zeske (L) gixxerke ......... voor altijd in mn hartje xxx
Foto
Foto
Foto
Foto
Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Laatste commentaren
  • 5jaar (ilvy)
        op pfffff
  • gedichten... Emoties... (didier)
        op Danjewel
  • mis je zo... (ilvy)
        op
  • Ik kwam nog eens langs om te zien hoe het met je gaat... (Annick)
        op men zegt
  • anatomie (Ferguson)
        op laat me nu maar even
  • Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 5 jaar al!
  • ...... voor ons...
  • .......
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    aan mn ventje _Hubert Grossard
    die ik ontzettend mis
    ff een woordje uitleg ik ben op 23 juni 2006 mijn liefste verloren bij een verkeersongeluk... dit was zeer onverwachts,ik zit nog steeds met dingen die volgens mij nog moesten gezegd worden, maar er niet meer de kans heb toe gehad.:( ik zit ook heel hard met dingen die volgens mij door de politie moesten gedaan worden maar niet zijn gebeurd!!alsook 't weinig respect en begrip ik krijg van zijn familie en (vrienden)!! waarbij mijn dagelijks gevecht en emotionele verwerking t eens zo moeilijk maakt! met deze site wil ik ook voor mn eigen een soort dagboek aanleggen, om mn gevoelens te uiten ! voor mij is dit alles nieuw maar zal mijn best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden . ik wil hier ook iedereen de kans geven die huub gekend hebben en zelf ook nog iets willen vertellen i.v.m hun verwerking. wil ook evenzeer de mensen bedanken die steeds voor me klaar staan om me in deze moeilijke periode te helpen! degene die ik bedoel weet dat wel :) TXS XXX hij mag nooit vergeten worden!
    17-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 jaar al!
    volgende week is het 5 jaar geleden,
    na veel vallen en opstaan... verdriet en leed ,
    mag ik nu toch wel zeggen dat ik het eindelijk een plaatsje heb gegeven...
    Hierbij wil ik toch mijn familie en meerdere mensen bedanken die er steeds waren om me weer op te peppen en te luisteren..
    Het is voor niemand makkelijk geweest maar ik mag toch zeggen dat we er sterker zijn uitgekomen,
    het heeft ons allemaal dichter bij elkaar gebracht en andere prioriteiten in het leven gegeven!

    vergeten zal ik hem nooit,
    er is elke dag wel iets dat me aan Huub doet denken,
    maar kan er nu naar terugzien met een warme gloed en een glimlach op mijn gezicht

    bedankt lieve schat dat je mij gemaakt hebt wie ik nu ben,
    ik zal u voor altijd meedragen waar ik ook ben !!

    een hele dikke kus van mij en de kinderen 

    Speciale dank aan Tom Janssens zijn collega
    die ik niet elke dag hoor of zie
    maar er wel ALTIJD heeft gestaan als ik eens een babbeltje wou
    ondanks zijn drukke agenda , 
    dit zal ik NOOIT vergeten!

    17-06-2011 om 08:57 geschreven door ilvy


    28-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....... voor ons...

    When it gets me, cold and lonely and despair is growing strong
    I know that I am not the only kept away from luck too long
    You’re the love of my life, but you’re out of reach
    The river is much too wide and if I can’t have you by my side

    I’ll settle for desire
    I’ll settle for this feeling when you’re not by my side
    It’s all I can do ‘cos I’ll never have you
    And it burns like a fire – so – I’ll settle for desire

    Livin’ with this crazy feeling whitout seeing or touching you
    Is so very hard to deal with
    But it’s the longing that pulls me through
    No matter how far you may be you’re always on my mind
    And if I can’t have you by my side

    I’ll settle for desire
    I’ll settle for this feeling when you’re not by my side
    It’s all I can do ‘cos I’ll never have you
    And it burns like a fire – so – I’ll settle for desire

    Fate’s been approachin’me cruel and tenderly
    And if I gotta get used to live with a picture and a memory…
    With a picture and a memory

    I’ll settle for desire
    I’ll settle for this feeling when you’re not by my side it’s all I can do
    ‘cos I’ll never have you
    and it burns like a fire – so – I’ll settle for desire

    (whitout seeing or touching you)
    I’ll settle for desire when you’re not by my side
    (it’s the longing that pulls me through)
    it’s all I can do ‘cos I’ll never have you
    and it burns like a fire – so – I’ll settle for desire


    28-04-2010 om 12:50 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen........
    mis je nog steeds ontzettend lieve schat , 
    de ene dag al meer dan de andere...
    maar na bijna 4jaar , heb ik nog verdomd veel verdriet....

    hier is weer vanalles ad gang..wat ik zo graag snel opgelost zou hebben, 

    mis u ontzettend 

    :(

    xxxxxxxxxxxxxxx

    nooit zal ik nog voelen wat ik voor u gevoeld hebt

    28-04-2010 om 12:34 geschreven door ilvy


    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Danjewel
    dankjewel geleende schouder,
    dat ik even leunen mocht...
    dat ik even klein mocht wezen,
    dat een hand de mijne zocht..

    dankjewel,troost zonder woorden,
    voor het simpele stille zijn ,
    voor het trachten mee te dragen,
    van die zelfde zielepijn

    03-02-2010 om 00:59 geschreven door ilvy


    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Pijn en verdriet heb ik om jou
    Ik hou gewoon zo veel van jou
    Zoveel gevoelens in me hoofd
    Maar geen gevoel die het verdriet verdoofd

    Ik heb zoveel spijt kon ik je dat maar vertellen
    Een stuk van mijn hart heb je meegenomen
    Meegenomen, helemaal naar boven
    Kon ik je maar redden en helpen van de pijn
    Maar ik denk dat je daar toch veel liever wil zijn
    Ik moet nu verder leven in een wereld zonder jou.

    En dat terwijl ik zoveel van je hou
    Het is misschien te laat maar vergeet nooit ;
    Ik hou van jou en ik vergeet je nooit

    29-04-2009 om 18:48 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.niemand...
    niemand die begrijpen zal, hoe vreselijk ik je mis
    niemand die beseffen kan, hoe erg die pijn wel is
    want soms verlang ik zo naar jou
    als je eens wist,hoeveel ik van je hou

    niemand die me troosten kan
    niemand die het ziet
    niemand die weet van dit stil verdriet

    maar telkens als een zonnestraal
    de lucht schakeert met blauw
    ben ik in gedachten,heel erg dicht bij jou
    dan wou ik dat ik je zien kon
    ik stuur een zoen mee met de zon

    niemand die weet wat daarmee wordt bedoeld
    maar ik...ik weet zeker, dat jij die zonnekus voelt
    je zit voor altijd gevangen, in mijn hart en hoofd
    een vonk die nimmer dooft


    29-04-2009 om 18:37 geschreven door ilvy


    08-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey lieve schat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dag lieve schat,
    Vandaag een dagje vrij ...en morgen ook nog,
    wat een luxe he.
    gebeurd niet veel meer,

    Straks beetje spullen halen voor op het werk
    en dan met 2 (b)engels wat boodschappen doen.

    Morgen zijn Desteny en Stacey jarig,
    Bomma en Bompa en mn broers enz... komen dan langs,
    kent het systeem he ;)

    voor de rest gaat het hier wel zene,
    redden ons wel.
    Ik werk veel en de Bengels zijn veel bij mn ouders,
    (met soms het nodige protest ;))
    maar het lukt ons wel.
    met de nodige ups en downs

    lieve schat ik ga hier stoppen nu,
     ga mn badje in want moet zo vertrekken al ik alles wil gedaan krijgen !

    dikke kus
    love you!!
    u vrouke


    08-11-2008 om 11:18 geschreven door ilvy


    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik mis jouw zachte handen
    die mij aanraken.

    Ik mis jouw lippen
    die de mijne kussen.

    Ik mis jouw stem
    die me vertelt wat je voor me voelt.

    Ik mis jouw lieve woordjes
    die me aan het blozen maken.

    Ik mis jouw lieve lach
    die mij vrolijk maakt.

    Of mensen dit begrijpen
    weet ik niet.
    Ze begrijpen niet
    dat iemand zoveel van iemand houden kan.

    Vaak krijg ik het gevoel
    dat ik jou niet meer MAG missen,
    dat ik niet meer MAG huilen
    en dat ik niet meer aan je MAG denken.

    … maar ik mis jouw zachte handen die mij aanraken.

    … en ik mis jouw fonkelende ogen die uiting geven over jouw gevoelens.

    01-11-2008 om 00:30 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze is zo mooi
    Wanneer ik morgen doodga,
    vertel dan aan de bomen
    hoeveel ik van je hield.

    Vertel het aan de wind,
    die in de bomen klimt
    of uit de takken valt,
    hoeveel ik van je hield.

    Vertel het aan een kind,
    dat jong genoeg is om het te begrijpen.
    Vertel het aan een dier,
    misschien alleen door het aan te kijken.

    Vertel het aan de huizen van steen,
    vertel het aan de stad,
    hoe lief ik je had.

    Maar zeg het aan geen mens.
    Ze zouden je niet geloven.
    Ze zouden niet willen geloven
    dat alleen maar een man alleen maar een vrouw
    dat een mens een mens zo liefhad
    als ik jou.

    01-11-2008 om 00:29 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het is donker en ik kijk naar buiten,
    Het is stil.. ik hoor niet 1 vogel fluiten
    Ik zie een heleboel sterren aan de hemel staan,
    En ik denk dan “lieve schat,.. waarom ben je weggegaan?”
    Ik zit te zoeken naar het sterretje van jou.
    Weet ,lieve schat…dat ik ontzettende veel van je hou.
    Alle sterren kijken naar me…
    Het is net of ze zeggen willen…
    “huub is hier gelukkigje moet met je leven verder!”
    Één sterretje knippert heel fel..
    Het is of het zeggen wil “ ilvy je red het wel”
    Over mijn gezicht rolt een traan,
    Jou nooit meer zien lieverd dat kan ik niet aan.
    Ik kijk nogmaals naar de sterren..en dit keer met een lach.
    Ik probeer jou heengaan te begrijpen en weet dat huilen mag.
    Het is zo moeilijk hier zonder jou…… L
    Ik wou dat ik je nog kon zeggen hoeveel ik van je hou.
    Ik hoop dat je gelukkig bent hierboven …

    Wel te rusten lieverd

    01-11-2008 om 00:28 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Herinnering,

    Ze zeggen dat de tijd alle wonden heelt,

    Maar waarom voel ik dan na al die tijd zoveel leed

    Ze zeggen

    Het wordt tijd dat je weer beter leert leven

    Maar is verdriet hebben dan zo verkeerd?

    ze Zeggen

    Dat het wel zal wennen

    Dat het overgaat

    Ze weten niet dat ik nog vaak tegen je praat

    Ze zeggen

    Dat de zon toch altijd weer zal schijnen

    Maar niet,dat de pijn nooit zal verdwijnen

    Ze zeggen,ze zeggen,

    Maar ze weten niets

    Het doet pijn als je een stukje van jezelf verliest

    De herinnering aan jou is fijn..

    en ook de gedachte

    dat we ooit weer samen zullen zijn….

    01-11-2008 om 00:23 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de laatste keer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik zou zo graag nog een keer...
    Met jou zomaar even...
    Ik zou alles willen geven.
    Voor de allerlaatste keer.

    Ik zou zo graag nog een keer...
    Ik zou het willen zweren.
    Voor die ene laatste keer.
    Om te zeggen tegen jou...

    Kreeg ik nog maar een keer,
    die kans om te zeggen.
    Dan zou ik jou vertellen,
    hoeveel ik van jou hou.

    Ik zou zo graag nog een keer...
    Wij met zijn tweeën.
    Voor die ene laatste keer.
    Maar die kan die is niet meer

    Nu ben jij er niet meer.
    Je bent voorgoed verdwenen.
    En de tijd zal het leren,
    Een leven zonder jou...

    01-11-2008 om 00:21 geschreven door ilvy


    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pfff
    Hier ben ik weer...
    na maanden van zoeken om terug op mn blog te geraken is het gelukt..
    blijkbaar heeft er iemand plezier in gehad mn blog te saboteren door mn mailadres en paswoord te veranderen :(
    zo zielig...

    maar swat ,
     ik ben blij dat ik er terug op geraak,
    want sta al enkele maanden achter nu ;)

    greetz
    ilvy

    30-10-2008 om 19:56 geschreven door ilvy


    20-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey lieve schat

    Moet niet steeds negatief zijn wat ik hier post..
    Ik ben tussen verhuis en organisatie van u rit door, er toch in geslaagd mijn opleiding tot een goed einde te brengen!
    Ben dus geslaagd op mijn examen van de DGH...
    kon het eerst zelf niet geloven
    Heb wel een traantje van opluchting naar boven weggepinkt...
    had U als eerste willen bellen..
    Je zou trots op me zijn, dat weet ik wel!!

    de dag na mn examen was het u rit...
    prachtig weer, genoeg volk en vele mensen terug gezien..
    dat weekend was je bij ons, dat kon ik merken!
    Het was een zalig weekend!! dat had ik nooit durven dromen..

    Ondertussen woon ik terug in st niklaas en heb reeds mn stage achter de rug op spoed.
    De stage was super fijn...en enorm leerrijk!
     Het negatieve gevolg ervan is dat ik het nu ontzettend mis haha..
    Had schrik voor de overledene in deze job , vooral voor de verkeersongevallen..
    maar dat viel heel goed mee, heb dat makkelijk van me kunnen afzetten.
    Dus ik ben klaar voor een nieuwe job

    Nu alleen nog hopen dat da zo snel mogelijk is,

    Met de kinderen is ook alles goed,en iedereen is blij terug in st niklaas te zijn ,

    alsook familie enz...

    Vanaf nu een nieuwe start lieverd..

    maar wat er ook gebeurd...
    het zal steeds met U in ons hart zijn !!!!

    Hou van je xxx

    dikke kus
     U vrouwke


    20-05-2008 om 15:36 geschreven door ilvy


    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey lieve schat..

    hier ben ik dan weer ff..
    ben u nog niet vergeten hoor,
    maar is ontzettend druk met opleiding en de voorbereiding voor u rit..

    om nog maar te zwijgen van de andere shit aan mn hoofd 
    wat zou ik je zo graag nog eens bellen...
    als het mij ff allemaal teveel werd wist jij perfect hoe me op te vangen...
    Nu sta ik er alleen voor...
    degene die me willen helpen (bitter weinig)
    nemen het dan weer verkeerd aan....

     

    ach het zal nooit goed genoeg voor me zijn
    want wil enkel jou...

    En de rest tja..dat denkt enkel aan zich zelf..
    dat weet ik nu ondertussen na bijna 2 jaar dat ik er alleen voorsta.

    "ONS" en "WIJ" is er niet meer..
    zal het alleen moeten klaren..
    heb maar 1 probleem... " het lukt me niet"


    ga je nu laten,
    ziekenwagen komt me zo halen..
    kan ik nog wat doen voor een appel en een ei...
    zo kan ik mss voor iemand nog iets betekenen,
    ff niet aan dit alles denken en mss...
    heel mss komt er wel eens ff een glimlach op mn gezicht!

    dag lieve schat..
    4 ever yours
    Xxxxx

    als je het lukt kan je me dan ff aub af en toe helpen?


















    20-04-2008 om 13:21 geschreven door ilvy


    08-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.men zegt
    Men zegt me
    til er niet zo zwaar aan.

    Men zegt me
    het leven gaat verder

    Men zegt me
    iedereen moet leren
    met verlies om te gaan.

    Men zegt me
    elke beproeving in het leven
    brengt je verder.

    Men zegt me
    de tijd heelt alle wonden.

    Maar
    hier en nu ben ik alleen!

    Laat me niet alleen
    in deze afgrond vallen.

    Strek je hand uit
    en
    vang me op in de vlucht
    voor ik
    op de bodem
    te pletter sla.

    08-04-2008 om 15:02 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.... af en toe...
    Af en toe mis ik ..

    Het om een maatje
    te hebben die de hele dag
    om me heen is. Die me zomaar
    even vastpakt.

    Om tegen niemand te
    kunnen praten als ik dat even wil
    of even tegen iemand aan te zitten
    ook al zijn we beiden stil.

    Twee handen op m'n schouders
    terwijl ik, het maakt niet uit wat doe.
    Gewoon het gevoel hier niet
    alleen te zijn.

    Gewoon iemand om me heen !

    08-04-2008 om 15:00 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Terwijl jij dood bent
    Gaat het leven door…
    Men zegt wel dat het “went”
    Ik vindt het niet het goede woord ervoor…

    Want ach je korte leven
    En je naam zijn nooit te wissen
    Ik zal je altijd
    Elke dag
    Verwachten en toch missen …

    Daarom vraag ik onhoorbaar zacht
    Of jij me toch wil geven
    Een teken
    Bijna niet te zien
    Dat je er nog bent na dit leven …

    U vrouke

    08-04-2008 om 14:50 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De tijd staat stil
    De tijd staat stil als ik aan jouw denk
    Ik draai de klok terug,
    Maar dat brengt jouw niet terug.

    Ik kan je niet loslaten,
    Misschien wil ik dat ook niet?

    Mijn gedachten zijn steeds bij jouw
    Maar jij bent zo ver weg

    Wacht op mij, waar je ook bent
    Ookal staat de tijd stil,
    Ooit zullen we toch terug samen zijn.

    08-04-2008 om 14:45 geschreven door ilvy


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.elke avond
    Die ene ster daar aan de hemel
    Die ster dat daar glittert

    Die ster dat ben jij
    Elke avond praten we met elkaar

    Over het gemis
    Het gemis dat door me heen gaat

    Over het houden
    Het houden van jou

    Je bent er nu wel niet meer
    Maar toch hou ik nog veel van jou

    ik zal je nooit vergeten

    "mis je nog steeds elke dag"

    08-04-2008 om 00:00 geschreven door ilvy



    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben ilvy
    Ik ben een vrouw en woon in sint - pauwels (belgie) en mijn beroep is ambulancier.
    Ik ben geboren op 17/07/1976 en ben nu dus 47 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: ambu.
    degene die hier enkel komen omdat ze denken t beter te weten, en me nog meer te kraken gelieve zich te onthouden! txs v
    Gastenboek
  • al 6 jaar
  • 4 jaar al!!
  • Hallo
  • hey ilvy
  • Hallo,

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Archief per week
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/06-19/06 2011
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 27/04-03/05 2009
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006



    Foto


    Foto

    Foto


    Blog als favoriet !

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • kaarsje aansteken


  • Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs