Inhoud blog
  • maandag
  • who cares
  • ochtend
  • huis ?
  • verward
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    How my world spins

    17-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag
    Weeral maandag ... weeral werken , heb me wel aan men voornemen gehouden , geen interactie met internet dit weekend , maar aan de andere kant wat heb ik dan wel verzet de laatste drie dagen ... uhmm laat me even denken , niks , niks en nog eens niks ... drie dagen op de bank doorgebracht met drank bij me ...Zoveel dat ik moest doen en ik vond de kracht en energie niet ...
    Hypothetische vraag , wie weet is er hier wel iemand die erop wil antwoorden wanneer hij de blog leest of die goede raad voor me over heeft ...
    Je hebt een jaar een relatie met iemand gehad , met ups maar ook met veel downs ... hij is gekwetst geweest , voelt zichzelf minderwaardig en is bang om zich te binden ... dus in de relatie is hij aantal keren vreemd gegaan maar elke keer heb ik hem vergeven ...
    Nu 2 weken geleden had ik hem een weekend alleen gelaten want ik had plannen ... resultaat , daar ging hij weer , maar nog niet alles , hij vond het deze keer leuk om mij in het ongewisse te laten en gewoon zijn relatiestatus aan te passen op fb en erop te zetten heeft een relatie met ....
    Maar en dit is nu de clue ... hij komt er volledig voor uit maar gaat extra uren werken nu ... blijft mij sms-en , nu afgelopen zaterdag stuurde hij slaapzacht xxx ... hij zit op dat moment bij zen nieuwe vriendin , nog pril dus waarom ga je dan zoiets sturen naar een ander ... waarom zitten je gedachten bij die ander .... dus ik heel kort zondag en vroeg hem of hij bij zen vriendin zat en of hij nu eindelijk men naam had aangepast bij contacten naar men naam in plaats van schatteke ... nu sta ik er nog steeds in als schatteke en zij gewoon onder haar naam ... waarom ???
    Het houd me bezig , het laat me niet los , ik weet dat hij zich te min voor mij voelt , omdat hij schulden heeft en een gewone job en niet gestudeerd heeft ... maar kom op joh , we leven toch niet meer in de middeleeuwen , wat maakt mij dat nu uit of hij geen kostuum draagt om te werken , ik ben niet oppervlakkig , ik val voor een persoon en niet voor een portefeuille .. nu heeft hij iemand die poetsvrouw is ... ook schulden heeft en bij een psycholoog loopt ... maar toch kan hij mij niet lossen ....
    Ik weet dat als hij morgen aan men deur staat ik hem weer binnen laat ... ik weet dat hij een fout maakt om een keuze te maken omdat hij bang is dat hij me na verloop van tijd toch zal teleurstellen ... maar ik dring niet tot hem door ... gek, gek word ik ervan , en het doet pijn , ik overleef de dag en s'avonds zorg ik dat de pijn weggaat door de alcohol ... Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ik me niet kan herpakken ... Ik ben normaal een heel sterke persoonlijkheid, waar is ze nu ??? Wil dit echt zeggen dat ik men soulie ontmoet heb en niet kan verder gaan ... Geen idee hoe het verder moet , ik weet alleen dat ik pijn heb .. ik geloofde het nooit dat ze zeiden van als je een gebroken hart hebt voel je hoe je hart pijn doet .... Ik geloof nu

    17-03-2014 om 12:45 geschreven door Lost Girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.who cares
    Net een dag vakantie aangevraagd voor morgen ... kan eventjes niet meer , zie de zon niet meer door de bomen... Alles word me rondom de oren gegooid en mijn hoofd wil niet stil worden zodat ik me kan concentreren op de belangrijke zaken...
    Denk me eens eventjes afsluiten van de wereld de komende drie dagen ... gsm uit , wifi uit ... laat mij maar ff , kan goed uitpakken of het kan slecht uitpakken ... zoiets weet je toch nooit op voorhand ... de gsm uitschakelen gaat nog het beste zijn denk ik ... dan lig ik tenminste geen 700 keer per dag te kijken of ik een sms ontvang .... what to do when the world slowly dissapears around you ... dat zal de komende dagen wel duidelijk worden hoop ik

    13-03-2014 om 14:57 geschreven door Lost Girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ochtend
    Weer een nacht voorbij ... uren tikken langzaam verder , hoe komt het wanneer een mens zich gelukkig voelt de tijd lijkt te vliegen maar wanneer je het niet meer ziet zitten een seconde een uur lijkt te duren ?
    Gisteren maar een komedie opgezet ... normaal helemaal men genre niet maar ik dacht als ik nu zoiets kijk dan gaan die sombere gedachten misschien even weg ... het mocht niet baten ... bijna weekend , iedereen kijkt er naar uit en ik , ik kijk er met angst naartoe ...
    De kids zijn er niet ... de muren zullen op me afkomen ... ga ik het redden of ga ik nog meer crashen ?
    Vannacht mijn leven overlopen ... kan het echt zo zijn dat een persoon zoveel ongeluk heeft in het leven ? Dat je gedoemd bent om het ene obstakel na het andere te moeten overwinnen ?
    Is het dan gewoon niet simpeler om te stoppen met vechten ertegen ... watvoor nut heeft het dat telkens wanneer je 1 obstakel hebt overwonnen je de volgende moet nemen ... Je kijkt naar je omgeving en ziet hoe anderen het zo makkelijk hebben .. Is het dan niet gewoon tijd ... tijd om los te laten en eindelijk je innerlijke rust te vinden ... wat zou mijn omgeving ervan denken ?
    Zou het hen eigenlijk wel iets schelen ... tja misschien voor heel even en dan nemen ze hun leven weer op en binnen een jaar zijn vrienden me wel al vergeten ... wat weegt er het zwaarste ... ik die blijf afzien maar dag in en dag uit of zij die heel even het moeilijk gaan hebben maar daarna toch weer lekker in hun cocon kruipen ..
    Hoe meer ik erover nadenk hoe meer de gedachte me gaat aanstaan .. maar hoe hé ... ik heb schrik voor pijn ... is er een makkelijke manier om je ogen te sluiten en niet meer wakker te worden ... we gaan op zoek ....

    13-03-2014 om 08:26 geschreven door Lost Girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huis ?
    De klok tikt verder en het is bijna tijd om weer naar huis te gaan ... tja je hebt een huis en je hebt een thuis ... een thuis dat is lekker warm , gezellig , een plaats waar je weer graag naartoe wil ... een huis is maar een huis ....Op het werk gaat het allemaal op automatische piloot .. gelukkig nog geen fouten gemaakt en hier de blogsite gevonden ... kan ik het tussentijd beetje van me afschrijven ...
    Men hoofd voelt zwaar , men wallen worden steeds zichtbaarder ... zou het lukken om vannacht eindelijk een nachtje door te slapen ??? Ik hoop het ... bzzz doet men gms en ik zie de pop-up opspringen ... komt allemaal wel goed zenne xxx ... ugh met wie ? met jou ? ja met jou zal het wel goedkomen ... intereseert het je eigenlijk wel hoe het met mij gaat ... die sombere gedachten dat blijven komen ... merk jij daar eigenlijk wel iets van??? Nee toen ik zei van verdomme ik bevind me echt op een zwarte plek was jouw reactie , doe niet belachelijk hé .... Kunnen mensen uberhaupt zo'n gedachten wel tegenhouden ? Je kan nog wel zoveel willen maar als je het knopje niet omgedraaid krijgt wat brengt het dan op ... wegkruipen achter de pc , je mee laten nemen naar de virtuele wereld ... weet je daar kan je ook wel vrienden maken maar het is maar een pc ... op het einde van de rit zit je weer alleen met je eigen gedachten wanneer je het knopje van het scherm uitklikt ... Opgesloten in je eigen web ... steviger als je ooit had verwacht van een web ... nog even en het masker mag weer af ... dan sta je onder de douche en lopen de tranen weer over je wangen ... probeer je te eten en krijgt geen hap door de keel ... Je voelt hoe je lichaam steeds meer begint te protesteren tegen alles ... het heeft voedsel nodig en het heeft rust nodig ..; verdomme meid, zet die knop om en word weer zoals je was ... vloeken , grommend , en het lukt niet ...
    Zou deze klap die ik moet verwerken er net eentje teveel zijn geweest ??? Ja ben nog jong maar toch heb ik zoveel meegemaakt als je maar kan meermaken ... als je dat zou optellen zou ik er al bijna 60 moeten zijn ... Is dit het moment dat mijn geest gaat blokkeren en zegt genoeg is genoeg, ik wil niet meer ? Wie weet ... elke dag weer opnieuw bekijken ..; bijna weekend ... kinderen niet thuis en als je dan de deur achter je toe trekt verwelkomt alleen de stilte je ... stilte ... damn ik kijk er niet naar uit .... wil niet alleen zijn nu die sombere gedachten me overheersen .. maar voor nu ... sluiten we dit schermpje af en lopen door de zon die we niet voelen omdat het te koud is ... en morgen , morgen is hopelijk weer een nieuwe dag

    12-03-2014 om 16:44 geschreven door Lost Girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verward

    Deze ochtend opgestaan ... pff lijkt net weer of ik niks geslapen heb. Douche ingesprongen en maar vertrokken naar het werk , daar krijg ik te horen dat ik er steeds slechter begin uit te zien. Wat moet ik daar nu op antwoorden ... Moet ik mijn gedachten openen en delen wat er in mijn hoofd continu afspeelt , moet ik vertellen waar ik me in bevind of blijf ik me verbergen in men eigen wereldje ... Me afgesloten voor de wereld rondom mij ... Buiten schijnt de zon , mensen worden vrolijk en gaan lekker buiten lunchen , ik zie het niet , ik voel de warmte niet meer , stil blijf ik zitten achter men computer terwijl de rest vrolijk is ... Hoe is dit kunnen gebeuren , ik kan het nog niet bevatten... Het afgelopen jaar blijft steeds maar rondmalen in mijn hoofd ... Elk stapje dat we genomen hadden met ups en downs , elk fragment komt steeds weer voorbij ... Eigenlijk zou ik op een top van een berg willen staan en eens goed mijn longen uitschreeuwen... zou dat helpen ? Ik was nooit zo ... ik was sterk, onafhankelijk en liet nooit mijn hoofd hangen , bij elke tegenslag hield ik mijn kin iets hoger en ging ik er iets steviger tegenaan ... hoe komt het dan dat het nu niet gaat ... hoe komt het dat mijn ogen steeds volschieten met tranen , ademen een taak is geworden in plaats van automatisme en waarom lijkt het of ik mij in een luchtbel bevind ... Misschien lucht het op als ik hier mijn verhaal eens deel ... misschien als ik de blog openbaar maak en mensen deze vinden en mij raad geven ... misschien , misschien ... ik wil geen misschien meer , ik wil zekerheid ... ik wil licht en lachen terug in mijn leven maar ik vind het niet ... ik wil er weer staan voor men zoons en ik kan het niet ... Vragen , dat is het enige wat ik heb , zoveel ontzettend veel vragen ... en de meeste vragen beginnen met wat als .... krijg ik daar ooit een antwoord op , op mijn vragen ? Nooit heb ik begrepen dat sommige mensen stomme dingen doen , zoiets deed je niet ... maar waarom spoken er nu ook dingen door mijn hoofd die ik niet wil .. langs de buitenkant zien mensen mij .. ze denken oei die is precies beetje ziekjes of moe ... Ze moesten maar eens echt weten wat er in mijn hoofd afspeelt ... En weer die twijfel ... zou ik men verhaal hier delen en openbaar maken of blijf ik gesloten in mijn eigen wereldje ... Tijd zal het leren ... Overwin ik dit of geef ik toe aan de nederlaag ...

    12-03-2014 om 15:23 geschreven door Lost Girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs