dagboek aanleggen, om mn gevoelens te uiten ! voor mij is dit alles nieuw maar zal mijn best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden . ik wil hier ook iedereen de kans geven die huub gekend hebben en zelf ook nog iets willen vertellen i.v.m hun verwerking. wil ook evenzeer de mensen bedanken die steeds voor me klaar staan om me in deze moeilijke periode te helpen! degene die ik bedoel weet dat wel :) TXS XXX hij mag nooit vergeten worden!
    27-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.my love
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    27-11-2006 om 12:25 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    laat me nu maar even
    even met mezelf alleen
    even staren naar de golven
    naar de vogel in de lucht...
    'k ben zo moe, zo triestig moe...
    laat me nu maar even
    even dromen over dromen
    even schuilen in mijn tranen
    vluchten in mijn diepste pijn...
    'k ben zo triest,zo bodemloos droef...
    'k wil hier niemand,niemand zien
    'k weet dat niemand het begrijpt
    'k wil alleen zijn in mijn pijn
    'k weet niet wat ik eigenlijk wil...
    laat me nu maar even
    even huilen om 't gemis
    even schreeuwen om 't verlangen
    fluisteren... huub...
    'k ben zo moe, zo pijnlijk moe...
    laat me nu maar even
    even doodgaan zonder jou
    even sterven van verdriet
    'k kan niet verder zonder jou...
    laat me nu maar...
    voor eventjes maar...
    'k ben zo moe, zo eenzaam moe...


    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Je stoel blijft leeg Je stem blijft stil,
    Niemand zegt iets Niemand wil,
    We delen nu pijn We delen verdriet,
    Omdat jij Ons achterliet.

    Jij moest gaan Wij mochten niet mee,
    Je ging alleen Geen plaats voor twee,
    Wij zijn hier Jij bent daar,
    Maar je blijft bij ons Zonder gemaar.

    Je zit in ons hart En in ons hoofd,
    Dat hebben we jou Immers altijd beloofd,
    Het leven is moeilijk Zo zonder jou.

    Ooit moeten we verder Maar nog niet te gauw,
    Denken zullen we veel Aan je liefde en aan je lach,
    En we zullen altijd weten Dat huilen om jou mag.

    Huilen om de stilte, Huilen om het gemis,
    Huilen om hoe leeg,Het huis zonder jou is 

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik dacht altijd om anders met jou vooraan in de kerk te staan
    Ik dacht altijd dat ik tranen van geluk zou laten
    Ik dacht altijd dat iedereen aanwezig gelukkig zou zijn

    Nooit gedacht dat je vooraan in de kerk zou liggen
    Nooit gedacht dat ik tranen van pijn zou laten
    Nooit gedacht dat er zoveel bitterheid aanwezig zou zijn

    Ik had nooit gedacht jou te verliezen
    Mijn eeuwige plan B
    Mijn therapeut
    Mijn vriend
    Mijn ware liefde

    Ik wil je nooit vergeten
    Jij bent onvergetelijk, buitengewoon

    mis je lieve schat

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik wacht,
    Niemand zal komen.
    Niet 's nachts, niet overdag.
    Zelfs niet meer, wie ik ooit was.

    Mijn ogen hebben zich gescheiden van jou ogen,
    Ze verliezen hun licht, ze verliezen hun vertrouwen.

    Mijn mond heeft zich gescheiden van jou mond,
    Mijn mond heeft zich gescheiden
    van de smaak van liefde en plezier,
    Mijn mond heeft zich gescheiden van de smaak van het leven.

    Mijn handen hebben zich gescheiden van jou handen,
    Mijn handen laten alles vallen, kunnen niets meer houden
    Mijn voeten hebben zich gescheiden van jou voeten,
    Ze kennen mijn gewicht niet meer,
    Ze slenteren met wat er van mij overblijft.

    Het was mijn doel,
    mijn geluk in mijn leven om van jou te houden,
    Mijn liefde in jou macht, die ik oneindig dacht.
    En mijn droom, mijn toekomst, mijn enige doel,
    Heb ik verloren,
    In deze wereld van onverschilligheid...

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    ik huil
    maar je ziet mijn droefheid niet,
    't is mijn hart dat trieste tranen huilt
    en langzaam verdrinkt
    in een zee
    van pijn...

    ik huil
    maar je ziet mijn tranen niet
    't is vanbinnen dat ik langzaam sterf
    en dat ik nooit meer
    echt zal leven...

    ik huil,
    nee, mijn ogen blijven droog
    't is mijn ziel die stille tranen huilt
    en die weet dat
    't nooit meer
    wordt zoals het was...

    ik huil
    maar je ziet mijn droefheid niet
    alleen wie in mijn ogen kijkt
    voorbij de
    niet-gehuilde tranen
    die ziet de pijn
    verborgen in mijn ziel...



    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Ik weet dat je moest gaan.
    Iedereen moet ooit gaan.
    Maar waarom zo vroeg.
    Zo snel, zo plots.
    Zonder waarschuwing.
    Zonder afscheid te kunnen nemen.
    Zonder je te kunnen bedanken.
    Voor alles dat je hebt gedaan voor ons.
    Maar dit is iets dat we niet in de hand hebben.
    Dat kunnen we niet controleren.
    Maar ik weet dat je daarboven ook gelukkig bent.
    Op je eigen weg en manier.
    Was je nog maar bij ons hier.
    Ik mis je nu al.
    Kan en mag je niet terug komen aub?

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.:(
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ik wil terug

    oh kon ik maar
    de tijd even stil laten staan
    dan keerde ik terug
    naar die dag dat ik je leerde kennen
    dan keerde ik terug
    naar het moment dat je in mijn
    geheugen staat geprint
    dan keerde ik terug
    naar die vele keren dat jij
    naar me keek
    en me telkens een glimlach schonk
    dan keerde ik terug
    naar de tijd dat jij van me hield
    dat je om me gaf
    maar helaas
    de tijd blijft niet stil staan
    en ik heb alleen maar...
    herinneringen die ik koester
    diep in mijn hart
    want jou zal ik nooit vergeten
    en blijf ik naar jou verlangen
    ik mis je

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoelang?

    Hoelang
    kan zoiets duren
    ...die voortdurende pijn?
    Hoelang
    kan zoiets duren
    ...dat gevoel alleen te zijn?

    Die eindeloze nachten
    dat hopeloze wachten

    Hoelang nog?...

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    Eén klap
    en de weg naar huis
    wordt eindeloos lang.
    Eén klap
    en met een moto

    komt ook een leven tot stilstand.
    Eén klap
    en 1 seconde
    duurt voortaan een eeuwigheid.


    Eén klap
    en een beloftevolle toekomst
    wordt plots een dramatisch verleden.
    Die ene fatale klap,
    dat ene moment,
    die ene plek.
    Zoals de politie aan de deur
    zullen ze steeds opnieuw oplichten
    in de herinnering.
    Maar erger nog dan de herinnering
    blijft die prangende vraag nazinderen:
    Waarom?
    Waarom jij?
    En toch...


    Blijf niet treuren bij die ene klap.
    Want …huub kwam wel degelijk thuis……
    Zei het langs een andere weg.
    Een thuis waar geen plaats is voor pijn en verdriet
    .

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefste

    dan is het voorby
    kunnen we niet meer samen zyn
    zal ik jou niet meer zien
    het doet me zoveel pyn

    waarom moest dit nou gebeuren
    dat jy weg moest gaan
    ik blyf voor altyd om je treuren
    en denk aan je by elke traan

    nooit zal ik je vergeten
    je zit in myn hart
    en ik blyf van je houden
    net als vanaf de start

    27-11-2006 om 00:00 geschreven door ilvy



    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben ilvy
    Ik ben een vrouw en woon in sint - pauwels (belgie) en mijn beroep is ambulancier.
    Ik ben geboren op 17/07/1976 en ben nu dus 47 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: ambu.
    degene die hier enkel komen omdat ze denken t beter te weten, en me nog meer te kraken gelieve zich te onthouden! txs v
    Gastenboek
  • al 6 jaar
  • 4 jaar al!!
  • Hallo
  • hey ilvy
  • Hallo,

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Archief per week
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/06-19/06 2011
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 27/04-03/05 2009
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006



    Foto


    Foto

    Foto


    Blog als favoriet !

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • kaarsje aansteken


  • Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs