Foto

dit ben ik
this is me

  • milan zijn eigen blog
  • Laatste commentaren
  • Torrekes Way of Stamping (Linda)
        op kaartjes gemaakt
  • Mooi (Petra)
        op lentefeest
  • lentefeest (rein - rika)
        op lentefeest
  • Prachtige kaarten (Enny)
        op uitleg stempelen met opaque
  • vintage kaartjes (Myriame)
        op uitleg stempelen met opaque
  • atc'tjes om te ruilen
    atc to trade
       
    ilse's place
    mijn hobby
    18-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crazy amigo challenge moon
    hier is mijn maan .


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    18-11-2008
    Kaartje
    Prachtig kaartje, de Zindorf techniek lukt je aardig

    18-11-2008 om 19:27 geschreven door Myriame





    Over mijzelf
    Ik ben ilse, en gebruik soms ook wel de schuilnaam ish.
    Ik ben een vrouw en woon in dendermonde (belgie) en mijn beroep is operator .
    Ik ben geboren op 10/08/1974 en ben nu dus 49 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: stempelen,3d kaartjes,scrappen ,quilten,borduren,enz....

    belgische blogs
  • christine
  • myriame
  • poekietoe(tania)
  • retro hobbyclub
  • elke
  • cindy
  • veerle

    nog meer belgische blogs
  • nicole
  • sandra
  • els
  • bieke
  • evelyne
  • godelieve
  • rita
  • anja
  • hilde
  • veerle

    nog meer belgische blogs
  • anne
  • carine
  • veerle (scrappytoo)
  • monique
  • wendy

  • buitenlandse blogs
  • evi(nederland)
  • leni(duitsland)
  • heather (canada)
  • hermine(nederland)
  • sija(nederland)
  • sandy(duitsland)
  • heike
  • rein (duitsland)
  • krista(nederland)
  • verzamelgids

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per jaar
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ricojournalistiek
    www.bloggen.be/ricojou

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs